יום רביעי, 2 בנובמבר 2011

החטא ועונשו


לפני כמה ימים נכנסתי לסופר פארם וליד הקופה ראיתי סטנד של לובלו במחיר מיוחד- 12 ש"ח במקום המחיר הרגיל. כבר כמה פעמים התחשק לי לקנות את הגלוס שלהם ולנסות, אבל לא רציתי לשלם עליו 26 ש"ח והחלטתי שהמבצע הזה הוא הזדמנות טובה. הוספתי גם את הגלוס, שילמתי ויצאתי. רק אחרי שעליתי על האוטובוס הסתכלתי על החשבון וגיליתי שמשום מה חייבו אותי במחיר המלא, ולא במחיר המבצע. התעצבנתי, אבל כבר היה מאוחר מדי בשביל לחזור לחנות.

המוצר: CareGloss & Shine
חברה: Labello
מחיר: 26 ש"ח בסופר פארם

יש לליפגלוס צבע וורוד מקסים, עם שימר מוזהב עדין מאוד.
הטיובה עצמה לחיצה, והפתח שלה אלכסוני ומאפשר למרוח את הגלוס ישירות על השפתיים. הפטנט הזה נחמד ונוח, אישית אני כ"כ רגילה לאפליקטור ספוג ואני פחות אוהבת את השיטה הזו.
יש לגלוס ריח מתקתק עדין, הוא מורגש בעיקר בזמן המריחה ונעלם מהר מאוד.

 > Labello CareGloss & Shine
 > Labello CareGloss & Shine

בסווטצ' על היד מתקבל צבע וורוד מקסים ומלא פיגמנטציה:

 > Labello CareGloss & Shine

פה, פחות או יותר, נגמרים היתרונות של המוצר.
הגלוס כמעט ולא מורגש על השפתיים, למרות שמרחתי שתי שכבות עבות. הגלוס בקושי מוסיף צבע לשפתיים, ולא נותן להן יותר מדי ברק. לא הצלחתי לצלם תמונה של השפתיים שלי בלי, אבל תאמינו לי שההבדל ממש לא גדול.
חיסרון נוסף ומשמעותי- הגלוס דביק בטירוף ונותן תחושה ממש לא נעימה על השפתיים. אחרי רבע שעה בערך נמאס לי ממנו סופית והסרתי אותו.


> להיות עם, להיראות בלי :/

רק להשוואה- אני מאוהבת בליפגלוסים של וואו, ויש לי אחד קבוע [זו הטיובה השלישית או הרביעית שקניתי]. אני לא זוכרת את המס' והוא נמחק מזמן, אבל צילמתי את שניהם רק להשוואה. הגלוס של וואו בהיר יותר, אבל הוא מתקבל על השפתיים בצורה יותר בולטת. הוא קצת יותר נוזלי, נותן הרבה יותר ברק, הוא לא כ"כ דביק והוא מצליח לתת קצת לחות לשפתיים, משהו שהגלוס של לובלו לא הצליח לעשות בכלל.

 > Labello CareGloss & Shine , WOW

בשתי התמונות הגלוס העליון הוא הגלוס של לובלו והתחתון של וואו:

  

לסיכום: כגודל הציפייה כך גודל האכזבה.
הצבע המקסים לא מתקבל בכלל על השפתיים, והגלוס עצמו דביק ומעצבן. המקבילה הזולה של וואו עולה בערך חצי מחיר ונותנת תמורה הרבה יותר טובה.
אני מניחה שזה העונש שמקבלים כשקונים מוצר של תאגיד ביירסדורף [מי שפספסה את השערורייה יכולה לקרוא כאןכאן וכאן]

תגובות, תהיות ותאוריות פילוסופיות יתקבלו בברכה



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...