יום ראשון, 28 בפברואר 2016

il.makiage Giveaway :) ***ההרשמה סגורה***

אחרי הרבה זמן סוף סוף יש לי הזדמנות לפרגן לכן, הקוראות המקסימות שלי :)
אחת מכן תקבל במתנה את הערכה המדהימה הזו של איל מקיאג'


מה הערכה כוללת?

1. מארז חמישה לקים מקולקציית החורף

המארז כולל את הלקים: Mickey Matte, Gossip Girl, Mr. Grey, Stiletto ו-Tornado
מה שאני אוהבת במארז הזה, שהוא משלב לקים שימרים, לקים בגימור קרמי ולקים בגימור מאט.


2. פלטה מגנטית להיילייטרים וברונזרים

הפלטה מתאימה לארבעה מהמוצרים של איל מקיאג'

3. ארבעה ברונזרים והיילייטרים

ארבעתם מגיעים בגודל מלא שמתאים לפלטה!
זה כולל ברונזר אחד בגוון Wannabe,
שני מוצרים שיכולים לשמש גם בתור ברונזר וגם בתור סומק או היילייטר [תלוי בגוון העור שלכן]: Chandelir ו-Royals
אבל הדבר שאני הכי מתרגשת לגביו... הוא Halo, ההיילייטר שאני הכי אוהבת, ואני שמחה שמישהי מכן תקבל אותו :)


איך משתתפים?

ניתן להירשם עד יום שבת, 12.3.16 בשעה 23:59

התנאי הבסיסי להרשמה הוא להיות מנויה על הבלוג. ניתן להירשם באמצעות כתובת המייל או ע"י Google Followers.
שתי האופציות נמצאות בחלק העליון של התפריט בצד שמאל-


** כשנרשמים לקבלת עדכונים במייל, צריך להשלים את ההרשמה באמצעות קישור שיישלח אליכן במייל.

אם אתן רוצות להגדיל את הסיכוי לזכות, יש עוד שני דברים שאתן יכולות לעשות-
להיות חברה או עוקבת בפייסבוק [קליק לפרופיל שלי]
לשתף את ה-giveaway בפייסבוק [למשל אתן יכולות לשתף את הפוסט הזה]
זה ממש לא חובה, אבל כל פעולה כזו תקנה לכן שתי כניסות! ניתן לבצע כל אחת מהפעולות רק פעם אחת. כלומר בסה"כ אפשר לצבור עד 5 כניסות.

ועכשיו להרשמה עצמה!
אחרי שביצעתן את כל הפעולות, אתן צריכות להירשם באמצעות התוסף שיופיע ממש עוד מעט, בסוף הפוסט. בתוסף תצטרכו להכניס את השם ושם המשפחה, את כתובת המייל, ולסמן אילו פעולות ביצעתן.
לאחר סיום ההרשמה אני אגריל את הזוכה באמצעות התוסף. הזוכה תקבל ממני מייל, ואני גם אפרסם את השם שלה כאן ובפייסבוק. לאחר מכן הזוכה תצטרך ליצור איתי קשר תוך שלושה ימים כדי שאני אוכל לשלוח אליה את החבילה.
במידה ועברו שלושה ימים והזוכה לא תיצור איתי קשר, אני אגריל זוכה אחרת.

אני חושבת שזו אחת החבילות הכי הכי שוות שחילקתי בבלוג אי פעם, ואני מקווה שיהיו לי עוד הזדמנויות לצ'פר אתכן :)
אם משהו לא ברור או לא מסתדר, אל תתביישו לשאול אותי כאן בתגובות, ואפשר גם לשלוח לי מייל או הודעה בפייסבוק.






20 תגובות:

  1. אמאלה חלום שלי לזכות😱😱😱

    השבמחק
  2. שווה ביותר, מקווה מאד לזכות

    השבמחק
  3. שווה ביותר, מקווה מאד לזכות

    השבמחק
  4. ואו. הלואי! כתבתי את המייל שלי, ולא קיבלתי שום הודעה ממך כמו שכתבת למעלה.. מה לעשות?

    השבמחק
    תשובות
    1. תשלחי לי הודעה בפייסבוק, או למייל- alterego790@gmail.com
      ונפתור את הבעיה ביחד :)

      מחק
    2. וואי אני אהיה הכי מאושרת בעולם!!!!!

      מחק
  5. משתתפת כמובן :) נרשמתי כמנויה ואני גם חברה בפייסבוק!!! זה יהיה מושלם לזכות! :)
    איזה הגרלה נדיבה!!!

    השבמחק
  6. והו איזה הגרלה השימר הולה שאני חולמת עליו כל כך רוצה לזכות א ני רק שנתיים אחרי הניתוח פלסטי שהתחלתי לאהוב את המראה שלי ולהיות מטופחת וגילתי שאיפור עןזר לי להיראות יפה ומעלה את הבטחון אז בגיל מבוגר אני רק מתחילה מה שנערות יודעות.קשה אבל אפשרי והו הלוואי שאזכה

    השבמחק
  7. השתתפתי ;-)
    תודה על ההגרלה השווה ובהצלחה לכולן!

    השבמחק
  8. QMG איזו הגרלה מדהימה !!! ביצעתי את כל השלבים. ממש חולמת לזכות
    בפייסבוק - inbal shait

    השבמחק
  9. הגרלה סופר שווה! עשיתי את כל השלבים, ההיילו קורץ לי כבר תקופה ארוכה. בהצלחה לכולן!

    השבמחק
  10. הגרלה כל כך כיפית ומושקעת! :) תודה רבה רבה על ההזדמנות , בהצלחה כולן מחזיקה אצבעות!

    השבמחק
  11. ואו! איזה הגרלה שווה.
    כל השלבים כולל הבונוס בוצעו :)

    השבמחק
  12. כל השלבים בוצעו :)
    פייסבוק - REUT GENDEL
    מנויה לבלוג במייל gendelreut@gmail.com

    השבמחק
  13. איזו הגרלה נפלאה :) תודה לך!!

    השבמחק
  14. רוצה לאחל בהצלחה הגרלה מדהימה והו כמה רוצה לזכות אלת המזל היכן את

    iris5554@hotmail.com
    iriss5554@gmail.com

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...