יום שלישי, 24 בפברואר 2015

שלושה: elf, ללין ולה רוש פוזה

אחרי היעדרות ארוכה ופוסט אישי, הגיע הזמן לחזור לשגרה.
לא הצלחתי להחליט אם אני רוצה לכתוב קודם על איפור או על טיפוח, אז פשוט החלטתי לשלב את הכל ביחד :)
Laline Nails
מחיר: 30 ש"ח
* התקבל לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים

אם תהיתן פעם איך המוח שלי עובד, אז ככה: נכנסת לסניף של ללין, מגלה שהם מוכרים גם לקים. מתלהבת מהאריזה, אבל לא מוצאת עניין בגוונים. מדחיקה את כל העסק. מקבלת לקים לסקירה, מתלהבת שללין מוכרים גם לקים, מתלהבת מהאריזה, נזכרת שבכלל ראיתי אותה כבר.
הליין דיי מצומצם וכולל בעיקר גוונים שגרתיים [אבל יפים]. בתחילת החורף הושקו עוד שבעה גוונים חדשים, מתוכם ניסיתי שניים.
הפורמולה סטנדרטית, המריחה נוחה, זמן הייבוש והעמידות ממוצעים.
Lovely Purple הוא אכן סגול חביב, כהה ומעט אדמדם. אבל ההפתעה האמיתית כאן הוא דווקא ה-Morning Coffee, דיופ ל-Foie Gras של צ'יינה גלייז, אחד הלקים האהובים עלי. הם לא זהים אחד לאחד, הלק של ללין קצת יותר בהיר ויותר חם בניגוד לצ'יינה שהוא קצת יותר אפרפר.
Morning Coffee של ללין בהשוואה ל-Foie Gras של צ'יינה גלייז
ללין- Lovely Purple כבסיס, מעליו החתמה עם Admire של צ'יינה גלייז ופלטה של באנדל מאנסטר
+La Roche-Psay - Lipikar Baume AP
מחיר מלא: 101 ש"ח [או 80 ש"ח במדי-לינק, ועוד 5% עם הקוד BLOG5ML]
* התקבל לסקירה

 יש קרמים שנוצרו כדי לפנק, ויש קרמים שבאו לתת עבודה ולא מעניין אותם שום דבר מעבר. הליפיקאר שייך לסוג השני- קרם סמיך ומרוכז שמיועד לטפל ביובש קיצוני ועור מגורה. לדברי החברה הוא מתאים גם לתינוקות וילדים קטנים, וגם לטיפול באטופיק דרמטיטיס.
אטופיק דרמטיטיס אין לי [וגם לא ילדים אם אנחנו כבר פותחים את הנושא], אבל עור יבש ועצבני דווקא כן, אז נתתי לו צ'אנס.
הקרם סמיך מאוד, ובמקרה הזה עדיף שהיה מגיע בצנצנת ולא בשפופרת לחיצה. בגלל שזה קרם טיפולי הוא לא מבושם, והריח לא משהו. זה לא קרם קליל ויומיומי, אלא קרם עשיר מאוד שלוקח לו הרבה זמן להיספג, והוא כן משאיר תחושת שמנוניות. בחברה טוענים שהוא מתאים גם לעור הפנים, אבל לטעמי הוא יהיה כבד מדי. אני גם לא ממליצה עליו כקרם גוף לשימוש נרחב, אלא רק לטיפול ביובש מקומי בגלל שקשה לעבוד איתו.
מצד שני, כבר אחרי שימוש-שניים ראיתי שיפור משמעותי במצב של העור. היובש עובר, ועוד יותר מפתיע גם תחושת הגירוד שנגרמת בגלל כל מיני סיבות עלומות.
ובשורה התחתונה? זה לא קרם יומיומי ומפנק, אלא קרם טיפולי מצוין.

e.l.f cosmetics- Mineral Face Primer, tone adjusting green
מחיר: 6$ באייהרב
* לא נוסה על בעלי חיים

קיבלתי הרבה המלצות על הפריימר הזה, והבטחה שהוא זהה לפריימר של סמאשבוקס. רק שהוא עולה בערך עשירית, והחלטתי לקחת צ'אנס ולהזמין אותו. ציפיתי מהפריימר לשפר את העמידות והגימור של המייקאפ, ובחרתי בכוונה בפריימר הירוק שאמור לטשטש אדמומיות.
האריזה עשויה מפלסטיק פשוט והעיצוב בסיסי מאוד [אבל במחיר הזה מי אני שאתלונן?!]. מצד שני, האריזה ממש קלה ונראית לי אידיאלית לנסיעות. המשאבה מצוינת וקל מאוד לשלוט על הכמות שיוצאת.
ומה לגבי הביצועים?
ממש במקרה קיבלתי את הפריימר של סמאשבוקס לסקירה, ובהשוואה ביניהם הגימור דומה מאוד ומהבחינה הזו הם באמת זהים. אבל מבחינת עמידות יש לסמאשבוקס יתרון משמעותי, הוא מצליח איכשהו להפחית את השומן שהעור שלי מפריש, ולכן המייקאפ נשאר יותר זמן.
לאכזבתי, הפריימר של אלף לא מצליח בכלל לטשטש את האדמומיות [ניסיתי רק את הפריימר הרגיל של סמאשבוקס, אז אני לא יודעת להעיד עליו].
ביחס למחיר הפריימר עושה עבודה מצוינת. אומנם יש טובים ממנו בשוק, אבל הם גם יקרים ממנו באופן משמעותי.
לדעתי הפריימר של אלף יהיה אידיאלי בעיקר לנשים עם עור יבש או רגיל, או בשימוש עם מייקאפ עמיד. וכמובן שהוא מתאים למי שלא מעוניינת להשקיע עשרות שקלים בפריימר [שיקול לגיטימי לחלוטין].
כרגע אני משתמשת בשני הפריימרים לסירוגין, ובוחרת באלף בעיקר כשיש לי ימים קצרים או כשאני יוצאת בערב, ולא צריכה עמידות מטורפת של 10-12 שעות.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...