יום שלישי, 20 בספטמבר 2016

ציפורניים משוגעות

המוזה שלי חזרה!
מה זה אומר? זה אומר שהיו לי כמה מניקורים ממש מושקעים החודש.


לייף השיקו מארז ממש חמוד של ארבעה לקים בצבעי קיץ, והם עשו לי חשק להחתמה הפוכה.


הבסיס הוא Angel Wings של ג'ייד, ועל הזרת והאצבע יש גליטרים של אסנס [הם חלק ממארז חג ישן, אבל אני חושבת שעדיין אפשר למצוא כמה בסופר פארם].
הדוגמאות הן מפלטת BP-L 008 של בורן פריטי, עם לק שחור מס' 393 של וואו. ואת הצביעה עשיתי עם ארבעת הלקים של לייף [טורקיז מס' 380, צהוב מס' 381, כתום מס' 382, ורוד מס' 383].




המניקור השני החודש קרה ממש ממש במקרה. היה לי איזשהו רעיון בראש ותוך כדי החלטתי לאלתר ולנסות כמה דברים. מפה לשם ואחרי הרבה התלבטויות... הגעתי למניקור שאהבתי מאוד. אני לא מגזימה, זה אחד המניקורים שעשיתי שאני הכי אוהבת :)
חוץ מזה שקיבלתי עליו המון מחמאות, שזה תמיד כיף. וגם אמרו לי כמה פעמים שזה נראה כמו מדבקה, ואת זה בכלל היה לי כיף לשמוע.


הבסיס הוא שוב Angel Wings של ג'ייד.
מעליו שיחקתי עם לקים מסדרת Lolligloss של ג'ייד [זו סדרה של לקים חצי-שקופים, בסגנון ה-sheer tints של OPI]. עבדתי עם המכחולים של הלקים, כל פעם צבעתי אזור אחר, חיכיתי קצת שיתייבש והוספתי עוד שכבה.
השתמשתי בארבעה גוונים- Papaya Punch, Fruit Jelly, Wet Cranberry, Blue Grape.
ובסוף מעל כל זה החתמה עם השחור של וואו. הדוגמא היא מפלטת Enchanted #16 של מויו לונדון.




במניקור האחרון כבר לא היה לי הרבה זמן להשקיע. הלק שהיה עלי התקלף ורציתי למרוח משהו במהירות. אז התחלתי עם We the Female של OPI. הוא חלק מקולקציית Washington DC, בעיניי אחת הקולקציות היפות ש-OPI הוציאו [אפשר לראות כאן סווטצ'ים מלאים].
אבל לק חלק משעמם אותי, אז החתמתי במהירות דוגמא על שתי אצבעות. השתמשתי בפלטת Sailor #03 של מויו לונדון, ובלק בצבע זהב של Konad.




הלק של קונאד אמור להיות מיוחד להחתמות, בת'כלס הוא דיי מאכזב. בעיקר אחרי שניסיתי את הזהב של MDU, שהוא הזהב המושלם [רק חבל שהוא כל כך מסריח, ובאופן כללי יש לי אנטי למותג]. אז המלצות על לק זהב [לא יקר, לא מסריח ומדהים להחתמות] יתקבלו בברכה ;)




4 תגובות:

  1. P2השיקו עכשיו מקולקצייה מטאלית שמצויינת להחתמות. את יכולה לחכות לדצמבר, ואני אביא לך, או לבקש מכל אחד שמגיע לגרמניה...

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...