יום רביעי, 10 בפברואר 2016

איפור קליל ויומיומי עם טארט, לייף ולוראק

אני אוהבת לסקור מוצרים, אבל לפעמים זה יוצא קצת תלוש ומנותק מהשימוש היומיומי שלהם. הפעם אני רוצה לנסות משהו חדש, להראות לכן מראה איפור, עם פירוט של כל המוצרים שבהם השתמשתי ביחד עם ביקורת עליהם.
בחרתי ללכת על איפור קליל ועדין, הוא אומנם קצת מושקע ביחס ליום עבודה רגיל [בעיקר כל המשחק עם הצלליות], אבל כל אחת יכולה לעשות את ההתאמות לפי מה שהיא אוהבת והזמן שיש [או אין לה] בבוקר.


מצב העור שלי לא אידיאלי כרגע, החורף הביא איתו סבוריאה, והתרופות של האנדומטריוזיס העניקו לי אקנה. במשך כמה ימים וויתרתי לחלוטין על מייקאפ כי הרגשתי שזה רק נראה יותר גרוע. כשחזרתי להשתמש במייקאפ העדפתי כיסוי קליל, למרות האדמומיות והפצעונים. ביום-יום אני לא כ"כ אוהבת כיסוי מלא ומייקאפים כבדים, ולא אכפת לי אם העור לא נראה מושלם. בגלל זה גם העדפתי לא להעלים את כל הפגמים הקטנים האלה בפוטושופ, ולהעלות את התמונה ככה.
אה, ואגב... רשימת ת'כלס של כל המוצרים והמחירים שלהם תמצאו בסוף הפוסט.


בתור בסיס השתמשתי בפריימר HD של ביוטיקייר [ידעתי ששכחתי לצלם משהו! ידעתי!]. דיי הרמתי גבה כשחברה המליצה לי עליו, אבל הוא עושה אחלה עבודה. זה לא הפריימר הכי מדהים שניסיתי ואין לי מושג איך הוא יתפקד בקיץ, אבל כרגע בחורף בלי דרישות מיוחדות הוא מספיק לי. המייקאפ יושב עליו טוב ונשאר עמיד לאורך שעות. הוא כן מרגיש מאוד סיליקוני ושמנוני בהשוואה לפריימרים אחרים שניסיתי, אז אני נותנת לו כמה שניות להיספג לפני שאני ממשיכה עם המייקאפ.
בגלל שרציתי כיסוי קליל השתמשתי ב-BB Cream החדש של לייף, שגם הפתיע לטובה. העור שלי בעייתי ורוב ה-BB Cream שניסיתי לא הצליחו להתקבע כמו שצריך או שפשוט לא נראו טוב. ה-BB של לייף דיי נוזלי, והעדפתי להניח אותו עם האצבעות. קיבלתי כיסוי מאוד קליל, בעיקר איחוד של גוון העור. לא ניסיתי להעמיס עוד אז אין לי מושג אם אפשר לבנות את רמת הכיסוי. מבחינת גוונים, ה-BB מגיע בשלושה גוונים, אני משתמשת בגוון הכי בהיר, והוא טיפה גבולי מבחינתי. לא כ"כ רואים את זה, אבל ההתאמה לא מושלמת והוא לא יתאים לבהירות ממני. בשילוב עם פריימר ופודרה לא ראיתי בעיה בעמידות, אבל אני מניחה שזה ישתנה בקיץ. מה שכן, יש לו נטייה להכתים בגדים וסלולריים [רק במגע ישיר, למשל אם שפשפתי את הפנים עם השרוול משום מה]. All in all? אחלה BB, לחלוטין תפס את מקומו של המייקאפ בשבועיים-שלושה האחרונים.
להסתרת כהויות מתחת לעיניים השתמשתי בקונסילר Phyto cernes eclat של סיסלי [קליק לסקירה].
הסומק Pinched של NYX התאים לי בגלל שהוא בהיר ועדין [קליק לסקירה]. הפודרה הקבועה שלי היא ה-Stay Matte של רימל [קליק לסקירה]. וטאצ' אחרון לסיום עם השימר Halo של איל מקיאג', שהוא ההיילייטר היחידי שאני באמת אוהבת ומשתמשת בו על בסיס קבוע [קליק לסקירה].
וכדי להשלים את הקו הנקי, אחת הרכישות הכי מוצלחות שלי אי פעם... LipSurgence של טארט בגוון Vintage. בפוסט הקודם דיברתי עליו ממש בקצרה. בהתחלה מאוד לא התחברתי לגוון ולא הבנתי על מה לעזאזל שילמתי 70 ש"ח. אבל אחרי כמה פעמים התאהבתי בו לגמרי. זה גוון וורוד קר, עדין ויומיומי שמשתלב מעולה עם סגנון האיפור שלי. המריחה נוחה והכיסוי מלא. העמידות בינונית, ויש לשפתון ריח קל של מנטה. חבל שזה גוון שיצא במהדורה מוגבלת [אבל אפשר עדיין למצוא אותו באיביי].


את הסומק הנחתי עם מברשת מס' 02 של קרליין, ואת השימר עם 03 של קרליין גם כן. סקרתי אותן בהרחבה בעבר [ומאז הן הפכו להיות המברשות הקבועות שלי]. המברשת של ביוטיקייר לעומת זאת חדשה. זוהי מברשת מס' 18, שהיא מברשת קבוקי זוויתית שטוחה. היא אמורה להיות מעין מברשת מולטי-טסקינג שיכולה לשמש למוצרים יבשים ורטובים, למייקאפ וגם לסומק או פודרה. המברשת דחוסה ורכה מאוד, עם קוטר קטן בהשוואה למברשות קבוקי רגילות. לטעמי היא דחוסה מדי לסומק, ולא ממש ניסיתי אותה עם מייקאפ נוזלי. אבל בשביל פודרה או מייקאפ אבקה היא נהדרת, בגלל שהיא כ"כ דחוסה. אבל צריך לקחת בחשבון שהיא לוקחת איתה הרבה חומר ומניחה שכבה יפה של פודרה. בשילוב עם ה-BB זה התאים לי בדיוק, כי רציתי לקבע אותו כמו שצריך, וזה גם נתן להכול גימור יפה. לצורך הזה היא נהדרת בעיניי. 


הגענו לחלק האהוב עלי, איפור עיניים! פלטת ה-Mega Pro 2 של Lorac רק הגיעה אלי, והייתי חייבת לשחק איתה ולנסות כל מיני שילובי צבעים מגניבים. ובכל זאת, זה איפור ליומיום אז רציתי ללכת על משהו עדין ובהיר יחסית.
[אגב, תוך כדי כתיבת הפוסט עוררתי דיון משעשע בפייסבוק על הדרך הנכונה להגות ולהמיר את שם המותג לכתיב עברי]

עם כל הכבוד לצלליות... הן קודם כל צריכות בסיס.


אני אוהבת מאוד את השילוב בין הפריימר Shadow Insurance של Too Faced לבין הפיינט-פוט בגוון Painterly של מאק. על שניהם כבר כתבתי בבלוג המון, ואפילו ניסיתי למצוא דיופים זולים [הפוסטים כאן, כאן וכאן].
כדי לסדר את הגבות אני מעדיפה ג'ל גבות שקוף. הג'ל האהוב עלי הוא של אסנס, אבל החלטתי לתת צ'אנס גם לג'ל של ביוטיקייר [ועכשיו פתאום קלטתי שזו בערך הפעם ה-47 שהם מופיעים בפוסט]. בסך הכול הוא בסדר גמור ועושה את העבודה, אבל אני בכל זאת מעדיפה את הג'ל של אסנס.
אומנם מסקרה היא הסיום ולא הבסיס בשבילי, אבל ככה יצא בתמונה ולכן אני אזרום עם זה ;) המסקרה הקבועה שלי כבר שנה בערך היא ה-False Lash Effect של Max Factor בגוון שחור ובגרסה עמידה למים. כנראה שזו לא המסקרה הכי טובה בעולם, אבל קצת מאסתי בחיפושים וכרגע היא מספיקה בשבילי [וגם המחיר שלה לא גבוה]. היא שומרת על הריסים מעוגלים ובהחלט נותנת קצת אפקט של ריסים מלאכותיים. כשצילמתי את האיפור היא הייתה כבר ממש ממש בסוף ימיה לכן הביצועים שלה פחות מרשימים [אל דאגה, שפופרת חדשה כבר הוזמנה והגיעה לארץ בשלום].


אומנם ה-Mega Pro 2 יצאה במהדורה מוגבלת וכבר לא ממש ניתן לרכוש אותה, אבל החלטתי בכל זאת לצלם את איפור העיניים. קודם כל בגלל שממש התלהבתי מהתוצאה, ובעיקר בגלל שהמטרה היא להתמקד בשילוב הצבעים ופחות בצלליות הספציפיות. ככה אני מתייחסת לכל מדריך איפור שאני רואה, וזה גם מה שאני ממליצה לכן. אלא אם אתן מחפשות סקירה של מוצר ספציפי, פשוט תסתכלו על מדריכים כעל השראה. לא חייבים לקנות בדיוק את אותה הפלטה או הצללית, אלא לחשוב מה כבר יש לכן, אפילו אם אלה גוונים דומים. גם הרבה פעמים אני לא הולכת ב-100% לפי המדריך שראיתי, אלא שואבת השראה ומשחקת עם זה לפי מה שאני אוהבת. למשל אם האיפור במדריך דרמטי מדי, או לא דרמטי מספיק.

השתמשתי יחסית בהרבה צלליות הפעם, אבל כמו שאמרתי, ממש לא חייבים לעשות הכול. סימנתי לכן בתמונה את ששת הצלליות שבהן השתמשתי.
התחלתי מהקפל עם הצללית Goji, שנראית מאוד אדומה וכהה בפלטה, אבל על העפעפיים היא דווקא בהירה ומצוינת לקפל. על החצי הפנימי של העפעפיים הנחתי את הצללית Soft Plum, בגוון ורוד-סגול שימרי. בשליש החיצוני הנחתי את הצללית Purple וטשטשתי כלפי מרכז העפעפיים, וכדי לחזק אותה ממש ממש נגיעה מהצללית Black Ivy, שאיתה גם תחמתי את העיניים בקו הריסים התחתון. Bisque הונחה על עצם הגבה, תוך כדי טשטוש של אזור הקפל כדי לרכך את מעבר הצבעים. ולבסוף נגיעה קלה של Gunmetal בערך באמצע העפעפיים, בנקודת החיבור בין הצללית הוורודה לצללית הסגולה, וגם קצת בקו הריסים התחתון, בעיקר בשליש הפנימי.
כמו שאמרתי, בד"כ ביומיום אני עובדת עם קצת פחות צלליות בגלל שאין לי זמן. בסה"כ האיפור עצמו לא כ"כ מורכב, אלא בעיקר דורש השקעה בטשטושים, ולכן יתאים פחות למי שרק לומדת להתאפר. אפשר לפשט את האיפור ולעבוד רק עם שתיים-שלוש צלליות, או לבחור בגוונים קרובים יותר אחד לשני ואז יותר קל לטשטש.


הגרסה הרשמית היא שיצרתי את התמונה הבאה כדי להראות לכן את שילובי הצבעים והמיקום שלהם בצורה "נקייה", בלי להתמקד בשמות הצלליות. בת'כלס? עשיתי את זה בגלל שאני נהנית לאתגר את עצמי בפוטושופ וזו הייתה הזדמנות ללמוד עוד כמה דברים חדשים. וגם בגלל שיש לי המון איורי חצים מגניבים ;)


טרחתי והכנתי תמונה מיוחדת גם למברשות העיניים, ומרוב חפירות כמעט ושכחתי אותה. אז לא, אתן עדיין לא משוחררות [אבל זה יהיה קצר, מבטיחה].


שתי מברשות העיניים העיקריות בהן השתמשתי הן של מאק. מברשת מס' 239 שימשה אותי להנחת צלליות, ומברשת 217 לטשטוש והנחה בקפל. המברשות של מאק הן בין היקרות בשוק, ולטעמי שתי המברשות האלה מצוינות ושוות כל שקל [דווקא כשזה מגיע למברשות פנים יש המון אלטרנטיבות זולות ומצוינות]. מברשת 239 איתי כבר 4-5 שנים ואחרי שימוש יומיומי ואינספור חפיפות היא נראית כאילו רכשתי אותה אתמול [אם רק נתעלם מהעובדה שהיא קצת מלוכלכת מצלליות ומתחננת לחפיפה השבועית].
את התיחום בקו הריסים התחתון עשיתי עם מברשת מס' 04 של מיקיילה. במקור זו מברשת לגבות, במציאות אני משתמשת בה מדי פעם לתיחום תחתון. רק למטרה הזו ממש לא צריך להשקיע, כל מברשת קטנה וזולה תעשה את העבודה.

ואם כל התמונות והחצים גרמו לכן לשכוח איך קוראים לי ולמה התכנסנו כאן היום... אז אני ליהי, וזה האיפור היומיומי שלי


סתם, סתם, אני צוחקת. אתן נהדרות :)
ואני סופסוף שברתי את הפחד שלי ועמדתי בצד הזה של המצלמה. 

אז זהו, הגענו לסופו של הפוסט. בגלל שזו פעם ראשונה שאני מנסה את הקונספט הזה הייתי צריכה לצלם המון ולא הייתי סגורה בכלל על התוצאה הסופית. כל היום התלבטתי, ערכתי ומחקתי וצילמתי שוב, ואז ישבתי עוד איזה 3 שעות מול הפוטושופ כדי להגיע למה שרציתי. אבל זה היה נחמד, בהחלט נהניתי מהתהליך. אם נהנתן מהתוצאה אני בהחלט רוצה לשמוע על כך!


אז בת'כלס, במה השתמשתי וכמה זה עלה?
פנים:
פריימר HD של ביוטיקייר, 14.90 ש"ח
BB Cream- לייף*, גוון 80 Natural Beige, מחיר לפני הנחות 109 ש"ח
סומק- Pinched של NYX, בהזמנה מחו"ל עולה 5$ [לא ניתן לרכוש בארץ]
פודרה- Stay Matte של Rimmel, בגוון 001 Transparent, בהזמנה מחו"ל כ-6 פאונד
קונסילר- Phyto cernes eclat של Sisly* בגוון 1, 415 ש"ח לפני הנחות
היילייטר- Halo של il makiage*, מחיר לפני הנחות 209 ש"ח
שפתון- LipSurgence של Tarte בגוון Vintage, מחיר באיביי כ-70 ש"ח [לא ניתן לרכוש בארץ]

עיניים: 
פריימר- Shadow Insurance של Too Faced, כ-80 ש"ח בהזמנה מחו"ל [לא ניתן לרכוש בארץ]
בסיס נוסף לצלליות- פיינט-פוט בגוון Painterly של מאק, 108 ש"ח
ג'ל גבות שקוף- "ג'ל רימל טבעי לעיצוב הריסים" של ביוטיקייר בגוון 02 [לא מצאתי את המחיר, אני מניחה שזה כ-10 ש"ח]
צלליות- פלטת Mega Pro 2 של Lorac [כבר לא ניתן לרכוש מאחר ויצאה במהדורה מוגבלת]
מסקרה- False Lash Effect של Max Factor, בגוון שחור ובגרסה עמידה למים, כ-40 ש"ח בהזמנה מאיביי

מברשות:
קרליין מס' 02 ו-03, 80 ש"ח לפני הנחות
ביוטיקייר מס' 18*, 9.90 ש"ח
מאק מס' 239 [הנחת צלליות], 153 ש"ח
מאק מס' 217* [טשטושים], עולה 141 ש"ח
מיקיילה מס' 04*, 88 ש"ח

*מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה



6 תגובות:

  1. פוסט מצויין! אהבתי את הקונספט :)
    אני עדיין לא מאמינה שוויתרתי על הפלטה הזו של לוראק! אני מקווה שבביקור בארה״ב אמצא משהו דומה ושווה כמוה!
    יצא לוק מהמם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חמודה! <3
      האמת שאני עדיין קצת בהלם שתפסתי אותה ברגע האחרון... לא יודעת מה יהיה אם לוראק ימשיכו במסורת של פלטות מגה ;)

      מחק
  2. אחלה פוסט! :)
    ממש אהבתי את הגוון שיש לך על השפתיים, הוא מאוד מחמיא לך! 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אני מאוהבת בשפתון הזה של טארט, הוא לגמרי אחד הגוונים הכי מוצלחים שיש לי

      מחק
  3. האיפור ממש מחמיא והוא קליל ועדין מתאים לך מאוד, אהבתי!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...