יום שני, 31 באוקטובר 2011

לק עם אג'נדה


בתקופה האחרונה עמותת אדי הריצו קמפיין מגניב ועודדו אנשים ומפורסמים להצטלם עם כרטיס האדי שלהם. אחרי הרבה הרהורים בנושא החלטתי שאני רוצה לתרום את התרומה הצנועה שלי לקמפיין, ובגלל שאני מעדיפה לשמור על אנונימיות החלטתי לצלם לקמפיין את הדבר שהכי מזוהה עם הבלוג הזה- הציפורניים שלי.

הכוונה היא שמעכשיו לכל סקירה של לק תלווה תמונה של הציפורניים שלי עם כרטיס האדי שלי. אתן כמובן מוזמנות להצטרף ולהצטלם גם, להפיץ ובעיקר- לחתום על הכרטיס.
עוד מידע אפשר למצוא בעמוד הפייסבוק של כרטיס אדי ובאתר האינטרנט של העמותה. אם יש לכן שאלות בנושא אתן מוזמנות להגיב ולשאול ואני אשתדל לענות כמיטב יכולתי.

הנה טעימה קטנה מהפרוייקט-


> CND Muddy Rose


> CND Muddy Rose


> Golden Rose 79


> Golden Rose 79


> Chic 286


> Chic 286


> Life 264 



3 תגובות:

  1. איזו נהדרת את! מטרה נעלה!
    אהבתי שיש לך את הגרסא המנויילנת של הכרטיס, פז"מיניקית שכמותך.
    עכשיו יש לנו שני דברים במשותף - לשנינו כרטיסים מנויילנים ושתינו אנונימיות. :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם לי יש את הגרסא המנויילנת, אני חושבת שיש לי אותו כבר איזה 12-13 שנה אם לא יותר...

      מחק
    2. תודה רבה :) חחחח כן, בהחלט פזמיניקית-אדי ;)

      אנונימיות איז דה שיט! ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...