יום שבת, 30 ביולי 2016

איפור עיניים סגול

יש לי אישיוז עם פלטת Amazonian Clay של טארט, מאז שקניתי אותה אני בהתלבטויות אינסופיות לגביה. מצד אחד היא אכזבה ואני לא מרוצה מהפיגמנט של רוב הצלליות. מצד שני היא כל כך יפה שקשה לי לוותר עליה. מדי פעם אני שולפת אותה מהמגירה, שוקלת להעביר אותה הלאה, נאנחת ומחזירה אותה בחזרה.
אבל זהו, אני חושבת שפתרתי את התסביך. האיפור הזה הוכיח לי שאני פשוט אוהבת את הצלליות הסגולות שלה [וגם כמה גוונים בהירים ומשעממים, אבל פרקטיים להפליא].






היה לי קצת זמן פנוי ורציתי לנסות כמה מוצרים חדשים, אז שיחקתי איתם וממש במקרה הגעתי לתוצאה שאהבתי.
התחלתי עם צללית Volute של Flormar [מסדרת ה-mono], שהיא צללית סגולה בהירה עם קצת דואוכרומיות וגוונים כסופים. היא לא אטומה לגמרי, אבל בכל זאת יש בה משהו מיוחד. זו פעם ראשונה שאני נכנסת לסניף של פלורמר, קניתי שתי צלליות מתוך גחמה רגעית והופתעתי מאוד מהאיכות והפיגמנט שלהן. בעיקר ביחס למחיר, שהוא כ-40 ש"ח [נחשו מי הייתה לא-אחראית ושכחה לשמור את הקבלה, ועכשיו אין לה מושג כמה דברים עולים בדיוק].




מכאן והלאה פשוט שילבתי כל מיני צלליות מהפלטה של טארט. בהתחלה הנחתי את הצלליות הסגולות בשליש החיצוני של העין, וניסיתי לטשטש אותן כלפי מרכז העפעפיים. הן קצת קשות לטשטוש אז הייתי צריכה להשתמש בכמה צלליות בהירות אחרות ובאיזשהו שלב פשוט הפסקתי לעקוב ;) אני כן מצליחה לזכור במעומעם שהתלהבתי מעצמי כשהשתמשתי בצללית הכסופה [בשורה התחתונה] כדי לטשטש את המעבר בין הצללית של פלורמר לבין הצלליות הכהות יותר.


וכך הלוך ושוב, מדי פעם עצרתי כדי להעמיס עוד קצת מהצלליות הסגולות ולחזק את הצבע שלהן.
כשהרגשתי שאני מרוצה מכל הקומפלקס הזה תחמתי את מעקה העין עם Eskimo של איל מקיאג'*, ולתיחום בקו הריסים העליון השתמשתי בגוון Silvester, שניהם מסדרה חדשה של עפרונות עיניים עמידים. ניסיתי ארבעה עפרונות, כולם רכים ופיגמנטיים ונוחים לעבודה. ובאופן מפתיע באמת עמידים, גם בתיחום של מעקה העין. קצת חבל שהם עולים 99 ש"ח.



מבין הארבעה הכי אהבתי את Silvester ואת Hero שהוא כחול-כהה מהמם וקצת יותר מטאלי במציאות. למרות שאני לא ממש מצליחה לחשוב איך לשלב אותו באיפור היומיומי שלי... רעיונות יתקבלו בברכה ;)

מימין לשמאל: Eskimo, Silvester, Hero, Batman
לקינוח השתמשתי ב-Pro Beyond Twisted Lash של מאק*, מסקרה חדשה עם פטנט נחמד. במקום אפליקטור פלסטיק רגיל, המקל מורכב מחוליות גמישות ואפשר לשחק עם הצורה שלו ולשנות את הזווית איך שרוצים.
המברשת ארוכה יחסית עם סיבים קצרים מאוד, מפרידה יפה את הריסים, אבל לא נותנת איזשהו אפקט מעבר לזה. זו מסקרה שתתאים בעיקר ליומיום, למי שאוהבת מראה עדין. המחיר הוא 120 ש"ח.





בגלל שהחוליות מאוד גמישות, ברגע שמחזירים את המברשת בחזרה לשפופרת החוליות מתיישרות ומסתדרות בחזרה, ואין בעיה לסגור את המסקרה.


זה לא בדיוק שילוב צבעים שגרתי בשבילי, אבל אהבתי מאוד את התוצאה הסופית. גזר הדין? הפלטה של טארט בהחלט נשארת איתי, ואני צריכה לנסות עוד צלליות של פלורמר.
זו גם פעם ראשונה שהשתמשתי בעיפרון עיניים בגוון שמנת בשביל תיחום. אני חושבת שיש לזה אפקט נחמד, בעיקר אם אני מוסיפה קצת צללית כהה מתחת לקו הריסים. מה דעתכן?


*מוצרים מסומנים בכוכבית התקבלו לסקירה


3 תגובות:

  1. היי ליהי, מאוד אהבתי את האיפור הסגלגל והשילוב עם העיפרון המוזהב למעלה- שילוב מקסים. אני חייבת להוסיף משהו שאולי לא תאהבי, עיפרון השמנת משום מה הורס פה אל הלוק....הוא פשוט לא אמור להיות שם. לא לכל אחד מתאים עיפרון בגוון הזה בקו המים, זה תלוי במבנה העין, ועם מבנה העין שלך אולי היה אפשר לוותר עליו. מקווה שתיקחי את מה שרשמתי כביקורת בונה- זה בא ממקום טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. לידיה, את כזאת מהממת ואני ממש אוהבת את התגובות שלך <3
      שאלתי בפוסט [והאמת שהיום גם בפייסבוק] לגבי העפרון כי ממש לא הייתי בטוחה לגבי השילוב שלו :) אני לא בטוחה אם זה הגוון הספציפי שלא כ"כ מסתדר, או פשוט השילוב עם הצבע הסגול. אני חושבת שאני צריכה עוד קצת לנסות את זה כדי להחליט סופית

      מחק
  2. תודה יקירה ♥ לדעתי זה לא ממש קשור לשילוב עם הצבע הסגול (סגול ושמנת דווקא משתלבים יפה) אלא למבנה העין. זה קצת מוריד לך את העין למטה ונותן מראה עצוב משהו. זה עניין שלא מעט מתאפרות "חוטאות"(אולי לא בחרתי במילה הנכונה :-) בו, ולעתים לא מתחשבות בצורה/מבנה העין ונסחפות אחרי טרנדים שלא לכל מבנה עין מתאימים. בסה"כ המראה מאוד יפה ומחמיא אך עדיין זה נותן אשליה אופטית שמושכת כלפי מטה את המבט של מי שמסתכל מהצד ומשווה מראה מעט עצוב....

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...