יום שני, 17 בפברואר 2014

חדש בבלוג: שירות הזמנות

כבר תקופה דיי ארוכה שאני מעדיפה לרכוש דרך האינטרנט. זה חוסך זמן וכסף, וגם מאפשר לי לקנות איפור של חברות שלא נמכרות בארץ.
אני יודעת שיש בחורות שלא רוצות לקנות באינטרנט בגלל כל מיני סיבות. מנגד, יש לי לא מעט ניסיון בהזמנות דרך הרשת, אני מכירה אתרים שונים ויודעת לזהות מוכרים אמינים ולהיזהר מזיופים.
לכן אני משיקה שירות חדש- שירות הזמנות.


למי זה מתאים?
השירות מתאים לכל מי שמפחדת, לא רוצה או לא יכולה להזמין דרך האינטרנט.

איך זה עובד?
אם את מעוניינת להשתמש בשירות שלי תפני אלי.
ניתן ליצור איתי קשר דרך עמוד הפייסבוק שלי או במייל- alterego790@gmail.com
אחרי שתעבירי אלי את הרשימה של המוצרים שאת רוצה לקנות אני אבדוק מאיפה כדאי להזמין אותם ואבצע עבורך את ההזמנה.
** אני לא יכולה לעזור לך לבחור מה לקנות, אלא רק להזמין עבורך את המוצרים.
** כרגע השירות כולל רק הזמנה של מוצרי איפור וטיפוח.

רגע... זה עולה כסף?
כן. נוסף על המחיר של המוצרים והמשלוח אני גובה עמלה, מאחר ואני משקיעה זמן בסקר שוק, ואני גם מתחייבת לטפל בבעיות בהזמנה במידה ויהיו כאלה.
בכל מקרה אני לא אבצע את ההזמנה בלי האישור שלך, כך שתוכלי להחליט אם משתלם לך להשתמש בשירות שלי או לא.

לאורך הזמן פרסמתי בבלוג מדריכים שונים, כולל מדריכי צרכנות ושופינג. אם את מעוניינת להזמין בעצמך תוכלי להיעזר בהם :)
אם יש לך שאלות או שאת מעוניינת לקבל פרטים נוספים אני אשמח אם תפני אלי :)




8 תגובות:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...