יום שישי, 2 בדצמבר 2011

סקירה בלי אגו: מעגל ריסים של לייף


במשך יותר משנתיים הייתי בטוחה שמעגל ריסים הוא האינקוויזיציה המודרנית ולא הייתי מוכנה להשתמש בו גם אם היו משלמים לי [טוב, אולי הייתי מסכימה אם זה היה כולל הרדמה מלאה והרבה כסף]. אני לא יודעת מה גרם לשינוי, אבל באיזשהו שלב הבנתי שעם ריסים עקשניים כמו שלי פשוט אין לי ברירה. מעגל הריסים הראשון שניסיתי הוא המעגל של לייף, ואחרי כמעט שנה של שימוש הגיע הזמן לכתוב עליו ביקורת. חשוב לי לציין שלא יצא לי להשתמש במעגלים של חברות אחרות, לכן אין לי אפשרות להשוות אותו למוצרים אחרים. וכמובן ההערה הרגילה- הריסים שלי עקשניים במיוחד לכן מעגל ריסים פחות משפיע עליהם.

מוצר: מעגל ריסים
חברה: Life
מחיר: 20 ש"ח [תודה ל-marla מפורום איפור בתפוז שעזרה לי לבדוק את המחיר]


> זה רק נראה כמו מכשיר עינויים, מבטיחה

יתרונות:
כשהחלטתי לקנות מעגל ריסים חיפשתי מוצר זול שיתן תוצאה טובה והמעגל של לייף עונה על הדרישות האלה בצורה טובה.
המעגל עצמו קל, והידיות בגודל נוח לאחיזה. ברגע שלמדתי להשתמש במעגל הצלחתי להוציא ממנו תוצאות טובות.
את המותגים של לייף אפשר למצוא בכל סניף של סופר פארם, ככה שהמוצר זמין לכל אחת ומתאים למי שלא רוצה או לא יכולה להזמין מחו"ל.

  

  
>בתמונות אחרי רואים את ההשפעה על הריסים אחרי השימוש במעגל, בלי מסקרה- שכמובן מעצימה את האפקט.

חסרונות:
אני לא יודעת להשוות למעגלים אחרים, אבל המעגל לא מצליח לתפוס את הריסים ממש מהבסיס אלא רק מילימטר-שניים אחרי. זה לא בולט לעין, אלא אם מסתכלים על הריסים ממרחק של כמה מילימטרים.
יש לי את המעגל קצת פחות משנה, והוא כבר בשלבי גסיסה מתקדמים. זה התחיל בזה שהגומי נשחק לאט לאט, ולאחרונה החלק המתכתי של המעגל קצת התעוות וקשה לשלוט בו, הוא לא תופס את הריסים כמו שצריך והוא נוטה לצבוט את העור [מה שלא אמור לקרות בכלל]- לכן הפסקתי להשתמש בו. עניין העמידות הוא חיסרון רציני מבחינתי, אומנם המחיר נמוך אבל אני מעדיפה מעגל קבוע שישאר איתי במשך שנים.
את תמונות ה'אחרי' שמופיעות למעלה צילמתי לפני כמה ימים, כשהמעגל במצבו הנוכחי והלא כ"כ אידיאלי, בתחילת הדרך הוא נתן תוצאות יותר טובות.


> הגומייה שחוקה והרווח בין החלק העליון לחלק התחתון של המעגל לא שווים בגלל העיוות

גזר הדין:
בזמנו המעגל ענה על הדרישות שלי, ובתור מעגל ראשון הוא עשה עבודה טובה. כשקניתי את אותו לא הייתי בטוחה אם אני בכלל מעוניינת להשתמש במעגל באופן קבוע, והוא מתאים בתור מעגל ריסים ראשון למישהי לא מנוסה. הייתי מרוצה מהשימוש בו, אבל עניין העמידות מהווה חיסרון רציני בשבילי. אני לא חושבת שאני אקנה אותו שוב, לפחות לא כרגע. אני מתלבטת בין מעגל ריסים של מאק לבין מעגל של רבלון שגם עליו שמעתי המלצות [מבטיחה לעדכן ולסקור ברגע שעוצר הקניות ייגמר]

טיפ על הדרך:
כמו שאנחנו מקפידות לחפוף את המברשות שלנו באופן קבוע ככה חשוב להקפיד ולנקות גם את המעגל. אני מספיגה קצת אלכוהול רפואי בצמר גפן ועוברת על כל החלק העליון של המעגל, כולל על הגומיה.


3 תגובות:

  1. אני חושבתש אני אפילו זוכרת את הפוסט הזה :)
    אני משתמשת במעגל של שיסיידו וסתם רכשתי אותו כשהיה במבצע בסטרוברי ורציתי לנסות מעגל. אני מרוצה ממנו, מעגל את הריסים, לא צובט ונשאר כפי שהיה כנרכש.
    אני חושבת שרכשתי אותו בסביב ה 80 ש"ח.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני זוכרת שקראתי המלצה על המעגל של שיסיידו, כרגע יש שלושה יוקרתיים/מקצועיים שמובילים ברשימה, לפחות לפי מה שקראתי: מאק, שיסיידו ושו אמורה.
      יש לי כרגע את המעגל של רבלון שעושה עבודה טובה, בעיקר ביחס למעגל של לייף. אני מניחה שאני אשתדרג ביום מן הימים [נגיד, אחרי שאני אסיים ללמוד רפואה, אפתח קליניקה פרטית ואהיה קצת פחות לחוצה בכסף. או לחילופין אם אני אמצא בעל עשיר. או שסתם השמים יחליטו להנחית עלי שק עם המון שטרות]

      מחק
    2. ותמיד יש את הסבירות שהמעגל יפול מהשולחן וישבר ואז תאלצי להתחדש..

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...