יום שבת, 24 בדצמבר 2016

Sunday Quickies

וואו, חודש וחצי מאז הפוסט האחרון... השבועות האלה היו כל כך עמוסים שבכלל לא שמתי לב שהזמן עבר. אבל לפחות הם עמוסים בהרבה דברים טובים. התחלתי תואר שני, ואחרי שנה מאוד מתסכלת אני שוב זוכה לעשות את מה שאני אוהבת באמת. יש ימים שאני מוצאת את עצמי עובדת במעבדה 10-11 שעות בלי לשים לב בכלל.
בין לבין אני מקדישה המון שעות למדעת, אחת העמותות המגניבות שיש [בואו לעקוב אחרינו בפייסבוק!]. וגם כאן אני זוכה לעשות דברים שאני אוהבת, ולהרגיש שאני תורמת בצורה משמעותית.

ועכשיו כשהדברים קצת נרגעו... היו לי הרבה דילמות סביב הבלוג בשבועות האלה. הרגשתי שהכתיבה כאן הפכה להיות מאוד שולית, הרגשתי שאני כבר לא מצליחה לחדש ולא מצליחה לעניין, לא את עצמי ולא אתכן. אז בסופו של דבר ההפסקה הזו עשתה לי טוב, כי הבנתי לאן אני רוצה לקחת את הבלוג, ובעיקר שמה שהכי מעניין אותי הוא להתמקד בצילום וקצת פחות בכתיבה. עכשיו רק נשאר להוציא את זה לפועל ;)


אני רוצה להתחיל עם המלצה קצת שונה, על ספר המתכונים מאסיה באהבה של רות סירקיס. אני אוהבת אוכל אסיאתי [או לפחות את הסוגים שטעמתי עד היום], והספר הזה כולל מתכונים מאוד מגוונים וקלים יחסית להכנה. רות סירקיס הצליחה למצוא תחליפים מקומיים, או לפחות להשתמש בחומרים שאפשר למצוא בארץ בקלות. אני כמעט ולא משתמשת בספרי מתכונים [במקום זה יש לי תיקיית מועדפים שיצאה משליטה], אבל זה אחד הספרים הכי חרושים אצלנו בבית. חוץ ממתכון אחד או שניים, כל מה שהכנתי יצא מצוין. בזכות הספר הזה גם למדתי להכין סושי, וגיליתי שזה לא כל כך מורכב כמו שזה נראה [זה פשוט דורש המון עבודה].


איל מקיאג' השיקו סדרה חדשה של שפתונים בשם Rave, שהקונספט שלה הוא שפתונים בסגנון צ'אבי- לחותיים, נותנים צבע אבל לא אטומים לגמרי. ניסיתי ארבעה שפתונים, הם נמרחים מאוד בקלות ויושבים יפה על השפתיים, אבל העמידות בינונית-נמוכה. הם מאוד יומיומיים, וגם הגוונים הכהים נראים קצת יותר מתונים על השפתיים [מעולה למי שרוצה לנסות גוונים כהים, אבל חוששת שזה יהיה טו-מאצ'].
המחיר הוא 119 ש"ח, ועד סוף דצמבר הם נמכרים ב-69 ש"ח


מלמעלה למטה: Rio, Samui, Tazmania, Isla
קיבלתי אינספור המלצות על קונסילר Fit Me של מייבלין, ואני ממש מרוצה ממנו. המרקם מאוד נוזלי וקליל, הוא נטמע היטב בעור, כמעט ולא מצטבר בקמטוטים ונותן כיסוי בינוני. אני קצת פחות אוהבת את אפליקטור הספוג, אבל בסה"כ הוא נוח לשימוש. בהזמנה מאיביי המחיר היה בערך 40 ש"ח כולל משלוח.
אני הזמנתי את גוון מס' 10, בדיעבד קצת פספסתי עם הגוון כי הוא צהוב לי מדי, ויכול להיות שהייתי צריכה לנסות גוון יותר ורוד.



החלטתי לנסות נר ריחני של ללין, מסדרת ה-Musk. הנר הגדול עולה 69.90 ש"ח, ונר קטן עולה 29.90 ש"ח. הריח של הנר נחמד מאוד, אבל הוא עדין מדי ובקושי מורגש. לדעתי עדיף להשקיע במקום זה בשמנים למבער, שעושים עבודה הרבה יותר טובה. אם תחליטו לרכוש משהו, יש עכשיו מבצע של 3+3 גם באתר וגם בחנויות [בתוקף עד 4.1].


ביוטיקייר השיקו לאחרונה כמה גימיקים חמודים.
הראשון הוא מעמד לייבוש ספוגיות איפור. הגימיק החביב הזה עולה 7.90 ש"ח, והוא יותר נחמד מקערית הפלסטיק החד פעמית שבה אני תמיד שומרת את הספוגיות שלי. זה ממש לא בגדר מוצר חובה, אלא תוספת נחמדה. היתרון של המעמד שהוא בנוי כך שרוב הספוגית חשופה לאוויר, וגם בתחתית שלו יש פתחי אוורור, אז הספוגית מתייבשת מהר יותר. זה חשוב בגלל שאם הספוגית נשארת לחה במשך כמה ימים ברציפות, עובש וחיידקים יכולים להתפתח עליה. אם אני משתמשת בספוגית על בסיס קבוע, אני מעדיפה להחזיק לפחות שתיים ולהשתמש בהן לסירוגין, כדי שכל אחת תספיק להתייבש כמו שצריך.



הגימיק השני הוא בושם לשיער. בת'כלס זה בושם מאוד מאוד מרוכז שמגיע בכמה ריחות שונים, ונשאר על השיער לפחות כמה שעות [או יום וחצי אחרי שהתלהבת והתזת יותר מדי]. וזה נחמד לי כי אני צריכה להשתמש בשמפו טיפולי לקשקשים, שיש לו ריח של מוות עם תווים עדינים של גופרית. מסוג הריחות שפשוט לא נשטפים מהשיער, לא משנה מה אני אעשה. אז הבושם של ביוטיקייר מצליח קצת להסוות את העסק. אהבתי את זה שהבושם מגיע במכל מתכתי שאפשר לשאת בתיק, אבל הוא מרוכז מדי בשביל לשמש תחליף לבושם רגיל [הוא לא מיועד לזה ואל תגלו שאמרתי, אבל הוא אחלה גם בתור בישום לבדים או לחדר הארונות]. המחיר הוא 9.90 ש"ח, ויש כרגע שלושה ריחות- Bora Bora שמזכיר מרכך כביסה, After Party שמזכיר בושם גברי טיפוסי ו-Coco Loco שהוא ריח של קוקוס עם עוד כלמיני דברים אקזוטיים.


וההמלצה האחרונה, שגם היא לא קשורה לאיפור בשום צורה... היא סדרה חדשה של נטפליקס בשם White Rabbit Project [או פרויקט הארנב הלבן, אם תרצו]. ראיתי היום את הפרק הראשון וכל כך נהניתי ממנו שאני כבר מרשה לעצמי להמליץ גם בלי לראות את השאר. אז מה הקטע? מי שראתה מכסחי המיתוסים בוודאי זוכרת את שלושת החבר'ה הצעירים שהיו סוג של סייד-קיק לאדם וג'יימי. הכיוון של הסדרה דומה-אבל-שונה, וגם כאן בודקים האם כל מיני דברים מגניבים באמת עובדים. בפרק הראשון בודקים האם יש היום טכנולוגיה שיכולה לחקות כוחות-על. היה פרק מגניב ומצחיק, עם המון רגעים של "אומייגאד אני לא מאמינה שזה קרה!".

אני מקווה שנהניתן, ונתראה בפוסט הבא :)



2 תגובות:

  1. לדעתי אנחנו אותו גוון בקונסילר - 15 הוא הורדרד והמוצלח! תתחדשי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מגניב, תודה :) בפעם הבאה אני אנסה את גוון 15

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...