יום ראשון, 19 ביוני 2016

איפור בתקציב

כל פעם כשאני רוצה לכתוב על איפור זול אני מתפלאת לגלות שרוב האוסף שלי נמצא בדיוק בקטגוריה הזו. יש לי מעט מוצרים של חברות מקצועיות או של חברות יוקרה, ובד"כ אני אחפש קודם כל את האופציה הזולה יותר.
אני לא יודעת למה זה מפתיע אותי, בהתחשב בעובדה שהייתי סטודנטית דלת-תקציב בשלוש השנים האחרונות. אז בהשראת כל מיני טאגים ביוטיוב, צילמתי איפור פנים מלא רק עם מוצרי דראגסטור.




בלי לחפור יותר מדי... התחשק לי איפור יומיומי, משהו שאני יכולה לעשות במהירות בלחץ של הבוקר.
הבסיס הוא פריימר HD של ביוטיקייר, אומנם יש טובים ממנו אבל ביחס למחיר הוא עושה עבודה מצוינת ולא התחשק לי להשקיע במשהו אחר. Healthy Mix של בורז'ואה [בגוון 51] הוא המייקאפ הקבוע שלי כבר תקופה ארוכה, בגלל שהוא נראה יחסית טבעי ולא כבד, ואפשר לקבל כיסוי נמוך או לבנות אותו ולהגיע לכיסוי בינוני. העמידות בינונית, ואם אני מקפידה לפדר במהלך היום אני יכולה למשוך איתו עוד כמה שעות בכיף, כולל באמצע אוגוסט הנוראי.
כמעט ולא השתמשתי בסומק סטיק של לייף* [בגוון 41 Brown Red] ואני עדיין לא לגמרי בטוחה מה דעתי עליו. הפיגמנט בינוני והוא מאוד עדין על הלחיים, אפילו טיפה עדין מדי בשבילי. אני חושבת שהוא יתאים יותר למי שרוצה לנסות סמקי קרם אבל מפחדת מהחלק של הטשטושים.
אני עדיין מתלבטת גם לגבי הברונזר המינרלי של ביוטיקייר* [גוון 02 Tan Bronze]. חששתי שהוא יהיה כהה וכתום מדי בשבילי, אז השתמשתי בו מאוד מאוד בעדינות. בדיעבד אולי יותר מדי בעדינות ;) אני לא חובבת קונטור, והעדפתי להניח אותו על תפוחי הלחיים ביחד עם הסומק.
Stay Matte של רימל [בגוון Transparent 001] היא עדיין הפודרה המועדפת עלי. בגלל המחיר, בגלל שהיא מקבעת כמו שצריך אבל לא נראית כבדה וקמחית על הפנים. רק חבל שהאריזה שלה לא מתאימה לנסיעות.
שפתון מס' 32 של ביוטיקייר* מצטרף לשפתונים מוצלחים אחרים שיש לי. הפורמולה נעימה, פיגמנטית ולא מייבשת, והעמידות בינונית. במציאות השפתון נוטה קצת יותר לכיוון הכתום.



פלטת Comfort Zone של Wet n Wild היא כנראה אחת הפלטות הכי מפורסמות שלהם, ובצדק. הצלליות מאוד מאוד פיגמנטיות ורכות, וקל מאוד לטשטש אותן. רוב הגוונים מתקבלים בצורה דומה על העפעפיים ולכן קצת קשה לגוון איתה. בכל מקרה היא פלטה מצוינת ומומלצת מאוד.
בגלל שבחרתי בשפתון דיי דומיננטי, רציתי איפור עיניים רגוע יותר. בשני שליש הפנימיים הנחתי צלליות בהירות, אני כבר לא זוכרת איזה בדיוק בגלל שקצת ערבבתי ביניהן. בשליש החיצוני הנחתי צללית שחורה-זהובה, וטשטשתי כלפי פנים וכלפי הקפל. עוד חיסרון של הפלטה הזו שאין בה בכלל צלליות מאט, לכן שילבתי צללית מאט בהירה שאני משתמשת בה בד"כ לטשטושים בקפל. לתיחום תחתון הנחתי צללית חומה-זהובה בשליש החיצוני.
כדי לסדר את הגבות השתמשתי בג'ל השקוף של אסנס, שהוא בלי שום ספק הג'ל הכי טוב שניסיתי. חבל שתמיד יש איתו בעיות של מלאי בארץ.
ולסיום השתמשתי במסקרה False Lash Effect של מקס פקטור [בגוון שחור, בגרסה העמידה למים]. נותנת מראה דרמטי יחסית, אבל לא דביקה ומכבידה, ומצליחה להחזיק את הריסים שלי מעוגלים רוב היום [כדאי להיעזר במעגל ריסים].




* מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


4 תגובות:

  1. בחירות מעולות ולוק מקסים יקירה! :)

    השבמחק
  2. הבחירות באמת מעולות. גם אני מחובבי הלו קואסט. :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!!
      כל פעם כשאני מוצאת מוצר זול וטוב אני מתלהבת הרבה יותר מאשר כשאני מוצאת משהו יקר וטוב ;)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...