יום ראשון, 18 בדצמבר 2011

איפור ניסיון


בדרך כלל האיפור שלי דיי סולידי. אני אוהבת מאוד גוונים חומים, וכשאני משתמשת בצלליות צבעוניות אני בד"כ אשלב גוונים מאותו צבע. אני מעדיפה צלליות בהירות, וכמעט ולא משתמשת בצלליות הכי כהות בפלטה.
מאז שהתחלתי להתאפר יש לי רצון ללמוד דברים חדשים כל הזמן ולנסות טכניקות חדשות, ובתקופה האחרונה בעיקר מתחשק לי ליצור איפור עיניים צבעוני יותר. את המראה שתראו בהמשך יצרתי אחרי כמה נסיונות, בהשראת השילובים הצבעוניים של מיטל, ובהשראת הסרטון הזה. האיפור שתראו הוא איפור ניסיון שעשיתי באיזשהו יום, המטרה שלו הייתה לנסות שילוב של צבעים ולא להיות "איפור לביש", לכן גם השתמשתי בכמה צבעים. בהחלט אפשר לעדן קצת את המראה ולהפוך אותו ליותר יומיומי.
בגלל שמדובר באיפור ניסיון הוא לא מושלם, בהחלט יש מקום למקצה שיפורים, בגלל שמדובר בניסיון וויתרתי על השימוש במסקרה לפני הצילום[הרגשתי צורך להדגיש את השורה הזו לאור כמות גדולה של תגובות שאני מקבלת בנוגע להיעדר מסקרה].


    

    

 

בפוסט הקודם קיבלתי מגוון גדול של תגובות. קודם כל- תודה לכל מי שהקדישה זמן בשביל להגיב :)
קיבלתי תגובות מבנות שלא אהבו את האיפור, שחושבות שצריך לעשות אותו אחרת, שחושבות שהוא מוגזם או שהוא לא מספיק מודגש. כל הדעות האלה הן לגיטימיות והן בסדר גמור. איפור זה עניין של טעם, זה עניין מאוד אישי. משהו שנראה יפה בעיני לא יפה בעיני כולן, ואיפור שנראה בעיני בסיסי לגמרי יראה בעיני אחרת מוגזם. אין דרך אחת נכונה להתאפר [וכל מי שמספר לכן אחרת- פשוט לא מבין על מה הוא מדבר]. אחת המטרות של הבלוג היא להראות דרכים שונות להתאפר, בגלל זה הראיתי בפוסט הקודם סגנון איפור מסוים ובפוסט הזה אני מראה סגנון איפור שונה לחלוטין. בגלל זה כמעט בכל פוסט אפשר למצוא מגוון של תגובות ומגוון גדול של דעות, ובפוסטים אני מביעה את הדעה האישית שלי. המטרה שלי היא לתת ידע ולתת השראה, וכל אחת תיקח מהפוסטים האלה את מה שמתאים לה. 
מה סגנון האיפור שלכן? הולכות על סולידי או מתפרעות עם צבעים?


4 תגובות:

  1. והנה האיפור הצבעוני שכ"כ אהבתי! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח
      אני שמחה שלפחות מישהי נהנית מההעלאה באוב של כל הפוסטים הקודמים ;)

      מחק
  2. אז קודם כל, כל הכבוד שאת מתנסה. לי אין מושג באיפור עיניים. כלומר- אני יודעת פחות או יותר מה אני אוהבת, אבל אין לי שום מושג איך להשיג את זה. את הפס הכחלחל בתחתית העין פחות אהבתי אבל העפעף פשוט מקסים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      לגבי התיחום הכחול- המטרה הייתה בעיקר לשחק עם צבעים, אני מסכימה שהוא לא משתלב כ"כ.

      גם אני לא ידעתי בכלל להתאפר, למדתי לאט לאט ועשיתי המון נסיונות. אם זה מעניין אותך אין שום סיבה שלא תלמדי גם. אפשר לקחת סדנה, אפשר לקחת שיעורים פרטיים אצל מאפרת, אפשר גם ללמוד לבד בעזרת מדריכים וסרטונים. מה שמתאים לך :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...