יום שבת, 24 בדצמבר 2016

Sunday Quickies

וואו, חודש וחצי מאז הפוסט האחרון... השבועות האלה היו כל כך עמוסים שבכלל לא שמתי לב שהזמן עבר. אבל לפחות הם עמוסים בהרבה דברים טובים. התחלתי תואר שני, ואחרי שנה מאוד מתסכלת אני שוב זוכה לעשות את מה שאני אוהבת באמת. יש ימים שאני מוצאת את עצמי עובדת במעבדה 10-11 שעות בלי לשים לב בכלל.
בין לבין אני מקדישה המון שעות למדעת, אחת העמותות המגניבות שיש [בואו לעקוב אחרינו בפייסבוק!]. וגם כאן אני זוכה לעשות דברים שאני אוהבת, ולהרגיש שאני תורמת בצורה משמעותית.

ועכשיו כשהדברים קצת נרגעו... היו לי הרבה דילמות סביב הבלוג בשבועות האלה. הרגשתי שהכתיבה כאן הפכה להיות מאוד שולית, הרגשתי שאני כבר לא מצליחה לחדש ולא מצליחה לעניין, לא את עצמי ולא אתכן. אז בסופו של דבר ההפסקה הזו עשתה לי טוב, כי הבנתי לאן אני רוצה לקחת את הבלוג, ובעיקר שמה שהכי מעניין אותי הוא להתמקד בצילום וקצת פחות בכתיבה. עכשיו רק נשאר להוציא את זה לפועל ;)


יום שבת, 12 בנובמבר 2016

הזמנה ראשונה מהאתר של ביוטיקייר

במשך הרבה מאוד זמן לא היה סניף של ביוטיקייר שקרוב לבית שלי, ובכל פעם שהזדמן לי להגיע לסניף עשיתי עבודת הכנה והגעתי עם רשימה מסודרת, כדי לא לפספס שום דבר חס וחלילה. מאז כבר נפתח סניף קרוב אלי [יחסית], והוא אפילו נמצא בדרך מהעבודה הביתה [טוב, פחות או יותר]. וממש בחודשים האחרונים ביוטיקייר פתחו את האפשרות להזמנת מוצרים מהאתר, מה שהופך את הכול לפשוט הרבה יותר.
עשיתי הזמנה ראשונה, וחזרתי כדי לחלוק איתכן חוויות ורושם ראשוני


יום שבת, 5 בנובמבר 2016

Check Matte

לפני כמה שבועות ביוטיקייר השיקו סדרה חדשה של שפתוני מאט, שעונה לשם המשעשע Check Matte. יש כרגע 8 גוונים בסדרה, כולם טבעונים ועולים 4.5 ש"ח [כמו סדרת השפתונים הרגילה].
ניסיתי ארבעה גוונים, חלק אהבתי מאוד וחלק קצת פחות.

יום שני, 31 באוקטובר 2016

רעיונות לאיפור מהיר וקל

אחרי שנה של הפסקה התחלתי תואר שני [בביולוגיה, ובינתיים ממש כיף לי ותודה ששאלתן]. ופתאום אני מוצאת את עצמי מתרוצצת ממקום למקום עם רשימה ענקית של דברים שצריך לעשות. אני לא חושבת שזה לו"ז ייחודי לסטודנטיות, נראה לי שכולנו מנסות להיות קצת סופר-וומן ולהספיק כמה שיותר.
אני אוהבת להתאפר בבוקר, וכשיש לי זמן אני ממש נהנית להשקיע באיפור עיניים. אבל מה לעשות שביום-יום לא תמיד זה מצליח, ורוב הזמן יש לי רק כמה דקות להקדיש לעניין. כדי להתגבר על הבעיה הזו הרכבתי לעצמי סט של כמה מוצרי איפור בסיסיים, ואם יש לי זמן אני מוסיפה עוד דברים. וככה גם בניתי את הפוסט, מהסט הכי מינימלי שיתאים לכל אחת, גם למי שרק מתחילה להתאפר, ועד לסטים קצת יותר מורכבים עם דרגת קושי בינונית. לא משנה אם את סטודנטית, תיכוניסטית או אמא קרייריסטית, אני חושבת שתוכלי למצוא רעיונות שיתאימו לך.



יום שישי, 14 באוקטובר 2016

#אתגרצילום

בלי לשים לב עברו כמעט חודשיים מאתגר הצילום הקודם, אז הגיע הזמן לחזור לזה ;)
את התמונה הזו צילמתי בשביל תחרות צילום שהשתתפתי בה, בנושא של "זווית אחרת". כמה ימים הסתובבתי עם השאלה מה המשמעות של הנושא הזה בכלל. זאת אומרת, ברור שהכוונה היא לצלם משהו מזווית שונה, אבל רציתי לעשות יותר מזה.

* מומלץ ללחוץ על התמונה להגדלה

התחלתי להריץ בראש כל מיני אסוציאציות, וחשבתי שיהיה מגניב לצלם מד זווית. גם בגלל הקריצה לשם של התחרות, וגם בגלל הבחירה לצלם מזווית ראייה קצת שונה. אבל בעיקר בגלל שזה מייצג בעיניי תקופה אחרת.
לא זכיתי בתחרות [וגם לא נכנסתי לעשרת הראשונים], אבל אני מרוצה מהתמונה ומרוצה מהתהליך שעברתי כדי להגיע לתוצאה הסופית. וגם קיבלתי פידבקים טובים, שזה תמיד כיף ;)



יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

כבר לא קיץ, עוד לא חורף

אני אוהבת את הסתיו, יש לי הרגשה שהכול מתחיל להירגע לאט לאט. הלילות שקטים יותר, השקיעות יפות יותר. "מלטף ומשקר" של עברי לידר מתנגן לי בראש בלופים, אין לי מושג למה דווקא השיר הזה הפך להיות שיר של סתיו בשבילי.

עוד לא לגמרי חורף, כבר לא ממש קיץ. וככה גם שגרת הטיפוח שלי, מושפעת קצת מזה וקצת מזה


יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

מתנות לראש השנה

אם היו נותנים לי לבחור הייתי רוצה שיהיה לי כישרון לשיר, לצייר ולבחור מתנות. רצה הגורל ואני לא משהו באף אחד מהתחומים... אז סליחה ומחילה בפני כל מי שקיבל ממני מתנה, והיה צריך לחייך חיוך מזויף ולמלמל "אוי תודה, זה בדיוק מה שרציתי [שיט אני מקווה שיש פתק החלפה]".


יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

Sunday Quickies

התחלתי לעבוד במקום חדש, ואני מרגישה שהימים פשוט נוזלים לי מבין האצבעות. תירוץ נפלא לחזור קצת לשגרה של Sunday Quickies, סקירות קצרצרות והמלצות גם על דברים שלא קשורים לביוטי.


יום שבת, 20 באוגוסט 2016

#אתגרצילום

בשנה החולפת היו לי המון מחשבות על צילום, ובעיקר על הרמה והיכולות שלי. התלבטתי לא פעם אם לעשות את הצעד ולהפוך את זה למקור פרנסה, אבל אני עדיין לא מספיק בטוחה בעצמי וביכולות שלי.
בעיקר שמתי לב שאני תקועה ב-comfort zone. אני מצלמת לבלוג כמו שאני רגילה לצלם, ורק לעיתים מאוד רחוקות אני עושה גם דברים אחרים. מה שמצליח להוציא אותי מהקופסא שלי הם אתגרי צילום, כי הם גורמים למחשבות שלי לרוץ ולעבוד קשה, גורמים לי לחשוב ולתכנן ולעשות דברים שעדיין לא ניסיתי.
אז עכשיו אני אנסה לנצל את הבלוג כדי "להכריח" את עצמי לצלם אחרת. פעם-פעמיים בחודש אני אבחר נושא לאתגר צילום, ואראה לאן זה לוקח אותי. האם אני אצליח להתמיד? אין לי מושג, אני מקווה :)
אם מתחשק לכן להצטרף אלי- לכו על זה! [רק אל תשכחו לשתף אותי בתוצאה]

הנושא שבחרתי הוא שחור לבן, סגנון צילום שאני אוהבת מאוד אבל כמעט ולא ניסיתי בעצמי, לפחות לא בצורה מכוונת. כלומר, צילמתי כמה פעמים ובדיעבד הבנתי שעריכה בשחור לבן תהיה הכי מחמיאה. אבל לצאת לצלם בכוונה תחילה? זו הייתה הפעם הראשונה.

* מומלץ ללחוץ על התמונה להגדלה

יום שבת, 6 באוגוסט 2016

Beauty Myths: האם קרם הגנה מסוכן?

אוגוסט, וחם. זמן נפלא לדון באחד המיתוסים הכי נפוצים - האם קרם הגנה באמת מסוכן ויכול לגרום לסרטן?
וגם מיתוס קטנטן על ליפגלוס וסרטן העור.


יום שבת, 30 ביולי 2016

איפור עיניים סגול

יש לי אישיוז עם פלטת Amazonian Clay של טארט, מאז שקניתי אותה אני בהתלבטויות אינסופיות לגביה. מצד אחד היא אכזבה ואני לא מרוצה מהפיגמנט של רוב הצלליות. מצד שני היא כל כך יפה שקשה לי לוותר עליה. מדי פעם אני שולפת אותה מהמגירה, שוקלת להעביר אותה הלאה, נאנחת ומחזירה אותה בחזרה.
אבל זהו, אני חושבת שפתרתי את התסביך. האיפור הזה הוכיח לי שאני פשוט אוהבת את הצלליות הסגולות שלה [וגם כמה גוונים בהירים ומשעממים, אבל פרקטיים להפליא].


יום ראשון, 24 ביולי 2016

נטושים

כבר מגיל צעיר אני זוכרת שהסתכלתי בעניין על מבנים נטושים. מבנים מוזנחים, מטונפים, הרוסים ועירומים. מבנים שאנשים עוברים לידם ומעקמים את האף, או בכלל לא שמים לב לקיומם.
ואיכשהו בשנה-שנתיים האחרונות זה כבר הפך כמעט לאובססיה. אני חברה בקבוצות פייסבוק, עוקבת אחרי בלוגים וצלמים, מחפשת ואוגרת בזיכרון מידע על מקומות מיוחדים. ומדי פעם אני אוזרת אומץ ויוצאת לצלם.

יום שישי, 15 ביולי 2016

כשצמחים הופכים לקוסמטיקה

מאוד מעניין אותי להבין איך דברים עובדים, איך לוקחים רשימה של רכיבים והופכים אותם למוצר קוסמטי. בדרך כלל אנחנו רואות רק את התוצר הסופי ואין לנו מושג איך פיתחו אותו ומי האנשים שעומדים מאחוריו.
הפעם הייתה לי הזדמנות לשבת לשיחה מרתקת עם הילה, שהקימה את Hal'o, מותג קוסמטיקה שמבוסס כולו על צמחי מרפא.


יום שלישי, 12 ביולי 2016

אסנס, מומלצים... ופחות

הפוסט הזה מוכיח שתאונת נצנצים יכולה להתרחש בכל גיל, ואפילו אם עברת את גיל 10 את ממש לא מוגנת.
ואיך אני יודעת? כי חשבתי שיהיה נחמד לפזר קצת נצנצים ליצירה על משטח הצילום שלי. אתן יודעות, כדי ליצור רקע מעניין. כי איך זה כבר יכול להשתבש?!
זה לא שנגיד... המכסה-מסננת יתפרק וכל הנצנצים יתפזרו לכל כיוון בלי שליטה.

אני שמחה שהבהרנו את הנקודה הזו, ועכשיו אפשר לעבור לדבר על האיפור של אסנס.


יום ראשון, 3 ביולי 2016

לשנות הרגלים

במבט לאחור, שלוש השנים האחרונות היו מאוד אינטנסיביות. עברתי המון דברים והשקעתי אנרגיות כדי לשנות כל מיני הרגלים מעצבנים שדבקו בי.
אני לא יכולה להגיד שהצלחתי בכל החזיתות, אני עדיין עובדת על עצמי ומנסה להשתפר. אבל לאורך הדרך למדתי כל מיני דברים והבנתי מה עוזר לי, והחלטתי שאני רוצה לחלוק את זה אתכן.

יום שבת, 25 ביוני 2016

איך לשפר את עמידות הלק?

יש בחיים שלי כל מיני דברים קטנים שאני משקיעה בהם אנרגיה בלי שום פרופורציה לחשיבות שלהם.
למשל הציפורניים שלי, שאני רוצה שיראו מושלם. האם זה קידם אותי בחיים? לא. אבל זה בעיקר משפר את מצב הרוח, וזה גם חשוב.
בדרך כלל אני מחליפה לק כל יומיים או שלושה, אבל עדיין חשוב לי שהמניקור יהיה עמיד ויראה טוב כמה שיותר זמן. עם השנים והניסיון למדתי כל מיני טריקים, והגיע הזמן להעביר אותם הלאה ;)


יום ראשון, 19 ביוני 2016

איפור בתקציב

כל פעם כשאני רוצה לכתוב על איפור זול אני מתפלאת לגלות שרוב האוסף שלי נמצא בדיוק בקטגוריה הזו. יש לי מעט מוצרים של חברות מקצועיות או של חברות יוקרה, ובד"כ אני אחפש קודם כל את האופציה הזולה יותר.
אני לא יודעת למה זה מפתיע אותי, בהתחשב בעובדה שהייתי סטודנטית דלת-תקציב בשלוש השנים האחרונות. אז בהשראת כל מיני טאגים ביוטיוב, צילמתי איפור פנים מלא רק עם מוצרי דראגסטור.


יום ראשון, 5 ביוני 2016

מה בא קודם?

לא בטוחה אם אמורים להתחיל מהסרום או מהפריימר? מתי הקונסילר משתלב בכל העסק?
בואי נעשה סדר אחת ולתמיד ;)



יום שבת, 14 במאי 2016

פוסט כחול לבן

יש לי וידוי, אני אוהבת את יום העצמאות. אני אוהבת את טקס הדלקת המשואות, אני אוהבת את הזיקוקים [אבל את הבמות קצת פחות], את המטסים, את המנגל עם המשפחה. וכן, גם את התחושה שיש לנו אחלה מדינה, אפילו שהיא לא מושלמת [וגם אם מרמור למרחקים ארוכים הוא הספורט הלאומי].
באיחור אופנתי חינני, הגיע הזמן לפרגן למותגים ועסקים ישראליים שאני אוהבת במיוחד.


יום שני, 2 במאי 2016

Beauty Myths: איפור טבעי בריא יותר?

אי אפשר להשתמש במוצרי קוסמטיקה בלי להיות חשופות לכל המיתוסים שמגיעים ביחד איתם. אחרי הפוסט הראשון בסדרה קיבלתי מכן בקשות לבדוק כמה מיתוסים [למשל על טלק, פראבנים, מסנני קרינה ולקים], וגיליתי שזה יהיה יותר קשה ממה שחשבתי. עד שאני אסיים לנבור בעשרות מאמרים ולהגיע למסקנות ראויות, החלטתי לטפל הפעם במיתוס שהיה לי קל לבדוק.

יום רביעי, 20 באפריל 2016

שלושה סרומים והופעת אורח

ניסיתי בזמן האחרון שלושה סרומים במקביל, שזה משהו שלא קרה מאז...אף פעם בעצם ;) אז החלטתי לנצל את ההזדמנות ולהשוות ביניהם, ואפילו גייסתי את אמא לעזרה.



יום חמישי, 14 באפריל 2016

כשבחורה מבולגנת עושה סדר

אני בחורה מבולגנת. לא משנה כמה אני משתדלת, לא משנה כמה אני אוהבת בתים מעוצבים ומתוקתקים כמו במגזין... בסופו של יום אני אסון טבע מהלך בכל מה שקשור לארגון וסידור. למעשה הדרך היחידה שבה אני אשמור על חלל המגורים שלי מסודר, היא אם אני אעבור לגור במקום אחר.
וכל זה לא היה בעיה אם בלאגן לא היה מעצבן אותי כל כך.


יום שבת, 9 באפריל 2016

רעיונות קלים למניקורים מגניבים

אני ממש אוהבת להשקיע בנייל-ארט, אבל לא תמיד יש לי זמן וסבלנות לטכניקות מורכבות. מזל שיש המון דברים קלים שכל אחת יכולה לעשות בשביל ליצור מניקור מושקע ומיוחד :)


יום רביעי, 30 במרץ 2016

השפתונים של איל מקיאג' (או: פוסט מגניב עם כותרת משעממת)

איל מקיאג' השיקו המון מוצרים חדשים בזמן האחרון, ביניהם סדרת שפתונים רגילים וסדרה של שפתוני מאט נוזליים.
את השפתונים הרגילים אהבתי מהשנייה הראשונה, אבל דווקא השפתונים הנוזליים עשו לי חיים קשים ולא התחברתי אליהם.
יש לי המון תמונות והרבה מה להגיד, אז בואו נראה אם אני אצליח לסיים את הפוסט הזה באורך סביר בלי לחפור יותר מדי ;)


יום רביעי, 16 במרץ 2016

מה זה פישינג? למה זה מסוכן ומה אפשר לעשות

לרובנו יש היום חשבון בפייפאל, איביי ואתרי קניות נוספים, וגם גישה לאתרי אינטרנט של בנקים וחברות אשראי. כדי להגן על עצמנו כל אתר דורש סיסמא ופרטים מזהים נוספים.
אבל יש אנשים שמנסים לגנוב את הפרטים האלה, ועושים את זה באמצעות שיטה שנקראת פישינג [phishing]. אני בטוחה שכולנו נתקלנו בניסיונות כאלה, לפעמים אפילו בלי לדעת.
אני חברה בכמה קבוצות שופינג בפייסבוק, ושאלות בנושא חוזרות על עצמן המון. אומנם זה לא קשור ישירות לביוטי, אבל זה כן קשור לקניות באינטרנט באופן כללי ולכן החלטתי לכתוב על הנושא.



יום חמישי, 3 במרץ 2016

ציפורניים משוגעות: ספירלה

אני אוהבת לנסות טכניקות חדשות של נייל ארט, או שבעצם במקרה הזה אפשר להגיד שזה יותר אביזר מאשר טכניקה.
ובקיצור... השתמשתי בפעם הראשונה במדבקות שבלונה, והיה לי כיף ומגניב :)


יום ראשון, 28 בפברואר 2016

il.makiage Giveaway :) ***ההרשמה סגורה***

אחרי הרבה זמן סוף סוף יש לי הזדמנות לפרגן לכן, הקוראות המקסימות שלי :)
אחת מכן תקבל במתנה את הערכה המדהימה הזו של איל מקיאג'


יום שני, 22 בפברואר 2016

Beauty Myths: האם איפור מפריע לעור לנשום?

מדי פעם אני נחשפת לכל מיני המלצות או הסברים "מדעיים" שקשורים לקוסמטיקה, ואחרי בדיקה אני מגלה שהם... איך לומר? לא לגמרי מדויקים. לפעמים זה סתם טעות תמימה או חוסר הבנה, ולפעמים זה ממש שקר שמספרים כדי למכור לנו מוצר כזה או אחר.
כבר הרבה זמן שאני רוצה להתייחס בבלוג לכל מיני מיתוסים, אבל הנושא הזה יכול להיות רגיש ולכן נמנעתי. מצד שני נמאס לי לשמוע שוב ושוב [ושוב, ושוב, ושוב, ושוב, ושוב, ושוב, ושוב, ושוב ושוב] את אותן הטעויות. אז בהחלט הגיע הזמן לעשות סדר בדברים ;)


יום רביעי, 10 בפברואר 2016

איפור קליל ויומיומי עם טארט, לייף ולוראק

אני אוהבת לסקור מוצרים, אבל לפעמים זה יוצא קצת תלוש ומנותק מהשימוש היומיומי שלהם. הפעם אני רוצה לנסות משהו חדש, להראות לכן מראה איפור, עם פירוט של כל המוצרים שבהם השתמשתי ביחד עם ביקורת עליהם.
בחרתי ללכת על איפור קליל ועדין, הוא אומנם קצת מושקע ביחס ליום עבודה רגיל [בעיקר כל המשחק עם הצלליות], אבל כל אחת יכולה לעשות את ההתאמות לפי מה שהיא אוהבת והזמן שיש [או אין לה] בבוקר.


יום חמישי, 28 בינואר 2016

התחדשויות

זה אחד הפוסטים האהובים עלי, ולפי התגובות בפייסבוק- גם עליכן ;) [חשבון הבנק שלי לעומת זאת נשאר קצת מסויג מהעניין]
פוסט ההתחדשויות הקודם היה אי שם באוגוסט, ומאז קניתי עוד כמה דברים שווים במיוחד [וחלקם אפילו לא קשורים לאיפור או טיפוח]


יום שבת, 16 בינואר 2016

איך להכין מדבקות לק לבד? מדריך

בפוסט הקודם למדנו איך להשתמש בחותמות לציפורניים, והיום נלמד איך להכין מדבקות לק לבד. כמובן שאפשר לקנות מדבקות מוכנות ולקבל בקלות עיצובים מדהימים, אבל הטכניקה הזו מיועדת בשביל מי שנהנית מתהליך היצירה.
בדיוק כמו עם החותמות, גם כאן מדובר בטכניקה בסיסית שמאפשרת לנו לעשות הרבה מאוד דברים מגניבים.


יום ראשון, 10 בינואר 2016

איך משתמשים בחותמות לציפורניים? מדריך

אני מקבלת מכן המון מחמאות על הנייל-ארטים שלי, אבל גם תגובות בסגנון של "הלוואי ויכולתי לעשות משהו כזה גם". זה מה שכיף בחותמות לציפורניים, לא צריך כישרון מיוחד כדי להשתמש בהן. בסך הכול צריך ללמוד את הטכניקה ולתרגל אותה כמה פעמים.
אם ניסיתן להחתים וזה לא הלך, או שבכלל פחדתן לנסות הפוסט הזה בשבילכן, ואני מקווה שאחריו הכול יהיה הרבה יותר קל וברור :)



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...