יום שלישי, 24 בינואר 2012

כחול וירוק


בתקופה האחרונה אני נהנית מדי פעם לעשות נסיונות איפור ולשלב כל מיני צבעים. הפעם פשוט פתחתי את פלטת ה-88 שלי ושיחקתי עם גווני כחול וירוק, והתוצאה לפניכן :)

בגלל שהיה לי זמן החלטתי לצלם בהתחלה כמה תמונות באמצע התהליך, לפני מסקרה, אייליינר ותיחום תחתון:

  


כדי להשלים את המראה השתמשתי בתיחום תחתון בעיפרון של קרליין מס' 204 על מעקה העין, ומתחת הנחתי בעדינות צלליות בגוונים דומים לצלליות שהנחתי על העפעף. לתיחום עליון השתמשתי בסופרליינר של לוריאל שתוך כדי התהליך החזיר את נשמתו לבורא, לכן האייליינר לא יצא מספיק מדויק כמו שרציתי. השתמשתי ב"פולסיס" של מייבלין ניו יורק [אני מקווה להעלות סקירה בקרוב].
כמו שאפשר לראות המראה שיצרתי לא מושלם, אחרי שראיתי את התמונות גיליתי כמה בעיות בטשטושים. בנוסף קיבלתי המלצה טובה להשתמש במעט צללית שחורה כדי להכהות את השליש החיצוני של העין.
למרות שהמראה הזה יותר בהיר מהמראה הסגול שיצרתי אני לא כ"כ מרגישה איתו בנוח בתור איפור יומיומי, הוא יותר מדי צבעוני וצעקני בשבילי, אבל נהניתי מאוד מתהליך היצירה. כשיהיה לי סבלנות אני אנסה לעדן את המראה הזה ולהפוך אותו למשהו שיהיה "לביש" בשבילי.

  

  

  


בתור בלוגרית מדי פעם אני מקבלת פניות מיח"צנים שמציעים לי להגיע להשקות או לקבל מוצרים כדי לכתוב עליהם סקירה. מי שקוראת בלוגים נוספים יודעת שזה עניין דיי שגרתי, לא רק בתחום האיפור. לפני כמה ימים נתקלתי בפוסט שפורסם ב"מזבלה", שהוכיח לי שוב שיש גופים שמנצלים את המעמד שלהם בשביל לקבל תשלום או מתנות בתמורה לפרסום וסקירה חיובית ואוהדת.
כבר התייחסתי לנושא הזה, אבל אני רוצה להדגיש את זה שוב- אומנם המצב הכלכלי שלי לא להיט, אומנם אני בעוצר קניות, אומנם אני נהנית לקבל מוצרים לסקירה. אבל אני בחיים לא אמכור את הבלוג הזה בשביל אף צללית או שמפו, ואת הסקירות שלי אני משתדלת לכתוב בצורה הכי אובייקטיבית שאני יכולה. וכמו שאני ממליצה תמיד, אל תסתפקו רק בדברים שאני כותבת. לפני שאתן מחליטות לקנות מוצר כלשהו תחפשו עוד ביקורות ועוד סווטצ'ים ברחבי הרשת. כמעט לכל פוסט שכתבתי יש שלל תגובות ודעות שונות שמוכיחים שוב שאנשים שונים חושבים באופן שונה, ומעדיפים מוצרים שונים.

♣ תגובות, לייקים, הצעות חברות בפייסבוק ועוגות ביסקוויטים יתקבלו בברכה [אני מוכנה להסתפק גם בסושי] חיבוק של הסוררת


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...