יום שבת, 5 בנובמבר 2016

Check Matte

לפני כמה שבועות ביוטיקייר השיקו סדרה חדשה של שפתוני מאט, שעונה לשם המשעשע Check Matte. יש כרגע 8 גוונים בסדרה, כולם טבעונים ועולים 4.5 ש"ח [כמו סדרת השפתונים הרגילה].
ניסיתי ארבעה גוונים, חלק אהבתי מאוד וחלק קצת פחות.

בהשוואה לשפתונים הרגילים של ביוטיקייר, שפתוני המאט יותר יבשים וצריך קצת להתאמץ כדי למרוח אותם. העמידות שלהם בינונית, עלי לפחות. הם ישרדו נשנוש קליל, אבל לא יעמדו בארוחה מלאה. כמו כל שפתון מאט שניסיתי עד היום, גם הם מדגישים מאוד יובש בשפתיים.
יש קצת הבדל בין הפורמולות של השפתונים, חלק יותר פיגמנטיים ונותנים כיסוי מלא, וחלק פחות [אני עוד אפרט בהמשך וגם תראו סווטצ'ים].


הגימור הוא לא בדיוק אולטרה-מאט כמו שאנחנו רגילות לראות בשפתונים נוזליים, אלא מאט הרבה יותר מתון [אם זה בכלל נשמע הגיוני]. אם זה יתרון או חיסרון? תחליטו בעצמכן :) באופן אישי אני אוהבת שיש לי קצת גיוון מבחינת גימור ומרקם.


השפתונים בסדרה החדשה כבר זכו לשמות ולא רק למספרים, אחד מהם אפילו עונה לשם אלטר אגו [אבל את שאר השמות לא כל כך הצלחתי להבין... מודה]

101 - Candid
שפתון בגוון חום-אדמדם שהפתיע לטובה. במבט ראשון חשבתי שהגוון יראה עלי זקן, אבל בפועל הוא מחמיא לי ונראה טבעי ועדין. לדעתי הפורמולה שלו הכי יבשה מבין כל הארבעה, אבל אפשר לעבוד איתו ולהגיע לכיסוי מלא.


104 - Total Moosh
הגוון הוא מעין ורוד-פוקסיה, הוא לא אטום אחרי שכבה אחת [כמו שאפשר לראות בתמונה], אבל אפשר לבנות את הכיסוי עם עוד שכבה או שתיים [או שלוש, אני לא אמנע את זה מכן]. מבין כל הארבעה הוא הכי "מאט".


106 - Alter Ego
שפתון על שמי! שפתון על שמי!!
טוב בסדר, הוא לא על שמי :(
אז השפתון שלא נקרא על שמי הוא שפתון בגוון קורלי, עם הכיסוי הכי נמוך מבין הארבעה. הוא דורש כמה שכבות כדי להגיע לכיסוי מלא, אבל הוא יפה מאוד גם בשכבה ראשונה או שנייה [למי שמעדיפה שפתונים פחות אטומים].


114 - Lol
השפתון הכי כהה מבין הארבעה [יש בסדרה גוונים כהים יותר שלא ניסיתי], בגוון סגלגל. בגלל שהוא כהה היה לי קצת יותר קשה למרוח אותו בצורה מדויקת, אבל הוא נותן כיסוי מלא ואטום בקלות. אני בדילמה תמידית האם גוונים כאלה מתאימים לי, ועדיין לא הצלחתי להכריע את הכף.


מבין כל הארבעה הכי אהבתי את Candid ואת Alter Ego [ולא רק בגלל השם], שניהם מאוד יומיומיים וקלעו בדיוק לגוונים שאני אוהבת.
בסך הכול סדרת השפתונים חביבה מאוד, והמחיר שלה מאוד מאוד נגיש לכל אחת שזה יתרון ענק. אפשר לרכוש את השפתונים בכל הסניפים של ביוטיקייר, או באתר האינטרנט [שעליו אני אכתוב בפוסט הבא]





4 תגובות:

  1. הגוונים מקסימים עליך! איזה כיף להיתקל בשפתון (שלא) נקרא על שמך ;)

    השבמחק
  2. אוהבת את הגוונים האלו מאוד :) ואכן מאוד מחמיאים לך!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...