יום שני, 31 באוקטובר 2016

רעיונות לאיפור מהיר וקל

אחרי שנה של הפסקה התחלתי תואר שני [בביולוגיה, ובינתיים ממש כיף לי ותודה ששאלתן]. ופתאום אני מוצאת את עצמי מתרוצצת ממקום למקום עם רשימה ענקית של דברים שצריך לעשות. אני לא חושבת שזה לו"ז ייחודי לסטודנטיות, נראה לי שכולנו מנסות להיות קצת סופר-וומן ולהספיק כמה שיותר.
אני אוהבת להתאפר בבוקר, וכשיש לי זמן אני ממש נהנית להשקיע באיפור עיניים. אבל מה לעשות שביום-יום לא תמיד זה מצליח, ורוב הזמן יש לי רק כמה דקות להקדיש לעניין. כדי להתגבר על הבעיה הזו הרכבתי לעצמי סט של כמה מוצרי איפור בסיסיים, ואם יש לי זמן אני מוסיפה עוד דברים. וככה גם בניתי את הפוסט, מהסט הכי מינימלי שיתאים לכל אחת, גם למי שרק מתחילה להתאפר, ועד לסטים קצת יותר מורכבים עם דרגת קושי בינונית. לא משנה אם את סטודנטית, תיכוניסטית או אמא קרייריסטית, אני חושבת שתוכלי למצוא רעיונות שיתאימו לך.





הסט הבסיסי שלי כולל ארבעה מוצרים.
קונסילר כדי להסתיר כהויות ופצעונים, וכן, לגמרי אפשר להשתמש רק בקונסילר בלי מייקאפ. הסוד הוא לבחור גוון שיהיה קרוב לגוון העור, למרוח שכבה דקה יחסית ולטשטש.
בגלל שיש לי עור שומני אני אוהבת להשתמש בפודרה, שמאחדת קצת את גוון העור אבל בעיקר מונעת הברקות.
כדי להדגיש את העיניים אני מורחת מסקרה, ומסיימת עם שפתון עדין שמדגיש את הצבע הטבעי של השפתיים שלי.
אני חושבת שהסט הזה יכול להתאים ממש לכל אחת, זה עניין של כמה דקות בודדות ומתקבל איפור מאוד מאוד מינימלי ועדין. כמובן שאפשר לשחק גם עם זה ולקחת מכאן רק מוצר אחד או שניים [או להחליף אחד באחר].
למה כדאי לשים לב? שהמסקרה לא נמרחת או מכתימה, ושהפודרה והקונסילר מתמזגים עם גוון העור.


הוספתי עוד שני מוצרים לסט הבסיסי. ה-BB cream נותן קצת יותר כיסוי ומאחד את גוון העור, ובכל זאת נראה טבעי וקל מאוד להניח אותו. כאן אני לא ממליצה לוותר על הפודרה, בגלל שהיא עוזרת לקבע את ה-BB כך שיהיה עמיד למשך יותר שעות.
הוספתי גם סומק, כדי להדגיש את הלחיים. כמובן שאפשר להוסיף גם ברונזר והיילייטר, לפי מה שאתן אוהבות ומספיקות בבוקר.
למה כדאי לשים לב? למרוח את ה-BB בצורה אחידה, ולהניח את הסומק בהדרגתיות תוך כדי טשטוש כדי שלא ייראה כמו כתם של צבע.


אם יש לי עוד קצת זמן, אני מוסיפה גם צללית. בדרך כלל אני מעדיפה צלליות שימריות בגוון עדין [ורוד, שמפניה וכו'] שאני מניחה במהירות על כל השטח של העפעפיים עד הקפל. זה נותן קצת צבע ומדגיש את העיניים, ובכל זאת קל מאוד לעשות את זה. יש מגוון ענק של צלליות שיכולות להתאים, כמעט בכל פלטה אפשר למצוא לפחות צללית אחת כזו. ואם לא? לכל מותג יש צלליות כאלה, כולל המותגים הזולים כמו ביוטיקייר, אסנס וכו'.
אני מעדיפה להשתמש בפריימר כבסיס, כדי שהצללית תחזיק כל היום. אין לכן פריימר לעיניים? גם שכבה דקיקה של קונסילר תעשה את העבודה. אפשרות אחרת היא לקנות צללית קרם עמידה בגוון שאתן אוהבות.
למה כדאי לשים לב? להניח את הצללית רק עד הקפל ולא מעבר, ולטשטש בעדינות. הגוון צריך להיות קצת יותר בהיר או קצת יותר כהה מצבע העור שלכן, כך שהוא יראה טוב בפני עצמו.


הפעם קפצתי עוד מדרגה, גם בכמות המוצרים וגם בדרגת הקושי. את השפתון העדין החלפתי בגוון יותר בולט, ולאיפור העיניים הוספתי עיפרון. יש כל מיני סוגים של עפרונות רכים שקל להניח וקל לטשטש, ואפשר לשרטט אייליינר בקלות יחסית, או אפילו סתם בתור תיחום תחתון כדי להדגיש את העיניים.
את ה-BB הקליל החלפתי במייקאפ, בשביל כיסוי יותר משמעותי [אומנם המייקאפ הקבוע שלי נותן כיסוי בינוני בלבד, אבל הבנתן את הרעיון ;) ]
למה כדאי לשים לב? למרוח את המייקאפ בצורה אחידה, ואת העיפרון בצורה שווה בין שתי העיניים [כי קצת מבאס לצאת מהבית עם פס דק על עין אחת, ופס עבה וארוך על העין השנייה].


האופציה האחרונה לא תתאים לכולן, ולכן שמרתי אותה לסוף. בימים שבהם אין לי זמן ובכל זאת מתחשק לי איפור יותר בולט אני בוחרת בשפתון דרמטי. האופציה הזו חביבה עלי במיוחד, בגלל שאני יכולה לזרוק את השפתון בתיק ולמרוח אותו בחוץ, בזמן שאני מחכה לאוטובוס.
ההגדרה של גוון דרמטי משתנה מאחת לאחת, פשוט תלכו עם גוון שאתן אוהבות ומרגישות איתו בנוח [גם אם הוא רק טיפה יותר דרמטי מהגוונים הרגילים שלכן].
למה כדאי לשים לב? שפתון בגוון בולט מחייב מריחה מדויקת, כי שמים לב לכל פספוס הכי קטן.

וזהו, אני מוכנה לצאת לדרך :)
לא פירטתי בפוסט באילו מוצרים אני משתמשת, בגלל שהמטרה היא לתת לכן רעיונות וכיוון, כך שתוכלו להתאים את זה למה שאתן אוהבות ויש לכן בבית. אם בכל זאת מעניין אתכן לדעת מה זה מה, תגידו ואני אפרט בתגובות :)
ואם יש לכן רעיון או איזה טריק מגניב לאיפור קל ומהיר- שתפו אותי, אני אשמח לשמוע!



4 תגובות:

  1. כמה מדוייק: ההגדרה של שפתון דרמטי משתנה מאחת לשנייה. מאוד התחברתי לפוסט, ולאווירה המיוחדת שבו :). ללא ספק להתאפר בבוקר זה האח התאום של ה"קפה של הבוקר" שבלעדיהם היום שלי נראה פחות מוצלח. אני מתאפרת בשביל עצמי, בשביל ההרגשה האישית שלי. ולגבי הפרולונגוור.. יצא לי לשמוע לא מעט פעמים שהוא כבד מדי. אבל יש לי הרגשה כזו שליום יום בכיסוי נקודתי איפה שצריך הוא נותן בדיוק את מה שצריך.. סקרנת (שוב) לגבי המוצר הזה .. אני כל הזמן On/off לגביו... :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, תודה :)
      לגבי הפרולונגוור, אני לגמרי מבינה את ההתלבטות. הוא באמת קונסילר כבד, יש לי עור שומני אז הוא יושב עלי בצורה דיי טובה. אבל אני לא חושבת שהייתי ממליצה עליו למי שיש עור יבש [ויכול להיות שאפילו על עור רגיל הוא לא ישב הכי טוב]. בתקופה האחרונה אני דווקא מוצאת את עצמי מעדיפה קונסילר קצת יותר קליל, אפילו אם הכיסוי לא מושלם

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...