יום חמישי, 28 בינואר 2016

התחדשויות

זה אחד הפוסטים האהובים עלי, ולפי התגובות בפייסבוק- גם עליכן ;) [חשבון הבנק שלי לעומת זאת נשאר קצת מסויג מהעניין]
פוסט ההתחדשויות הקודם היה אי שם באוגוסט, ומאז קניתי עוד כמה דברים שווים במיוחד [וחלקם אפילו לא קשורים לאיפור או טיפוח]


ההזמנה הראשונה היא של לקים מגניבים מ- El Corazon. אני חושבת שזו חברה מרוסיה [אל תסקלו אותי אם אני טועה]. יש להם מגוון של המון לקים זולים ומיוחדים, ובאתר יש עוד המון מותגים שקשורים לציפורניים, כולל פלטות החתמות של מויו לונדון במחיר ממש משתלם. יש גם מותגים שונים עם לקים מיוחדים להחתמות ועוד ועוד. יש להם כל מיני מבצעים שווים אז כדאי לעקוב.


זו הפעם הראשונה שהזמנתי מהאתר, היה מבצע של משלוח חינם על הזמנות מעל 30$. אז לא, מה שאתן רואות בתמונה ממש לא עלה 30$ ;) פשוט הצטרפתי לרכישה משותפת. בסה"כ כל הלקים יצאו זולים מאוד, מחלקם אני מרוצה מאוד, חלקם מרגישים לי קצת פספוס מבחינת הצבע. תגידו לי אם מעניין אתכן לראות פוסט סווטצ'ים של כל הלקים.


באופן מפתיע ומשמח הבלאק פריידיי לא ממש קרץ לי השנה. לא היה שום דבר שרציתי וגם לא נתקלתי באיזה מבצע מטורף שהצדיק רכישה לא מתוכננת. את המבצע היחידי שקרץ לי מצאתי דווקא בארץ, לבידו נתנו 40% על כל המוצרים שלה באותו תאריך. אני אוהבת מאוד את מי הפנים שלהם [קליק לסקירה] ולכן ניצלתי את ההזדמנות והזמנתי שלושה. אני לא אוהבת לאגור סטוקים של מוצרים, אבל זה היה כ"כ זול שהייתי חייבת לנצל את ההזדמנות.
על הדרך החלטתי לנסות עוד שני מוצרים- קרם ידיים וקרם רגליים. שניהם קלילים מאוד, נספגים מהר ונעימים על העור. שניהם לא יתאימו למקרים קיצוניים של יובש קשה ולכן קצת פחות רלוונטיים לחורף האלים שלנו. לעומת זאת אני מאמינה שהם יתאימו מאוד בשאר השנה.
מאחר וכל המוצרים מבוססים על תמציות צמחים ושמנים אתריים גם הריח בהתאם. אני אישית אוהבת מאוד את הריחות של שלושת המוצרים שקניתי, אבל אלה לא ריחות סטנדרטיים. אם יש לכן אפשרות הייתי ממליצה להגיע לחנות פעם ראשונה כדי לנסות את המוצרים ולהתרשם מהריחות. חוצמזה שהחנויות של לבידו מעוצבות מדהים וזו חוויה בפני עצמה.
ואגב, שירות הלקוחות של החברה מצוין. אני מניחה שסביב המבצע היה המון עומס של הזמנות, ובכל זאת קיבלתי שירות טוב ואדיב, וגם המשלוח יצא אלי מהר מאוד.


הפריט הכי משעמם ברשימה הוא הג'ל השקוף לגבות של אסנס [קליק לסקירה]. הוא מוצר מנצח לדעתי, אבל היה לי כל כך קשה למצוא אותו. יש סטנד של אסנס רק בסניף אחד באזור שלי, והרבה פעמים כשהגעתי הג'ל השקוף פשוט אזל. ואם במקרה נשארה שפופרת אחת או שתיים היא עברה פוגרום ע"י בנות שהחליטו שזה סבבה לפתוח מוצרים חדשים ולנסות אותם. אז לא, זה ממש לא סבבה. לא מבינה מה הקטע הזה, ולא מבינה למה זה ממשיך לקרות.
בכל מקרה, לפני כמה שבועות היה לי מזל, הגעתי לסניף ומצאתי שתי שפופרות חדשות שלא נגעו בהן. חטפתי אותן ורצתי לקופה. באותו מעמד הצלחתי להתאפק ולא לרכוש את הסומק המקסים מקולקציית החגים, פשוט כי אני באמת לא צריכה עוד סמקים.

עוד רכישה מרגשת היא הארנק הכחול המהמם, שמצאתי באיביי ב-40 ש"ח בלבד. הארנק הקודם שלי כבר התפרק לחתיכות ולא התחשק לי להשקיע מעל 100 ש"ח בארנק עור איכותי. יש באיביי המון דגמים מקסימים וזולים, ואחרי כמה התלבטויות הזמנתי את זה. הוא לא מושלם לגמרי, התאים שלו קצת קטנים והריצ'רץ' של הכסף הקטן קצת עקום, אבל ב-40 ש"ח אני מרוצה מאוד. הזמנתי אותו מהמוכר הזה, שמחזיק עוד כמה צבעים. אבל כדאי לעשות חיפוש כללי באיביי, יש עוד המון דגמים מגניבים.

אני אוהבת מאוד נרות ריחניים, אבל לא מצאתי בארץ משהו איכותי באמת במחיר סביר, והזמנה מחו"ל לא ממש באה בחשבון. פתאום עלה לי רעיון ובדקתי את האפשרות לקנות שמנים מבושמים ולהשתמש במבער שמנים. ידעתי שזה יהיה זול משמעותית מכל נר ריחני או אמצעי בישום אחר, אבל זו לא הייתה משימה קלה. מסתבר שכמעט ואין חנויות שמוכרות מבערי שמנים, או שמנים מבושמים בריחות טובים. יש כמה אתרים שאפשר להזמין מהם, אבל לרוב המשלוח מייקר מאוד את העניין. בסוף מצאתי איזו חנות קטנה בשכונת הדר, ומבער ביחד עם שלושה שמנים עלה לי 80 ש"ח שזה אחלה, כי זה יחזיק להרבה מאוד זמן.


נראה לי שהגענו להיילייט של הפוסט ;)
פלטת המאט של ג'ייד הייתה רכישה אימפולסיבית ולא מתוכננת, אבל בסך הכול אני מרוצה מהאיכות ומפרגנת לחברה על האומץ לייצר פלטת מאט. כבר סקרתי אותה במלואה כאן, ואתן מוזמנות לקרוא.

את השפתון צ'אבי של טארט בגוון Vintage מסדרת LipSurgence קניתי בעקבות המלצה של קורה, הלא היא Vintage or Tacky, אחת היוטיובריות האהובות עלי. אני כבר לא זוכרת באיזה סרטון היא דיברה עליו, אבל התאהבתי בגוון ומאחר והוא יצא במהדורה מוגבלת רצתי לאיביי להזמין. השפתון עלה כ-70 ש"ח כולל משלוח, ולמרות שהוא יצא במהדורה מוגבלת אפשר עדיין למצוא אותו באיביי.
אתן תראו אותו בפוסט הבא, כולל ביקורת וסווטצ'ים. אני רק אגיד שבפעם הראשונה שניסיתי אותו דיי התאכזבתי אפילו, ורק אחרי כמה שימושים באמת התאהבתי בו. הוורוד שלו עם תת-גוון כחול [אם זה הגיוני בכלל], צבע מאוד יומיומי ובכל זאת מיוחד. שקלתי אפילו לרכוש עוד אחד כגיבוי, אבל רוב הסיכויים שאני לא אסיים אפילו את האחד שכבר יש לי, ואני סתם אתבאס.


ולסיום... הדובדבן שבקצפת מבחינתי. פלטת ה- Lorac Mega Pro 2. פלטה ענקית ומדהימה של לוראק, שיצאו בפעם השנייה במהדורה מוגבלת ומיוחדת לתקופת החגים.
וכמובן שגם כאן יש סיפור שלם. לפני שנה לוראק יצאו עם ה-Mega Pro 1 ששיגעה אותי לגמרי. שחררו תמונת פרומו עוד באוגוסט, ומאז חלמתי עליה. בשנה שעברה הפלטה נמכרה רק באתר החברה או באמאזון, וביום שהיא הושקה כמעט והזמנתי אותה. בסופו של דבר החלטתי לחכות קצת, לקרוא ביקורות ולא לרוץ עם זה בגלל שזו לא הוצאה קטנה. כולל משלוח העלות הייתה סביב ה-80$ ופחדתי להתאכזב. אבל מה? מרוב היסטריה הפלטה אזלה כבר אחרי יומיים. היו שמועות על משלוח נוסף שאמור להגיע לאמאזון, ובאמת הצלחתי ממש ממש במקרה להזמין פלטה אחת אחרי אינספור ניסיונות.
השנה ההשקה כבר הייתה הרבה יותר הגיונית והפלטה נמכרה הפעם רק ברשת ULTA [גם באתר וגם בחנויות הפיזיות]. האמת היא שבהתחלה בכלל לא התלהבתי ממנה. הגוונים נראו לי משעממים או מוזרים ודילגתי עליה בשמחה. לא יודעת מה קרה, אבל פתאום ראיתי כמה סקירות והתלהבתי מאוד. הבנתי שיש פה הרבה גוונים מיוחדים שאין לי באוסף והחלטתי להזמין. ULTA לא שולחים לארץ וגם לא מכבדים אשראי ישראלי, ולכן הייתי צריכה להשתמש בשירות של Ship My Deal, שגם רכשו בשבילי את הפלטה וגם שלחו אותה לארץ [בסך הכול שילמתי כ-10$ יותר בהשוואה לשנה שעברה]. היה לי מזל, כי נזכרתי שאני רוצה את הפלטה כמעט ברגע האחרון. ממש כמה ימים אחרי ששיפ מיי דיל הזמינו בשבילי את הפלטה היא אזלה בחנות האינטרנט של אולטה. אחרי חודש מורט עצבים [תודה דואר ישראל] הפלטה הגיעה אלי, בריאה ושלמה ומהממת.
עדיין לא הספקתי להשתמש בה ממש כמו שהייתי רוצה, אבל הרושם הראשוני שלי שהיא קצת פחות טובה מהמגה פרו הראשונה. היא עדיין מדהימה ואני לא מצטערת לרגע שהזמנתי אותה, להיפך. אבל הראשונה הייתה ונשארה הפלטה הכי טובה באוסף שלי.
מאחר ושתי הפלטות יצאו במהדורה מוגבלת מאוד וכמעט בלתי אפשרי להשיג אותן בארץ, אני כל הזמן מתלבטת אם לכתוב עליהן או לא. אם בא לכן לקרוא סקירה ולראות סווטצ'ים בכל זאת- תעדכנו אותי.
בפוסט הבא תראו מראה איפור שיצרתי בעזרת הפלטה הזו.


ועוד רכישה משמחת שקרתה ממש אתמול ובגלל זה לא הספקתי אפילו לצלם כמו שצריך... שתי חולצות מ-H&M וסריג מתמנון. מי שעוקבת אחריי יודעת שאני במידה 44-46 ומתקשה למצוא בגדים יפים בארץ, והרבה פעמים אני דיי מתפשרת על מה שאני קונה. אז הפעם זה ממש לא היה ככה, אני אוהבת מאוד כל אחד משלושת הפריטים הללו.
וכמו שכתבתי בפייסבוק, שתי הרשתות מייצרות את רוב הדגמים עד מידות 44 ואפילו 46, אבל בפועל בסניפים עצמם כמעט ואין היצע של מידות וחבל. פניתי לשירות הלקוחות של שני המותגים, ואולי אם יהיו עוד ועוד פניות כאלה יראו שבאמת יש ביקוש ויביאו יותר דגמים גם במידות הביניים.


פלטת המגה-פרו הייתה הזמנה יקרה ומאוד לא מתוכננת, שגרמה לי לעצור רגע ולהבין שאוסף האיפור שלי כבר דיי יוצא משליטה והגיע הזמן לחשוב טוב יותר על הרכישות שלי. התכנון כרגע הוא לעשות פוסט על כל פלטות הצלליות שלי, גם כי זה מגניב וגם כדי לעזור לעצמי לעשות סדר ולהיפטר מפלטות שאני כבר לא צריכה.
בהשראת קבוצת Project Pan והטרנד החמוד של פוסט empties שמציף את הבלוגספירה החלטתי לאסוף את כל המוצרים שאני אסיים בתקופה הקרובה [במקום להעיף לפח את האריזות הריקות]. למה? כי זה נותן לי פרופורציות על המוצרים שבהם אני באמת משתמשת, וגם כי בסוף יוצאים מזה פוסטים נחמדים. בין השאר זה נותן לי מוטיבציה להפסיק לקנות קרמים לגוף ולידיים, ולעשות מבצע לסיים את הקרמים שכבר יש לי. אז נראה איך זה ילך...

אני מקווה שנהניתן לקרוא, אני בכל אופן נהניתי לכתוב ;)
אני מנסה עכשיו סגנון חדש של פוסטים, של איפור שלם + הסברים וסקירה של כל המוצרים שבהם השתמשתי. זה התכנון לפוסט הבא, בכל אופן. אם זה מעניין אתכן אתן מוזמנות לעקוב אחרי הבלוג ולהירשם לקבלת עדכונים בצד שמאל למעלה,
ותוכלו למצוא אותי גם בפייסבוק ובאינסטגרם [@alterego4].



12 תגובות:

  1. אחד הפוסטים החביבים עליי... ואני אשמח לראות סווטצ'ים של הלקים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      עכשיו אני רק צריכה למצוא זמן לצלם סווטצ'ים :)

      מחק
  2. תתחדשי! אני צריכה לעשות פוסט כזה גם..
    אשמח לראות סווטצ׳ים של הלקים ועם נייל ארט.
    בקשר לסטנדים של אסנס. את חיפאית, לא? עכשיו גיליתי שיש סטנד בסניף בגרנד קניון והוא נראה מסודר, גם בקניון שער הצפון הוא נראה טוב. (בקריון למשל, בפעם האחרונה שהייתי הרבה מוצרים היו פתוחים)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      אכן חיפאית [כל הכבוד על הזיכרון!] לא ידעתי בכלל שיש סטנד בגרנד קניון.... לקריון אני לא מגיעה אף פעם, גם כי זה לא ממש באזור שלי וגם בגלל שזה לא בדיוק הקניון האהוב עלי :/
      גם בלב המפרץ המצב לא משהו, כמעט בכל הפעמים שהייתי שם היו הרבה מוצרים פתוחים והרבה בלאגן וחוסרים

      מחק
  3. חייבת לראות סווצ'ים של הלקים, הם נורא נורא מסקרנים! תתחדשי על הכול, פוסט כייפי ברמות ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חמודה! :) אני רואה שיש פה ביקוש גורף לסווטצ'ים :)

      מחק
  4. תתחדשי על הכל בובי! בא לי ממש את לוראק פרו 2@

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חמודה! :)
      הלוראק מהממת.... אני ממש שמחה ששיניתי את דעתי עליה ברגע האחרון [וקצת מקווה שלוראק יפסיקו להוציא את המגה-פלטות האלה, כי אני רואה פה מגמה שלילית לחשבון הבנק שלי]

      מחק
  5. פוסט מקסים! לגבי השמני ריחות אני ממש ממליצה לך לנסות את אלה של ללין (ובמיוחד את ונילה-פינק-פפר המושלם), לגבי הלוראקיות אני ממש אשמח לראות סקירה שלך עליהן למרות שהן כבר מזמן אאוט-אוף-ריץ', יש לי את הלוראק פרו הראשונה והיא בלי שום ספק הפלטה האהובה עליי וגם הכי שימושית ואיכותית..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      לא ידעתי שמוכרים בללין שמנים ריחניים, אני אבדוק את הנושא לעומק, אני בדיוק מחפשת עוד ריחות מיוחדים :)
      אני ממש ממש מתלבטת לגבי פוסט על הלוראק מגה. אני צריכה לחשוב על זה, בקיצור ;)

      מחק
  6. תתחדשי על הכל!!! :)
    גם אני מאוד מאוד אוהבת שמנים ומבערים, ויש לי אוסף מרשים מאוד של שניהם בבית. :) מבערים איכותיים אני קונה או בעבודת יד מקרמיקה בכל מיני שווקי יוצרים, ושמנים אני קונה או מאיביי (אם מתחשק לי ריח טבעי וספציפי- נניח ורדים, או אורנים), או מללין (יש להם שמנים של כל הריחות שלהם!).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      האמת שלא חשבתי בכלל לחפש מבערים בחנויות של יוצרים בקרמיקה, בטח יש דברים מהממים!!
      את השנייה שממליצה על ללין, לא ידעתי בכלל שהם מוכרים שמנים, וזה מגניב לגמרי כי אני אוהבת את הריחות שלהם :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...