יום שלישי, 12 ביולי 2016

אסנס, מומלצים... ופחות

הפוסט הזה מוכיח שתאונת נצנצים יכולה להתרחש בכל גיל, ואפילו אם עברת את גיל 10 את ממש לא מוגנת.
ואיך אני יודעת? כי חשבתי שיהיה נחמד לפזר קצת נצנצים ליצירה על משטח הצילום שלי. אתן יודעות, כדי ליצור רקע מעניין. כי איך זה כבר יכול להשתבש?!
זה לא שנגיד... המכסה-מסננת יתפרק וכל הנצנצים יתפזרו לכל כיוון בלי שליטה.

אני שמחה שהבהרנו את הנקודה הזו, ועכשיו אפשר לעבור לדבר על האיפור של אסנס.


אסנס עובדים המון בשיטה של קולקציות במהדורה מוגבלת וחלק גדול מהליין מתחלף כל הזמן. מצד אחד זה אומר שכל הזמן יש משהו חדש ותמיד יש גיוון, ומצד שני זה יכול להיות מתסכל לגלות שמוצר מעולה פתאום נעלם מהמדפים. באתר הישראלי אפשר כבר לראות איזה מוצרים חדשים הגיעו, אבל עדיין אין עדכונים לגבי מוצרים שצפויים לעזוב.
חוץ מזה אין לי תלונות. זה מותג זול שפונה בעיקר לנערות ומצליח לספק את הסחורה, ולשמור על מחירים נמוכים גם בארץ.

חלק מהמוצרים קיבלתי לסקירה והם יסומנו בכוכבית וחלק קניתי בעצמי. לא רשמתי לעצמי את המחירים בצורה מסודרת, אבל כולם עולים פחות מ-20 ש"ח.


יש לאסנס כמה ליינים של עפרונות עיניים ואייליינרים, ואני ניסיתי שלושה מסדרות שונות-
the Smokey eye pencil בגוון (03) grey to meet you. עיפרון מתחדד בגוון אפור-ירקרק גליטרי שמגיע עם ספוגית לטשטושים. הפיגמנט שלו בינוני והוא לא מאוד דרמטי על העיניים, אבל קל לטשטוש ויוצר מראה מעושן קליל.
Kajal pencil בגוון (01) black. גם הוא עיפרון מתחדד, הפעם בגוון שחור. קל יחסית למריחה ומטשטש מעולה.
Gel eye pencil* בגוון (01) black blaze, הוא עיפרון מכני והכי פיגמנטי מכל השלושה. גם אותו קל לטשטש, והוא מתאים גם לשימוש כתיחום במעקה העין.
משום מה בשימוש הראשון אף אחד מהם לא הרשים אותי, אבל כנראה שהייתי צריכה קצת לקלף את השכבה החיצונית ופתאום הם הפכו להיות מאוד רכים ופיגמנטיים. ביחס למחיר הם נותנים אחלה תמורה.

מלמעלה למטה:
the Smokey eye pencil, Kajal pencil, Gel eye pencil

הייתי סקרנית מאוד לגבי הצלליות מסדרת ה-mono, אבל לצערי שלושתן אכזבו. הפיגמנט דיי חלש והייתי צריכה להתאמץ כשהתאפרתי איתן. אם אתן מתאפרות וותיקות עם אוסף צלליות מרשים לא תמצאו כאן איזשהו חידוש. מצד שני אם רק התחלתן להתאפר ואתן חוששות שהאיפור יהיה מוגזם מדי אולי יהיה לכן נוח להשתמש בצלליות האלה. בכל מקרה מומלץ להשתמש בפריימר לעיניים כבסיס.


משמאל לימין:
(14) Chilli Vanilli- צללית מאט בגוון שמנת, קרובה מאוד לגוון העור שלי ולכן קצת קשה לראות אותה בסווטצ'ים. יכולה להתאים כדי לטשטש צלליות באזור הקפל.
(17) No Cream, No Sugar*- צללית מאט בגוון חום-אספרסו. הגוון נראה מאוד מבטיח בפאן, אבל על העפעפיים לא כ"כ בא לידי ביטוי.
(21) Keep Calm and Barry On*- צללית מעט שימרית בגוון סגול חציל, מבין השלושה היא קצת יותר רכה ופיגמנטית.


רכשתי את שני השפתונים האלה מתוך אימפולסיביות מוחלטת, ובאופן מפתיע זו אחת הרכישות הכי מוצלחות שלי בתקופה האחרונה. השפתון השמאלי נקרא (03) BFF, מסדרת sheer & shine. זה שפתון יותר קליל ולחותי, הוא דיי שקוף ורק נותן קצת הדגשה לצבע הטבעי של השפתיים שלי.
השפתון הימני הוא (16) !I am Yours מסדרת longlasting. הוא הגרסה האטומה של ה-BFF, ולמרות שקניתי את שניהם ביחד שמתי לב לזה רק בבית. השפתון פיגמנטי, נמרח בקלות ונותן כיסוי מלא. ולמרות זאת הגוון מאוד יומיומי שקל לשלב עם הרבה סגנונות איפור.
[סווטצ'ים של שניהם ממש עוד מעט]


השקה חדשה ומעניינת היא ה- liquid lipstick*, למרות שהשם קצת מטעה. אלה לא בדיוק השפתונים הנוזליים שהתרגלנו אליהם, אלא יותר כמו גלוס מאוד מרוכז ופיגמנטי. הגימור שלהם על השפתיים מעניין, בגלל שהם סמיכים ומבריקים מאוד.
האפליקטור נוח לשימוש, רק צריך לקחת בחשבון שהשפתונים דביקים מאוד.



בשורה העליונה שני השפתונים הרגילים. מימין BFF, משמאל I am Yours!
בשורה התחתונה שני השפתונים הנוזליים. מימין (Show Off (04, משמאל (Make a Statement (06


מסתבר שיש לאסנס גם עפרונות שפתיים*. העפרונות רכים ופיגמנטיים מאוד, נמרחים בקלות, נותנים כיסוי מלא וקל לעבוד איתם. ניסיתי שני גוונים, (09) Purely Me! שהיה בהיר וניודי מדי בשבילי, אבל (03) Yummy Berry מושלם. הם לא מאוד עמידים, ולכן נראה לי שהם יתאימו יותר דווקא בתור שפתון בפני עצמם ופחות למטרות תיחום.





יש לאסנס מגוון מטורף של מסקרות, וכל פעם יש עוד ועוד מהדורות חדשות.
I Like Long Lashes!* מבטיחה לתת נפח ואורך לריסים. בפועל היא מסקרה מאוד יומיומית, ובעיקר מצליחה להפריד את הריסים בצורה יפה. יש לה אפליקטור דק וקטן, קל לתפעל אותה ואני חושבת שהיא תתאים במיוחד למי שרק מתחילה להתאפר.



יש לי שריטה בכל מה שקשור למברשות אייליינר. אני מעדיפה אותן זוויתיות וקטנות, ועדיין לא מצאתי את ה-מברשת האחת והיחידה.
ליין המברשות של אסנס מתחלף כל הזמן, גם סוג המברשות וגם העיצוב שלהן. מצאתי את המברשת הזו ממש במקרה. היא יוצרת פס דק שקל לשלוט עליו, עד שמגיעים לחלק החיצוני ורוצים ליצור שפיץ חתולי וארוך- שם היא כבר הייתה פחות יעילה, עבורי לפחות.


אלה רק שניים ממבחר הלקים המכובד של אסנס. Be Berry Now [מסתבר שיש לאסנס חיבה יתרה לפירות יער] הוא לק קרמי, פיגמנטי מאוד ונוח למריחה. למרות שהגוון דיי סטנדרטי הוא אלגנטי ואני אוהבת אותו מאוד.
Black Dress and White Tie הוא אחד הגליטרים הכי יפים שיש לי באוסף, והפורמולה שלו מצוינת [ומסתבר שזה ממש לא מובן מאליו כשזה מגיע לגליטרים]. ניסיתי עד היום כמה גליטרים שונים של אסנס וכולם היו מצוינים. אני חושבת שהלקים הקרמיים הם חלק מהליין הקבוע, אבל הגליטרים כל הזמן מתחלפים אז כדאי לעקוב אחריהם.



אחרון חביב הוא ה-Camouflage*, קונסילר קרמי בגוון (10) Natural Beige. הרעיון הוא שיש שני גוונים שאפשר לשלב ביניהם כדי ליצור את הכיסוי שהכי יתאים לך.
באופן אישי אני לא כ"כ נהניתי מהקונסילר הזה. הרגשתי שהוא יבש וכבד מדי, היה לי קשה לטשטש אותו ולא כ"כ הצלחתי לערבב ביניהם בצורה יעילה כדי להגיע לגוון שהכי יתאים לי.


לסיכום...
מבין כל המוצרים שניסיתי, הלקים והשפתונים הרגילים הם האהובים עלי.
הגימור של הגלוסים מאוד מיוחד, ואם אתן מחפשות עפרונות עיניים ומסקרות בתקציב נמוך אני ממש ממליצה לבדוק את המבחר של אסנס.
לא דיברתי עליהם כאן, אבל הג'ל השקוף לגבות והסמקים של אסנס גם הם מאוד מומלצים.

מקווה שנהנית, ונתראה בפוסט הבא ;)


9 תגובות:

  1. וואי איזה פוסט מושקע :) יש לי את השפתון הנוזלי ואני דווקא ממש אהבתי, את הג'ל שהמלצת השקוף לגבות אני לא מצליחה למצוא

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אני חושבת שהשפתונים הנוזליים יתאימו מאוד למי שאוהבת גלוסים [אני קצת פחות בקטע]
      את הג'ל באמת קשה למצוא :/ בפעם האחרונה שמצאתי לקחתי ממש את השניים האחרונים שהיו... אז צריך קצת מזל כנראה כדי למצוא אותם

      מחק
  2. מאוד התחברתי למסקרה, אני חושבת שהיא דיופ נהדר לBOLD

    השבמחק
    תשובות
    1. לא ניסיתי את הבולד אף פעם, אז טוב לדעת :) תודה

      מחק
  3. אני ממש אוהבת את העפרון ג'ל ויש להם גם פודרה ממש טובה

    השבמחק
    תשובות
    1. שמעתי המון המלצות על הפודרה אבל עדיין לא ניסיתי :)
      אני אוהבת מאוד את הפודרה של רימל, כשהיא תיגמר יש מצב שאני אנסה את זו של אסנס

      מחק
  4. אהבתי מאוד את המסקרה והעפרונות לשפתיים (והג'ל לעיניים)... מסכימה עם רוב מה שציינת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עפרונות העיניים ממש הפתיעו אותי לטובה, מודה שציפיתי לביצועים פחות טובים ;)

      מחק
  5. Dr.Oududuwa השיב לדואר שלי ואמר שהוא יכול לעזור לי להחזיר לי את האהבה לשעבר עם חלק אהבת קסם מיידי, שמחתי מאוד למצוא את האיש הזה בבלוג המקוון שיעזור לי עם חלק מאהבות קסם כדי למשוך את האהבה לשעבר, עקבתי אחרי את כל ההוראות שלו בקפידה תפילות שלב אחר שלב והנאה שעשיתי לבדי בביתי עם נרות דולקים בלילה. דוקטור אדודה אומר לי כל מה לעשות בביתי בתפילות לילה אוהב תהליך כתיב. עשיתי הכל כמצווה. זה התחיל לעבוד בשבילי, תוך כמה שעות אחר כך קיבלתי טלפון מאיש בעלי, הייתי כל כך מופתעת והזדעזעה מכיוון שהוא הפסיק להתקשר או לשלוח לי הודעות מאז לפני 3 חודשים, עכשיו אני מבצע איתי כתיב אהבה הבעל אנדראה חזר הביתה להתנצל בפני, אני כל כך שמחה עד כמה חלק האהבה עובד על בעלי באופן חיובי תוך יומיים שהוא שוב בבית. כרגע בעלי ואני חיים שנינו מאושרים באהבה יותר מתמיד. אני משמח לאדם הגדול ד"ר אדודווה את כשרונותיו המחוננים. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי.
    אני ממליץ בכנות על Dr.Oduduwa לכל מי שמבקש להחזיר יחסי אהבה אבודים או כישוף אהבה למציאת בן זוג אהבה אמיתי. (dr.oduduwaspellcaster@gmail. com)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...