יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

כבר לא קיץ, עוד לא חורף

אני אוהבת את הסתיו, יש לי הרגשה שהכול מתחיל להירגע לאט לאט. הלילות שקטים יותר, השקיעות יפות יותר. "מלטף ומשקר" של עברי לידר מתנגן לי בראש בלופים, אין לי מושג למה דווקא השיר הזה הפך להיות שיר של סתיו בשבילי.

עוד לא לגמרי חורף, כבר לא ממש קיץ. וככה גם שגרת הטיפוח שלי, מושפעת קצת מזה וקצת מזה





Waterdrop sleeping pack של Lioele [חברה קוריאנית שאין לי מושג איך הוגים את שמה] היה קרם הלילה שלי בקיץ, והוא קליל ומיימי עם ריח נעים. עכשיו כשהקיץ נגמר העור שלי צריך קצת יותר לחות בלילה, אז עברתי להשתמש בו בבוקר.
בערך 40 ש"ח מאיביי, פלוס אריזה מהממת. מי צריכה יותר? [ותודה לאלכסנדרה על ההמלצה]


קרם הלחות הרב שימושי של פרימייר עשה לי טוב בשבועות האחרונים של הקיץ. גם הוא קליל מאוד, נעים ומרגיע את העור. השתמשתי בו בעיקר בתור קרם פנים, אבל הוא לגמרי רב שימושי ויכול להיות נעים גם בתור קרם ידיים או קרם גוף קליל מאוד. אם אתן עדיין מנצלות את הימים האחרונים של הים, הוא טוב גם להרגעה של העור אחרי חשיפה לשמש.
הריח נעים, אבל מרגיש קצת יותר "קוסמטי".
50 ש"ח ל-125 מ"ל.



קיוויתי למצוא תחליף זול יותר לפילינג האורז של ג'יג'י, וניסיתי את ה-Rice Mask של SKINFOOD. המסיכה שונה מאוד, גם במרקם וגם בהרגשה על העור. אכלתן פעם דייסת אורז? אז זו האסוציאציה שלי [לא אכלתן? חבל, זה טעים! יש לי אחלה מתכון, אל תתביישו לבקש].
פילינג האורז של ג'יג'י דיי אגרסיבי, ולעומתו ה-rice mask יותר עדינה. היא מנקה מצוין, אבל היא הרבה יותר יומיומית. את הריח פחות אהבתי, אבל חוץ מזה היא חביבה בהחלט. אה, ובניגוד להוראות אני ממש לא רואה טעם להשאיר אותה על הפנים כמו מסיכה, ומעדיפה להשתמש בה כמו פילינג לכל דבר.
כ-50 ש"ח בביוטינט קוריאה או באיביי.


סתיו או לא, אני עדיין סובלת מאקנה כאילו שאני שוב בת 14. השתמשתי פעם ב-Spot Treatment של סבוקאלם ושכחתי כמה הוא טוב, ועד כמה הוא מצליח להתמודד גם עם הפצעונים הכי עקשניים.
החיסרון? נוחות השימוש. זה תרחיף לבן שצריך לערבב טוב טוב כל פעם אחרת יש משקעים. אי אפשר למרוח אותו בבוקר או מתחת לאיפור כי הוא מתייבש לשכבה לבנה בולטת. אבל חוץ מזה, באמת שהוא מצוין ושווה את כל הטרחה.
לפי ההוראות צריך למרוח אותו בצורה נקודתית, ואפשר לשטוף אחרי חצי שעה או להשאיר במהלך הלילה. אני עצלנית, ובוחרת תמיד באופציה ב'.
בבוקר אני משתמשת בסרום של It's Skin, והשילוב בין שני המוצרים מעולה.
65 ש"ח לבקבוקון של 25 מ"ל, שמספיק לכמה חודשים טובים.


ג'ל הניקוי של סבוקאלם מיועד לעור שומני, ואמור גם להקל במקרים של אקנה. הוא מנקה מצוין ומסיר גם שאריות של מייקאפ, אבל הוא קצת יותר אגרסיבי בהשוואה לסבוני פנים אחרים של סבוקאלם שניסיתי. אני חושבת שהוא יתאים לי יותר לקיץ, וכרגע חזרתי לסבון הפנים לעור רגיש [גם כן של סבוקאלם, ומומלץ מאוד].
65 ש"ח ל-160 מ"ל.


פילינג לשפתיים נכנס עבורי לקטגוריית "אם לא הייתי צריכה לצלם סווטצ'ים לבלוג לא הייתי טורחת". אז אם אני כבר קונה, לפחות שיהיה מוצר קוריאני עם אריזה חמודה.
בהזמנה האחרונה מביוטינט קוריאה החלטתי להמר, והזמנתי את Kissable Lip Smooth Care של Etude House. לא קראתי עליו שום ביקורות, אבל הוא עולה בערך 20 ש"ח והחלטתי שזה שווה את הסיכון.
יש לו ריח מהמם של אפרסקים, ובסה"כ הוא פילינג חביב ביותר. לא יעזור במקרים של יובש קשה, אבל מצד שני הוא לא אגרסיבי ולכן דיי נעים לשימוש.
והאריזה שלו פשוט אדירה. וגם הריח...





6 תגובות:

  1. איזה כיף פוסט טיפוח! ויותר כיף שזה בא ממישהי שיש לה בעיות עור דומות לשלי :) (אני לא יודעת אם הסמיילי צריך להיות שמח או עצוב). ניסיתי את הסבון מסדרת היאנג של סבוקאלם אחרי 2 בקבוקים האפקט כבר לא היה אותו הדבר אז אמרתי לעצמי שאם הוא היה כל כך טוב יכול להיות שאח שלו הגדול יהיה טוב כמוהו אך טעיתי אני אישית לא מתחברת לסבון לעור רגיש שלהם, מרגיש לי שהפנים לא מספיק נקיות. ד"ר פישר יצאו בסדרה חדשה לעור פנים בעייתי- דרמקסול, רכשתי ממש לפני כמה ימים את סבון הפנים שלהם ואני כרגע מנסה אותו, מקווה לרשמים חיוביים. הסרום שכתבת עליי מאוד קרץ לי אולי ארכוש לנסות בעצמי! אחלה פוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש אשמח לדעת מה את חושבת על הסבון החדש של ד"ר פישר :) בדיוק ראיתי היום את המוצרים בסופר פארם והתלבטתי אם לקנות...
      אני אוהבת מאוד גם את המוצרים של אנה לוטן, יכול להיות שהם יהיו טובים גם לך. יש להם כמה סדרות ספציפיות שיותר מתאימות לעור שלנו, והן יחסית לא יקרות

      מחק
  2. התמונות פה משגעות! יופי של צילום :)

    השבמחק
  3. תמונות מקסימות!
    תודה רבה לך על עוד פוסט נהדר!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...