יום ראשון, 9 בפברואר 2014

השריטה הפרטית שלי

כמה פעמים התוודיתי שאני אובססיבית לגבי מסקרות? אינספור, כנראה.
יש לי עיניים קטנות, והריסים שלי אומנם ארוכים אבל הם גם ישרים ונפולים ואני צריכה להשקיע לא מעט כדי להפיק מהם משהו. בגלל זה רכשתי לאחרונה את מעגל הריסים של שו אומורה [על רגל אחת- שווה כל שקל]. בגלל זה אני סקרנית לנסות עוד ועוד מסקרות, בתקווה שאחת מהן תענה על כל הדרישות שלי ותיתן מראה דרמטי מאוד.
ספוילר: עדיין לא מצאתי את המסקרה הזו...
כשישבתי לכתוב את הפוסט הזה גיליתי שהצטברו אצלי שש מסקרות שונות, וזה לא רגיל אצלי. התוקף של מסקרות קצר וצריך לזרוק אותן אחרי חצי שנה, לכן אני לא אוהבת להחזיק יותר מאחת או שתיים פתוחות במקביל כי חבל על הבזבוז. במקרה הזה קיבלתי חלק לסקירה והייתי סקרנית לנסות את כולן [יש לי יכולת דחיית סיפוקים מרשימה, אני יודעת]. הנקודה שלי? אל תתרשמו מהכמות של המסקרות שיש כאן. אין שום סיבה לקנות כ"כ הרבה בבת אחת.

* כל המסקרות בפוסט הזה הן בגוון שחור
* השתמשתי במעגל ריסים לפני כל מסקרה כדי להפיק מהן את המקסימום. זו התוצאה אחרי מעגל ובלי מסקרה:
שלא כהרגלי, החלטתי הפעם שלא להעלות חלק מהתמונות בגודל מוקטן. לחיצה עליהן תציג אותן בגודל מלא

CoverGirl- LashBlast Volume waterproof mascara
מחיר: 7-10$

המסקרה הזו הייתה אהובה עלי במשך תקופה לא קצרה ורכשתי אותה שלוש פעמים ברציפות [היא לא נמכרת בארץ, ניתן לרכוש באיביי לדוגמא].
בפני עצמה המסקרה הזו דיי בסיסית, אבל בשילוב עם מעגל היא מצליחה לתת תוצאה דיי טובה. היא מפרידה את הריסים ושומרת עליהם יפים ומעוגלים כל היום. בגלל שהיא עמידה במים הריסים לא צונחים במהלך היום. מצד שני, ההסרה שלה קשה מאוד. המברשת פשוטה וקלה לשימוש.
[בגלל השימוש התכוף הכיתוב שלה נמחק, לפני ההשחתה שלי היא נראתה ככה]

Clinique- High Impact mascara
מחיר: 146 ש"ח
* התקבלה לסקירה
תצטרכו לסלוח לי, את המסקרה הספציפית הזו צילמתי לפני כמה שבועות, התמונות נעלמו והמסקרה התקלקלה.
מבחינת האפקט היא דומה מאוד לאפקט של LashBlast מהסעיף הקודם. היא מפרידה את הריסים בצורה יפה ושומרת עליהם מעוגלים. היא פחות כבדה מהמסקרה של קאבר גירל והרבה יותר קלה להסרה. המברשת שלה פשוטה מאוד לשימוש.

Gade- Lash Fever
מחיר: 119.90 ש"ח
* התקבל לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים
אני קצת אמביוולנטית לגבי המסקרה הזו. היא מבטיחה לעבות את הריסים ולתת נפח, והיא אכן מדגישה אותם במידה מסוימת. זו לא מסקרה מדהימה, אלא מסקרה חביבה שנותנת אפקט נחמד, ובמבצעים המחיר שלה לא גבוה.
משום מה היא לא עמידה עלי בכלל, בפעמים הספורות שהשתמשתי בה מצאתי את עצמי עם כתמים שחורים מתחת לעיניים. אין לי מושג למה, זה לא קרה לי מעולם עם מסקרות אחרות ולא שמעתי טענות דומות בסקירות אחרות שקראתי. בגלל הסיבה הזו לא הצלחתי לבדוק אותה כמו שצריך ולהפיק ממנה את המקסימום.

Loreal- False Lash Wings
מחיר: 130 ש"ח
המסקרה הזו מלווה בהרבה מאוד הבטחות על עיבוי ומראה דרמטי ואני התרגשתי מאוד לנסות אותה.
בפועל? לא דובים ולא יער. המברשת קשה מאוד לתפעול, בצד אחד הסיבים באורכים שונים ובצורה כזו שמדביקה את הריסים החיצוניים ולא עושה כלום לריסים הפנימיים. בצד השני של המברשת הסיבים באותו האורך, אבל הם לא עושים יותר מדי ומורחים שכבה דקה מאוד של מסקרה.
הדבר היחידי שהמסקרה הזו עושה בשבילי היא לשמור על הריסים מעוגלים במהלך היום. היא תתאים בעיקר למישהי שרוצה מסקרה סופר עדינה ולא מורגשת [ואני ממליצה להשתמש רק בצד אחד של המברשת, זה עם הסיבים באותו האורך].

Life- Perfect Lash Mascara
מחיר: 90 ש"ח
* התקבלה לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים
בניגוד למסקרה של לוריאל, ממש לא הסתקרנתי לנסות את המסקרה של לייף, אבל הופתעתי לטובה. היא מדגישה את הריסים, מעבה ומעגלת אותם- אבל במידה. היא לא דרמטית מאוד, אלא נותנת מראה יומיומי מודגש מאוד. המברשת שלה פשוטה וקלה לשימוש. יש לה נטייה קצת לבלגן את הריסים ולוקח לה זמן להתייבש, אבל בסך הכול היא עושה עבודה טובה. לטעמי המחיר המלא קצת גבוה וכדאי לחכות למבצעים.

Bobbi Brown- Smokey Eye Mascara
מחיר: 145 ש"ח
* התקבלה דוגמית לסקירה
המסקרה מתיימרת לתת מראה מודגש שיתאים לאיפור מעושן. אני פחות התרשמתי מיכולת ההדגשה שלה, ויותר התרשמתי מהיכולת שלה לפתוח את הריסים, לעגל ולתת אפקט של הארכה. אני מרגישה שהתמונות שצילמתי לא עושות איתה חסד, במציאות הריסים נראים יותר מעוגלים ודרמטיים.
המברשת שלה נוחה לשימוש, וההסרה שלה קלה מאוד.
אם היא הייתה מעבה את הריסים זו הייתה המסקרה המושלמת בשבילי...
בדומה למאק, אפשר לנסות את כל המוצרים בחנויות של הרשת בגלל שיש הקפדה על הגיינה של הטסטרים- בעיניי זה יתרון עצום שכדאי לנצל אם אתן שוקלות לרכוש את מוצרי החברה.

אז לא, לא הצלחתי למצוא את המסקרה המושלמת בשבילי. חבל לי להשקיע יותר מ-50-70 ש"ח על מוצר שממילא יתקלקל תוך חודשים ספורים ולכן עד היום התמקדתי בעיקר בחברות העממיות. ככל שעובר הזמן אני מבינה שכנראה האחת שלי מחכה לי באחת מהחברות המקצועיות או היוקרתיות...



23 תגובות:

  1. בוב, יש לי כמה שאולי יעשו את העבודה:
    זום לאש של מאק
    רוקט של מייבלין
    לא הלה דיווה, אלא השנייה של קרליין. אה! אניגמה. יאפ. היא תהיה לך מצויינת לדעתי.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על ההמלצות :)
      קצת עייפתי ממסקרות של מייבלין... ניסיתי לא מעט וביחס לחברה עממית הן ממש אחלה, אבל האפקט שלהן עלי קצת מוגבל. אולי באמת אני אנסה את האניגמה... אני חושבת שקראתי עליה דברים טובים.
      ואם לא- אז אני אנסה את הזום לאש של מאק, לפחות אצלהם אני יכולה לנסות לפני שאני מוציאה אי אילו עשרות שקלים

      מחק
  2. אני מצאתי את האהובות שלי ביוקרתיות. לא התאכזבתי מהן. מה שכן הלייף הפתיעה אותי! יופי של מסקרה, המחיר כמו שכתבת דורש המתנה למבצעים. יופי של צילומים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מרגישה שאני עדיין לא מוכנה לעשות את הצעד הזה :( אני אתן עוד צ'אנס לכמה מסקרות עממיות, ואז נראה לי שבלית ברירה אני אעשה את הקפיצה המשמעותית במחיר.
      אני ממש מסכימה איתך לגבי לייף- מפתיעה מאוד. מסקרה קלילה, אפקט מעט דרמטי.

      מחק
  3. אני הופתעתי לטובה גם מהמסקרות של רימל - אם שקלת אז החדשה (הכחולה) די מומלצת.
    לא ניסיתי אף אחת מהמסקרות שכתבת עליהן, אני לא פוסלת אותן לגמרי כי הרבה פעמים אני מחפשת מסקרה יומיומית עדינה ואז הן יכולות לענות על הצרכים שלי...
    בקטגוריית המסקרות היקרות יותר אני יותר מממליצה בחום על הSumptuous Extreme של אסתי לאודר שממנה אני מאוד מרוצה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ניסיתי בעבר מסקרה אחת של רימל ולא ממש התלהבתי... נראה, אולי אני צריכה לתת להן עוד צ'אנס :)

      את ה-sumptuos extreme דווקא ניסיתי וממש לא הייתי מרוצה, איכשהו היא נתנה מראה ממש יומיומי וסתמי, משהו שכל מסקרה פשוטה יכולה לעשות

      מחק
  4. סוף סוף פוסט שלך שאני יכולה לתרום באופן מהותי לדיון :-) חובבת מסקרות ידועה לשמצה אנוכי...
    ה- היי אימפקט של קליניק היא אחת המסקרות הטובות שניסיתי! היא עושה חסד רציני עם הריסים הדלילים והקצרים שלי. גם את הבובי בראון אני מאוד אוהבת כפי שאת כבר יודעת. יש לי שתי מסקרות מעולות להמליץ לך עליהן (למרות שאני לא בטוחה שדרישותינו בעניין זהות). האחת היא ה- they're real של benefit. רכשתי אותה בגודל מוקטן בספורה ברומא ואני ממש מרוצה ממנה (ואיזה כיף זה שאפשר לרכוש שם מוצרים מוקטנים ולהתנסות בהם בלי להוציא הון על משהו שלא בטוחים שיתאים!). המסקרה המומלצת השנייה הולכת להפתיע אותך, כנראה. הכי עממית וזולה והיא מבחינתי תגלית השנה (עם סייגים). אני מדברת על המסקרה best lash extreme, volumizing mascara של jordana!!?? רכשתי אותה בגרוש וחצי מ - cherry culture אחרי שראיתי את הביצועים שלה ביוטיוב ופשוט נפלתי ממנה. היא אחת המדהימות שניסיתי. מאריכה, מעבה, מעגלת (ורק חסר שתכין לך קפה בבוקר). בשבועות הראשונים לשימוש בה אנשים ממש עצרו אותי (אפילו אחת המאפרות בחנות מאק!) ושאלו אם אני עם ריסים מלאכותיים!? זה לא קורה לי בחיים. כאמור, יש לי ריסים ממש קצרים ודלילים. הבעיה היחידה עם המסקרה הזו היא שהיא נהרסת די מהר. אחרי כמה שבועות היא נהייתה גושית ומעצבנת. קראתי שצריך לתת לה עוד קצת זמן אחרי שזה קורה והיא חוזרת לעצמה. לא ניסיתי. שכחתי מזה. עכשיו נזכרתי כמובן ואנסה מחר. מבטיחה לעדכן!
    טוב אז חפרתי המון אבל יש לי נסיבות מקלות. האחת היא שסוף סוף אני בקיאה בחומר הנלמד ובא לי להתלהב מעצמי :-) והשנייה היא שהנושא נוגע ללבי. גם אני בחיפוש מתמיד אחר המסקרה המושלמת. נראה לי בעצם שכולנו, לא?
    נשיקות אהובה וסליחה על החפירה!
    מקווה שלפחות עזרתי קצת :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תרגישי הכי חופשי לחפור! ועוד בנושא ברומו של עולם כמו החיפוש אחרי המסקרה המושלמת ;)
      ההיי-אימפקט טובה, אבל אני צריכה אפילו יותר דרמה ממנה ;)
      אני אבדוק את שתי ההמלצות, אני לא זוכרת שהתעמקתי אי פעם במוצרים של גו'רדנה ועכשיו אני ממש ממש סקרנית :) תודה רבה יקירתי

      מחק
  5. שו אומורה? טוב, אני חייבת לנסות. הריסים שלי ארוכים מאוד. מאוד. אבל נפולים :( זה כל כך מבאס, אף פעם לא הגעתי לתוצאה ממש טובה עם מסקרה. למרות שהאיב סאן לורן החדשות והבניפיט ממש אחלה יחסית לאחרות.

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מעגל מדהים, ממש :) שמעתי עליו אינספור דברים טובים, הייתי חייבת לנסות בעצמי.
      הבעיה שיש הרבה מסקרות שהן אחלה, ואני מחפשת מסקרה שתהיה מושלמת :(

      מחק
  6. ניסיתי המון סוגי מסקרות והמסקרה האהובה עליי היא דה רוקט של מייבלין ובסט לאש אקסטרים של ג'ורדנה. הן עושות עבודה מצויינת.חשבתי לנסות את המסקרה של לוריאל אבל כנראה שאני הולכת לחשוב פעמיים על זה עכשיו
    פוסט מעולה ממש עוזר (:

    השבמחק
    תשובות
    1. זו ההמלצה השנייה שאני מקבלת על מסקרות של ג'ורדנה, אולי באמת אני אנסה את זה :)
      לטעמי המסקרה של לוריאל ממש לא שווה את הכסף :/ היא נותנת אפקט נחמד, לא יותר מזה.

      אני שמחה לשמוע שהפוסט עזר :)

      מחק
  7. מאוד אוהבת את הבלוג שלך.
    גם לי כואב הלב לשפוך כסף על מוצר שמתקלקל מהר, ומודה שלא נפלתי מהמסקרות של מאק (ניסיתי את זום לאש, סטודיו פיקס לאש ופרו לונג לאש).
    בינתיים המסקרה שהכי הפתיעה אותי הייתה של רימל. כן כן, ההיא שנמכרת במבצעים ב 30 ש"ח. היא לא מאוד מעבה או מאריכה (לי יש ריסים ארוכים ודי מלאים מלכתחילה), אבל מצד שני שומרת על ריסים מופרדים אחד אחד (יתרון עצום מבחינתי). והכי חשוב, היא אשכרה מעגלת לי את הריסים. מומלץ לנסות. ולכל יותר... הלכו 30 ש"ח

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש ממש שמחה לשמוע, תודה :)
      לפי התיאור שלך המסקרה של רימל לא תתאים לי... כי אני מחפשת מסקרה שכן תעבה את הריסים מאוד. מבחינת הפרדה רוב המסקרות שהראיתי כאן עושות את זה, ואני צריכה משהו מעבר.
      תודה רבה על ההמלצה :) חשוב לי לדעת גם מה לא יתאים לי, כדי לא לקנות סתם

      מחק
  8. גם לי יש ריסים ארוכים ויש לי 2 המלצות אחת עממית ואחת יוקרתית:
    אולטרה פלקס של פופה - לא זוכרת מה המחיר המלא שלה אבל קניתי אותה במבצעים ב29 ו49 שקל, מסקרה מדהימה, מראה דרמטי, ריסים מופרדים, לא מתייבשת, חבל על הזמן!
    היפנוז של לנקום - כנ"ל חוץ מהמחיר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על ההמלצה :) אני לא זוכרת כבר כמה פעמים המליצו לי על לנקום ;) נראה לי שבסוף לא תהיה לי ברירה אלא לנסות אותה...
      קיבלתי כבר כמה המלצות על מסקרות שונות של פופה, אז יש מצב שזו תהיה ההתנסות הבאה שלי

      מחק
  9. הי, מה שקרה לך עם הכתם השחור מתחת לגבה קרה לי עם מסקרה falsies feathers של מייבילין וגם אותי זה הפתיע. ממש עצבן אותי והפסקתי להשתמש בה כי מבחינתי זה ממש הורס את המראה. אגב עם מייבילין אחרת one by one זה לא קורה לי והיא טובה אבל קשה להסרה ושגם זה הפריע לי מאוד ולכן אין לי חשק לנסות עוד מייבליין.
    ולמומלצים שלי: כרגע קרליין בעממיות - יש לי את לה דיווה ואני מאוד מרוצה! את קליניק אני אוהבת בגלל קלות ההסרה אבל מבחינת אפקט זה לא זה. שמחתי לקרוא גם את ההמלצות של שאר הקוראות. אכן מסקרה מושלמת קשה למצוא. (וגם קרם עיניים טוב ) :)
    בתודה אביגיל

    השבמחק
    תשובות
    1. מה שקרה לי עם המסקרה של ג'ייד זה דיי חריג מבחינתי, זה לא קרה לי אף פעם עם מסקרות אחרות, לא עם זולות ולא עם יקרות, וגם לא קרה לי עם מסקרות אחרות של ג'ייד... תעלומה ;)
      אני חושבת שאת השנייה או השלישית שממליצה לי על מסקרות של קרליין, נראה לי שהגיע הזמן לתת להן צ'אנס :)
      קרם עיניים טוב דווקא מצאתי, השאלה איזה סוג את מחפשת

      מחק
    2. מה שקורה לי עם קרם עיניים זה שאני לא מרגישה שום וואו משום קרם. אני מורחת ולא יודעת אם זה טוב או לא. להבדיל מקרם פנים או כל קרם אחר שיש לי מושג מה הוא עשה לי. אשמח לשמוע מה הקרם שלך. העיניים שלי כבר עם קצת סמני גיל והעור פנים שלי שומני. בתודה :) אביגיל

      מחק
    3. אני ממש ממש אוהבת את קרם העיניים של ד"ר עור, המלצתי עליו כאן:
      http://alteregobeautyblog.blogspot.co.il/2013/02/blog-post_19.html

      אני אוהבת אותו בגלל שהוא מאוד קליל ולא שומני, והוא נספג מהר- גם בקיץ. יש לי כבר קצת נפילה של העור בעפעפיים, זה לא משהו דרמטי אלא רק משהו שאני רואה וזה מעצבן אותי, והקרם הזה עזר לי ממש תוך כמה ימים.
      אני מסכימה איתך שבקרם עיניים קשה לראות הבדלים, אני לא יודעת בת כמה את אבל לרוב בקרם עיניים לא נדע אם הוא טוב רק בעוד עשרים שנה נגיד, כשתהיה החמרה של הקמטים

      מחק
    4. תודה על ההמלצה! רשמתי לעצמי לבדוק את הקרם הזה אם כך :) (אני בת 44)

      מחק
  10. המעגל של שו אמורה מעולה, אני אוהבת אותו מאוד (אפילו שאצלי התוצאה לא ממש מורגשת כי הריסים שלי די עגולים גם ככה).
    אני מאוד אוהבת את המסקרות של לייף, ג'ייד וקליניק שהצגת. כולן נותנות לי תוצאה טובה, הן עושות את העבודה, נשארות כל היום וקלות להסרה.
    כשבא לי על ריסים קצת יותר מודשים, אני הולכת על הלנקום בדר"כ, אבל זה גם תלוי מצב רוח.

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, הלנקום הזו.... היא רודפת אותי ;) בא לי לנסות אותה רק בשביל להגיד "הנה, ניסיתי, עכשיו אני יכולה להמשיך את החיים שלי בשקט"

      בשבילי השו אומורה עושה הבדל עצום, אני ממש מרוצה ממנו :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...