יום שישי, 13 בינואר 2012

סקירה בלי אגו: עפרונות עיניים עמידים של קרליין



כמו שסיפרתי בפוסט הקודם רוב הצלליות עמידות עלי מאוד גם בלי בסיס מיוחד. מנגד, כשאני רוצה לתחום את מעקה העין [= קו הריסים התחתון] עם עיפרון בד"כ אני חווה אכזבה גדולה. עפרונות עיניים לא עמידים מחזיקים עלי אולי שעה, אם קורה נס שעתיים. ניסיתי מגוון של עפרונות עמידים ביניהם עפרונות עמידים של ניוואה ועפרונות של רבלון מסדרת ה-colorstay, אבל אף אחד מהם לא היה יעיל באמת. בשלב מסוים קיבלתי המלצה על העפרונות העמידים של קרליין ולמרות שהייתי סקפטית החלטתי לתת לזה צ'אנס.


המוצר: עפרונות עיניים עמידים מסדרת Everlast
החברה: קרליין
המחיר: יש בסדרה שני סוגים של עפרונות. המכניים עולים 60 ש"ח, הרגילים שדורשים חידוד עולים 55 ש"ח [מומלץ לחכות למבצעים ולקנות את העפרונות בהנחה משמעותית]
** יש לקרליין גם עפרונות לשפתיים ולגבות, לשניהם אריזה דומה לזו של עפרונות העיניים. לא פעם נתקלתי בסטנדים מבולגנים ומצאתי עפרונות לגבות/שפתיים, התלהבתי מהצבע וכמעט קניתי אותם, אז רק תשימו לב ותקראו את הכיתוב על האריזה [לתשומת לב סופר פארם וניו פארם- סטנד מסודר הוא לא מילה גסה, וגם לא דרישה כ"כ מוגזמת!]

עפרונות מכניים




העיקרון של העפרונות המכניים דומה מאוד לעיקרון של שפתונים, מסובבים את החלק העליון של העיפרון כדי להוציא את התכולה החוצה.
יש לי שני עפרונות מהסדרה המכנית: 205- City Cafe ו-204 - Shiny Blue. מס' 205 הוא עיפרון חום שוקולד מאט וה-204 הוא כחול שימרי מעט כהה.

חיוך יתרונות:
העפרונות אכן עמידים. ביום טוב הם יכולים להחזיק עלי 5-6 שעות בכיף, ובשבילי זה המון. הם העפרונות היחידים שהצליחו להחזיק עלי כ"כ הרבה בלי לדהות או להימרח.
העפרונות פיגמנטיים מאוד, בעיקר העיפרון החום.
בקצה השני של העפרון מצורף מחדד- אפליקטור פלסטיק קטן ונוח לשימוש. העיפרון החום כולל גם אפליקטור גומי שמיועד לטשטושים [אני אף פעם לא השתמשתי בו, תודה רבה לשירלי על ההסבר]. למיטב ידיעתי כל העפרונות המכניים בסדרה כוללים מחדד, יתרון גדול למי שרוצה להשיג תוצאה דקה ומדויקת. אני לא נתקלתי בתוספת כזו בעפרונות מכניים אחרים שניסיתי ולדעתי זה יתרון גדול.
ככה נראה המחדד:

   

סטנדרטי חסרונות:
כמו רוב העפרונות העמידים המרקם שלהם מזכיר קצת שעווה, והם מעט קשים למריחה, בעיקר העיפרון החום. טיפ קטן שקיבלתי- לחמם אותם קצת בעזרת מצית [למשך שנייה-שתיים וממש ממש בזהירות, לא צריך להמיס את העיפרון אלא רק לחמם אותו קצת במרחק של כמה מילימטרים מעל האש כדי שיתרכך. חשוב! אחרי החימום תגעו עם העיפרון בגב היד כדי לבדוק שהטמפרטורה לא חמה מדי, כדי שחס וחלילה לא תגרמו לעצמכן לכוויות באזור העין]. בגלל שהם מעט נוקשים קשה מאוד להשתמש בהם בתור תיחום עליון, אני משתמשת בהם רק בשביל תיחום תחתון.

עפרונות מתחדדים




יש לי שלושה עפרונות מהסדרה המתחדדת: 109- Baby Blue, עיפרון תכלת-אפרפר בהיר ושימרי, 106 - Glitter Turquois בגוון טורקיז עז עם גליטרים, ו- 108 - Glitter Olive Green בגוון ירוק זית עם גליטרים

חיוך יתרונות:
עם העפרונות האלו עמידים מאוד, אבל מעט פחות עמידים מאשר העפרונות המכניים.
העפרונות עצמם רכים מאוד וקלים לשימוש.

סטנדרטי חסרונות:
הם מעט פחות עמידים מהעפרונות המכניים.
חלק מהעפרונות בסדרה מכילים גליטרים, כלומר נצנצים קטנים. הנצנצים עצמם אומנם קטנים ולא בולטים, אבל אסור להשתמש בעפרונות האלה בתור תיחום תחתון בתוך מעקה העין [אפשר רק בחוץ, באזור של הריסים או בתור תיחום בחלק העליון של העין, כמו אייליינר]. הנצנצים הקטנים יכולים להיכנס לתוך העין ולשרוט הקרנית ולגרום לבעיות ראייה. קניתי את העפרונות בעיקר בשביל תיחום תחתון ולא הייתי מודעת לאיסור הזה. לדעתי הנצנצים פשוט מיותרים במוצר כזה, בעיקר כשההשפעה שלהם על המראה מינורית אם בכלל.

לסיכום: העפרונות של קרליין לא מושלמים, אבל אני אוהבת אותם ומרוצה מהם. בשביל תיחום תחתון אני משתמשת בעיקר בעפרונות המכניים ובשביל תיחום עליון בעפרונות המתחדדים. מס' 108 [ירוק חאקי] הוא בין האהובים עלי, הוא נותן מראה מאוד אלגנטי.
כשיש מבצעים אפשר לקנות עיפרון במחיר של 30 ש"ח בערך, לדעתי זה מחיר משתלם מאוד [60 ש"ח לעיפרון זה מעט יקר לדעתי].
אני בהחלט אקנה את העפרונות האלה שוב, למעשה הפוסט עשה לי חשק לפשוט על איזה פארם ולחפש גוונים חדשים יאק

   



   


עדכון קצרצר- זיוית, מנהלת תחום האיפור בקרליין פנתה אלי אחרי שפרסמתי את הפוסט כדי לעדכן אותי שהחברה שינתה את העיצוב של העפרונות. את העפרונות שלי קניתי לפני יותר משנה, לכן אם תהיתן איך זה שהעפרונות שלי נראים אחרת- זו הסיבה קריצה
העיצוב הנוכחי נראה כך:




באופן אישי אהבתי את העיצוב החדש, הרבה יותר אלגנטי לטעמי [ואת העיפרון הכחול הכהה יותר אני לא מכירה. אני באמת צריכה לעשות פשיטה על הסטנד של קרליין]

בעקבות כמה תגובות ושאלות אני עובדת על פוסט שיכלול מילון מונחים קצר בנושא של איפור. אני אשמח לשמוע מכן אם יש מונחים שאתן לא מבינות ותרצו שאני אפרש. ובכלל, אם יש דברים שתרצו שאני אכתוב עליהם בעתיד תרגישו חופשי לבקש :)

תגובות, חיבוקים, לייקים ושוקו עם מרשמלו יתקבלו בברכה. שבת שלום חיבוק של הסוררת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...