יום רביעי, 30 במרץ 2016

השפתונים של איל מקיאג' (או: פוסט מגניב עם כותרת משעממת)

איל מקיאג' השיקו המון מוצרים חדשים בזמן האחרון, ביניהם סדרת שפתונים רגילים וסדרה של שפתוני מאט נוזליים.
את השפתונים הרגילים אהבתי מהשנייה הראשונה, אבל דווקא השפתונים הנוזליים עשו לי חיים קשים ולא התחברתי אליהם.
יש לי המון תמונות והרבה מה להגיד, אז בואו נראה אם אני אצליח לסיים את הפוסט הזה באורך סביר בלי לחפור יותר מדי ;)


אני אתחיל עם XO Lipstick, שזו הסדרה של השפתונים הרגילים שאהבתי מאוד [כל המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה, אגב].
הפורמולה מצוינת לדעתי- קרמית ונמרחת בקלות, אבל גם לא רכה מדי כך שאפשר למרוח בצורה מדויקת.
ניסיתי שמונה שפתונים מהסדרה, חלק אטומים כבר בשכבה הראשונה וחלק קצת פחות. יש קצת הבדלים גם מבחינת העמידות, אבל בסך הכול העמידות של כולם טובה מאוד [פשוט יש כמה שמצטיינים קצת יותר]. הופתעתי שהם לא כל כך מכתימים במגע, וזה כולל גם את הגוונים הכהים. יש קצת מעבר של צבע לכוס או למזלג למשל, אבל לא בצורה מוגזמת.
אם אתן סובלות מיובש, השפתונים כן ידגישו אותו.
יש היצע מכובד של גוונים, החל מניודים מוחלטים ועד גוונים דרמטיים, כולל כמה גווני ביניים יומיומיים יותר. אני כבר לא זוכרת כמה שפתונים יש בסדרה בסך הכול, אבל אהבתי את זה שחלק מהגוונים קרים יותר וחלק חמים. בעיניי זה משמעותי בעיקר בניודים, כי לכל אחת מתאים משהו אחר.


יש לי כמה שפתונים מהסדרה הישנה, ואין בכלל מה להשוות. לא מבחינת פורמולה ופיגמנט ולא מבחינת עמידות.
בסופו של דבר זו הפכה להיות הפורמולה האהובה עלי גם בהשוואה למותגים אחרים.
ה-חיסרון הוא המחיר, שעומד על 119 ש"ח. בעיניי זה הרבה, וזו הסיבה שעדיין לא קניתי בעצמי שפתונים נוספים. אני מקווה ליפול על איזשהו מבצע משתלם במיוחד [למרות שאני לא מתה על הטקטיקה הזו של תמחור גבוה במיוחד רק כדי לצאת במבצעים].
יש לי גם קצת אישיו עם האריזה, בגלל שהיא אטומה לגמרי צריך לפתוח כל שפתון כדי לדעת מה יש בפנים [למרות שיש שם לכל שפתון, אני עדיין לא הצלחתי ללמוד אותם בעל פה, ואני צריכה לבדוק כל פעם מחדש].


מבין כל שמונת השפתונים שניסיתי, Ginger ו-Aloha הם האהובים עלי ביותר. ג'ינג'ר הוא הניוד המושלם עבורי, והוא נמצא קבוע בתיק האיפור.
גוונים כתומים מדי לא מחמיאים לי בכלל, ולכן Miami Beach ואני לא חברים. Aloha הוא כאילו אחיו הוורוד יותר, מה שהופך אותו לגוון יומיומי שמתאים לרוב סגנונות האיפור שלי. בדיוק לזה התכוונתי כשאמרתי שיש מגוון יפה של גוונים חמים או קרים.
אני לא מרגישה צורך לחפור על כל סווטצ' בנפרד, אז אם יש לכן שאלות ספציפיות תרגישו חופשי לשאול ;)

Lady DI
Pina Colada
Ginger
Miami Beach
Aloha
What Ever
Yummy
Boo Boo
Infinity היא סדרה של שפתונים נוזליים ועמידים בגימור מאט.
ניסיתי חמישה שפתונים מהסדרה, כולם מאוד מאוד פיגמנטיים ונותנים כיסוי מלא. העמידות מרשימה, והם שורדים מעולה גם אחרי ארוחה כבדה [מקסימום צריך קצת תיקונים במרכז]. יש להם ריח מתקתק דיי בולט, אבל אני זרמתי עם העניין.
יש קצת הבדל בפורמולה בין השפתונים, Matte In Love למשל מאוד מכתים במגע גם אחרי כמה שעות, ו-Matte Royal לא מכתים בכלל.
הגימור של כולם מאט, כאשר בחלק מהגוונים יש מיקרו-שימר שנותן גימור קטיפתי מגניב. וכן, כולם מדגישים מאוד יובש.


האפליקטור הוא אפליקטור ספוג סטנדרטי, מבחינת צורה וגודל.

למרות כל היתרונות והביצועים המרשימים של הסדרה הזו, אני לא אהבתי אותה. חייבים להניח את השפתונים בצורה מאוד מדויקת ומוקפדת אחרת זה בולט לעין. השפתונים מתקבעים מהר, אז גם אין פה ממש מקום לתיקונים.
כשצילמתי את השפתונים השתמשתי במברשת שפתיים כדי להגיע למקסימום דיוק, ועדיין הרגשתי שזה לא מספיק [בניגוד לשפתונים הרגילים, אגב, בהם אני משתמשת ישירות ומרוצה מהתוצאה].
כמעט כל חברה היום מוציאה ליין של שפתונים נוזליים בגוונים דרמטיים ומיוחדים, אבל בזמן האחרון אני מרגישה שאני מעדיפה דווקא את הגוונים השגרתיים והמשעממים, ובעיקר מחפשת שפתונים שלא דורשים ממני השקעה מיוחדת- לא בהתאמה של הגוון ולא במריחה עצמה.
ועוד משהו מוזר ומבאס שקרה לי, שאחרי שניים-שלושה שימושים השפתונים פשוט התחילו לנזול החוצה. כנראה שזה בגלל שהפורמולה סמיכה מאוד והמיכל מלא.
המחיר הוא 129 ש"ח, כמו שלא התלהבתי מהמחיר של סדרת XO, אני לא מתלהבת ממנו גם עכשיו.

מבין הגוונים שניסיתי, Matte In Love ו-Matte Guilty הם החביבים עלי. Matte Royal מתקבל על השפתיים שלי מאוד חום-סגלגל, למרות שבאריזה הוא נראה כמו הניוד המושלם.

Matte Royal
Matte In Love
Matte Guilty
Matte Snob
Matte Lord

איזה סגנון של שפתונים אתן מעדיפות- רגילים או נוזליים? דרמטיים או קלים לתפעול? ומה לגבי טרנד הניוד?
ספרו לי בתגובות, אני אשמח לשמוע :)




8 תגובות:

  1. כמה שרויאל מחמיא לך אהובה!

    השבמחק
  2. וואי התמונות מהממות!!
    תגידי, איך האינפיניטי בהשוואה לנוזליים של בורזו'ואה? נראה לי שהמלצת עליהם פעם

    השבמחק
    תשובות
    1. וואי תודה :)
      אני מאוד אוהבת את השפתונים הנוזליים של בורז'ואה, לדעתי האינפיניטי יותר סמיכים וקצת יותר פיגמנטיים מהם, ולכן הם נותנים שכבה עבה יותר ומודגשת יותר על השפתיים. הם גם מתקבעים קצת יותר מהר מבורז'ואה, וכנראה שבגלל זה יותר קשה לי לעבוד איתם

      מחק
  3. אני דווקא מאוד התחברתי לשפתונים הנוזליים, אבל אני שועלה בכל הנוגע להנחה של אלה. חובה עפרון שפתיים ולרוב האפליקטורים לא מספקים אותי ובאמת כמו שאת כתבת, מברשת שפתיים נכנסת לפעולה. אבל לפני הכל עפרון, בטוחה שזה ישנה את דעתך. הם מזכירים לי את הנוזליים של ספורה שאהבתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאני לגמרי רואה איך רוב הגוונים מתאימים לך, ומשתלבים בול בסגנון האיפור שלך :)
      ברור לי שאפשר להניח אותם בצורה מדויקת, אני פשוט לא כ"כ אוהבת להתעסק עם איפור שפתיים. מעדיפה להשקיע את הזמן שלי באיפור עיניים ובגלל זה מעדיפה שפתונים שקל ומהיר למרוח [שנייה לפני שאני רצה לאוטובוס וכמעט מאחרת]

      מחק
  4. התמונות מהממות! ginger ו lady DI יכנסו לויש ליסט שלי לקראת יום ההולדת הקרוב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חמודה! :) האמת שאני מחכה שיהיה איזה מבצע טוב, ממש מתחשק לי כמה שפתונים מהסדרה הרגילה

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...