יום חמישי, 13 בפברואר 2014

למה קניתי את זה?!

כשאני קונה איפור אני ממש משתדלת לדבוק בכללים האלה כדי לחסוך לעצמי רכישות מיותרות. למרות זאת פה ושם יש לי נפילות, ואני מוצאת את עצמי בוהה באיזה פריט שקניתי וחושבת לעצמי: WTF?! מה חשבתי כשקניתי את זה??
כשאני מסתכלת על חמשת המוצרים האלה אני מבינה שרק אחד מהם הוא מוצר לא מוצלח. כל הארבעה האחרים הם פשוט בחירה עלובה שלי... בחירה של משהו ששונה מהטעם שלי או משהו שאני פשוט לא צריכה.
אני בטוחה שלפחות חלק מהקוראות שלי תמצאנה את המוצרים האלה רצויים, שימושיים ואיכותיים. המטרה של הפוסט היא לא להשמיץ, אלא להראות לכן קצת את תהליכי החשיבה שלי כשאני בוחרת לקנות משהו [או לפחות את תהליכי החשיבה שהייתי צריכה לעשות כשקניתי את הפריטים האלה]

הנפילה הראשונה מגיעה בדמות אחד השפתונים הכי וותיקים שיש לי. קניתי אותו כשרק התחלתי להתעניין באיפור וחשבתי שיהיה מגניב לקנות שפתון אדום כהה. Loreal- 286 Burning Rose מסדרת Color Riche הוא אדום כהה מוצף בנצנצים. וידוי מביך: יש לי שלושה שפתונים עם נצנצים [שני האחרים היו בחירה קצת יותר מוצלחת].
זה לא שהשפתון הזה רע, להיפך. הוא פיגמנטי, נמרח בקלות. הוא אטום כמעט לחלוטין והעמידות שלו גבוהה. אבל משהו בגוון הזה פשוט לא עובד בשבילי.

הרכישה המביכה השנייה היא לא אחרת מאשר China Glaze- Flying Dragon בגרסת הניאון. לק סגול-ורוד בגימור פלסטיקי מוזר, עם הרבה... קונפטי בצבעי וורוד וסגול. הפורמולה שלו נוחה למריחה, והוא לא אטום אחרי שתי שכבות. ההסרה נוראית ואין לי שמץ של מושג למה לעזאזל קניתי אותו, כי הוא פשוט לק מוזר ולא יפה בעיניי [אני מתנצלת בפני מי שכן אהבה את הלק]. למזלי הרב קניתי אותו יד שנייה, כך שהאסון הזה קצת פחות כואב לי בכיס.
* מצד ימין למטה- עם טופ שקוף. שתי התמונות האחרות בלי טופ

השלישי בחבורה הוא מנקד לק אנונימי, שקניתי בחנות של WOW. יש הרבה דברים חמודים שאפשר לעשות עם מנקד לק, ומבין כולם אני בחרתי במובן מאליו- עצלנות. לא יצרתי ולו נייל ארט אחד עם המנקד הזה. אפילו לא שביב של קישוט, אפילו לא משהו שהיה כל כך מביך שהחלטתי לגנוז. כלום בריבוע.

הרכישה המיותרת הרביעית היא צללית קרם לבנה מסדרת Color Tattoo של מייבלין. תכננתי להשתמש בה כבסיס לצלליות אחרות, מתוך אמונה שאני אשחק עם צלליות ואצור לוקים מגניבים. בפועל? השתמשתי בה פעמים ספורות בלבד לפני שאיבדתי את המוזה ואת החשק להתפרע. מילא היה מדובר בצללית רגילה שהייתה יכולה להחזיק שנים, אבל למוצרים קרמיים יש תוקף קצר יותר.

והמספר הנוסף הוא יוצא הדופן בחבורה. לפני כשנה הקוסמטיקאית שלי סיפרה לי על פטנט חדש- מקדם הגנה לפנים שמגיע באבקה, בשפופרת עם מברשת. מוצר קטן שאפשר לדחוף לתיק, שאפשר להניח על הפנים מבלי לדחוף אצבעות מטונפות. אחרי שהתאוששתי מתגית המחיר היקרה אצתי-רצתי לרשת לחפש לי תחליף. את Mineral Fusion- Brush-on sun defense מצאתי באייהרב וקניתי בלי לבדוק יותר מדי. בימים הראשונים שמחתי שמצאתי תחליף קליל למקדמי הגנה כבדים ומסורבלים. אחרי עוד כמה ימים בתיק מקדם ההגנה שלי התחיל להראות סימני ייאוש. קשה עד בלתי אפשרי לשלוט על כמות האבקה שיוצאת דרך המברשת המובנית. לפעמים כמעט ולא יוצאת אבקה, ולפעמים יצאה כמות כזו שהגיעה גם לחולצה שלי והשאירה עליה כתמים. הם אומנם ירדו בכביסה, אבל אני לא בדיוק מחובבי הטרנד המוכתם.
הרעיון בפני עצמו מצוין, בעיקר בגלל שאפשר לחדש את שכבת ההגנה על המייקאפ במהלך היום מבלי להרוס אותו. מצד שני, עד היום אין לי מושג עד כמה מקדם הגנה שמגיע באבקה יעיל.
[ומצד שלישי, באייהרב יש גם מוצרים שווים, והקוד CMF005 יקנה לכן הנחה על הזמנה ראשונה]

אתן יודעות מה אומרים, מי שלא עושה- לא טועה ;) אני דיי בטוחה שאני אמשיך לקנות וגם אמשיך לטעות מפעם לפעם.
ספרו לי, על מה אתן מתחרטות?




13 תגובות:

  1. אני תמיייייד מתחרטת על גלוסים. אני פשוט לא מסתדרת איתם- נחמד מאוד במראה, אבל כשאני שמה כל דבר על השפתים שלא מט, מתישהו השיער שלי נדבק אליו. ואיכשהו בכל זאת אני מידי פעם קונה גלוסים- אולי להוכיח לעצמי שבאמת הייתי צודקת לוותר עליהם?

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, גלוסים :( אני ממש ממש אוהבת את האפקט שלהם, אבל אחרי כמה שימושים פשוט נמאס לי מהם. גם אני מתעצבנת מזה שהשיער נדבק לשפתיים, יש לי גם משקפיים אז כל רוח קטנה אומרת שיהיו לי שאריות של גלוס על המשקפיים :/

      מחק
  2. תתחדשי על הכל :) הלק והשפתון מאוד "אני", אני מאוד אוהבת גוונים כאלה.

    השבמחק
  3. אוי איך שאני מכירה את ההרגשה של להסתכל על פריטים שקניתי ולהגיד לעצמי מה חשבתי?
    אני חייבת להודות שדווקא מאוד אהבתי את השפתון והלק (חובבת נצנצים וקונפטי ידועה לשמצה אנוכי :-))
    מקווה שיהיו לך עוד הרבה רכישות מוצלחות ומעט מאוד "נפילות" או בכלל לא!
    נשיקות <3

    השבמחק
    תשובות
    1. אומרים שצרת רבים היא נחמת טיפשים, אבל אני קצת מתנחמת לדעת שאני לא היחידה שקונה דברים שממש לא מתאימים לי ;)
      תודה רבה על האיחולים, ואני מאחלת לך את אותו הדבר בדיוק :)

      מחק
  4. נשמע מוכר מאוד.. P:
    חח..גם אני קניתי מנקד ועוד כל מיני מוצרים לנייל ארט שנזנחו מזמן...הזכרת לי שהגיע הזמן לנסות ולתת להם צ'אנס....
    בדרך כלל מתחרטת על לקים שנראים יפה על המדף ולא תמיד משתלבים יפה על היד שלי או מייגעים במריחה/הסרה, לא עמידים וכו', מצד שני יש מלא הפתעות לטובה...מסכימה איתך שכנראה נמשיך לנסות ולטעות מידי פעם.. :)
    פוסט מעולה כהרגלך והצילומים מהממים!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, אה? ;)
      לצערי הרב בשנה האחרונה בערך רוב הלקים לא עמידים עלי בכלל... אם אני לא מצלמת כמה שעות אחרי המריחה, למחרת אני כבר עם קילופים והלק נראה לא משהו. אז אני מוכנה להתפשר מאוד על לק שאני ממש אוהבת, גם אם העמידות שלו זוועה [אבל זה אומר שאני אשתמש בו פחות]

      תודה רבה רבה :) איזה כיף לקבל ממך מחמאות :)

      מחק
  5. מוכר מאוד ,אהבתי מאוד את הלק וגם אני קניתי די הרבה לקים אבל המצב הולך להשתנות ,החלטתי שאני לא קונה עוד עד שאני מסיימת לפחות חלק .
    וגם יצא שקניתי הרבה צלליות/אודמים שהם לא כל כך בשימוש

    השבמחק
    תשובות
    1. מוכר כ"כ.... אני ממש מכריחה את עצמי כל פעם להסתכל על מה שיש לי, ולזכור שלא צריך לקנות כל מה שרואים למרות שזה ממש ממש מפתה. לפעמים זה עובד, הרבה פעמים זה לא :(

      מחק
  6. הלק מקסים! הוא מאוד מיוחד.
    השפתון- אני יכולה להבין למה... אבל זה בעיקר בגלל שאני פחות בקטע של שפתונים עם גליטרים.
    המנקד- אני איתך, גם לי יש אחד ואני בקושי משתמשת בו.
    יש לי לא מעט מוצרים שכנראה לא הייתי קונה במחשבה שניה, אבל כמו בכל התמכרות- כנראה שזה יקרה עוד בהמשך.

    השבמחק
    תשובות
    1. טוב נו... זה לא חדש שאנחנו הפוכות בלקים ;)
      אני מניחה גם כן שזה יקרה שוב, לפחות היום זה קורה לי פחות מאשר בתחילת הדרך, אני יודעת קצת יותר מה מתאים לי ומה לא לפני שאני קונה :)

      מחק
  7. האמת שדי אהבתי את הלק
    המנקד היה נראה מיותר בעיני
    אבל לאחרונה התחלתי לראות המון סרטונים ביוטיוב עם מנקדים ואפילו עשיתי אחד בעצמי (מוזמנת לראות באינסטוש shanshan298)
    ממליצה לך לנסות גם בכל זאת

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...