יום חמישי, 22 בדצמבר 2011

אבק פיות


מעולם לא הסתרתי את דעתי על מחלקות הקוסמטיקה בפארמים, ומדי פעם אני משתעשעת בפנטזיה לפתוח חנות משלי שתתנהל בצורה אחרת. אם הכול ילך לפי התוכנית בעוד 10 שנים אני אסתובב עם סטטוסקופ בכירורגית ב' [או בחדר צנתורים, עדיין לא החלטתי], לכן זה נשאר רק בגדר פנטזיה. לפני כמה שבועות נתקלתי בפוסט הזה שכתבה שחר גפני על פרושופ, החנות החדשה שלה ושל אשר כהן.
נהניתי מהפוסט, ובעיקר התחברתי לדברים האלה:
"אם הייתי צריכה לתאר את פרושופ הייתי אומרת שהוא מעין הצצה אל תוך תיק האיפור של אשר ושלי. אנו מעמידים למכירה אך ורק מוצרים שהשתמשנו בהם והתגלו להיות מוצרים מנצחים, כאלה שמעולם לא אכזבו והעניקו תמורה הולמת למחיר שלהם."
אהבתי את הקטע הזה בגלל שהוא כ"כ מנוגד לגישת המכירות האגרסיבית שרווחת בפארמים. בהמשך יצא לי לדבר עם שחר על האתר ועל הערכים שעומדים מאחוריו כמו הרצון לחלוק ידע ולמכור מוצרי איפור במחירים הגיוניים.

גילוי נאות: את המוצרים שאני אסקור בהמשך קיבלתי מפרושופ, הסקירה של המוצרים תהיה אובייקטיבית כמו כל סקירה אחרת. ההתלהבות שלי מהאתר, הגישה והמוצרים היא אמיתית לחלוטין קול [אחרי כל התלונות שלי על המצב הקיים אני שמחה שיש לי אפשרות לפרגן לאנשים שבוחרים לעשות את זה אחרת]
קיבלתי סט של שלוש צלליות אבקה ומברשת להנחת צלליות. גם המברשת וגם הצלליות מיוצרים ע"י פרושופ.

מוצר: מברשת Pro Light 63
חברה: פרושופ
מחיר: מחיר רגיל 60 ש"ח, כרגע במחיר מבצע: 38 ש"ח.


ההגדרה של המברשת באתר: "מברשת צללית רכה וארוכה מס' 63 להנחת צללית וטישטוש רך באיזור שקע/בננה בעפעף".
ניסיתי את המברשת עם צללית אבקה ועם צללית אבן, את שתיהן קל להניח איתה על העפעף, ובגלל הגודל שלה נוח להשתמש בה גם לטשטושים. המברשת עצמה רכה, אבל הקצה שלה מעט דוקרני. זה מפריע רק אם עובדים עם המברשת במאונך לעור.
באופן אישי אני לא כ"כ התחברתי למברשת הזו בגלל הגודל שלה. יש לי עיניים קטנות ואני רגילה לעבוד עם מברשת קטנה יותר, לכן היה לי קשה לדייק איתה. היא טובה לדעתי בשביל להניח צללית אחת על כל שטח העפעף, או בשביל ליצור מראה איפור פחות מדויק.

צילמתי אותה ליד מברשת של קרליין שבה אני משתמשת באופן קבוע כדי שתראו את ההבדלים בגודל:


לסיכום: באופן אישי אני פחות התחברתי למברשת הזו ואני לא חושבת שהיא תהיה אצלי בשימוש קבוע. אני מתכננת לקנות כמה מברשות נוספות מהליין של פרושופ, כשזה יקרה אני מבטיחה סקירה מלאה קול

מוצר: סט שלוש צלליות אבקה Glamor
חברה: פרושופ
מחיר: מחיר רגיל של שלישיית צלליות הוא 207 ש"ח, כרגע במחיר מבצע של 144 ש"ח. מחיר של צללית אבקה בודדת הוא 69 ש"ח.


> מימין לשמאל: Sparkle , Light Gold , Light Sprakle

Sparkle - צללית שימרית בגוון מוזהב
Light Gold - צללית שימרית בגוון ברונזה
Light Sparkle - צללית שימרית בהירה בגוון מוזהב עם תת גוון וורוד

כל הצלליות מגיעות בקופסית פלסטיק עגולה עם מכסה מתברג. בתוך הקופסית יש שכבת הפרדה מפלסטיק עם חורים כדי לשלוט על כמות האבקה שמוציאים:


> Light Gold. כל הקופסיות נראות אותו הדבר

כל הצלליות פיגמנטיות מאוד. מספיקה כמות קטנה בשביל לקבל כיסוי טוב ולכן העבודה איתן קלה מאוד. לפי האתר השלשה הזו מיועדת להארות והברקות והיא אכן מצוינת לשימוש הזה. לדעתי אפשר להשתמש בהן בשביל איפור מהיר ועדין ולהשתמש רק בצללית אחת על כל העפעף בשילוב עם תיחום ומסקרה, כמו באיפור הזה.
ניסיתי את הצלליות על בסיס הפריימר לעיניים של Too Faced והן החזיקו עלי במשך שעות בלי להימרח או להצטבר בקפל.
כל הצלליות מבריקות מאוד, לכן זה עניין של טעם אישי והתאמה לסגנון האיפור שלכן.
ועכשיו לסלע המחלוקת: האבקה. מצד אחד קל מאוד לעבוד עם צלליות אבקה ולבנות כיסוי גבוה ולקבל רווית צבע טובה. מצד שני, זו אבקה. זה מתפזר וזה מלכלך ואני באופן אישי פחות אוהבת צלליות בודדות. יש ימים שצלליות אבקה באות לי בטוב ויש ימים שזה מביא לי את הקריז.

לסיכום: הצלליות איכותיות מאוד ורוויות בפיגמנט, מי שאוהבת צלליות אבקה ומחפשת סט בהיר תהנה ממנו מאוד.

ועכשיו לסווטצ'ים קריצה כולם נעשו על החלק הפנימי של הזרוע בלי בסיס מתחת. בגלל שאני והצלליות עשינו תחרות מי יותר בהירה הן מתקבלות עלי מעט שקופות, על העפעפיים בשילוב עם בסיס טוב הן בולטות יותר [וכמובן לא מזיק להיות קצת פחות חיוורת ממני]. היה לי קשה מאוד לצלם סווטצ' מייצג של Light Sparkle בגלל שהיא הכי בהירה מבין שלושתן והיא גם נוטה לוורוד. במציאות יש לה יותר נוכחות והיא לא נראית כ"כ שקופה.
בכל התמונות סדר הצלליות זהה. מלמעלה למטה: Light Sprakle , Light Gold , Sprakle.






את כל המוצרים שסקרתי אפשר לקנות בפרושופ, לצד מוצרים של חברות כמו ע.פ.ר.ה, בעז שטיין וכו', וגם למצוא סרטונים והדרכות. אם התלהבתן ממשהו ואתן מתכננות להזמין כדאי שתבדקו את מועדון החברים של האתר שמקנה כל מיני הנחות והטבות.



מה דעתכן? התחברתן? חושבות שאפשר לוותר?
תגובות, הערות, לייקים וסופגניות יתקבלו בברכה. אני לא עושה אפליות, לכן אני אשמח לקבל סופגניות סטנדרטיות עם ריבה וגם כאלה עם ריבת חלב, שוקולד, סוכריות ודובוני גומי. אם זה עגול, מטוגן ובאמצע יש מילוי- אני בקטע.


2 תגובות:

  1. זה מקסים!!!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה על הפידבק :)

      הצלליות של פרושופ מדהימות. בדיוק היום הזמנתי אחת :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...