יום ראשון, 22 בנובמבר 2015

תולשת שערות

טיפוח השיער לא בדיוק עומד בראש סדר העדיפויות שלי, ואני מעדיפה להשקיע את הכסף בצלליות או קרם פנים [או קרם ידיים. ולקים, שפתונים, סמקים, באלמים ומסקרות]. מזל שיש בלוג, ש"מכריח" אותי לנסות דברים חדשים. הפעם אלה אמיקה ופיטו פאריז.
איזה מוצרים הפתיעו לטובה? איזה אכזבו?


ניסיתי ארבעה מוצרים שונים של אמיקה.
השמפו נטול המלחים לשיער שומני עושה את העבודה כמו שצריך, אבל לא השאיר איזושהי התלהבות מיוחדת. שמפו חביב בסה"כ [להשיג בגילטי, 80 ש"ח ל-500 מ"ל, לפני הנחות].
ה-Triple Mask לעומת זאת הייתה הפתעה נעימה ביותר. כבר אחרי שימוש אחד ראיתי הבדל, השיער רך יותר, יש לו יותר ברק ונראה שהגוון שלו אפילו קצת יותר עמוק. אומנם השמפו לא הפיל אותי מהכיסא, אבל השילוב ביניהם מעצים את האפקט של המסיכה. [להשיג בגילטי, 140 ש"ח ל-500 מ"ל לפני הנחות].



השמן הטיפולי התחיל את רצף האכזבות שלי. יש לו ריח נעים, הוא לא מכביד על השיער... אבל לא ראיתי שום שינוי כשהשתמשתי בו. באופן כללי אני לא כ"כ אוהבת שמנים לשיער, הם לא משפיעים עלי במיוחד וגם צורת השימוש לא כ"כ נוחה לי. אהבתי את זה שניתן לרכוש את השמן בשני גדלים- 100 מ"ל או 30 מ"ל. מצד שני, האריזה שלו מסורבלת, לקח לי יותר מ-10 דק' לשלוף את סוגר הביטחון מגומי. [להשיג בגילטי, 40 ש"ח ל-30 מ"ל, או 120 ש"ח ל-100 מ"ל, לפני הנחות].


לא יהיה מוגזם להגיד שחיכיתי בקוצר רוח לנסות את השמפו היבש, או בשמו המלא- Perk Up Dry Shampoo [להשיג בגילטי, 110 ש"ח ל-232 מ"ל, לפני הנחות].
מה זה בכלל שמפו יבש? השם קצת מטעה, כי זה לא שמפו אלא תכשיר שמכיל חומרים סופחי שומן. מניחים אותם על הקרקפת, הם סופחים את עודפי השומן ונותנים לשיער מראה נקי ויפה יותר. מצוין בשביל מי שיש לה קרקפת שומנית ולא רוצה לחפוף ראש כל יום.
במקרה הזה, כגודל הציפייה- כך גודל האכזבה. השמפו היבש של אמיקה לא השפיע על השיער שלי בשום צורה. לא משנה מה ניסיתי וכמה ניסיתי, זה פשוט לא עבד, ולא ראיתי שום הבדל.
אגב... אמיקה מתגאים בכך שהתרסיס שלהם מבוסס על עמילן אורז במקום טלק. חיפוש קצרצר בגוגל מגלה שטלק בטוח לשימוש, פשוט בעבר נהגו לערבב אותו עם אסבסט- שהוא החומר המסוכן. אם עמילן אורז עובד בשבילכן- מצוין. ואם לא [כמוני] גם אין שום בעיה לחזור ולהשתמש בתרסיסים אחרים שמבוססים על טלק, או להשתמש ישירות בטלק שהוא הפתרון הכי זול.


המוצר המאכזב הבא הוא שמפו פיטוקרטין של Phyto Paris. השמפו מכיל קרטין ותמציות צמחים שונות, ומיועד לשיקום וחיזוק שיער פגום. בפועל? לא הצלחתי להשתמש בו יותר מפעם אחת. ברגע שהשיער מתייבש, הוא מרגיש מאוד קשה ודביק, כאילו ריססתי עליו כמויות של ספריי לשיער. אני בטוחה ששטפתי את כל השאריות של השמפו, כך שזו לא הבעיה. אחרי החוויה הלא נעימה הזו, כבר לא היה לי אומץ לנסות אותו שוב. נוסף על זה, השמפו מגיע בבקבוק מתכתי עם פקק גדול ולא נוח לתפעול.
[להשיג במדי-לינק, 75 ש"ח ל-200 מ"ל לפני הנחות. הקוד BLOG5ML יקנה לכן עוד 5% הנחה].


שיפור קל היא מסיכת פיטוקרטין. יש לה ריח נעים וראיתי הבדל כבר אחרי שימוש אחד. היא הופכת את הגוון של השיער לקצת יותר עמוק, וגם נותנת לשיער המון נפח. גם איתה יש קצת תחושה לא נעימה, אבל אין מה להשוות להרגשה שנותן השמפו.
[להשיג במדי-לינק, 160 ש"ח ל-200 מ"ל לפני הנחות. הקוד BLOG5ML יקנה לכן עוד 5% הנחה].


אני אסיים את הפוסט בנימה חיובית דווקא, עם הסרום המתקן. מורחים כמות קטנה בעיקר על הקצוות, והוא אמור לשקם ולטפל בקצוות מפוצלים ופגועים. מאחר וזה סרום לא ציפיתי להשפעה מיידית ומטורפת, ולכן אני משתמשת בו בעיקר כטיפול מניעתי כדי לשמור על השיער במצב טוב. עוד לא השתמשתי בסרום מספיק זמן כדי לראות איזשהו הבדל דרמטי, אבל הוא נעים על השיער ואני אוהבת את הריח. אגב, האריזה שלו הכי נוחה, כי היא כוללת משאבה שמוציאה כמויות מדודות של חומר. אומנם מדובר ב-30 מ"ל, אבל צריך רק כמות קטנה בכל שימוש.
[להשיג במדי-לינק, 160 ש"ח ל-30 מ"ל לפני הנחות. הקוד BLOG5ML יקנה לכן עוד 5% הנחה].


אני ממש סקרנית לשמוע אם יש דעות שונות לגבי המוצרים שניסיתי ולא אהבתי... אז אל תתביישו לשתף אותי :)
וכמובן אם יש לכן המלצות על מוצרי טיפוח לא יקרים וקלים לתפעול, שבכל זאת עושים את העבודה.

* כל המוצרים בפוסט התקבלו לסקירה


4 תגובות:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...