יום שלישי, 17 בנובמבר 2015

לק עם אג'נדה... קצת אחרת

אני אוהבת להכניס לבלוג תכנים שלא קשורים לביוטי, בעיקר אם אני יכולה לשלב את זה עם איפור או לקים.
בגלל זה התלהבתי מהקמפיין המשותף של מלאכיות הדממה ונייל סטודיו [טוב, וגם בגלל שהוא ממש ריגש אותי].


בהמשך אני אפרט בדיוק איך יצרתי את המניקור הזה, אבל אני רוצה קודם כל לדבר על התסמונת עצמה. מי שהנושא קשה לה מדי מוזמנת לקפוץ קדימה.
המקור של תסמונת רט הוא במוטציה גנטית, שפוגעת בעיקר בבנות. כבר בגיל צעיר מאוד היא גורמת לבעיות התפתחותיות, ובסופו של דבר יכולה להוביל לבעיות מוטוריות קשות וגם לפגיעה בדיבור וביכולת לתקשר עם הסביבה. ומכאן שם העמותה- "מלאכיות הדממה" [קליק לעמוד הפייסבוק].
למרות שיודעים מה גורם לתסמונת, לא יודעים איך לרפא אותה.
הקמפיין של הלק הסגול נעשה בשיתוף עם נייל סטודיו [קליק לעמוד הפייסבוק], במטרה להעלות מודעות לתסמונת, לגייס כספים ולקדם את המחקר למציאת תרופה.
לפי נתונים של העמותה לא כל הנשים שסובלות מהתסמונת מאובחנות, ולכן הן גם לא מקבלות טיפול. לכן בעיניי הקמפיין הזה חשוב גם מהבחינה הזו. וגם באופן כללי, כדי להזכיר לנו שיש גם אנשים שסובלים מנכויות ומוגבלויות, והם בני אדם בדיוק כמונו ומגיע להם לקבל יחס הוגן, טיפול ועזרה.

הקטע של הקמפיין הוא פשוט- מורחים לק סגול, מצטלמים עם היד על הפה ומשתפים. עקבתי קצת אחרי עמוד הפייסבוק של העמותה, וראיתי כמה שיתופים ממש מגניבים ומרגשים [וכן, גם גברים יכולים].
כמובן שהייתי חייבת לנצל את ההזדמנות וללכת על מניקור חמוד.



הבסיס הוא לק סגול של פופה מסדרת Lasting Color Gel, מס' 023.
החתמתי על האמה והקמיצה עם לק זהב של Mundo de Unas, ועם דוגמא של שפיריות מדיסקית BP-74 של בורן פריטי.
השפתון הוא Boo Boo של איל מקיאג', מסדרת השפתונים החדשה [והמצוינת. מבטיחה לסקור אותה בקרוב].



אני לא כ"כ יודעת מה קרה ללק של פופה, כשהשתמשתי בו בעבר אהבתי אותו והוא גם היה עמיד. יכול להיות שהוא לא מגיב טוב עם מייבש הלק שבו אני משתמשת עכשיו. כבר אחרי כמה שעות ראיתי סימנים של שחיקה בקצוות, וקילופים רציניים אחרי יומיים.
אומנם לק הזהב של MDU הוא הזהב הכי טוב שניסיתי להחתמות, אבל אני עדיין נוטרת להם טינה [הסיפור המלא כאן]. רק על הדיסקית של בורן פריטי יש לי דברים טובים להגיד ;) היא הייתה בוויש-ליסט שלי תקופה, והזמנתי אותה רק לפני כמה שבועות.


אני מקווה שנהניתן :)
אם תחליטו גם להשתתף בקמפיין אני אשמח מאוד לראות את התמונות שלכן...



8 תגובות:

  1. רעיון מקסים ומבורך :) אהבתי מאוד את החתמת השפיריות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) גם בעיניי זה רעיון מקסים, אני אוהבת כשמשלבים בין ביוטי לנושאים יותר כבדים ורציניים

      מחק
  2. ואו, קודם כל כל הכבוד על המידע החשוב, ועל שיתוף הפעולה. שנית הלק הורס ברמות ושילוב של סגול וזהב בכללי עושה לי עיניים בזמן האחרון (אין זה שילוב הורס, גם בתור צלליות 😉).

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      מסכימה לגמרי, סגול וזהב זה באמת אחד השילובים המוצלחים שקיימים :)

      מחק
  3. כל הכבוד על היוזמה ותודה שחלקת. פוסט חשוב וביצוע מקסים!(: :

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...