יום שני, 29 בדצמבר 2014

EOTD- יאיי, חתונה!

ישבתי לתומי והתחלתי לכתוב פוסט ארוך של EOTD וסקירת מוצרים, ואז.... הפוסט התפצל לשניים, ומתוכו יצא אור חזק של עב"מים.
סתם, לא. פשוט יצאו ממנו שני פוסטים [ומי שלא מבינה על מה לעזאזל אני מדברת... מהר לרוץ ולצפות במערכון ההיסטרי הזה של אסי וגורי].

הכל התחיל כשקיבלתי לסקירה צלליות של סיגל תדמור , אחת מהן בגוון כתום-קורלי שלא הייתי בוחרת בעצמי לעולם. אבל הצללית בחרה אותי, והצבתי לי משימה למצוא דרך להשתמש בה.
קיבלתי פעם טיפ, לשלב בין צבעים חמים לצבעים קרים כדי לא לקבל מראה חד מימדי או חולני, והחלטתי לנסות. מפה לשם  הוזמנתי לחתונה של חברה טובה, ומה? לא ננצל את ההזדמנות שיש לי לאן לצאת עם איפור ערב?
ניסיתי כמה שילובי צלליות, ואיכשהו הגעתי לשילוב של הצללית הקורלית עם צללית כחולה-כהה, שאני אוהבת מאוד אבל לא מצליחה לשלב באיפור היומיומי שלי.
אם אהבתן את התוצאה, אתן מוזמנות להמשיך לקרוא על שלבי האיפור והמוצרים בהם השתמשתי :)

יום ראשון, 28 בדצמבר 2014

הזוכה ב-Giveaway היא....

יש לנו זוכה ב-Giveaway!
מזל טוב לנטלי, החבילה תצא אלייך במהלך השבוע :)
תודה ענקית לכל מי שנרשמה, הגיבה ושיתפה. קיבלתי מכן כ"כ הרבה פידבקים מדהימים שזה פשוט כיף :)


כמו שהבטחתי בפייסבוק מעכשיו חוזרים לשגרה... אני עובדת על כמה פוסטים ועל כמה מדריכים, אז שווה להישאר ולעקוב :)

יום שלישי, 9 בדצמבר 2014

4 שנים ו-GIVEAWAY אחד

בלי ששמתי לב אני חוגגת 4 שנים לכתיבה בבלוג :)
משהו שהתחיל לגמרי במקרה כתחביב קטן, הפך לתחביב גדול [וגם קצת להתמכרות].

עברתי המון בזמן הזה... לימודים אקדמיים [ביולוגיה, שנה ג'], נלחמתי [ואני עדיין נלחמת] במשקל ובדימוי העצמי שלי. לפני כשנה מצאתי את האומץ והשקתי את שירות ההזמנות שלי.
וכמובן- הכתיבה [והצילום, והעריכה, והפרפקציוניזם]. כשאני מסתכלת אחורה יש לא מעט פוסטים שממש נהניתי לכתוב, ולא מעט פוסטים שאני גאה בהם.
למשל כל הפוסטים בסדרת "לק עם אג'נדה"
המדריכים השונים, ובעיקר מדריך לניקוי מברשות איפור ו"למה איפור מתקלקל"
ויש עוד כ"כ הרבה. ובגלל שלא יכולתי להחליט מה אני הכי אוהבת, הלכתי ובדקתי מה אתן הכי אהבתן, או במילים אחרות- מהם חמשת הפוסטים הכי נצפים.
תדמיינו תופים וקריין דרמטי, והנה באים חמשת הפוסטים הכי פופולריים בסדר עולה:
5. הגרלת בשמים זוגית. אבל זה לא נחשב... אז במקום החמישי באמת- למה קניתי את זה?!
4. לק quick dry של ג'ייד
3. אייליינרים של ג'ייד ומייבלין ניו יורק
2. איך להימנע מרכישת איפור מזויף
ובמקום הראשון...
1. אתרי קניות מומלצים [וכבר הגיע הזמן לעדכן אותו עם אתרים חדשים]

יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

ערוגות- טיפוח אורגני כחול לבן

ברוב המקרים קניות אימפולסיביות משאירות אותי מאוכזבת וקצת יותר ענייה. ואז אני כועסת על עצמי, ונזכרת למה עדיף להיות פריק קונטרול [כי ברור שהחיים הם שחור ולבן ואין שום מצב ביניים].
אחת למיליון שנה בערך יוצא משהו טוב מקנייה אימפולסיבית.
במהלך צוק איתן שמעתי על "ערוגות", חברה קטנה ומשפחתית שיושבת בדרום [נתיבות, אם לדייק] ומייצרת קוסמטיקה מחומרים אורגניים, ולא עושה ניסויים על בעלי חיים [אבל לא כל המוצרים טבעוניים]. אני אוהבת לעודד עסקים קטנים ומקומיים, ולמרות שלא שמעתי מילה אחת על המוצרים עצמם, החלטתי לקחת סיכון. קניתי שני מוצרים בגודל מלא ושתי ערכות התנסות קטנות לפנים ולגוף.
את המוצרים אפשר להזמין דרך האתר [יש דמי משלוח], ויש מספר נקודות מכירה ברחבי הארץ [רשימה כאן].


יום חמישי, 20 בנובמבר 2014

שופינג זה אושר?

מכירות את זה שמשהו מעסיק אתכן בקטנה, ופתאום הוא נמצא בכל מקום?
זה בדיוק מה שקרה לי.
כבר תקופה ארוכה שאני מסתכלת על אוסף האיפור שלי ברגשות מעורבים. מצד אחד זה כיף שיש הרבה כי אני אוהבת לקנות, אני אוהבת לאתגר את עצמי ולנסות שילובים חדשים, אני אוהבת להתנסות בהרבה מוצרים ולכתוב סקירות. ומצד שני, זה כבר באמת ברמה של "אוסף", לכל דבר ועניין.
בשבילי איפור זה לא רק משהו שעושים 5 דקות בבוקר או לפני אירוע אלא זה תחביב- להתאפר, לצלם, לכתוב, לצפות בסרטונים ולקרוא בלוגים. לא פעם זה מגרה את הרצון לקנות עוד משהו, לנסות עוד משהו חדש. וכמובן שיש מוצרים שנשלחים אלי לסקירה, ולא תמיד יש לי שליטה על הכמות.
ככה או ככה, כשאני מסתכלת על חברות שלי [זתומרת, חברות שלא כותבות בלוג ולא סובלות מאותה התמכרות] אני מבינה שהכמויות שיש לי ממש לא פרופורציונליות בהשוואה לבחורה הממוצעת. גם ברור לי שאני לא מנצלת את כל האיפור שיש לי ב-100% ובצורה שווה, ויש דברים שפשוט שוכבים במגירה רוב הזמן.

יום שבת, 15 בנובמבר 2014

איפור זול או איפור יקר?

זו כנראה השאלה הנצחית- האם איפור יקר הוא בהכרח טוב יותר? האם זול הוא בהכרח גרוע?
באופן אישי אני חושבת שאפשר למצוא דברים טובים בכל חברה [כן, אפילו בביוטיקייר]. ומצד שני מוצרים מאכזבים יש גם למאק ושאנל.
למרות שזה יהיה אדיר [וממש כיף בשבילי] אני לא יכולה להשוות בין עשרות מוצרים זולים ויקרים. לי אין את הכסף ולכן אין מספיק ריטלין כדי לשרוד פוסט כזה ;) בגלל זה בחרתי חמישה זוגות, אחד זול ואחד יקר. רוצות לנחש מי ניצח?

יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

שלושה: פופה, וולדה ואינגלוט

היי חמודות, מה שלומכן?

אוקיי, ניסיתי לכתוב הקדמה ראויה. באמת. וכל מה שיצא לי זה רק כמה אני עייפה ומסכנה ועובדת המון ולומדת עוד יותר המון. אבל עזבו אתכן מרחמים עצמיים, זה לא סקסי.
במקום זה ניגש ישר לעניין- נוזל קסמים שהופך כל צללית אבקה לאייליינר, מי פנים מצוינים שאני לא אוהבת, ולק מטורף [למען האמת גם הוא לא ממש סקסי...]

יום שישי, 24 באוקטובר 2014

לשרוד את האקדמיה... טיפים לסטודנטית המתחילה

היי חמודות, מה שלומכן?
שנה א' הייתה מאוד מאוד קשה עבורי. למרות שהתחלתי ללמוד יחסית מאוחר [בגיל 24], למרות שבחרתי בתחום שמאוד מעניין אותי ולמרות שכולם מסביב אמרו לי שזו השנה הכי קשה, שום דבר לא הכין אותי לשנה הראשונה או לאקדמיה באופן כללי. לא פעם הרגשתי שזה לא בשבילי ואני לא עומדת בעומס, ווהייתי ממש קרובה לפרוש מהתואר [ביולוגיה, אגב, למי שפספס את החפירות האינסופיות שלי בבלוג ובפייסבוק]. למזלי יש לי חברים מדהימים שעזרו לי לעבור את הרגעים הקשים. בדיעבד גם הבנתי שבחרתי במסלול מאוד עמוס ולא שגרתי...

החלטתי לנצל את הניסיון שלי כדי לכתוב את הדברים שבעיניי חשוב לדעת כשמתחילים ללמוד, ואני מקווה שזה יעזור לכן :)
פרסמתי בעבר את 'תיק האוכל שלי', עם טיפים איך לארגן אוכל לימים ארוכים, ובשבועות הקרובים אני אפרסם פוסט עם מתכונים קלים ומהירים, ופוסט נוסף עם רעיונות לאיפור קליל ומהיר, אז יש למה לחכות :)

יום שישי, 17 באוקטובר 2014

הביאו את הסתיו

היי חמודות, מה שלומכן?
אתמול כשצילמתי את התמונות לפוסט ירד בחוץ גשם שוטף פלוס סופת רעמים. עכשיו יש בחוץ שמש כאילו אמצע אוגוסט מינוס החום הכבד. אני אוהבת את הסתיו, זה כאילו שהוא נותן לנו לטעום רק מהדברים הטובים בחורף ובקיץ. החום לא מעיק מדי והקור לא כבד. בקיצור, כיף :)
זה בדיוק הזמן לשנות קצת את שגרת הטיפוח ולהחליף את הקרם הקליל במשהו עשיר יותר, ולעבור מאיפור קליל ובהיר לגוונים עמוקים וכהים.

יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

La Roche-Posay לעור רגיש ושמן

היי חמודות, מה שלומכן?

קיבלתי לסקירה ערכת התנסות של לה רוש פוזה מסדרת Effeclar. באופן מוזר למדי, זו ההתנסות הראשונה שלי עם מוצרי החברה. קיבלתי המון המלצות על מקדמי ההגנה שלהם, אבל הגוף שלי החליט לפתח אלרגיה לסוג מסוים של מסנן קרינה שנמצא ברוב המוצרים שיש בשוק [החלטה מצוינת מצידו. לא בעייתית בכלל]

יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

שלושה: OPI, OFRA, NUXE

היי חמודות
איך עבר החג? אני בהחלט הייתי צריכה את החופש הזה [אבל לא כ"כ את הקלוריות...]

פעם שאלתי אתכן מה הכי מעניין אתכן בבלוג- טיפוח, איפור או ציפורניים. אני הכי אוהבת לקרוא על שני האחרונים, אבל הופתעתי לגלות שדווקא טיפוח הוא הנושא האהוב. כדי לא לקפח אף אחת אני רוצה לנסות סוג חדש של פוסטים- סקירה של שלושה מוצרים, אחד מכל תחום.

יום ראשון, 21 בספטמבר 2014

Tarte- Amazonian Clay eyeshadow palette

היי חמודות :)
בדרך כלל אני אדם שפוי ומאוזן [טוב, פחות או יותר]. אבל לפעמים אני נכנסת לאובססיה סביב משהו ואז... שאלוהים יעזור לכולנו.
הפעם המצב היה חמור במיוחד. אני ממש אוהבת צלליות בגוונים חומים-נייטרלים, ובשנים האחרונות נראה כי אני חולקת את החיבה הזו עם כל העולם בערך. מאחר ופעם ביומיים מושקת פלטת נייקד חדשה [או לפחות גרסה של חברה אחרת], הנחתי שיהיה לי קל למצוא פלטה שתדבר אל ליבי. ובכן, הרבה פלטות דיברו, שרו ואפילו רקדו כשהסתכלתי עליהן, אבל אף אחת לא הייתה ממש "האחת". חיפשתי פלטה עם הרבה צלליות מאט ועוד כמה גוונים מיוחדים. הקדשתי הרבה זמן לחיפושים, קראתי סקירות, הסתכלתי על סווטצ'ים, וכל פעם גיליתי עוד ועוד פלטות חדשות שיכולות לענות על הדרישות שלי.
יום אחד נתקלתי במקרה בפלטה של Tarte שיצאה במהדורה מוגבלת בסוף 2013, לקראת החגים- Amazonian Clay.
קראתי ביקורות, בהיתי באינספור סווטצ'ים, חשבתי שהגעתי למנוחה ולנחלה- והזמנתי את הפלטה מאיביי.

יום שבת, 13 בספטמבר 2014

טיפוח כחול לבן

היי חמודות :)
הפסקתי לכתוב בגלל שלא מצאתי את הזמן ואת הסבלנות, והמשכתי לא לכתוב בגלל שלא מצאתי מצב רוח. אבל דווקא בתוך המלחמה מצאתי קצת השראה. ומפה לשם עברו עוד כמה שבועות עד שהצלחתי לגבש את הפוסט הזה.

יש בחו"ל מגוון כל כך רחב של חברות ומוצרים, ובהשוואה אליהם המבחר בארץ כל כך מצומצם, ולא תמיד האיכות מצדיקה את המחיר.
דווקא בתחום הטיפוח שמתי לב שאני מעדיפה מותגים ישראליים- המבחר הגדול והאיכות מצוינת. אין לי אפשרות לסקור בפוסט אחד את כל המוצרים הישראליים שאני אוהבת, אז אספתי לפוסט הזה ארבעה- בכולם אני משתמשת כרגע, וכולם מיוצרים בארץ.

יום שבת, 6 בספטמבר 2014

Fuck this shit

נעים מאוד, זו 46, המידה החדשה שלי. אינספור קלוריות נדרשו כדי להגיע אליה, ועכשיו אני גאה להגיד שהגעתי למשקל הכי גבוה שלי במשך 26 שנותי.

האמת היא שאני לא גאה. אני בלופ אינסופי של כעס ותסכול וצורך להתנצל, להסביר, לתרץ.

יום חמישי, 5 ביוני 2014

הבלוג יוצא לחופשה

קוראות יקרות,
כמו שבטח שמתן לב אני בקושי כותבת לאחרונה. הרבה עומס בלימודים, בעבודה ובעוד כמה דברים בחיים האישיים משאיר אותי בלי זמן ובעיקר בלי מוזה.

לכן החלטתי לקחת קצת חופש מהבלוג. אני לא יודעת אם זה יהיה למשך שבוע או חודשיים, אבל אני מרגישה שאני צריכה קצת להתרענן.
אני מקווה לחזור עם עיצוב חדש ועם הרבה פוסטים חדשים :)
עד שזה יקרה אני זמינה במייל ובפייסבוק, וכמובן ששירות ההזמנות עדיין פעיל

יום שבת, 17 במאי 2014

נייל-ארט קייצי למתחילות

זוכרות את מנקד הלק העצוב מהפוסט הזה?
אחרי הפרסום של הפוסט סופסוף מצאתי את החשק ואת ההשראה כדי להשתמש בו. משום מה חשבתי שזה יהיה מסובך ויגזול הרבה זמן, אבל מסתבר ששימוש במנקד לק הוא קליל, כייפי ומהיר. אחרי שסיימתי למרוח את הלק לקח לי פחות מ-10 דקות לסיים את הקישוט בשתי הידיים.

יום שישי, 25 באפריל 2014

למה איפור מתקלקל?

לכל מוצרי האיפור, הטיפוח והלקים שלנו יש תוקף, ובדרך כלל הוא מופיע בגב האריזה בתוך איור מכוער למדי של משהו שאמור להיראות כמו קופסא.
התאריך הזה יכול להיות אחלה תירוץ לבעוט לפח מסקרה שכשלה, או להביא לפרידה כואב במיוחד מצללית קרם מדהימה שאין כמוה בעולם וגם לא יהיה יותר, כי היא יצאה במהדורה מוגבלת ולמה לא קנינו ממנה סטוקים שלמים כשהייתה לנו הזדמנות???
אם אי פעם תהיתן מה המשמעות של התוקף ולמה בכלל איפור מתקלקל- אתן מוזמנות להמשיך לקרוא :)

יום שבת, 19 באפריל 2014

חיידקים זוהרים ונדודי שינה

בדיוק כשרציתי לספר קצת יותר על הלימודים שלי התפרסמה הכתבה המדכאת הזו. השורה התחתונה שלה היא 'עזבו אתכם מלימודי ביולוגיה, ממילא תסיימו בתור קופאים בסופר'.
השבועות האחרונים היו דיי מעיקים עבורי, עבדתי המון והתחלתי סמסטר עמוס עם קורסים קשים. זה גרם לי לפקפק בהחלטה ללמוד ביולוגיה, ופתאום נראה לי מפתה מאוד לקחת את הדברים שלי וללכת... לאן? לא ידעתי להגיד. אחרי שחשבתי על הדברים לעומק הבנתי שלמרות הקשיים והתסכול, בסך הכול אני מרוצה מהדרך שבחרתי לעצמי. יש לי כמה מרצים טובים, ולמדתי כמה קורסים שמעניינים אותי מאוד [כימיה אורגנית, גנטיקה, מולקולרית ואנדוקרינולוגיה- אתם יודעים שאני מדברת עליכם].
חוצמזה, רק אצלנו מרצה יכול להיכנס לכיתה ולשאול אם אנחנו רוצים לנצל את מזג האוויר היפה ולצאת לסיור לימודי בגן הבוטני.
אז יצאנו, כי מה יש לנו להפסיד?
זו הייתה אחת ההרצאות הכי מעניינות ששמעתי בכל התואר... [גילוי נאות: היא לא עסקה בבוטניקה. אומנם אני גיקית, אבל גם לי יש גבולות]

יום רביעי, 2 באפריל 2014

הטאג המשוגע שלי: ירוק

מה הסיכוי שאני אצליח לעבור ישר לפוסט בלי לכתוב הקדמה והתנצלות ארוכה על ההיעדרות שלי?

[ואם אתן לא מבינות למה הכול פה ירוק... תנו קפיצה לכאן]

יום שני, 17 בפברואר 2014

חדש בבלוג: שירות הזמנות

כבר תקופה דיי ארוכה שאני מעדיפה לרכוש דרך האינטרנט. זה חוסך זמן וכסף, וגם מאפשר לי לקנות איפור של חברות שלא נמכרות בארץ.
אני יודעת שיש בחורות שלא רוצות לקנות באינטרנט בגלל כל מיני סיבות. מנגד, יש לי לא מעט ניסיון בהזמנות דרך הרשת, אני מכירה אתרים שונים ויודעת לזהות מוכרים אמינים ולהיזהר מזיופים.
לכן אני משיקה שירות חדש- שירות הזמנות.

יום חמישי, 13 בפברואר 2014

למה קניתי את זה?!

כשאני קונה איפור אני ממש משתדלת לדבוק בכללים האלה כדי לחסוך לעצמי רכישות מיותרות. למרות זאת פה ושם יש לי נפילות, ואני מוצאת את עצמי בוהה באיזה פריט שקניתי וחושבת לעצמי: WTF?! מה חשבתי כשקניתי את זה??

יום ראשון, 9 בפברואר 2014

השריטה הפרטית שלי

כמה פעמים התוודיתי שאני אובססיבית לגבי מסקרות? אינספור, כנראה.
יש לי עיניים קטנות, והריסים שלי אומנם ארוכים אבל הם גם ישרים ונפולים ואני צריכה להשקיע לא מעט כדי להפיק מהם משהו. בגלל זה רכשתי לאחרונה את מעגל הריסים של שו אומורה [על רגל אחת- שווה כל שקל]. בגלל זה אני סקרנית לנסות עוד ועוד מסקרות, בתקווה שאחת מהן תענה על כל הדרישות שלי ותיתן מראה דרמטי מאוד.
ספוילר: עדיין לא מצאתי את המסקרה הזו...

יום שישי, 17 בינואר 2014

איפור היום- חורף, או משהו

בת'כלס, איפור עיניים הוא החלק שאני הכי אוהבת. אבל אני לא בנאדם של בוקר וכל דבר לוקח לי פי שניים זמן, ובסוף אני מוצאת את עצמי מתלבשת-מסתרקת-מתאפרת-מאחרת לאוטובוס ברבע שעה צפופה.
מדי פעם יש לי כוח לקום קצת יותר מוקדם ואז יש לי זמן להשקיע יותר באיפור עיניים, ולפעמים התוצאה ראויה להיות מתועדת

יום ראשון, 12 בינואר 2014

הטאג המשוגע שלי: כחול

במקור, המטרה בטאג צבעי הקשת היא לבחור פריט אחד מוצלח מכל צבע.
בפועל, אני לא טובה בלבחור. אני יכולה לשבת שעה מול תפריט ולהתלבט בין קפה הפוך לשוקו עם קצפת, לבחור באחד מהם ואז להתחרט שלא הזמנתי את השני. כשראיתי את הפוסט של ליאן רציתי גם, נכנסתי למצוקה ובסוף החלטתי לבחור צבע אחד לכל פוסט. ואז החלטתי שאני לא מתכוונת למלא את כל הצבעים [כי בחייאת, צהוב? כתום?], ואני גם לא מתכוונת לבחור רק פריטים שאני אוהבת [בלוגרית פוחזת שכמותי].


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...