יום שלישי, 3 בינואר 2017

Essence Haul

אוקיי מודה, אני לא יכולה לעמוד מול סטנד של אסנס בלי לקנות שום דבר. בפעם הקודמת היו כמה הצלחות וכמה אכזבות, אבל הפעם אני מאוד מרוצה מכל מה שקניתי [וגם מסדרת הלקים החדשה שקיבלתי לסקירה]


אומנם קראתי בערך מיליון המלצות על ההיילייטר, אבל נשארתי לגמרי אדישה כלפיו. אין לי מושג למה החלטתי לקנות אותו בכל זאת, אולי בגלל שהוא היה האחרון בחנות ובגלל שהייתי סקרנית לדעת על מה כולן מדברות.
הוא מוצר בסגנון של cream to powder, כלומר מוצר קרמי שכאשר מורחים על הפנים הוא יותר כמו אבקה ולכן גם עמיד יותר. המרקם טיפה יבש, וצריך קצת להעביר עליו את האצבע כדי שיתחמם ויתרכך. למרות זאת הוא מאוד פיגמנטי ונראה נהדר על העור. הוא טיפה ורדרד ומאוד עדין, ועמיד כל היום [סווטצ'ים בסוף]. אז עכשיו אני סוף סוף מבינה את ההתלהבות ממנו, ואני לגמרי מסכימה ;)
ראיתי שהכי נוח לי להניח אותו עם האצבע, ככה אני יכולה לשלוט על כמות החומר ועל המיקום והטשטוש, אבל אני בטוחה שאפשר לעבוד גם עם מברשת. כרגיל זרקתי ישר את המדבקה של המחיר אז אני לא זוכרת כמה הוא עולה, אבל אני בטוחה שזה מקסימום 20 ש"ח [המשפט הזה תקף לכל המוצרים בפוסט].



מבין הקולקציות המתחלפות, הגיעה לארץ קולקציית Urbaniced, ולמזלי כל הפריטים שרציתי היו בחנות.
הגליטרים של אסנס תמיד מאוד מוצלחים אז היה לי ברור שאני אקנה, ואומנם אני לא ממש צריכה עוד לק קורלי אבל לא יכולתי להתאפק.



הקולקציה כוללת גם שני בשמים שמגיעים באריזות נסיעה קטנטנות וחמודות. הריח של Like an Uptown Girl מתקתק ודומה מאוד לבושם אחר שלהם שכבר יש לי, אבל התלהבתי מאוד מהאריזה שאפשר לקחת בקלות בתיק או לתקוע באיזו מגירה בעבודה. הבשמים של אסנס מחזיקים עלי בערך 3-4 שעות, וביחס למחיר זה ממש ממש בסדר.


והסומק. OMG הסומק! אני באמת לא צריכה עוד סמקים, אבל הוא כל כך יפה שלא יכולתי להתאפק. קצת נענשתי על זה כי אחרי שהגעתי הביתה גיליתי שמישהי כבר דגמה את הסומק שלי [חלאס עם התופעה המגעילה הזאת! אם זה לא טסטר, לא פותחים את זה ולא דוחפים פנימה אצבעות מטונפות]. הצפתי אותו באלכוהול וגירדתי את השכבה העליונה, ואני מקווה שזה פתר את העניין...
הסומק עצמו נותן גוון ורוד בייבי בהיר ומחמיא, הוא פיגמנטי אבל לא יותר מדי. קל להנחה, עמיד ונראה מצוין על העור.



גם אסנס השיקו סדרה של לקים שאמורים להיות עמידים כמו לק ג'ל, רק בלי כל הבלאגן של ייבוש עם מנורה. לפי מה שראיתי בסופר פארם, אי אפשר למצוא יותר את הלקים הרגילים אלא רק את הסדרה הזו. הסדרה כוללת לקים צבעוניים, ויש גם בסיס וטופ מיוחדים. את הבסיס והטופ לא הצלחתי עדיין למצוא בארץ, אז ניסיתי את הלקים עם הבסיס והטופ הרגילים שלי [כלומר מחזק כבסיס ולסיום מייבש לק]. הם החזיקו עלי 4-5 ימים בלי צ'יפים, שזה לא קרוב ללק ג'ל אבל מצוין בשביל לק רגיל. אולי הם היו מחזיקים יותר עם הבסיס והטופ המיוחדים, אבל אני מודה שאין לי כוונה לרכוש אותם במיוחד כי ממילא אני מעדיפה להשתמש בבסיס והטופ הרגילים שלי, וממילא אין לי סבלנות להישאר עם אותו הלק במשך שבועיים.
הפורמולה של הלקים מצוינת- הם סמיכים ופיגמנטיים מאוד, וגם המברשת דיי נוחה. בינתיים ניסיתי להחתים רק עם הלק הלבן, אבל לדעתי רוב הגוונים בסדרה [אם לא כולם] מתאימים להחתמות.




הבטחתי סווטצ'ים ולכן אקיים ;)

מלמעלה למטה: היילייטר, סומק מסדרת Urbaniced

מימין לשמאל- שני לקים מסדרת Urbaniced, והלקים החדשים מסדרת הג'ל

מימין- Be My Town Homie מסדרת Urbaniced, משמאל- Girl's Best Friend מסדרת הג'ל
אני מקווה שנהניתן, אני יודעת שאני נהניתי. גם מהאיפור וגם להקפיא מים עם צבע מאכל בשביל ליצור קרח פסיכודלי [יאפ, זה מה שזה]



6 תגובות:

  1. פוסט מדהים כמוך כמוני כמו ילדה שמגיעה לסטנד של אסנס אהבתי את ההיליטר בהחלט נתת לי חשק בקשר לסומק פחות מתחברת לורודים. והלקים פשוט מדהימים אני מוסיפה כל פעם עוד לק לאוסף אהבתי את ההחתמות יצא מקסים אהבתי

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה חמודה, תודה!
      הלקים שלהם מצוינים, כל פעם שאני רואה עוד איזה גוון מיוחד אני קונה :)

      מחק
  2. ההייליטר וואו. אני סופר מרוצה ממנו, אחת ההפתעות של השנה. לצערי הלק שאני ניסיתי עם הטופ והבסיס התקלף כבר למחרת...

    השבמחק
    תשובות
    1. ההיילייטר הוא ממש אחת ההפתעות המוצלחות של השנה :)
      לגבי הלקים- איזה מבאס! אני תוהה אם דווקא השילוב עם הטופ והבסיס פחות מוצלח, ואולי עם הבסיס והטופ הרגילים שלך זה יהיה יותר מוצלח...

      מחק
  3. תשובות
    1. תודה רבה :) אחת הפלטות הכי מוצלחות של מויו לדעתי...

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...