יום שבת, 12 בנובמבר 2016

הזמנה ראשונה מהאתר של ביוטיקייר

במשך הרבה מאוד זמן לא היה סניף של ביוטיקייר שקרוב לבית שלי, ובכל פעם שהזדמן לי להגיע לסניף עשיתי עבודת הכנה והגעתי עם רשימה מסודרת, כדי לא לפספס שום דבר חס וחלילה. מאז כבר נפתח סניף קרוב אלי [יחסית], והוא אפילו נמצא בדרך מהעבודה הביתה [טוב, פחות או יותר]. וממש בחודשים האחרונים ביוטיקייר פתחו את האפשרות להזמנת מוצרים מהאתר, מה שהופך את הכול לפשוט הרבה יותר.
עשיתי הזמנה ראשונה, וחזרתי כדי לחלוק איתכן חוויות ורושם ראשוני



העיצוב של האתר מאוד ברור- יש בצד ימין תפריט עם חלוקה לכל הקטגוריות של המוצרים, שמחולקות גם הן לתת קטגוריות. [כשצילמתי את המסך גיליתי שיש 8 גוונים חדשים בסדרת המאט, אבל הם עדיין לא זמינים לרכישה באתר]
המוצרים מסודרים לפי המחיר, לי אישית זה נוח בגלל שבד"כ אני בוחרת למיין אותם ככה, אבל אפשר לשנות ולמיין לפי שם או מיקום. יש גם סימון ברור אילו מהמוצרים מגיעים בכמה גוונים, ובעמוד של המוצר עצמו יש תיאור מפורט ואפשר גם לבחור את הגוון.
ברוב המקרים התמונות מאוד ברורות, וקל להבין איך הגוון נראה במציאות.

בתפריט של בחירת הגוונים יש גם ניסיון להמחיש את הטקסטורה- אם זה מאט, שימר, גליטר וכו'. כאמור, בחלק מהמקרים זה עובד מצוין אבל פה ושם היו לי קצת נפילות.

אני נמצאת בנקודה שבה אני לא ממש *צריכה* משהו מיוחד, אז החלטתי לנצל את ההזדמנות ופשוט הזמנתי מוצרים שאני סקרנית לנסות. בגלל זה גם לא חיפשתי ביקורות או סווטצ'ים מראש, אלא בחרתי באופן רנדומלי מה שנראה לי מעניין.
הזמנתי בתקופת החגים, ולמרות כל הבלאגן ההזמנה יצאה ממש במהירות [אני חושבת שהזמנתי בשישי בצהריים, וביום ראשון המשלוח כבר יצא]. הכול הגיע ארוז כמו שצריך.
היו כמה דברים קטנים שהפריעו לי, מדי פעם האתר נהיה איטי, ולקח קצת זמן עד שהעמוד נטען. בחרתי כמה לקים בגוונים שונים, אבל בכל זאת בפירוט של הסל מופיעה תמונה גנרית של בקבוק לק, ולא תמונה של הגוון שבחרתי.
בסך הכול חווית הקניות הייתה טובה, וזה פתרון נוח למי שלא יכולה או רוצה להגיע לסניף [או נגיד באוגוסט, כשזה בחזקת סכנת נפשות להיכנס לקניון]


באופן ממש לא מפתיע, המוצרים הראשונים שהכנסתי לסל היו צלליות. התלבטתי בין כמה פלטות שונות, ובסוף בחרתי ב- Beauty Tales בגרסת The Warm Edition. זו פלטה שמכילה 48 צלליות, פלוס מראה קטנה ואפליקטור [קצת מיותר]. רוב הגוונים נעים על הקו של חום-זהב, אבל יש קצת כחולים וירוקים. האריזה קטנה וקומפקטית, ונסגרת היטב עם מגנט- נראה לי שתהיה נוחה מאוד לנסיעות.
כל הצלליות שימריות, חלקן מאוד מאוד פיגמנטיות ומפתיעות לטובה, וחלקן פחות. למרות שיש 48 צלליות הרבה מהגוונים דומים, וחלק מהצלליות נראות ממש אותו הדבר. באופן אישי הייתי מעדיפה לקבל קצת פחות צלליות, אבל עם יותר הבדל בין הגוונים. בסה"כ בשביל 19.90 ש"ח זו פלטה חמודה מאוד, ואני חושבת שתתאים בעיקר לנערות או למי שרק מתחילה להתאפר.

הזמנתי גם צללית קרם בגוון 04, היא מאוד פיגמנטית ונוח להשתמש בה. באריזה היא נראית בגוון סגול-טאופי, אבל על העפעפיים הגוון הוא יותר סגול-לילך שאני קצת פחות אוהבת.
בחרתי שתי צלליות מסדרת Silk Eye Shadow מס' 17 ו-19. כאן קצת פספסתי עם הגוונים, אבל בסה"כ הצלליות רכות ופיגמנטיות. הן פשוט דומות מאוד לגוונים אחרים שכבר יש לי, אבל הן יכולות לעמוד בפני עצמן אם רוצים להשיג איפור מהיר וקליל [כמו שהצעתי כאן].


עבר הרבה מאוד זמן מאז שהשתמשתי באייליינר טוש, אבל החלטתי לנסות בכל זאת. האייליינר פיגמנטי מאוד, אין שום בעיה להוציא חומר ומתקבל פס שחור אטום. אני לא יודעת אם זה בגלל הטוש או בגלל שאני פשוט לא רגילה יותר, אבל היה לי קשה לשרטט פס מדויק וליצור את הזווית שרציתי.
האייליינר ג'ל לעומת זאת הוא הפתעה מוחלטת. הוא פיגמנטי בטירוף, רך מאוד וקל למריחה. אני אוהבת להשתמש במברשת אייליינר קטנה, ויכולתי לשרטט איזו צורה שרציתי ממש בקלות. עדיין לא יצא לי לבדוק את העמידות שלו עד הסוף, אבל נראה שהוא מתקבע כמו שצריך. הזמנתי הפעם את האייליינר החום, אבל ברכישה הבאה אני לגמרי מתכוונת לקנות גם את השחור.


חיפשתי מברשת זוויתית קטנה יחסית בשביל להניח סומק בצורה יותר מדויקת, אז החלטתי לנסות את מברשת הסומק הזוויתית [על הידית כתוב 106 angle brush]. היא מאוד פלאפית ונעימה, ובאמת קל להגיע איתה להנחה מדויקת.
את המברשות לתיחום [זוג מברשות לתיחום מס' 1] דווקא לא קניתי בשביל אייליינר, אלא למטרה אחרת לגמרי. אחרי שאני מסיימת למרוח לק אני אוהבת לנקות את השאריות שמסביב לציפורניים, וחיפשתי מברשת קטנה שתהיה מספיק קשיחה וממוקדת. שתי המברשות האלה מצוינות למטרה הזו- טובלים בקצת אציטון ועוברים על העור שמסביב. ובגלל שהן כ"כ זולות לא מפריע לי שהן יהרסו אחרי תקופה.

הייתי יחסית מאופקת והצלחתי להגביל את עצמי לחמישה לקים [ולא 20, נגיד, כמו שהכנסתי לסל בהתחלה]. גם כאן קלעתי במדויק לחלק מהגוונים, ובחלק קצת פספסתי. הזמנתי את גוונים מס' 22, 26, 47, 68 ו-94. יש קצת הבדל בין הפורמולות, למשל לק מס' 94 מאוד דליל ולא אטום, אבל גוונים 26 ו-68 יותר סמיכים ואטומים.
בינתיים ניסיתי כמו שצריך רק את לק מס' 68, והעמידות שלו הייתה ממש טובה ומפתיעה [4 ימים, כולל יומיים של בישולים וניקיונות].


את המעמד לייבוש מברשות דווקא כן יצא לי לנסות כמו שצריך. זה מעמד פלסטיק שמורכב משלושה חלקים, שאפשר לפרק ולהרכיב בקלות. יש מקום ל-26 מברשות בסה"כ, 16 קטנות ו-10 גדולות יותר.
המטרה של המתקן הוא להחזיק את המברשות אחרי שחופפים אותן, כדי שיוכלו להתייבש מהר יותר בלי שהמים יחלחלו לידית.
המתקן עצמו קטן יחסית, והעובדה שאפשר לפרק אותו ולהחזיר לאריזה מאוד משמעותית בעיניי [כי ממש אין לי מקום להעמיד עוד משהו על שולחן האיפור]. המברשות מתייבשות מהר יותר וגם שומרות על הצורה שלהן, אבל התופסנים שמיועדים למברשות הגדולות לא מספיק טובים בעיניי, וברגע שמזיזים קצת את המתקן חלק מהמברשות מחליקו למטה.
בהתחשב בעובדה שהמעמד עולה רק 29.90 ש"ח [לעומת כ-200 ש"ח של מעמדים מקצועיים] הוא באמת בסדר גמור. בעיניי זו תוספת חביבה לאוסף האיפור, אבל ממש לא מוצר חובה.



לסיכום...
האפשרות להזמין מהאתר היא תוספת מבורכת בעיניי, ולמרות שיש עוד כמה דברים קטנים שצריך לשפר, בסה"כ חווית הקניות שלי הייתה טובה.
ולגבי המוצרים עצמם, החלטתי להמר והזמנתי כמה דברים בלי לקרוא עליהם סקירות או לחפש סווטצ'ים, ולכן באופן טבעי יש דברים שאני מרוצה מהם יותר, לעומת דברים שפחות אהבתי. אם אתן מתלבטות מה לקנות, תוכלו לקרוא את דעתי על מגוון מוצרים שלהם בפוסטים קודמים.




3 תגובות:

  1. תודה על הפוסט המעולה!
    גם אני מאוד סקרנית לגבי חנות האונליין החדשה שלהם, אך טרם יצא לי לבצע את ההזמנה הראשונה שלי.
    המעמד נראה מעולה, אם כבר לא היה לי משהו דומה הייתי רוכשת בוודאות!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהמעמד הוא פתרון למי שמחפשת משהו זול ונגיש :)
      איזה מעמד יש לך?
      ותודה <3

      מחק
  2. פוסט ממש מעניין שבוע טוב לכולם :-)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...