יום שני, 9 בינואר 2012

סקירה בלי אגו: פריימר לעיניים של Too Faced


הקדמה קצרה לטובת קוראות שלא נתקלו במושג "פריימר": הפירוש המילולי של המילה primer היא שכבת יסוד. גם באיפור הכוונה היא למוצר שמשמש בתור בסיס, למשל יש פריימר לפנים שמשמש בסיס למייקאפ, פריימר לריסים שמשמש בסיס למסקרה וכו'. יש כל מיני סוגים של פריימרים וכל אחד עושה משהו טיפה שונה. בד"כ המטרה היא לתרום לעמידות של השכבות הבאות ולגרום להן להיראות טוב יותר. בפוסט הפעם אני אסקור פריימר לעיניים. בד"כ פריימר מסוג אחד לא יכול לשמש למשהו אחר, למשל פריימר לפנים לא יכול להיות גם פריימר לריסים וכו'.

מוצר: Shadow Insurance
חברה: Too Faced
מחיר: לא ניתן לקנות את המוצר בארץ. באיביי המחיר בסביבות 20$

במשך תקופה ארוכה השתמשתי בקונסילר בתור בסיס לצלליות, אבל לא הייתי מרוצה מהתוצאה הסופית. יש לי בעיה מוזרה ולא ברורה שגורמת לצלליות להופיע בצורה דיי דהויה על העפעפיים שלי. ניסיתי מגוון של צלליות ממגוון של חברות, ניסיתי כל מיני טכניקות הנחה והשתמשתי בכל מיני אפליקטורים, משהו שעזר באופן חלקי. החלטתי לנסות לעבוד עם פריימר לעיניים ואחרי הרבה התלבטויות החלטתי לקנות את הפריימר של טו פייסד [מעתה יקרא בקיצור TFSI].
המוצר מגיע בטיובה לחיצה. TFSI מגיע בשני גדלים, הגרסה הרגילה שמכילה 11 גרם וגרסה מוקטנת שמכילה 3 גרם. בגלל שלא הכרתי את המוצר החלטתי לקנות את הגרסה המוקטנת בגלל שהיא זולה יותר. הפריימר עצמו הוא מוצר מעט שמנוני בגוון בז' בהיר, כשמורחים על העפעפיים הוא מתמזג לחלוטין בגוון העור ולא רואים אותו. חשוב להשתמש בכמות קטנה, אחרת המוצר לא נספג כמו שצריך וקשה מאוד לעבוד איתו. מומלץ לחכות שתיים-שלוש שניות אחרי המריחה כדי שהפריימר יספג קצת ויתקבע כדי שיהיה קל יותר להניח עליו את הצלליות.





קול יתרונות:
כשעבדתי עם קונסילר בתור בסיס הייתי צריכה להשקיע יותר זמן ויותר מאמץ בהנחת הצלליות. עם ה-TFSI בתור בסיס התהליך הרבה יותר קל ומהיר, גם הטשטוש קל יותר ומהיר יותר.
הגוון של הצלליות מתקבל בצורה הרבה יותר מדויקת ונאמנה למראה של הצלליות בקופסא. לקונסילר יש נטייה לעוות קצת את הגוון, ועם הפריימר כבסיס הצלליות מתקבלות בצורה הרבה יותר הרמונית.
אף פעם לא הייתה לי בעיה של עמידות, גם על בסיס של קונסילר צלליות החזיקו עלי כל היום [אני מתייחסת רק לצלליות אבן, אפויות ואבקה. לא ניסיתי צלליות קרם בכלל]. את ההבדל האמיתי ראיתי במקלחת. כשהתמשתי בקונסילר כבסיס הצלחתי להסיר את רוב האיפור בעזרת מים בלבד. ברגע שעבדתי להשתמש ב-TFSI המים כמעט ולא השפיעו על הצלליות, יצאתי מהמקלחת עם איפור עיניים דהוי אבל כמעט מושלם.
אהבתי את זה שיש גם גרסה מוקטנת למוצר שמאפשרת להתנסות בכמות קטנה יותר במחיר קצת יותר נמוך. זה גם מתאים למישהי שלא מתאפרת על בסיס יומיומי ולא רוצה לקנות כמות גדולה שתתקלקל באיזשהו שלב.

באחד הימים עשיתי איזה שהוא ניסיון איפור [טיוטה ראשונית ולא ממש מוצלחת לאיפור הזה]:

   

אחרי כמה שעות נכנסתי להתקלח, וככה האיפור נראה אחרי המקלחת:

  

האייליינר נעלם כמעט לחלוטין וגם הצלליות קצת דהו, אבל בסה"כ רוב האיפור שרד בכבוד את המקלחת.

סטנדרטי חסרונות:
הטיובה אטומה לחלוטין ואי אפשר לדעת בוודאות כמה חומר נשאר בפנים ולכן קשה לדעת מתי הפריימר עומד להיגמר.
אחרי תקופה מסוימת [וכנראה בהשפעה של הקיץ החם] חלק מהשמן שיש בפריימר נפרד משאר המוצר [כשלוחצים על הטיובה במקום לקבל כמות מסוימת של פריימר נשפך קצת שמן החוצה]. קראתי בכמה מקומות שצריך להעמיד את המוצר עם הפקק כלפי מעלה ובכמה מקומות המליצו להעמיד עם הפקק כלפי מטה, לא הצלחתי להחליט מה עדיף.
יש לטיובה הזו נטייה להתפוצץ, מסתבר. זה עדיין לא קרה לי, אבל קראתי על זה בכמה מקומות, למשל בבלוג של מרינה.

לסיכום:
בסה"כ אני מרוצה מה-TFSI. הוא ענה על רוב הדרישות שלי, לצערי גם איתו הצלליות מתקבלות קצת דהויות.
אם אני אקנה אותו שוב? לא כרגע. זה הפריימר הראשון שניסיתי וחשוב לי לנסות אחרים כדי שיהיה לי בסיס להשוואה ואז אני אוכל להחליט איזה מהם הכי מתאים לי [אני כמובן מבטיחה להמשיך ולעדכן קריצה]



אני מניחה שחלקכן בטח תוהות אם חייבים להשתמש בפריימר לעיניים או בפריימר באופן כללי. התשובה היא: תלוי מה אתן מחפשות. אני למשל סובלת מאדמומיות באזור הפנים [זה קורה לי בעיקר בחורף], במשך תקופה השתמשתי בפריימר מתקן גוון של פופה. זה מוצר בגוון ירוק שמיועד לאזן קצת את האדמומיות. הייתי מרוצה מאוד מהתוצאה הסופית, אבל כשהמוצר נגמר לא הרגשתי צורך מיוחד לקנות חדש. במשך תקופה ארוכה השתמשתי בקונסילר בתור בסיס לצלליות והחלטתי להשתדרג כשהבנתי שאני לא מרוצה מהתוצאה, וכרגע אני ממש לא רואה את עצמי חוזרת להשתמש בקונסילר בתור בסיס. ומנגד, אני לא מרגישה צורך להשתמש בפריימר לשפתיים, לגבות או לריסים. באופן אישי זה נראה לי מיותר, ויש כאלה שחולקות עלי.
אני מניחה שרוב הקוראות שלי, בדיוק כמוני, עובדות עם תקציב מוגבל. בד"כ מוצרי הבסיס האלה לא זולים [לפחות לא הטובים] ולכן הדילמה אם לקנות או לא יותר קשה. אין ספק שפריימר טוב ומתאים משפר מאוד את התוצאה הסופית, השאלה עד כמה זה חשוב לכן באופן אישי.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...