יום שני, 5 בדצמבר 2011

במחשבה שנייה


כשאני כותבת סקירה של מוצר אני תמיד מהססת קצת לפני שאני קובעת את הדעה הסופית שלי לגביו. בד"כ אני משתדלת להשתמש במוצר במשך תקופה, בגלל שדברים נוטים להשתנות עם הזמן ולפעמים צריך כמה התנסויות בשביל לקבל תמונה מלאה על המוצר. לפעמים במבט לאחור אני מבינה ששללתי מוצר טוב או שהתלהבתי ממוצר לא משהו.
לכן מדי פעם אני אחזור אחורה לסקירות שכתבתי ואתייחס אליהן שוב, כדי לנסות ולתת לכן סקירה יותר מדויקת.


המוצר הראשון שאני רוצה להתייחס אליו הוא הסרום לטיפוח הציפורן של שיק. האהבה שלי למוצר לא שכחה, אני עדיין משתמשת בו באופן קבוע וממליצה עליו באדיקות [נשבעת! נשבעת שאני לא מקבלת עליו אחוזים]


לסיום אני רוצה לחזור לפוסט שעוסק בקרם ידיים.
קרם ידיים וציפורניים של ד"ר פישר
הוא שוכב אצלי במגירה כמעט בלי שימוש. בסקירה הראשונה הייתי יותר סלחנית כלפיו, היום אני חושבת שהוא סתמי לגמרי ולא שווה את הכסף.
קרם ידיים של דאב
דעתי לגביו לא השתנתה, אני ממשיכה להשתמש בו מדי פעם
קרם ידיים של חלאבין
בזמנו לא יכולתי לסבול את הריח שלו, שהפריע לי מאוד. עם הזמן הצלחתי להתרגל לריח, והיום הוא כבר לא כ"כ מפריע לי. הוא עדיין חזק מדי לטעמי אבל אני בהחלט אקנה את הקרם הזה שוב.

שבוע טוב לכולן 


4 תגובות:

  1. רעיון מעולה לפוסט!
    מסכימה איתך, גם אצלי יש תחושות שמשתנות לגבי מוצר. באופן כללי אני מתקשה להשאר נאמנה למוצרים ותמיד מוצאת בהם את השלילי ומעיפה אותם מהחלון חחח

    הסרום מסקרן - בהחלט אנסה אותו!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מודה שזה לא רעיון שלי ;) אם אני לא טועה נתקלתי פעם באיזה פוסט שמרינה כתבה, ובו היא התייחסה למוצרים שהיא סקרה בעבר וחזרה אליהם כדי לכתוב ביקורת מעודכנת. ואז חשבתי על זה שאני גם צריכה לעשות משהו בסגנון בגלל שהדעה שלי על מוצרים משתנה. לפעמים אני מוצאת משהו יותר טוב, לפעמים אני סתם משתעממת וזונחת לפעמים דווקא להיפך, אני מגלה שמוצר שהיה נחמד הפך להיות ה-אחד שלי.

      הסרום מצוין לדעתי, השאלה מה בדיוק את מחפשת. אני קניתי אותו בגלל שהלק גורם לציפורניים שלי להתפצל וזה הדבר היחידי שעוזר לי

      מחק
    2. אצלי גם הציפורניים לאחרונה ממש מתפצלות וגם אני תמיד מחפשת משהו שירכך את הקוטיקלות.

      מחק
    3. אז אני חושבת שהסרום הזה יעשה את העבודה. אני מאוד מרוצה ממנו

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...