יום שבת, 14 במאי 2016

פוסט כחול לבן

יש לי וידוי, אני אוהבת את יום העצמאות. אני אוהבת את טקס הדלקת המשואות, אני אוהבת את הזיקוקים [אבל את הבמות קצת פחות], את המטסים, את המנגל עם המשפחה. וכן, גם את התחושה שיש לנו אחלה מדינה, אפילו שהיא לא מושלמת [וגם אם מרמור למרחקים ארוכים הוא הספורט הלאומי].
באיחור אופנתי חינני, הגיע הזמן לפרגן למותגים ועסקים ישראליים שאני אוהבת במיוחד.



אנה לוטן

אני אוהבת את אנה לוטן קודם כל בגלל שירות הלקוחות המעולה. מוצרי החברה נמכרים בעיקר דרך קוסמטיקאיות מקצועיות, אבל לא דרך הקוסמטיקאית שלי. לכן פניתי אליהם כמה פעמים בעבר כדי להתייעץ ולברר איזה מוצרים שלהם יכולים להתאים לסוג העור שלי. בכל פעם קיבלתי תשובה מאוד מפורטת ומקצועית, והמון סבלנות לענות על שאלות.
העיצוב של המוצרים צנוע, אבל כך גם המחיר.
סדרת ברבדוס מומלצת במיוחד למי שסובלת מסבוריאה או מעור רגיש, ויש אפילו מוצרים שמתאימים לגברים.


הלקים של ג'ייד

יש לי המון לקים, גם של מותגים עולמיים וגם של מותגי אינדי שונים. אבל בסופו של יום ג'ייד היא אחת מהחברות האהובות עלי. הפורמולה מצוינת ומחזיקה על הציפורניים שלי 4-5 ימים בלי להתאמץ בכלל, ויש מגוון מעולה של צבעים וכל הזמן יוצאות קולקציות חדשות. ואפילו משהו קטן כמו החלפה של המברשת יצר הבדל ענק וקל מאוד למרוח את הלקים.
המחיר המלא אסטרונומי ולא מוצדק לדעתי, אבל בדרך כלל יש מבצעים משתלמים.

Drugstore.co.il

בדרך כלל אני מזמינה מחו"ל, אבל מדי פעם אני מעדיפה להזמין מאתר ישראלי. אחד האתרים האהובים עלי הוא דראגסטור, שמחזיק מגוון ענק של מותגים. בדרך כלל המחירים דומים למחירי המבצע שיש בפארמים, ולפעמים הזמנה דרכם משתלמת כמו הזמנה מחו"ל. אבל מה שבאמת עושה את ההבדל עבורי, הוא שירות הלקוחות. בכל פעם שפניתי עם שאלה או בעיה קיבלתי תשובה מקצועית במהירות. זה אתר שאני סומכת עליו בעיניים עצומות ויודעת שגם אם תהיה איזושהי בעיה בזמנה יש מי שייקח על זה אחריות.


ניילס- חנות לנשים עם ציפורניים

בקרב מכורות הלקים, החנות מוכרת יותר בתור "החנות של לבנת". היא נמצאת בדיזינגוף סנטר [אל תשאלו אותי איפה, כי אני תמיד הולכת לאיבוד... אבל תוכלו לקבל הכוונה בדף הפייסבוק], ומוכרת מגוון מטורף של לקים ואביזרים לציפורניים. אומנם הרבה מהציוד מיועד למקצועיות, אבל היא גן עדן בשביל כל חובבת לקים באשר היא.


חוץ ממותגי לקים מגניבים [כולל מותגי אינדי מיוחדים], לבנת מוכרת גם את פלטות ההחתמה של מויו לונדון.
אבל הדבר הכי כיף הוא השירות. לבנת באמת אוהבת את מה שהיא עושה, ועושה את זה במקצועיות ועם חיוך ענק על הפנים. זה בדיוק המקום שאליו אפשר להיכנס כדי להתלהב מלקים חדשים, ולצווח בהתרגשות כי בדיוק הגיעה קולקציה חדשה. ואף אחד לא ישב לך על הראש וינסה לדחוף לך מוצרים שאת לא צריכה, להיפך.


סבוקאלם

עוד מותג קוסמטי ישראלי שאני אוהבת הוא סבוקאלם. כי המוצרים שלהם נגישים בכל מקום בערך, וכך גם המחירים. ניסיתי הרבה מוצרים שלהם בשנים האחרונות [ואת חלקם גם סקרתי בבלוג], והאהובים ביותר הם מקדם ההגנה והמוצרים לעור רגיש מהסדרה הירוקה.
ג'ל ההרגעה הציל את השפיות שלי בחודשים האחרונים. אני סובלת מאוד מאלרגיות בתקופת האביב, וכדי להעצים את הכיף יש לי עור רגיש שלא הפסיק לגרד ולעצבן. שום דבר לא עזר לי חוץ מהג'ל הזה. מומלץ לשמור אותו במקרר, ואז מורחים שכבה נדיבה וקרירה, וממש תוך כמה דקות הרגשתי שיפור ממש משמעותי.



GOLDNAILS

מדבקות שבלונה הן אחת הטכניקות הקלות והמגניבות שיש. מבלוגרית שעסקה בנייל-ארט גולדי הקימה עסק [קליק לחנות], והיא מעצבת ומייצרת את המדבקות [ועוד כמה אביזרים נלווים]. אני חייבת לפרגן על האומץ לעשות את הצעד הזה, ועוד יותר על המקצועיות והשירות הנהדר. וכמובן על העיצובים המגניבים, שמתחדשים כל הזמן.

באופן מפתיע לחלוטין התחשק לי ללכת על מניקור כחול-לבן לכבוד יום העצמאות. בחרתי במדבקות שבלונה בצורת כוורת, הבסיס הוא הלק Angel Wings של ג'ייד, ומעליו גרדיאנט עם שלושה לקים- לבן של סינפול, Azure Blue של ג'ייד ו-122 של לייף.



ביוטיקייר

אולי יהיו קצת צקצוקים בלשון בגלל הבחירה לכלול כאן את ביוטיקייר, אבל אני חושבת שמגיע להם. כי הם נותנים אלטרנטיבה זולה מאוד ונגישה, עם מוצרים שיכולים להיות מצוינים לסטודנטיות או נערות שרק מתחילות להתאפר. וגם כי יש להם כמה מוצרים ממש מוצלחים.


מברשת הקבוקי והפריימר הפתיעו מאוד לטובה, וככה גם הלקים והשפתונים. יש לי קבוע בתיק אריזה קטנה של פצירות חד פעמיות, בשביל כל הפעמים המעצבנות האלה שציפורן מראה סימני שבירה באמצע היום.
על הגרסה שלהם לביוטיבלנדר שמעתי המון המון המלצות, והיא באמת עושה עבודה טובה. מעולם לא השתמשתי בביוטיבלנדר המקורית, אבל היא מצוינת כמו ספוגיות אחרות שניסיתי [ועולה בסה"כ 10 ש"ח]. טיפ קטן על הדרך- מומלץ להשתמש בה כשהיא לחה, ככה היא נותנת את התוצאה הכי טובה. ואם אתן משתמשות בספוגיות על בסיס יומיומי, כדאי לקנות לפחות שתיים ולהחליף ביניהן כל כמה ימים כדי שהספוגית תספיק להתייבש לחלוטין [כי אם הספוגית לא מתייבשת בכלל, יכול להתפתח עליה עובש מגעיל ומרושע].


לקים של מותגי אינדי הם דבר מאוד נפוץ בעולם, ולאט לאט זה מגיע גם לארץ, ואני רוצה לפרגן לשתי יוצרות מוכשרות.

Fedoraharp

הלקים הקטנטנים והחמודים האלה מיוצרים ע"י לאה, והם מהממים. וכמובן שהם מגיעים גם בגודל מלא, אבל אני פשוט לא יכולה לסרב ללקים מוקטנים ;)
את הלקים אפשר לרכוש דרך החנות באטסי, וכדאי לעקוב גם אחרי עמוד הפייסבוק ולהתעדכן לגבי דוכנים פיזיים שיש מדי פעם.
לא הספקתי לצלם את כל שלושת הגוונים שקניתי, אבל אני אעשה לכן טיזר קטן עם הלק הכחול ההולוגרפי [שגם היה המניקור שלי בליל הסדר]. הפורמולה מצוינת, מספיקות שתי שכבות לאטימות מלאה והלק החזיק כמו גדול שלושה ימים [משום מה לקים הולוגרפיים פחות עמידים עלי].



Cashmere Dreams

את דניאלה אני מכירה בעיקר בזכות הנייל-ארט המטורף שלה, ולאחרונה היא התחילה לייצר לקים מהממים. כרגע הקולקציה מוגבלת, אבל אני ממליצה לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק ולהתעדכן בלקים חדשים.

הלק בתמונה הוא Aries [הקרדיט לתמונה- דניאלה]


אני מקווה שנהניתן, ונתראה בפוסט הבא :)
ועד אז... ספרו לי איזה מותגים ישראליים אהובים עליכן במיוחד



6 תגובות:

  1. פוסט מעולה!!! אני ממש אוהבת גם את קרליין

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חמודה :)
      באופן מפתיע ניסיתי ממש מעט מוצרים של קרליין...

      מחק
  2. אני חושבת שג'ייד פשוט מייצרים תחרות היסטרית עם מותגים יותר פופלארים, הם פשוט נהדרים!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם בעיניי :) כל הכבוד להם, ממותג אפרורי הם ממש צמחו ועשו שינוי מטורף

      מחק
  3. אני מאוד אוהבת את סבוקאלם וגיי׳ד והלקים האינדי פשוט מהממים

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...