יום ראשון, 10 בינואר 2016

איך משתמשים בחותמות לציפורניים? מדריך

אני מקבלת מכן המון מחמאות על הנייל-ארטים שלי, אבל גם תגובות בסגנון של "הלוואי ויכולתי לעשות משהו כזה גם". זה מה שכיף בחותמות לציפורניים, לא צריך כישרון מיוחד כדי להשתמש בהן. בסך הכול צריך ללמוד את הטכניקה ולתרגל אותה כמה פעמים.
אם ניסיתן להחתים וזה לא הלך, או שבכלל פחדתן לנסות הפוסט הזה בשבילכן, ואני מקווה שאחריו הכול יהיה הרבה יותר קל וברור :)



העיקרון מאוד פשוט, לוקחים דיסקית עם איורים שונים, מורחים עליה לק ומעבירים את הציור לציפורניים.
התלבטתי איך הכי נכון לסדר את המדריך הזה, והחלטתי להתחיל עם רשימת ציוד בסיסית, אחריה מדריך מפורט ובסוף הסבר על הסוגים השונים של הדיסקיות, כריות ההחתמה וכו', ואז טיפים ועצות להתמודדות עם בעיות נפוצות.

רשימת ציוד
1. דיסקית מתכת עם דוגמאות.
2. מחתים / כרית החתמה / סטמפר (stamper) / חותמת- כל השמות מתייחסים לאותו הדבר, הכוונה היא למשטח גומי שיעביר את הדוגמא מהדיסקית לציפורניים.
3. לק סמיך שמתאים להחתמה.
4. גורף / סקרייפר (scraper)- מלבן פלסטיק, אפשר לקנות גורף או להשתמש בכרטיס פלסטיק [למשל כרטיס מועדון שלא צריכים].
5. אציטון או מסיר לק, חשוב שמסיר הלק לא יהיה שומני.
6. צמר גפן- עדיף להשתמש בפדים ולא בכדורי צמר גפן.
7. טופ קואוט- יכול להיות לק שקוף או מייבש לק.
8. משטח עבודה- יכול להיות משטח מיוחד לנייל ארט, או סתם חתיכה של ניילון או עיתון כדי לא ללכלך את השולחן.
אופציונלי: חתיכת טישו, עט לניקוי לק או צמרוני אוזניים, סלוטייפ, מייבש לק [יכול להיות גם ספריי או טיפות ייבוש].

וכמובן- סבלנות. הרבה הרבה סבלנות. בהתחלה זה לא ילך בכלל, אח"כ זה ילך עקום ובסוף אחרי עוד קצת תרגול זה כבר יצא מושלם.

מומלץ ללחוץ על התמונה כדי להגדיל אותה

איך עושים את זה?
הטכניקה עצמה מאוד פשוטה, רק צריך לעקוב אחרי ההוראות. אני ממליצה בתור התחלה לתרגל "על יבש"- למשל על דף נייר, או אפילו על ציפורניים בלי לק ואז אפשר לנקות ולנסות שוב ושוב. זה מה שאני עשיתי בהתחלה וככה למדתי. בהמשך אני גם אספר לכן על טעויות נפוצות ואיך להתגבר עליהן.

1. מורחים על הציפורניים את שכבת הבסיס ונותנים לה להתייבש. זה יכול להיות לק בצבע אחד, זה יכול להיות שילוב של טכניקות אחרות כמו אומברה, מה שבא לכן. כדי לזרז את הייבוש אפשר להשתמש במייבש לק. כדי לחסוך בשכבות אני מעדיפה להשתמש בטיפות ייבוש או ספריי ייבוש. צילמתי את המדריך על ציפורניים נקיות בגלל שהייתי צריכה להחתים ולהסיר כמה פעמים כדי שהתמונות יצאו טוב.
2. אחרי שהלק יבש, מכינים את משטח העבודה. עדיף לעבוד על משטח כלשהו ולא ישירות על השולחן, כדי לא ללכלך אותו. בתמונות השתמשתי במשטח של Make Me Up [סקירה תעלה בפוסט הבא], אבל זה יכול להיות גם סתם עיתון. אני אוהבת לסדר מראש את הדיסקית, לנקות עם סלוטייפ את כרית ההחתמה משאריות של אבק ולכלוך, ולסדר לי גם חתיכה של טישו, פד צמר גפן ספוג באציטון ולגלגל חתיכה של סלוטייפ ולהדביק בצד [בהמשך תבינו למה].
3. ועכשיו הגענו לת'כלס. מורחים את הלק על הדוגמא שרוצים, אפשר למרוח פס לרוחב הדוגמא רק בחלק התחתון שלה כמו שמתואר בתמונה. לא צריך להציף את הדוגמא, אבל גם לא למרוח מעט מדי. אחרי כמה תרגולים כבר תביני מהי הכמות הנכונה.

החלטתי להשתמש בדוגמא בצד ימין, והכי נוח לי למרוח את הלק בתחתית ולגרוף אותו כלפי מעלה.
4. גורפים את הלק באמצעות הגורף כדי שהלק ייכנס לכל החריצים בדוגמא. מחזיקים את הגורף בזווית של 45 מעלות בערך [טוב, זה יכול להיות גם 42 או 53 מעלות, העיקר שתהיה זווית מסוימת] ובתנועה אחת גורפים את הלק לאורך כל הדוגמא. כדאי להתקדם אפילו עוד כמה מילימטרים כדי שהשאריות של הלק לא יפריעו לנו בהמשך. את הגורף מניחים בצד, אפשר על חתיכה של טישו, שבעזרתו ננקה את הגורף בהמשך.


בגלל שהמשכתי לגרוף את הלק רחוק מהדוגמא, הוא לא יפריע לי בשלב הבא של העברת הדוגמא לציפורן
5. מצמידים את כרית ההחתמה לדוגמא, מספיקה לחיצה קלה ומהירה כדי שהלק יעבור לגומי. צריך לעבוד במהירות כדי שהלק לא יתייבש, אבל גם לא ללחוץ חזק מדי או להזיז את הכרית לצדדים כי אז הדוגמא לא תעבור בצורה ברורה.


6. מרימים את הכרית ובודקים אם הדוגמא עברה בשלמותה. אם לא- מנקים את הכרית ומתחילים מההתחלה. הכי קל לנקות את הכרית עם סלוטייפ, הדבק מנקה בקלות את שאריות הלק. בגלל זה אני אוהבת שתהיה לי חתיכה מגולגלת של סלוטייפ שצמודה למשטח. מנסים שוב עד שמגיעים לדוגמא ברורה.

כל הדוגמא צריכה להופיע על כרית ההחתמה בצורה ברורה
7. מעבירים את הדוגמא לציפורן. ממקמים את הציפורן על כרית ההחתמה ממש ליד הדוגמא, ואז מגלגלים את הציפורן על הדוגמא תוך כדי לחיצה עדינה [תתעלמו מכך שבאחת התמונות אני מחזיקה את כרית ההחתמה באותה היד, בפועל צריך לעבוד עם שתי הידיים]. יש סוגים של חותמות שבהן אפשר פשוט להטביע את הציפורן על הדוגמא ולא צריך לעבוד בתנועת גלגול. איך יודעים מה עדיף? מנסים גם ככה וגם ככה ורואים מה עובד הכי טוב.

בשלב הראשון ממקמים את הציפורן לצד הדוגמא, בכיוון שרוצים להחתים
אחרי שמיקמנו את הציפורן לצד הדוגמא מגלגלים אותה בעדינות על שאר הדוגמא, תוך כדי לחיצה עדינה
8. מנקים את הגורף בעזרת חתיכה של טישו או צמר גפן עם אציטון.
9. אחרי שמנקים את שאריות הלק מהכרית אפשר לעבור לציפורן הבאה. כדי לעשות את זה פשוט חוזרים על כל השלבים של מריחת הלק, הגריפה, המעבר לכרית וכו'. בדרך כלל לא צריך לנקות את הדיסקית עם אציטון אחרי כל ציפורן, אחרי כמה פעמים אתן תראו שהדוגמא כבר יוצאת פחות ברורה ורק אז צריך לנקות. אחרי המעבר עם האציטון כדאי לחכות בערך דקה כדי שהנוזל יתאדה, או לנגב עם חתיכה של טישו.
10. אחרי שמסיימים להחתים את כל הציפורניים, אפשר לעבור עם עט מתקן לק/ צמרון אוזניים/ מברשת קטנה וקצת אציטון כדי לנקות את השאריות של ההחתמה מסביב לציפורן. אם יש המון לכלוך מסביב, יכול להיות שסלוטייפ יעזור להוריד את הרוב [רק בזהירות לא להדביק על הציפורן עצמה].

כך נראית הציפורן אחרי ההחתמה, ולפני הניקוי
את שאריות הלק מסביב לציפורן ניקיתי בקלות בעזרת עט מתקן לק וקצת אציטון
לאחר מכן מורחים שכבת לק שתגן על הדוגמא, אחרת היא תישחק ותעלם תוך כמה שעות. זה גם תורם לעמידות של הלק באופן כללי. זה יכול להיות לק שקוף, מייבש לק, טופ למראה ג'ל או כל דבר אחר שמתחשק לכן. אפשר כמובן לקשט עם גליטרים ואז למרוח שכבה שקופה שתגן על הכול.
אחרי שמסיימים להחתים כדאי מאוד לנקות את הדיסקיות, הגורף וכרית ההחתמה. שאריות של לק יבש לא יעשו להם טוב בטווח הארוך. יש סוגים של כריות החתמה שלא מומלץ לנקות עם אציטון או מסיר לק, לכן עדיף להשתמש בסלוטייפ.

ניסית וניסית ולא הצלחת להחתים? בהמשך הפוסט תמצאי רשימה של טעויות נפוצות ואיך אפשר לפתור אותן.

מה כדאי לקנות?
יש הרבה סוגים של דיסקיות וכריות החתמה, אז נתחיל מהחלק הקל- הגורף.
אפשר לקנות גורף מיוחד, הרבה פעמים מקבלים אחד כשקונים את כרית ההחתמה. בעיניי מה שעובד הכי טוב זה כרטיס פלסטיק הכי פשוט. וזו גם הזדמנות מצוינת לעשות סדר בארנק ולשלוף ממנו כרטיסי מועדון שכבר לא צריכים ;)
יש גם גורפים ממתכת אבל הם לא מומלצים, בגלל שהם יכולים לשרוט את הדיסקית.

סוגים שונים של גורפים. בצד שמאל למטה יש גורף מתכתי לא מומלץ, ובצד ימין כרטיס החבר שבו אני משתמשת בפועל כדי לגרוף את הלק
כשבוחרים דיסקית, יש כמה אפשרויות. ההבדלים העיקריים הם בעיקר בצורה של הדיסקית, בגודל של הדוגמא ובצורה שלה. יש דיסקיות עם ציורים קטנים ומופרדים, יש דיסקיות עם דוגמאות שמתאימות לכל שטח הציפורן, ויש כאלה שהן בכלל ציור אחד ענקי [כמו הפלטות האלה]. לדעתי כדאי בהתחלה לעבוד עם ציורים קטנים, בגלל שיותר קל להעביר את הדוגמא לציפורן.
אם יש לכן ציפורניים ארוכות, לפני שאתן קונות פלטות שמתאימות לכל שטח הציפורן תבדקו שהאורך והרוחב של כל דוגמא מתאימות לאורך הציפורניים שלכן.
דיסקיות אפשר לקנות בהרבה מאוד מקומות, וההבדל הוא בעיקר בדוגמאות עצמן ובאיכות. אם הדיסקית לא חרוטה כמו שצריך יהיה קשה לעבוד איתה ולקבל תוצאות יפות.
אם אתן אוהבות להזמין מהאינטרנט, אני ממליצה להתחיל ב-Born Pretty בגלל שיש להם מגוון ענק של דיסקיות זולות וטובות, וגם יש להם אביזרים שונים. גם ל-Bundle Monster יש דיסקיות זולות ומצוינות. כמובן שאלה ממש לא האפשרויות היחידות, יש מותגים מצוינים עם דיסקיות יקרות יותר [אבל אני לא ממליצה להשקיע ישר באפשרות הכי יקרה], ויש גם דיסקיות ממש זולות באיביי/אליאקספרס, אבל גם עליהן אני לא ממליצה בגלל שקשה לדעת מה איכות הדיסקיות, ובתור התחלה עדיף לקנות משהו שיודעים בוודאות שהוא טוב.
בארץ קצת יותר קשה לקנות דיסקיות, כי זה לא כל כך נפוץ. יש בוואו וביוטיקייר, אבל האיכות שלהן סבירה ולדעתי פחות מומלצת למתחילות. האתר הישראלי Talk to the Hand מוכר את הדיסקיות המצויניות של MoYou London, אבל שוב- זו האלטרנטיבה היקרה יותר. אם אתן תל-אביביות או נמצאות באזור המרכז, יש את החנות המצוינת Nails שנמצאת בדיזינגוף סנטר, שגם בה אפשר למצוא את הדיסקיות של מויו וגם להתייעץ עם לבנת המקסימה.

ועכשיו לסוגייה הכבדה באמת- כרית החתמה. יש המון סוגים, המון מותגים בכמה רמות מחיר שונות. בת'כלס אפשר לעבוד עם כל הסוגים, אבל האיכות של ההחתמה יכולה להשתנות. לכל אחת גם יש העדפה למשהו אחר, ולצערי אין דרך לדעת מה מתאים לכן בלי לנסות קודם.
הסוג הכי זול הוא כרית החתמה קשיחה, אפשר למצוא אותה גם בביוטיקייר/וואו. אני לא ממליצה עליה, לדעתי קשה לעבוד איתה ולרוב התוצאות פחות טובות. יש כאלה שמעדיפות אותה בשביל סוגים שונים של דיסקיות או למשל בשביל טכניקה של החתמה הפוכה [אני אפרט עליה יותר בפוסט הבא].
הסוג הבא הן כריות החתמה "רגילות". הן עשויות מגומי רך יחסית [או סיליקון? אין לי מושג...], אפשר לקנות כרית זולה שעולה 10-15 ש"ח באיביי או בבורן פריטי, או להשקיע ולהגיע גם לכמה עשרות שקלים. יש כריות עגולות ויש מלבניות. כרגע אני משתמשת בכרית עגולה מהסוג הזה ואני מרוצה ממנה. אפשר לקנות ראשים בכמה צבעים, וזה נוח כשעובדים עם צבעים בהירים מאוד אבל זה באמת לא חובה.
סוג נוסף הוא המרשמלו. אלה כריות מאוד מאוד רכות, והן מגיעות בגרסה דביקה מאוד או בגרסה "לא דביקה" [שהיא עדיין דיי דביקה]. כשעובדים עם המרשמלו אפשר להטביע את הציפורן בדוגמא ולא חייבים לעבוד בתנועת גלגול. גם כאן יש המון מותגים והמון רמות מחיר. לפעמים כרית ההחתמה מגיעה עם שכבה מבריקה ואז הלק לא ייתפס עליה. במקרה כזה צריך "להכין" אותה ע"י שיוף בעדינות עם פצירה או באפר לציפורניים, או עם ספוגית הפלא. חשוב- בשום פנים ואופן לא לשייף את הדיסקית, בגלל שזה מקטין את עומק החריטה או סתם שורט אותה.
לא מזמן התחילו למכור סוג חדש- כריות החתמה שקופות. הביקורות ברשת חלוקות לגביהן, ככל הנראה שחלק מהמותגים לא עמידים והכרית נקרעת ונסדקת מהר מאוד.
המלצתי קודם על בורן פריטי, ואני חוזרת אליו שוב. יש באתר מגוון מכובד של כריות החתמה לא יקרות, ואם יש לכן תקציב אני ממליצה להזמין שניים-שלושה סוגים שונים ולראות מה הכי מתאים לכן.

סוגים שונים של כריות החתמה. מצד ימין- כרית קשיחה קטנה, באמצע ומשמאל כריות "רגילות" בצורות ובגדלים שונים. יש גם הבדל באורך וברוחב של הידית של כל אחת מכריות ההחתמה.

באיזה לקים אפשר להשתמש?
אני מקדישה ללקים פרק נפרד, בגלל שלק לא מתאים יהרוס לגמרי את ההחתמה. יש מותגים שמוכרים לקים מיוחדים להחתמות, למשל Konad או MDU [עליהם כתבתי בעבר], ויש עוד המון מותגים אחרים.
ממש לא חייבים להשתמש בלקים מיוחדים להחתמות. יש הרבה לקים "רגילים" שעובדים מצוין, ואז חוסכים את ההוצאה הכפולה. בעיקרון כל לק פיגמנטי וסמיך יכול להתאים. לא בטוחות? פשוט תנסו. זה אפילו לא חייב להיות על הציפורניים, אפשר להחתים על דף חלק ולראות אם הדוגמא יוצאת ברורה. אם הלק דליל מדי, אפשר להשאיר אותו פתוח במשך כמה ימים כדי שהוא יהפוך להיות סמיך יותר [פותחים את המכסה אבל משאירים את המברשת בפנים]. רק קחו בחשבון שאם זה לק שאתן משתמשות בו הרבה, שברגע שהוא יסמיך הוא יהיה קצת בעייתי לשימוש רגיל.
הלקים של TOPTEN ושל וואו מומלצים מאוד. גם סדרת Romantique של China Glaze מצוינת להחתמות.
לא כדאי להשתמש בלקים שמתייבשים מהר, כי הם יתייבשו לפני שתספיקו לסיים את שלבי ההחתמה. לקים גם גליטרים גם לא כ"כ מומלצים, בגלל שהגליטרים לא יעברו בהחתמה.
לדעתי בתור התחלה כדאי לקנות לק שחור [הלק של וואו מומלץ מאוד], ולק בהיר [הבהירים של TOPTEN מאוד מומלצים]. ואחרי שתשתלטו על העניין אפשר להתחיל לחשוב על עיצובים שונים וצבעים נוספים. כדאי גם לעבור על הלקים שיש לכן ולנסות אותם אחד-אחד ולראות מה מתאים להחתמה.
רעיונות לשילובי צבעים אפשר למצוא באינטרנט בקבוצות לקים, בפינטרסט, בבלוגים, באינסטגרם ואפילו סתם בגוגל.


טעויות נפוצות ומה עושים איתן
אחת הבעיות הכי נפוצות היא שהדוגמא לא עוברת מהפלטה לכרית ההחתמה, או מהכרית לציפורן. זה יכול לקרות בגלל כמה סיבות:
- לרוב הדיסקיות מגיעות עם ניילון נצמד שמגן עליהן, צריך להסיר אותן אחרי השימוש הראשון.
- לחצת חזק מדי על כרית ההחתמה, ואז במקום שהלק יעבור מהדיסקית לגומי הוא חוזר בחזרה לדיסקית.
- עבודה איטית מדי ואז הלק מתייבש. הפתרון הוא לנסות לעבוד יותר מהר ולא להשתמש בלקים שמתייבשים מהר. בגלל זה גם לא כדאי לעבוד מול מאוורר או ישירות מתחת לחלון פתוח [אבל כן כדאי לעבוד בחדר מאוורר].
- הלק דליל מדי, ואז הוא פשוט לא נכנס לחריצים כמו שצריך.
- כרית ההחתמה לא טובה, או שצריך קצת לשייף את השכבה העליונה עם פצירה או ספוגית פלא.
- הפלטה רטובה מאציטון ואז צריך לתת לה כמה דקות להתייבש, או שהשתמשתן במסיר לק שומני, ואז השומן הצטבר על החריטות. הפתרון הוא לנקות את הפלטה עם אציטון או מסיר לק לא שומני ולתת להם זמן להתייבש.


בעיה אחרת היא שרק חלק מהדוגמא עובר לכרית. זה יכול לקרות בגלל שאין מספיק לק על הדיסקית, או שהוא לא מכסה את כל הדוגמא- כדאי לנסות שוב עם קצת יותר לק, ולשים לב שפעולת הגריפה אחידה ומפזרת את הלק על כל הדוגמא. אפשרות אחרת היא שהצטבר לק מהנסיונות הקודמים והוא כבר מתחיל להתייבש. הפתרון הוא לנקות את הדוגמא עם אציטון ולחכות שהוא יתייבש. זה גם יכול להיות בגלל שהלק לא מתאים כי הוא דליל מדי או אפילו סמיך מדי. אפשר לנסות ולהפוך לק דליל לסמיך יותר, ואפשר לדלל לק סמיך באמצעות מדלל לק. או שאפשר לנסות לעבוד עם לק אחר.
אם כל זה לא עוזר, יכול להיות שהבעיה היא בכלל בדיסקית עצמה, והיא לא חרוטה עמוק מספיק.


הדוגמא נמרחת על הציפורן. כשמעבירים את הדוגמא מכרית ההחתמה לציפורן צריך לעשות את זה עם יד יציבה, ולעבוד בתנועה חלקה של גלגול או של הטבעה. אם הכרית קצת זזה הדוגמא תימרח.
אפשרות אחרת היא שהדוגמא נמרחת בגלל המריחה של הטופ-קואוט. זה קורה בדךך כלל בגלל שלק סמיך מדי, או בגלל מריחה לא נכונה. צריך להשתמש יחסית בהרבה לק שקוף [או מייבש, או מה שבא לכן] ולמרוח אותו בתנועות עדינות. המברשת בקושי צריכה לגעת בציפורן, ועדיף לא לעבור שוב ושוב ושוב על אותו האזור כי זה מה שמורח את הדוגמא.

ועוד טיפ קטן- לנקות טוב טוב את הדיסקית אחרי שסיימתן להחתים. אם יש עדיין שאריות של לק שמסרבות לרדת, תקחו צמר גפן ספוג באציטון ותצמידו אותו לפלטה למשך מס' דקות, ואז יותר קל לנקות את הלק.

אם אתן עדיין לא מצליחות, כדאי לנסות כל פעם משהו קצת שונה. למשל לנסות לקים שונים, לשחק עם הזווית והעוצמה של הגריפה, ללחוץ חזק או חלש יותר על כרית ההחתמה וכו'. אבל בכל פעם כדאי לנסות רק דבר אחד, כדי לראות אם זה משפיע על התוצאה.


עדיין לא עובד? תרגישי חופשי להתייעץ איתי כאן או בפייסבוק, ואני אשתדל לעזור.
יש את המדריך המצוין של יעל, שכולל עוד סרטונים וטיפים. יש המון פוסטים באנגלית, כמו זה וזה.
אין לי אפשרות לצלם סרטונים, אבל אני ממליצה להיכנס ליוטיוב ולחפש מדריכים שונים, לפעמים עוזר לראות כמה סרטונים שונים כדי להבין מה צריך לעשות.

אני יודעת שהטכניקה הזו יכולה לעורר הרבה תסכול, ואולי חלקכן בכלל חושש לנסות. בעיניי זו טכניקה מדהימה, ברגע שלומדים לעבוד איתה אפשר לעשות דברים משוגעים וזה עניין של כמה דקות עבודה. אבל זה צריך להיות בכיף, משהו שאתן עושות כי אתן נהנות ולא בכוח או "כי צריך".
ואם אתן רוצות ולא מסתדרות, אל תתביישו לשאול אותי, לקרוא עוד מדריכים ולחפור קצת ביוטיוב ואז לנסות שוב ושוב ושוב. מבטיחה שככל שמתרגלים זה נעשה הרבה יותר קל :)
חוץ מהטכניקה הבסיסית של ההחתמה אפשר לשלב עוד טכניקות מתקדמות יותר של נייל-ארט, ועל זה אני אדבר קצת יותר בפוסט הבא.

תודה ענקית לכל הבנות המקסימות שתרמו מהידע והניסיון שלהן לטובת הפוסט הזה <3



18 תגובות:

  1. והו איך אהבתי נהנתי לקרוא ואף שומרת במועדפים לחזור על זה. לישם להבין יותר טוב.את מקסימה והפוסט אליפות

    השבמחק
  2. חייבת לומר שמה שהכי אהבתי זה את הסעיפים שמסבירים למה לא תמיד ההחתמה עוברת לכרית, אולי סופסוף אצליח להחתים בלי לחטוף עצבים בדרך. את נהדרת וממש עזרת לי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע :) אני בטוחה שתצליחי, ואם את מסתבכת דברי איתי :)

      מחק
  3. אחד המדריכים המפורטים והטובים ביותר :)
    מתה על החתמות אחרי שתפסתי את הקאץ' אני על זה יום ולילה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש מצב ששכחתי לציין במדריך שזה ממכר ;)

      מחק
  4. וואו איזו השקעה, אני חייבת להודות שאני ואחותי כבר כמה פעמים עוברות מול סטנדים של חותמות ומפחדות.
    אבל בזכות הפוסט הזה נראה לי שאני הולכת להרים את הכפפה!
    מהמם!:)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! :) ואני בטוחה שתצליחו :)

      מחק
  5. מדריך מעולה! הלוואי שהיה לי זמן לעשות החתמות. גם הדוגמאות בדיסקיות שיש בוואו או ביוטיקר גדולות מדי לציפורניים שלי או לא איכותיות מספיק..

    השבמחק
    תשובות
    1. הדיסקיות שמוכרים בוואו/ביוטיקייר באמת לא ממש מומלצות.
      אגב, לא חייבים להחתים על כל הציפורניים, יש המון דוגמאות שיראו מצוין גם על ציפורן אחת או שתיים, ואז זה באמת 5 דק' עבודה ויש לך נייל ארט מגניב :)

      מחק
    2. אגב, שכחתי לשאול..יש לך המלצות לגבי כריות החתמה באיביי או אליאקספרס?

      מחק
    3. כן בטח! יש את הסוג שבו אני משתמשת שנקרא בד"כ XL stamper
      אם תעשי חיפוש באיביי תראי שיש הרבה ערכות זולות שמכילות את שלושת סוגי המחתימים שיש לי, הייתי ממליצה להזמין משהו כזה ולנסות את שלושתם ולראות מה את הכי אוהבת.
      אני בטוחה שיש גם באליאקספרס, אני פשוט פחות אוהבת את האתר...

      מחק
  6. איזה מדריך מעולה! אני חולה על הבלוג שלך!

    השבמחק
  7. השימוש בחותמות על ציפורן טבעית עם לק ג'ל שונה? באיזה לקים לחותמות צריך להשתמש בציפורן טיבעית עם לק ג'ל?

    השבמחק
  8. הי תודה על הפוסט המושקע! איפה אפשר לקנות החתמות מסוגים שונים? ראיתי בוואו אבל מסןג אחד- יש מקום שיש בן מגוון? תודה!

    השבמחק
  9. היי, אז קודם כל את ממש עזרת לי באמת!
    אבל כמה שאלות...
    איפה אפשר לקנות כרית החתמה מהאינטרנט טובה?
    איפה אפשר לקנות מהאינטרנט מייבש לק?
    ואיפה אפשר לקנות מהאינטרנט לק להחתמה?

    תודה מראש שאת ממש עוזרת!

    השבמחק
  10. קראתי תגובה מקוונת של עיתונאית מבוססת קליפורניה מגלה כיצד היא מוצאת חבר (אהבה אמיתית) 3 חודשים לאחר שהחבר שלה לשעבר נפרד. אני שולח הודעת דוא"ל ליצירת קשר עם אותו ד"ר אודודואה מכיוון שיש לי כוונות עוצמתיות אלה שהדברים יעבדו עבורי, האמנתי בעדויות שהן הוכחות מהחיים האמיתיים. הבנתי שזה יהיה טוב לשתף כאן כיוון שאני יודע שזה יעורר גם אחרים.
    למזלי מספיק נתקלתי בדוא"ל של Dr.Oduduwa (dr.odduwaspellcaster@gmail. com) ליצירת קשר שנמצא בקטע של תגובה בבלוג. היום אני מעיד בשמחה ובאושר בלבי לשתף את המאמר הזה לעולמי ... זה אחד הרגע הכי משמח בחיי. ד"ר אדודואה הוא הכישוף האמיתי הגדול-אהבה, ארגן כישוף מטעמי כדי לשחזר את בעלי לשעבר בעזרת כישוף הקסם והכישוף שלו. בעבר ניסיתי ייעוץ איות של גלגל כישוף אחר לא עובד בשבילי, הם דורשים כסף, אבל Oduduwa זה כישוף אהבה בשבילי בלי לבקש ממני לשלם עבור שירותיו. זו תוצאה מיידית אמיתית ומדהימה.
    אני נשואה מעל 6 שנים וזה היה כל כך נורא כי בעלי ממש בוגד בי וחיפשתי גירושין, נפרדנו לפני ארבעה חודשים וחזרנו שוב אחרי כל כך הרבה התחננות עם מתנות אהבה נחמדות.
    אני כל כך אוהבת את בעלי, לא יכולתי לעשות כלום כדי לפגוע בו או לגרום לו להרגיש רע יותר איתי .. פשוט רציתי שהוא יחזור לאהוב בי לנצח. היום שנינו חיים באושר יחד לאחר שאודודואה השיק כישוף אהבה בשמי.
    אני משמח תודה ומודה לאיש הגדול הזה אודודווה. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי. אני בטוח שזה יעבוד גם לך, 100% בטוח.
    צור איתו קשר באמצעות הדואר האישי שלו herbalisthome01@gmail.com
    יש לו את הכוחות לפתור את בעיות היחסים הבאות:
    * לחשי אהבה Win-Back אהוב לשעבר
    איות קסם הצלחה וקידום
    * קסם מזל - כוכב עסקים
    * הגנה וחיים ארוכים,
    * רזולוציית קללה, הגדלת פין ושד.
    * טיהור רוחני, שריפת שומנים,
    * קסם פוריות - פירות של נשים,
    * מגילת גזרות, איות בוטיק ומחשבי משחק
    אותו מאמר שקראתי ברשת הציל את קשרי הנישואין שלי מגירושים, קראתי ויצרתי קשר בדוא"ל כדי לתקשר עם Dr.Oduduwa לקבלת עזרה באמצעות: (dr.oduduwaspellcaster@gmail. Com)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...