יום ראשון, 4 בספטמבר 2016

Sunday Quickies

התחלתי לעבוד במקום חדש, ואני מרגישה שהימים פשוט נוזלים לי מבין האצבעות. תירוץ נפלא לחזור קצת לשגרה של Sunday Quickies, סקירות קצרצרות והמלצות גם על דברים שלא קשורים לביוטי.



לפני שנתיים בערך הסתובבתי בקניון וגיליתי דוכן של MOYA, מותג של תיקים ממש יפים ולא כל כך זולים. במקרה נפלתי על מבצע אז קניתי תיק גדול שליווה אותי מאז בנאמנות, לא משנה כמה מדורי גיהנום העברתי אותו. ותאמינו לי, התיק הזה סבל. אני מעדיפה לקנות תיק אחד טוב ולחרוש עליו לגמרי, לדחוס לתוכו כמויות לא הגיוניות של דברים ולהיפרד ממנו רק כשהוא מתפרק לחתיכות. התיק של מויה עמד במשימה בגבורה, ואחרי שנתיים הוא במצב מצוין ורק מתחיל להראות סימני שחיקה. לפני כמה ימים שוב עברתי ליד הדוכן שלהם ולא עמדתי בפיתוי, וקניתי עוד שני תיקים.
אומנם התיקים לא זולים [בעיקר לא בהשוואה לכלמיני מציאות מסין], אבל הם איכותיים מאוד, והתיקים הגדולים כוללים גם תיק קטן יותר שמתאים לערב. כל התיקים והארנקים מיוצרים מתחליפי עור טבעוניים.
יש כרגע מעט דוכנים שלהם ברחבי הארץ- חיפה, רמת גן, מודיעין ובקרוב גם בראשון לציון. בינתיים אפשר לרכוש חלק מהדגמים דרך מרמלדה מרקט, ואני מקווה שהאתר שלהם יעלה לאוויר ממש בקרוב. ועד אז אפשר למצוא אותם בפייסבוק.



בפעם הראשונה שסקרתי את השפתונים הנוזליים של איל מקיאג', לא התלהבתי מהם [בלשון המעטה]. היה לי קשה לעבוד איתם והגוונים לא כל כך החמיאו לי. לפני כמה שבועות החברה השיקה גוונים חדשים שגרמו לי לשנות את דעתי. אני לא בטוחה אם יש הבדל מהותי בפורמולה או שהגוונים האלה פשוט מדברים אלי יותר. ככה או ככה, Matte Doll ו-Matte Master נכנסו קבוע לתיק האיפור שלי. שניהם עמידים עלי מאוד, וכמעט ולא מכתימים במגע עם דברים אחרים.
חבל שגם בגוונים החדשים השפתון נוטה לנזול החוצה אחרי כמה שימושים.

שני הגוונים הראשונים הם Matte Chill ו-Matte Groupie, שניהם דווקא פחות מדברים אלי. Chill ניודי ובהיר מדי בשבילי, ו-Groupie כתום מדי וגם לא נמרח בצורה אחידה.
הגוון השלישי הוא Matte Doll, ורוד קר שמצליח להיות בעל נוכחות אבל עדיין יומיומי מאוד. Matte Master [הרביעי והאחרון] הרבה יותר דרמטי, יש בו קצת שימר סגלגל שלא כל כך בא לידי ביטוי בתמונה, אבל הופך אותו לגוון מאוד מיוחד.





לקח לי זמן לקלוט מה הקטע של הפריימר-ספריי של Skindinavia. המרקם וההרגשה שונים מאוד מכל פריימר אחר שניסיתי. בגלל שהוא מגיע בספריי מקבלים שכבה דקה יותר על הפנים, והוא לא מרגיש סיליקוני או שומני בכלל. כשאני מניחה את המייקאפ אני מרגישה שאני צריכה לעבוד קצת יותר קשה בגלל שהפריימר כאילו "מדביק" את האיפור לפנים.
מצד אחד הוא מאוד קליל ובקיץ זה נפלא, מצד שני הוא לא סלחני בכלל כלפי עור עם פגמים, והוא גורם למייקאפ לשבת בצורה ממש לא טובה על עור יבש או מתקלף.
אני יודעת שזה אחד הפריימרים הכי מדוברים ביוטיוב, אבל לטעמי הוא לא שונה באופן מהותי מפריימרים אחרים שניסיתי, כולל פריימרים הרבה יותר זולים. לא מבחינת עמידות ולא מבחינת מראה העור. אני כן משתמשת בו על בסיס יומיומי, אבל לא חושבת שהוא שווה את ההייפ או את המחיר הגבוה.


אסנס השיקו סדרת טיפוח חדשה בשם My Skin שכוללת מוצרי ניקוי ולחות לסוגי עור שונים [ואני מניחה שהיא במהדורה מוגבלת כמו רוב סדרות הטיפוח שלהם].
Soft Cleansing Gel מיועד לעור רגיל, ובניגוד לשמו הוא סבון דיי אגרסיבי. הוא מנקה מצוין ומסיר גם מייקאפ, אבל לדעתי לא יתאים לבעלות עור רגיש.
Intensive Caring Cream הוא קרם לחות שמיועד לעור יבש, ובאופן לא מפתיע הוא הרגיש דיי כבד עבור העור השומני שלי. ובכל זאת מצאתי את עצמי משתמשת בו מדי פעם בלילה, כשהרגשתי שאני צריכה קצת יותר לחות מהרגיל.
יש בסדרה גם קרם לחות לעור מעורב, שאמור לתת גימור מאט. כשיהיה לי זמן אני אלך לחפש אותו, יש לי הרגשה שהוא יתאים לי הרבה יותר.
כמו כל המוצרים של אסנס גם הסדרה הזו זולה מאוד [חדשות טובות לנערות ולסטודנטיות שבינינו].


אני אסגור את הפוסט בהמלצה על Superstore, סדרה ממש חמודה שגיליתי לא מזמן. היא מזכירה בסגנון שלה את המשרד, קומדיה קצת משוגעת על קבוצה של אנשים מוזרים ומביכים שעובדים בחנות ענקית שמוכרת הכול. כן, אני יודעת... זה לא נשמע כל כך מפתה. אבל אם אהבתן את המשרד, נראה לי שתאהבו גם את סופרסטור.
אין לי מושג אם איזשהו ערוץ ישראלי משדר אותה, אני רואה אותה בצפייה ישירה באינטרנט [ומקווה שימשיכו לתרגם את כל הפרקים].





2 תגובות:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...