יום חמישי, 3 במרץ 2016

ציפורניים משוגעות: ספירלה

אני אוהבת לנסות טכניקות חדשות של נייל ארט, או שבעצם במקרה הזה אפשר להגיד שזה יותר אביזר מאשר טכניקה.
ובקיצור... השתמשתי בפעם הראשונה במדבקות שבלונה, והיה לי כיף ומגניב :)


אז מה הקטע בכלל?
בניגוד למדבקות מים (water decals) שבהן המדבקה עצמה מקשטת את הציפורניים, מדבקות שבלונה הן פשוט... שבלונה, כדי ליצור נייל ארט בקלות. בדרך כלל המדבקות עבות יותר, מדביקים אותן על שכבה יבשה של לק וצובעים מעליהן עם לק [או לקים] אחרים, ואז מסירים את המדבקה ומתקבלת דוגמא.
הפעם היחידה שבה ניסיתי ליצור איזושהי דוגמא בעזרת סלוטייפ השאירה אותי בטראומה, אז לא ממש מיהרתי לנסות איזושהי טכניקה שכוללת דברים דביקים. אבל מסתבר שזה סיפור אחר לגמרי עם מדבקות שבלונה.

הקורבן הראשון שלי הן מדבקות בצורת ספירלה של GOLDNAILS*. במקרה אפשר להשתמש גם בחלק הפנימי וגם בחלק החיצוני של המדבקה. במקרה הזה היו לי רעיונות לשניהם...


בפעם הראשונה החלטתי להשתמש בחלק הפנימי של המדבקה, ורציתי לשלב מרקמים- אפור קרמי ואפור הולוגרפי. בפועל אני לא מרוצה מהתוצאה, בגלל שהגוונים של הלקים דומים מדי וראו את ההבדל רק ממרחק של מילימטר בערך.
[פירוט של כל הלקים והאביזרים- בהמשך]


אבל בחורה אובססיבית כמוני לא תתייאש!
אז הלכתי להתעלל גם בחלק החיצוני של המדבקה.


והפעם זה יצא הרבה הרבה יותר טוב. למעשה, זה אחד הנייל-ארטים שאני הכי אוהבת מהתקופה האחרונה.


בנייל-ארט האפור, לק הבסיס הוא לק הולוגרפי של איל מקיאג', Hypnosis*. מעליו מרחתי לק אפור מס' 370 של לייף. הוא מתייבש לגימור מאט-פלסטיקי, אבל עם טופ מבריק [או סתם מייבש] הוא נראה לק קרמי לכל דבר ועניין.

בנייל-ארט השני כבר החלטתי לסבך את העניינים [כי למה לא להקשות על עצמי, אם אני יכולה?!]
הלק הבסיסי הוא 367 של לייף*. הוא נראה לי מוכר להפליא, ואכן הוא דומה מאוד ל-Angel Wings של ג'ייד. בפועל הגוון זהה, אבל הפורמולה שונה והוא סמיך יותר בהשוואה ללק של ג'ייד. ואגב, מסתבר שלייף החליפו את המפעל שמייצר עבורם את הלקים, ועל הדרך גם שינו את המברשת [שבעיניי הפכה להיות ממש לא נוחה].
אחרי שלק הבסיס התייבש, הדבקתי את החלק החיצוני של מדבקות השבלונה, ובעזרת חתיכות ספוג ושלושה לקים יצרתי כתמי צבע. שלושת הלקים בהם השתמשתי הם לייף מס' 122, קרליין מס' 389 וטופטן מס' 12.
אין פה שום דבר מורכב מבחינה טכנית... רק שהמניקור הזה לקח לי המון המון המון זמן. אבל לפחות התוצאה שווה את זה.


ולגבי עזרים ואביזרים... פינצטה היא מוצר חובה [במקרה הזה הפינצטה הכי זולה שמצאתי בביוטיקייר], וספוגיות מייקאפ פשוטות [שנקנו דווקא בוואו]. פרט לזה, מדבקות שבלונה כמובן! במקרה הזה, המדבקות של GOLDNAILS. אגב, יש כרגע 15% הנחה על כל המדבקות עד תאריך 8.3.16, בהזנת הקוד girlpower.
ואגב מס' 2 לפוסט הזה... מאחורי החנות עומדת גולדי, שהיא בלוגרית-ציפורניים מוכשרת שהחליטה להקים לבד את החנות. היא מעצבת את המדבקות ולאט לאט גם מוסיפה עוד ליינים של מוצרים משלימים שווים במיוחד. לצד המוצרים אפשר למצוא המון רעיונות והשראה, וגם טיפים מצוינים לשמירה על עמידות הלק, איך להשתמש במדבקות וכו'.
כמו שציינתי קודם, לפני שאפשר להשתמש במדבקות שכבת הבסיס חייבת להיות יבשה לחלוטין. אני לא אוהבת להשתמש במייבש הרגיל שלי כדי לא להעמיס עוד שכבות, ומעדיפה ספריי או טיפות ייבוש. במקרה הזה השתמשתי בטיפות ייבוש של שלי אגמי (MakeMeUp)*. אחרי שמורחים את הלק פשוט מטפטפים טיפה-שתיים על הציפורן ומחכים כמה דקות עד שהלק יתייבש. הטיפות עובדות מצוין, ובניגוד למייבשים או מוצרים אחרים הן ממש לא מסריחות. כדי להיות בטוחה שכיסיתי את כל שטח הציפורן עם הנוזל, אני מעדיפה לקחת חתיכת טישו, להניח עליה את קצה האצבע בהטייה, ולטפטף מעל.

בכל מקרה כדי לתת ברק ולשמור על העמידות, אני מעדיפה לסיים כל מניקור עם מייבש לק רגיל.



אתן יודעות מה לא היה כאן כבר הרבה הרבה זמן?
לק עם אג'נדה!
למי שלא מכירה, בזמנים עברו נהגתי לסיים כל פוסט ציפורניים עם כרטיס אדי. כי תרומת איברים זה דבר מגניב וכייפי!
טוב, לא. זה נושא כבד וכואב, שרובנו כנראה לא רוצים לחשוב עליו....
אבל בכל זאת, בעיניי זה דבר מדהים. אז זו הדרך שלי להעלות מודעות לנושא. ואם עדיין לא חתמתן ואתן רוצות- לחיצה על הקישור ושתי דקות של השקעה, וגם לכן יהיה כרטיס.


*מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...