יום חמישי, 24 בדצמבר 2015

סמקים, סמקים בכל מקום

ניסיתי לכתוב הקדמה קלילה ומצחיקה, לא הצלחתי. זה יעזור אם אני אבטיח שהמשך הפוסט הרבה יותר זורם? [וגם מלא בתמונות יפות]


Sleek- Flushed
מחיר: 6.99$ לפני משלוח מהאתר הרשמי

סליק מצטיינים בפלטות זולות ופיגמנטיות, וקיוויתי לשחזר את ההצלחה גם עם סומק שהזמנתי בהחלטה של רגע. ומה קורה כשמזמינים מתוך גחמה? נשארים עם חור בכיס ואכזבה ביד. סתם, זה לא חייב להיות ככה אבל הפעם זה דיי המקרה.
הפיגמנט חלש מאוד, והסומק גירי וכמעט בלתי אפשרי לעבוד איתו. כשצילמתי את הסווטצ'ים [תמונות בסוף] הייתי צריכה לעבור המון פעמים שוב ושוב כדי שאפשר יהיה לראות משהו. אין לי מושג אם כל הסדרה לא מוצלחת, או רק הסומק הספציפי הזה.
אם כל זה לא מספיק, גם האריזה בעייתית. היא צוברת לכלוך וטביעות אצבעות, קשה לפתיחה ואי אפשר לראות מה הגוון מבחוץ.



אחרי שסגרנו את פרק האכזבות [טוב, כמעט] אפשר להמשיך הלאה.

OH!SHY- Gorgeous On Liquid Cheek
מחיר: 15$

הסומק עם השם המוזר הזה שייך בעצם לחברת Mizon הקוריאנית. הוא הגיע אלי ממש במקרה והוא מדהים.
זה סומק נוזלי בגוון כתום קורלי עז, ועל הלחיים הוא נראה כמו הסמקה טבעית. הוא כ"כ פיגמנטי שמספיקה כמות קטנה מאוד, ובגלל שלוקח לו דקה-שתיים להתקבע קל לטשטש אותו והוא נשאר עמיד במשך רוב שעות היום.
כדי להניח את הסומק אני אוהבת לתת נגיעה קלה של המברשת על גב כף היד, ואז לקחת ממש מעט חומר ולהניח ולטשטש עם האצבעות. בסוף צריך להניח פודרה כדי לקבע את הסומק כמו שצריך.
טיפ על הדרך: אם הנחתן יותר מדי סומק, תעברו על הלחיים עם מברשת המייקאפ. בדר"כ שאריות המייקאפ על המברשת מספיקות כדי לעדן את הסומק, ואם לא אז אפשר להניח עוד טיפה מייקאפ באזור הלחיים.
החיסרון הוא שקשה עד בלתי אפשרי להשיג אותו. מצאתי רק אתר אחד ששולח לארץ אבל אני לא מכירה אותו ולא יודעת להמליץ, ומדי פעם הוא צץ גם באמזון.


בורז'ואה- 034 Rose D'or
מחיר: 7.99 פאונד

גם הסומק הזה הגיע אלי ממש במקרה, הזמנתי כמה מוצרים של בורז'ואה מפיל יוניק וקיבלתי אותו במתנה.
הוא ורוד בהיר עם שימר מוזהב. על הלחיים הוא מתקבל מאוד עדין ויומיומי, וצריך ממש להתאמץ כדי לקבל מראה מוגזם. בניגוד לסומק הקודם [או בכלל לסמקים נוזליים שדורשים אימון] זה סומק שיכול להיות נפלא גם למתחילות, או לכל אחת שמחפשת את המראה העדין.
האריזה נפתחת ונסגרת בקלות, הסומק מבושם בריח מתקתק שאני לא לגמרי יודעת להגדיר. החיסרון היחידי הוא גודל האריזה, שזהה לצלליות הבודדות של החברה. שזה אומר בעצם שהיא קטנה מאוד ביחס לקוטר של מברשת הסומק שלי. זה לא הורס לחלוטין את כל חווית השימוש, אבל זה קצת מבאס.



איל מקיאג'- Mineral Baked Blush*
מחיר: 169 ש"ח לפני מבצעים

בניגוד לסדרת ההילייטרים והשפתונים, פה לא בדיוק הייתה אהבה ממבט ראשון. האריזה מקסימה, אבל בדיוק כמו עם ההיילייטרים עניין ההברגה לא הכי נוח, וגם כאן האריזה קטנה בהשוואה לקוטר המברשת שלי.
יש קצת הבדל באיכות בין הסמקים, לכן אני אסקור בקצרה כל אחד מהם [סווטצ'ים תמצאו בסוף הפוסט].


Lady Marmalade
ורוד עז על גבול הקורלי עם שימר זהוב [כן, שמתי לב שזה מוטיב חוזר היום]. סומק מקסים ופיגמנטי מאוד, אבל גם נוטה להכתים את הלחיים וקשה לטשטש אותו. לקח לי זמן ללמוד לעבוד איתו, צריך לעבור עם המברשת ממש בנגיעה קלה על הסומק ולהקפיד על הטשטושים.
טיפ על הדרך: כדאי להתחיל להניח סומק מהחלק האחורי של הפנים כלפי המרכז, ואז אם יש יותר מדי סומק עיקר הפיגמנט מרוכז בחלק האחורי שבולט פחות. עדיף מאשר להסתובב עם כתם של צבע באמצע הלחיים ;)


Vogue
סומק בגוון חום-סגול, וזה נשמע מעאפן אבל במציאות הגוון מאוד יפה וייחודי בעיניי. כל מה שכתבתי על ליידי מרמלד תקף גם פה. לקח לי זמן ללמוד לעבוד עם שני הסמקים האלה, ועל הדרך גם למדתי לאהוב אותם ואני משתמשת בהם המון.
אתן כבר מכירות אותי, אני לא יכולה לראות סמקים או ברונזרים ולא לחשוב עליהם בתור צלליות. אז הנה, הגיע הרגע- הגוון של ווג כ"כ מיוחד, שהוא מגניב גם בתור צללית.
זהו, פרקתי. אפשר להמשיך.


Big Spender
הסומק הזה הוא דיי אכזבה מבחינתי. ורוד בהיר ושימרי, על פניו הסומק הכי יומיומי ושימושי שיש. אבל הוא לא פיגמנטי בהשוואה לשני האחרים, ובפועל הוא יותר שימר מאשר סומק. ניסיתי ונתתי לו עוד הזדמנויות, אבל באמת שזה לא ילך בינינו.


NYX- Pinched
מחיר: 5$

כן, כן, עוד סומק ורוד עם שימר זהב שהגיע אלי ממש במקרה. אתן כבר מכירות את הקטע ;)
רק שהפעם מדובר בדיופ ל-Orgasm של NARS [הכוונה בדיופ היא למוצר של חברה א', שנראה ממש דומה למוצר של חברה ב']. אין לי את הסומק המהולל של נארס אז אני לא יודעת להשוות, ככה או ככה הסומק של ניקס מצוין. פיגמנטי, נמרח בקלות, נראה מעולה. ועולה רק 5 דולר, שזה אף פעם לא רע.
האריזה עצמה קצת מבאסת, אבל האיכות של המוצר מפצה על זה בגדול.



Essence- 80 Autumn Peach*
מחיר: 16 ש"ח

סומק כתום שימרי, עדין ויומיומי. הפיגמנט בינוני אבל עדיין קל לעבוד איתו ולקבל מראה יפה. בהחלט יתאים למי שמחפשת מראה עדין ומפחדת להגזים, ועם המחיר הנוח יתאים גם לנערות ובעצם לכל אחת שלא רוצה להוציא עשרות שקלים על סומק. גם האריזה נוחה לשימוש, בעצם הכי נוחה מבין כל הסמקים שסקרתי כאן.
ורק עכשיו שמתי לב שפרט לסומק של סליק, בכולם קל מאוד לראות את הגוון של הסומק דרך האריזה. פלוס גדול כשיש לך יותר משניים-שלושה סמקים במגירה.



חפירות ותיאורים זה טוב ויפה, אבל אין כמו סווטצ'ים כדי לשמח לבב אנוש.
מימין לשמאל: בורז'ואה, ניקס, אסנס, סליק [אחרי 40 שכבות בערך כדי לקבל משהו שמזכיר גוון של סומק שאפשר לצלם], שלושת הסמקים של איל מקיאג'- ביג ספנדר, ליידי מרמלד, ווג. ולסיום OH!SHY.
לא התשמשתי בפריימר או מייקאפ כבסיס, אבל העור שלי היה כ"כ יבש שהייתי חייבת למרוח קצת קרם ידיים.



אני מקווה שנהניתן :)
נתראה בפוסט הבא, ועד אז אתן מוזמנות להירשם לקבלת עדכונים במייל [בצד שמאל למעלה], ותוכלו למצוא אותי גם בפייסבוק ובאינסטגרם [@alterego4]

* מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


17 תגובות:

  1. איזה פוסט יפה! התמונות מהממות :)

    השבמחק
  2. התמונות פשוט הורסות, אני גם מצאתי את הסומק של אסנס חביב למדי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) הסומק של אסנס באמת חביב, לדעתי המחיר הזול הופך אותו לאטרקטיבי :)

      מחק
  3. יופי של פוסט! אני דווקא נהנית מאוד מביג ספנדר כי אני לא צריכה לחשוש איתו מכתמים או הגזמה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. טמקס :)
      בגלל שיש לי קצת אדמומיות טבעית באזור הלחיים, אז ביג ספנדר לא כ"כ בא לידי ביטוי וברגע שאני מעמיסה קצת יותר אז זה בעיקר נותן שימר שלא כ"כ מחמיא לי. אבל אני שמחה שאת נהנית ממנו :)

      מחק
  4. ואו התמונות לגמרי מהממות. הזכרת לי כמה סמקים אהובים שלא קיבלו יחס לאחרונה וכנראה שזה הולך להשתנות. אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואי תודה :)
      איזה צירוף מקרים, כשצילמתי מצאתי גם כמה סמקים שלא נגעתי בהם הרבה זמן, בלי שום סיבה מיוחדת וחבל

      מחק
  5. מעבר לכך שאני ממש מסכימה עם מה שכתבת על כל המוצרים, את כל כך צודקת עם הטיפ שלך! הוא פשוט מונע מאיתנו ליצור מראה ליצני ולא מחמיא.
    מהממת!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חמודה! :)
      אני כבר לא זוכרת איפה שמעתי את הטיפ הזה בפעם הראשונה... אבל הוא מעולה אז אני שמחה שהייתה לי הזדמנות להעביר אותו הלאה :)

      מחק
  6. ריירתי על התמונות! משגע :) וכל הצבעים בדיוק up my alley

    השבמחק
  7. התמונות באמת נהדרות, מעניין אם הסומק של אסנס עדיין קיים בסטנדים.. פינצ'ד בדרך אליי, מחכה להתנסות בו(: ואני מאמצת את הטיפ שלך אז תודה D:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)
      אני חושבת שהסדרה הזו של הסמקים של אסנס עדיין נמכרת בארץ, מחזיקה אצבעות שכן.
      ספרי לי מה חשבת על פינצ'ד! בעיניי הוא מעולה :)

      מחק
  8. הי, שאלה לגבי הסופק של NYX, מאיפה אני יכולה לקנות אותו?

    השבמחק
    תשובות
    1. אפשר להזמין מאיביי, ויש אותו גם באתר של ביוטיג'וינט [ואני בטוחה שיש עוד אתרים ששולחים ניקס לארץ]
      http://beautyjoint.com/nxpb25-nyx-powder-blush-pinched/?search=pinched

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...