יום ראשון, 20 בנובמבר 2011

סגול ומנצנץ


קודם כל אני רוצה להתנצל על ההזנחה של הבלוג. למרות התכנונים לעדכן יותר בסופו של דבר זה לא ממש מצליח לי [זה לא בגלל שאני לא אוהבת אתכן! זה בגלל שמרפי ממש אוהב אותי ומתעקש לשבש לי את התוכניות].
 ועכשיו לענייננו. אוסף הלקים שלי מורכב בעיקר מלקים קרמיים בגווני וורוד ואדום, ובתקופה האחרונה יש לי קצת אוברד-דוז ואני מנסה למצוא אלטרנטיבות. חשבון הבנק המדולל שלי לא מאפשר לי לבצע הזמנות גדולות מחו"ל, לכן כרגע אני מסתמכת על המבחר שיש בארץ [וגם כאן אני משתדלת לא להתפרע ולא לקנות יותר מלק או שניים בחודש].
לפני שבועיים מצאתי במקרה לק שעונה על הדרישות שלי- Golden Rose 220. לק סגול כהה, שימרי ומקסים.

המוצר: לק מס' 220 מסדרת Golden Rose Paris
החברה: Golden Rose
המחיר: תלוי איפה. אני קניתי ב-10 ש"ח בפרפומריה שכונתית, בסניף משולב של המשביר וניו פארם נמכר ב-25 ש"ח לפני מבצע.

המריחה:
הפורמולה עצמה מצוינת, אפשר להסתפק בשכבה אחת עבה אבל לדעתי צריך שתיים בשביל להגיע לגוון עמוק יותר של הצבע ובשביל להגיע לאטימות מלאה.
לבקבוקונים של Golden Rose יש עיצוב מיוחד- הפקק צר ומוארך [אפשר לראות את זה כאן בבלוג של אוקסנה], לכן גם האחיזה במברשת קצת שונה לעומת לקים אחרים. אני אישית אוהבת את זה, אבל כבר קראתי ביקורות נגד העניין. המברשת היא מברשת טיפוסית לחברה, היא מלבנית ומאורכת, בעובי ממוצע, לטעמי נוחה מאוד ומאפשרת שליטה טובה על המריחה.
[תודה לספרנית על הרעיון החכם לצלם את המברשת]
  
> Golden Rose Paris 220 - המברשת

העמידות:
ובכן, פה קבור הכלב. את הלק מרחתי אחר הצהריים, והשתמשתי ב-Mavadry שלי בשביל לייבש אותו. כבר ביום שאחרי ראיתי שהלק התכווץ ונוצר פס לבן מעצבן על כל הציפורניים, שכמובן הלך והתרחב במשך הימים. אני מודה שזו תופעה שרק שמעתי עליה אבל אף פעם לא יצא לי לחוות עד עכשיו, והיא לגמרי מבאסת. בגלל שמדובר בלק כהה כל נסיגה קטנה בולטת, וכבר אחרי שלושה ימים זה היה כ"כ ברור ולא אסטתי. לכן מבחינת עמידות אני לא יכולה לתת ללק הזה יותר מיומיים-שלושה.

בתמונה הזו רואים את הנסיגה המעצבנת מצוין [התמונה צולמה אחרי פחות מ-24 שעות עם הלק]


> Golden Rose 220, מספיק מילימטר בשביל להרוס את הכל :/ 
ההסרה:
למרות הגוון הכהה ההסרה הייתה קלה ומהירה יחסית, בלי מריחות של צבע על העור מסביב [טוב נו, לפחות זה].

לסיכום:
Golden Rose 220 הוא לק סגול כהה שימרי מהמם לדעתי. הגוון הסגול שלו נוטה לגוונים הקרים שאני מאוד אוהבת, אבל השימר נוטה דווקא לגוונים החמים ונותן מעט גוון אדום- השילוב ביניהם יוצא מיוחד מאוד לדעתי. אני עדיין לא בטוחה אם הגוון המקסים, המריחה וההסרה הנוחים באמת מפצים על חוסר העמידות שלו.

ונעבור לחלק האומנותי-


> Golden Rose 220 Swatch




> Golden Rose 220 swatch

מי שעוקבת אחרי הבלוג בוודאי נתקלה בפרוייקט "לק עם אג'נדה". מי שעוקבת אחרי אתרי חדשות בוודאי שמעה על כך שפרסומות של הקמפיין המקורי של עמותת אדי עברו "התאמה" בירושלים ובבני ברק ותמונות הנשים הורדו. הצעד הזה גרם לי לכעס עצום, ובהתחלה חשבתי לבטל את הכרטיס שלי ולהפסיק את הפרוייקט בבלוג. אחרי מחשבה מעמיקה הגעתי למסקנה ששני הצעדים האלה שגויים. אני לא מסכימה עם הצעד הזה של העמותה, אבל האשמים האמיתיים הם קבוצות קיצוניות שמנסות לכפות את דעתן, וכן גורמי אכיפה שמעלימים עין ולא מטפלים בהם. הפסקת הפרוייקט בבלוג נראית לי כמו כניעה לאותן קבוצות, ואני לא מוכנה להיכנע. לכן הפרוייקט החשוב הזה ימשיך, וכך גם תמונות "טמאות" של ידי אישה ימשיכו לעטר את הבלוג, ומי שלא מסוגל להתמודד עם ה"טומאה" הזו יכול לקפוץ לי.

  


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...