יום ראשון, 25 בספטמבר 2016

מתנות לראש השנה

אם היו נותנים לי לבחור הייתי רוצה שיהיה לי כישרון לשיר, לצייר ולבחור מתנות. רצה הגורל ואני לא משהו באף אחד מהתחומים... אז סליחה ומחילה בפני כל מי שקיבל ממני מתנה, והיה צריך לחייך חיוך מזויף ולמלמל "אוי תודה, זה בדיוק מה שרציתי [שיט אני מקווה שיש פתק החלפה]".


באופן אירוני למדי, למרות שאני כל כך גרועה בבחירת מתנות אני ממש אוהבת מארזי חג. אני יכולה לנסות ולמצוא תירוצים, אבל בת'כלס אני אוהבת אותם כי בעיקר כי הם מגיעים באריזות מעוצבות ומהממות.


גם השנה איל מקיאג' מציעים מארז חג מאוד משתלם- סומק מינרלי, שפתון נוזלי, עיפרון עיניים או שפתיים ומחדד. המארז עולה 199 ש"ח ומגיע בקופסה חמודה. אבל הכי נחמד שאפשר לבחור את הגוון של כל אחד מהמוצרים לפי מה שמתחשק לכן.



במארז שלי יש את הסומק Bootylicious, עיפרון שפתיים בגוון Smooothie ושפתון נוזלי בגוון Matte Soul.
סקרתי בעבר כל אחת משלושת הסדרות, וגם הפעם המוצרים לא מאכזבים והם מאוד פיגמנטיים.


הסווטצ'תי את שלושת המוצרים, ביחד עם שני עפרונות שפתיים חדשים שעדיין לא הראיתי בבלוג-
משמאל לימין:
Bootylicious, Smoothis, Flamingo, Fiji, Matte Soul




עם כל האהבה שלי לאיפור, שום דבר לא מתחרה במארזי טיפוח. אין לי הסבר הגיוני למה, יש לי בבית כמויות לא הגיונית של קרמים שיספיקו לי לחיים שלמים. ועדיין אני לא מסוגלת לעמוד בפיתוי...

זאת פעם ראשונה שאני מנסה את מוצרי הטיפוח של Spring [אני לא חושבת שיש קשר למותג הבגדים או המשקאות]. נתחיל מהאריזה המקסימה שלא רציתי להרוס [אבל הייתי כל כך סקרנית לגלות מה יש בפנים].


מארזי החג כוללים קרם גוף, קרם ידיים וספריי גוף, מגיעים בכמה ניחוחות, ועולים 124 ש"ח [ואגב, יש גם מארזים לגברים].
המארז שלי הוא בניחוח פרחים לבנים, אין לי מושג מה זה אומר אבל הריח מצוין. מתקתק אבל לא כבד, ונשאר על הגוף הרבה זמן. הספריי קליל ונעים, וקרם הגוף וקרם הידיים מאוד סמיכים ועשירים. ובכל זאת קרם הגוף נספג ממש מהר, ולא מכביד בכלל.


לא, אתן לא חולמות, אסנס לא השיקו מארז חג... אבל זה פתרון מצוין למי שרוצה להרכיב בעצמה מארז כזה.
לדוגמא, אפשר להרכיב ערכה של איפור עדין שתתאים לנערה, ובעצם לכל אחת שאוהבת איפור קליל.




המייקאפ Pure Nude הוא מייקאפ נוזלי [מאוד] שנותן כיסוי נמוך וגימור קליל וטבעי. הוא מגיע בשלושה גוונים ועולה בסה"כ 21 שקלים.
יש לאסנס גם סדרה של שפתונים שנקראת Sheer & Shine, של שפתונים בהירים וחצי-שקופים. הגוון שבתמונה הוא My First Love [מס' 01], הוא כמעט שקוף לגמרי ובעיקר נותן ברק עדין [אבל לא דביק כמו ליפגלוס].

הפלטה All About Nudes עולה רק 22 ש"ח ויש בה 8 צלליות, חלקן מאט וחלקן מבריקות, ויש אפילו שתי צלליות שהן כמעט דואוכרומיות. האיכות של הצלליות קצת משתנה, חלק יותר פיגמנטיות ורכות וחלק קצת פחות. הגוונים של הצלליות יחסית דומים אחד לשני, אז זו פלטה שתתאים רק למי שאוהבת מראה מאוד נקי [או בשילוב עם גוונים אחרים].


מבין כל הצלליות הכי אהבתי את הצללית בפינה הימנית התחתונה, ואת הצללית בפינה השמאלית התחתונה- שתיהן כמעט דואוכרומיות, בעיקר הצללית השמאלית. היא נותנת מעין גוון לבן עם שימר וורוד מיוחד.



אומנם קולקציית Look in a Box של MAC לא נוצרה במיוחד לכבוד ראש השנה, אבל למי אכפת? ;)
הקולקציה כוללת חמישה מארזי איפור בגוונים שונים [290 ש"ח] ושני מארזי מברשות [349 ש"ח]. ההרכב של כל מארז משתנה, גם מבחינת הגוונים וגם מבחינת המוצרים. חלק מהגוונים הם במהדורה מוגבלת ואי אפשר לרכוש אותם בנפרד. כל מארז מגיע עם נרתיק איפור חמוד ופרקטי [ששכחתי לצלם, למרבה הבושה].


ערכת Fun + Flirty כוללת שפתון בגימור Amplified, בגוון Cherry Blossom Girl, ליפגלוס תואם בגוון Only For You, צללית מאט בגוון The Wrong Man [את שלושתם אי אפשר לרכוש בנפרד], ואת המסקרה Haute & Naughty בגוון שחור.



מבין כל המסקרות של מאק שניסיתי עד היום, Haute & Naughty היא הכי דרמטית ולכן גם המסקרה האהובה עלי [אם באיזשהו שלב עוד הייתה לי תקווה שאני אתגבר על האובססיה, אז לא. מסקרות דרמטיות היו ויישארו השריטה שלי].



Cherry Blossom Girl מאוד פיגמנטי ורך, ואומנם אני לא בחורה של גלוסים, אבל השילוב ביניהם פשוט מוצלח.
The Wrong Man לעומת זאת השאירה אותי קצת מתלבטת. הגוון שלה מאוד יפה, אבל קרוב מאוד לגוון העור שלי ולכן היא לא כ"כ באה לידי ביטוי על העפעפיים.


רוצות עוד רעיונות למתנות מגניבות? בבקשה :)

* GOLDNAILS השיקו מארז מדבקות מיוחד לעיצובי ראש השנה [רעיונות לעיצובים אפשר לראות כאן].
* סבון מציעים מגוון של מארזים מתוקים לכבוד החג, במגוון של מחירים וסגנונות.
* Lancaster מציעים שני מארזים במחיר מיוחד, אחד מסדרת Total Age Correction והשני מסדרת Comfort Lift. שניהם נמכרים בסופר פארם, בהנחות של כ-300 ש"ח מהמחיר הרגיל.
* L'ocittan מציעים מגוון של ערכות טיפוח, כולל ערכה במהדורה מוגבלת של דבש וחמאת שיאה שמכילה קרם ידיים, קרם גוף ושפתון לחות.
* מוצרי Lavido נמכרים ב-30% הנחה, ויש גם מארז חג.
* מוצרי הטיפוח של Halo [עליהם כתבתי כאן] נמכרים ב-25% פחות לכבוד החגים.
* גם בודי שופ מציעים מגוון של מארזים, כפי שאפשר לראות בעמוד הפייסבוק.





יקירותיי,
אני רוצה לאחל לכן שנה מדהימה! שנה של המון המון חוויות טובות, של שלווה, של אהבה ואושר. שנה שבה תקומו בבוקר עם חיוך בכל יום, ותהנו באמת ממה שאתן עושות.
ואני מאחלת לעצמי לקום עם השראה ועם מוטיבציה, ולעשות בכל יום את מה שאני אוהבת.




6 תגובות:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...