יום שלישי, 29 בנובמבר 2011

הבלוג חוגג שנה


[הערה: הפוסט פורסם במקור בישראבלוג וכל הנתונים נלקחו מישראבלוג]
אני מודה, קצת מוזר לי לגלות שפתאום עברה שנה. לפני שפתחתי את הבלוג היו לי המון תהיות והתלבטויות, ולא הייתי בטוחה שיש לי מספיק ידע וניסיון בשביל להחזיק בלוג, ועם כמות הבלוגים שעוסקים בביוטי לא הייתי בטוחה שיש מקום לעוד בלוג כזה. המחשבות האלה ממשיכות ללוות אותי, והן גם גרמו לי לסגור את הבלוג אחרי חודש וקצת של פעילות. בסופו של דבר זה היה חזק ממני וחזרתי לכתוב, ואני שמחה שעשיתי את זה. אני נהנית מהכתיבה ואני מקווה שאתן נהנות לקרוא ושהבלוג הזה תורם לכן משהו.
אני יודעת שזה נדוש, אבל נראה לי הולם לסכם שנה עם סקירה קצרצרה של מה שהיה כאן בשנה החולפת [החלטתי לוותר על שולחן עם קריסטל בטעם קולה ובורקסים עבשים. בכל זאת, צריך לשמור על הגזרה]

♣ סה"כ התפרסמו 27 פוסטים עד היום [28, אם כוללים את הפוסט הזה], חצי פוסט בממוצע בשבוע. [אני תמיד מקווה לפרסם שני פוסטים בשבוע, אבל לחיים יש תוכניות אחרות בשבילי]
♣ בסה"כ שני פוסטים הגיעו לעמוד הראשי של ישראבלוג- 'פוסט לריסים סוררים' 'ולק עם אג'נדה'.
♣ 'לק עם אג'נדה' זכה להכי הרבה כניסות- קרוב ל-4,000 כניסות במשך חמישה ימים.
♣ הייתי שמחה אם 'איך לקנות איפור' גם היה מגיע לראשי, אבל זה לא כ"כ הצליח.
♣ הפוסט שזכה להכי הרבה תגובות: 'פוסט לריסים סוררים', עם 54 תגובות.
♣ אחריו 'הבלוג לומד ללכת על עקבים' עם 53 תגובות, 'והשיריון שלי' עם 52 תגובות.
♣ בגלל באג באפליקציה אני לא יכולה לבדוק איזה פוסט זכה להכי הרבה לייקים
♣ נכון לעכשיו יש 28 מנויות לעדכונים במייל ועוד 21 בלוגריות מישראבלוג שמנויות על הבלוג דרך אופציית הקבועים.

יש לי רשימה ארוכה של רעיונות לפוסטים [רשימה שרק הולכת ומתארכת כל הזמן], אני מקווה שאני אוכל להוציא לפחות חלק מהם לפועל. כשאני מסתכלת על השנה שחלפה אני מרגישה שלא הספקתי אפילו רבע ממה שרציתי, הרבה בגלל בעיות אובייקטיביות כמו מצלמה סרבנית. עד היום כתבתי מעט מאוד על איפור ונמנעתי כמעט לחלוטין מלפרסם תמונות איפור שלי. אני פרפקציוניסטית, ולכן קשה לי מאוד לפרסם משהו שאני לא שלמה איתו ב-100% [ואיכשהו כל פעם כשאני רואה את האיפור שלי בתמונות אני מרגישה שיכולתי לעשות את זה יותר טוב]. חוצמזה, אני חייבת לשדרג את מברשות האיפור שלי, בגלל שהנוכחיות לא נותנות תוצאה מספיק טובה בעיקר בכל מה שקשור לרוויית הצבע [ככה שרוב התמונות יוצאות מטושטשות ולא ברורות]. יש לי המון רעיונות לפרוייקטים שקשורים באיפור, בין השאר פרוייקט גדול שישלב את פלטת 88 האהובה שלי.
מי שמכירה אותי או קוראת את הבלוג השני שלי יודעת שאני בעוצר קניות רציני כבר כמה חודשים, לכן אין כאן סקירות של מוצרי איפור חדשים.

שנייה לפני הסיום אני מרשה לעצמי להיות קצת רגשנית וקיטשית- תודה לכל הקוראות הנאמנות, תודה על כל התגובות החיוביות. כיף גדול לכתוב לכן, ועוד יותר כיף לקרוא את התגובות שלכן. אני לומדת מכן המון ומקבלת רעיונות חדשים. כל ההשקעה בבלוג לא הייתה שווה את זה בלעדיכן



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...