יום שלישי, 13 בדצמבר 2011

איפור to go


בסוף השבוע האחרון שילבתי מפגש עם חברות וביקור אצל ההורים. הנסיעה הזו דרשה ממני לארוז תיק עם קצת בגדים וערימה כבדה במיוחד של ספרי פסיכומטרי מקוללים. רציתי להתאפר לפני המפגש, אבל לא רציתי לסחוב יותר מדי ולהעמיס על עצמי עוד משקל. אני מאמינה שאנחנו צריכות להתאים את האיפור לצרכים שלנו ולא להיפך, לכן חיפשתי דרך לקחת מינימום מוצרים שיאפשרו לי ליצור מראה איפור מלא.

בסופו של דבר בחרתי עשרה מוצרים, וזה ההיגיון שעומד מאחורי הבחירה בכל אחד:


1. מייקאפ "סלקט" של מאק. במקום להיסחב עם כל הבקבוק אפשר לקנות קופסיות פלסטיק קטנות עם מכסה מתברג [יש בסופר פארם, וואו, ביוטיקייר וכו'] ולקחת בפנים כמות קטנה, ואפשר גם לוותר לחלוטין על איפור פנים ולהתמקד רק באיפור עיניים.
2. פודרה מינרלית של מאק. היא נמצאת אצלי באופן קבוע בתיק האיפור ומשמשת אותי בשביל לקבע את המייקאפ ובשביל להתגבר על שמנוניות שמופיעה אחרי כמה שעות. ביחד איתה לקחתי ספוג פידור שקניתי במאק. הספוג קטן ונמצא תמיד בתוך הקופסה של הפודרה וככה חוסך מקום.
3. קונסילר Select Cover Up של מאק. משמש אותי להסתרת כהויות מתחת לעיניים.
4. פריימר לעיניים Shadow Insurance של Too Faced. יש לי גירסה מוקטנת שלו, נוחה מאוד לנשיאה בתיק. אומנם עדיף להשתמש בפריימר כבסיס לצלליות, אבל אפשר לחסוך ולהשתמש בקונסילר במקום.
5. סומק ג'ל Just a Pinch של מאק. זה הסומק היחיד שיש לי שאפשר להניח בעזרת האצבעות לכן חסכתי לעצמי סחיבה של עוד מברשת [אני ממילא מטשטשת אותו עם מברשת המייקאפ].
6. אייליינר "סופרליינר" של לוריאל בגוון Silver Black. הוא קטן וקל משקל, והשלים את מראה האיפור שבחרתי. אפשר במקום לקחת עיפרון עיניים בגוון כהה ולהשתמש בו גם בתור תיחום תחתון, או לוותר עליו לחלוטין.
7. מברשת להנחת צלליות של קרליין. אפשר לוותר ולהשתמש באפליקטור ספוג קטן או להניח עם האצבעות.
8. מברשת 187 של מאק. השתמשתי בה בשביל למרוח את המייקאפ ובשביל לטשטש את הסומק. גם עליה אפשר לוותר ולמרוח את המייקאפ בעזרת האצבעות.
9. צללית 309 של לייף בגוון וורוד מוזהב. בחרתי בה בגלל שאפשר ליצור איתה מראה אלגנטי ועדין בלי צורך לשלב צלליות נוספות.
10. שפתון מס' 21 של פופה, Diva's Rouge. בחרתי בו כדי להשלים את המראה, אפשר לבחור במקום בליפגלוס או אפילו לוותר.
** השארתי בבית של ההורים מסקרה, לכן היא לא נכללת ברשימה



1. שפתון של פופה
2. סומק ג'ל של מאק. לצערי הוא יצא בקולקציה מוגבלת ולכן לא נמכר יותר
3. צללית של לייף

העליון הוא השפתון של פופה, התחתון הוא הסומק ג'ל של מאק:


לצערי לא הייתה לי מצלמה טובה ביום המפגש, לכן אין לי תמונות מאותו יום. שחזרתי את מראה העיניים באופן חלקי [החלטתי לוותר על המסקרה בשביל הצילומים]. התחשק לי ללכת על מראה סולידי ואלגנטי, משהו קליל שיוסיף קצת צבע ויראה טוב. השתמשתי בצללית של לייף על כל העפעף וטשטשתי קצת, ותחמתי את העפעף עם האייליינר. באותו יום לא השתמשתי בתיחום תחתון, לכן לא הוספתי אותו גם בתמונות.

  

  

לקח לי פחות מ-5 דק' להגיע למראה הזה, הוא קליל ואלגנטי, לדעתי הוא מתאים מאוד ליומיום ולמגוון מקומות. אני בוחרת בו בימים שבהם אין לי הרבה זמן להתאפר.
זה מראה שמתאים גם למתאפרות מתחילות שלא רוצות להסתבך עם יותר מדי צלליות וצבעים, וגם לבנות שלא רוצות להשקיע הרבה כסף במגוון של מוצרים. אם אתן לא יודעות איך לעבוד עם אייליינר אפשר לוותר עליו, או לתחום את העפעף עם עיפרון ואז לטשטש בעדינות. זה יוצר מראה רך יותר וקל יותר להשגה, אם יש פספוסים הם פחות בולטים.
בתמונות הבאות תראו את אותו המראה, רק שכאן השתמשתי בעיפרון שחור וטשטשתי בעזרת מקלון אוזניים.

  

  



2 תגובות:

  1. הי!
    אני זוכרת את הפוסט הזה!
    אני הרבה יותר אוהבת את המראה של האייליינר ה"אמיתי". יש לי בעיה קשה עם מראה אייליינר עם עפרון.
    אבל תמיד הייתי חריגה. עוד לפני שצבעתי את השיער ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט חריגה. אבל את במקום טוב, אז זה בסדר ;)
      אני חושבת שהמראה עם העיפרון מתאים יותר לצלליות כהות יותר, ואז הוא נותן מראה יותר רך ומעושן

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...