יום רביעי, 20 באפריל 2016

שלושה סרומים והופעת אורח

ניסיתי בזמן האחרון שלושה סרומים במקביל, שזה משהו שלא קרה מאז...אף פעם בעצם ;) אז החלטתי לנצל את ההזדמנות ולהשוות ביניהם, ואפילו גייסתי את אמא לעזרה.



אבל שנייה לפני הסקירה, הסבר קצרצר על סרומים באופן כללי. בכל פעם שאני מחפשת את ההגדרה המדויקת, אני נתקלת בשתי גישות שונות. יש שטוענים שהתפקיד היחידי של הסרום הוא לשפר את הספיגה של קרם הלחות בעור, ומנגד יש טענה שהסרום בפני עצמו מזין את העור ומכיל חומרים שיכולים לחדור לשכבות עמוקות יותר בהשוואה לקרם הלחות.
לדעתי האמת היא שילוב בין שתי הגישות, אבל אין לי איזשהו מקור רציני שיאמת את זה ;)
את הסרום מורחים על עור נקי, כלומר אחרי ניקוי עם מי פנים.  בדרך כלל מספיקה כמות קטנה, ואחריה אפשר למרוח גם קרם לחות ולהתאפר כרגיל [או ללכת לישון].
בדרך כלל סרום לא נותן לחות לעור ולכן זה לא במקום קרם לחות אלא בנוסף, וממליצים להתחיל להשתמש בסרום סביב גיל 25.


Tulip Natural- Active Vitamines Serum
מחיר: 269 ש"ח ל-50 מ"ל

זו פעם ראשונה שאני מנסה מוצרים של טוליפ, בעצם זו פעם ראשונה שאני בכלל נתקלת במותג [וגם זה קרה במקרה]. קיבלתי את סרום הויטמינים ממישהי מקסימה בקבוצת ההחלפות שהמליצה עליו בחום.
הסרום שומני יחסית ומיועד לכל סוגי העור, למרות שמצוין על האריזה שהוא לא יתאים לעור שמן מאוד [ואני לגמרי מסכימה]. לא מצאתי בישום ברשימת המרכיבים אבל הוא מכיל שמנים ארומטייםשנותנים לו ריח שאני לא מצליחה להגדיר. נספג דיי מהר ביחס לסרומים שומניים אחרים שניסיתי, ולא מכביד גם בשילוב עם קרם לחות. אבל הסרום כן מורגש על העור הרבה זמן אחרי המריחה, וכבר אחרי כמה שימושים בודדים העור נראה יותר טוב, אבל בעיקר מרגיש חלק ונעים.
אני משתמשת בו רק לפני השינה כי לטעמי הוא קצת כבד מדי ליום, אבל אולי בעלות עור יבש יוכלו להנות ממנו גם בבוקר.
העיצוב של האריזה מאוד פשוט [ולא מלהיב בכלל לדעתי], ואומנם הוא מגיע עם משאבה אבל היא קטנה מדי ולא כל כך נוחה. במחיר הזה הייתי שמחה לקבל אריזה קצת יותר משודרגת.




AHAVA- Osmoter X6*
מחיר: 299 ש"ח ל-30 מ"ל

אהבה השיקו סרום חדש, שאמור להיות יעיל מאוד בהזנה של העור, מיצוק וצמצום קמטים. מאחר וקמטים זה קצת פחות תחום ההתמחות שלי, ניסיתי את הסרום כמה פעמים ואז גייסתי למשימה את אמא. חשבתי שזה יהיה מבצע מורכב, כי אמא שלי הפוכה ממני- לא אוהבת להתאפר ולמרוח לק, וכמעט ולא משתמשת במוצרי טיפוח.
הסרום של אהבה שומני יותר בהשוואה לזה של טוליפ, אבל גם אמא וגם אני חשבנו שהוא מאוד נעים על העור ונספג יחסית במהירות, ולא מכביד גם אחרי תוספת של קרם לחות. גם הוא עדיין מורגש לאחר המריחה, ולכן מתאים בעיקר לשימוש בלילה. לשתינו יש עור שמן, ותהינו בקול האם יהיה כיף להשתמש בו גם באמצע אוגוסט. ואת זה נגלה כנראה... ובכן, רק באמצע אוגוסט ;)
הסרום מבושם, אני אהבתי את הריח ואמא לא ממש ייחסה לו חשיבות.



הפקק של הבקבוק הוא בעצם פיפטה, לחיצה אחת על הפקק שואבת את הנוזל ואז אפשר לטפטף אותו על העור. אבל זה פטנט קצת מסורבל, והרבה פעמים הפיפטה מטפטפת בדרך מהבקבוק [ובמחיר כזה, זה ממש בזבוז].
אחרי שימוש של כמה שבועות אמא שלי לא ראתה איזשהו שינוי בקמטים, אבל היא כן מתלהבת לספר שקרם הלחות נספג יותר טוב, ושהעור מרגיש הרבה יותר נעים גם ביום למחרת. אבל כמו עם כל מוצר טיפוח, ההשפעה היא זמנית ואם מפסיקים להשתמש האפקט נעלם לאט לאט.
ומה אני חושבת? אני בעיקר מתלהבת מזה שאמא שלי מקפידה על שגרת טיפוח, ואפילו הכנתי מם לציון המאורע ;)



Skin Food- Peach Sake Pore Serum
מחיר: כ-13$ ל-45 מ"ל

אחרי שקיבלתי אינספור המלצות על סרום האפרסקים של סקינפוד הקוריאנית הייתי חייבת לנסות אותו. הוא שונה משני הסרומים האחרים בכל קטגוריה בערך. קודם כל כי הוא קוריאני ולא ישראלי, והוא זול מהם משמעותית. הוא גם סרום מיימי וקליל מאוד, ואני משתמשת בו רק בבוקר.
לפי כל ההמלצות ששמעתי עליו הוא אמור לתת לעור גימור מאט ולטשטש נקבוביות. אני לא לגמרי בטוחה לגבי החלק של הנקבוביות, אבל הוא כן נספג במהירות ומשאיר את העור מאט. הריח לא ממש מזכיר אפרסקים אלא גרסה תעשייתית שלהם, אבל בכל זאת הוא נחמד [גם אם מתפוגג דיי מהר].


הבקבוק מגיע עם משאבה מאוד נוחה, שמאפשרת שליטה טובה על כמות החומר. מצד שני המכסה לא נסגר בקלות, ובשש בבוקר זה מעצבן עד כדי תסכול. זה פחות מפריע לי כי אני לא צריכה לסחוב אותו בתיק, אבל מי שזקוקה לו בנסיעות תיתקל בבעיה. העיצוב של הבקבוק חמוד מאוד, יותר צעיר ואפילו קצת ילדותי בהשוואה לשני הבקבוקים הבוגרים והרציניים שהראיתי קודם.



אני מקווה שנהניתן :) שאלות-המלצות-טענות וגם מילים טובות יתקבלו בברכה בתגובות


* מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה



6 תגובות:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...