יום ראשון, 5 באוקטובר 2014

La Roche-Posay לעור רגיש ושמן

היי חמודות, מה שלומכן?

קיבלתי לסקירה ערכת התנסות של לה רוש פוזה מסדרת Effeclar. באופן מוזר למדי, זו ההתנסות הראשונה שלי עם מוצרי החברה. קיבלתי המון המלצות על מקדמי ההגנה שלהם, אבל הגוף שלי החליט לפתח אלרגיה לסוג מסוים של מסנן קרינה שנמצא ברוב המוצרים שיש בשוק [החלטה מצוינת מצידו. לא בעייתית בכלל]


איפה הייתי? אה, כן, ערכת התנסות. הערכה כוללת שלושה מוצרים מוקטנים לטיפוח הפנים- סבון, תמיסה לכיווץ נקבוביות וקרם. לפי האריזה כולם מיועדים לעור שמן ורגיש, ומתיימרים לתקן פגמי עור. על האריזה עצמה לא ממש מפורט באיזה פגמים מדובר, שיטוט קצר ברשת הבהיר לי שהכוונה לאדמומיות, הצטברות סבום, אקנה וכו'.
עור הפנים שלי במצב טוב כרגע [טפו טפו טפו מלח מים חמסה חמסה], אז אני לא יודעת אם המוצרים האלה באמת גורמים לשינוי דרמטי. אני כן יכולה להגיד שהם עזרו לשמור על המצב ולא החמירו אותו.
קיבלתי את הערכה מאתר מדי-לינק, ואומנם הערכה המוקטנת מופיעה באתר אבל כרגע לא ניתן לרכוש אותה אלא רק את המוצרים בגודל מלא. חבל, כי זו אחלה ערכה לנסיעות, וגם פתרון טוב למי שרוצה להתנסות קודם בכמות קטנה לפני רכישה של הגודל המלא.
הקוד BLOG5ML מקנה 5% הנחה על כל רכישה [גילוי נאות הפוך: אני לא מקבלת אחוזים על השימוש בקוד]

סבון פנים Effaclar- Purifying Foaming Gel
מחיר: 104 ש"ח ל-200 מ"ל
או 82.90 ש"ח במדי-לינק

יש לי שריטה קטנה לגביו- בכל שימוש שיחקתי עם עצמי את המשחק "זהי את הריח", מאחר והוא מבושם בריח לא ממש ברור [הניחוש הכי מוצלח שלי? ורדים].
הסבון מאוד נעים על העור, מקציף מצוין ומספיקה כמות קטנה בשביל כל הפנים. הוא מנקה מעולה ומתמודד עם הסרת מייקאפ בצורה דיי טובה. החיסרון היחידי, שהוא מעט מייבש את העור.
המחיר לא נמוך, אבל הוא דיי דומה למחירים של סבונים אחרים שאהבתי כמו סבוקלם והולילנד, כך שיש סיכוי טוב מאוד שארכוש את המוצר בגודל מלא. בגלל שהוא קצת מייבש אני לא חושבת שהוא יתאים לי לחורף לשימוש יומיומי, ויהיה טוב בעיקר בקיץ.

תמיסה מכווצת נקבוביות Effaclar- Astringent Lotion Micro-Exfoliant
מחיר: 104 ש"ח ל-200 מ"ל
או 82.90 ש"ח במדי-לינק

המוצר הזה השאיר אותי קצת מבולבלת... אלה לא מי פנים מאחר ובסדרה הזו יש תמיסה מיסלרית שהיא מי הפנים, ומבחינת ההגדרה נראה שזו תמיסה שתפקידה לכווץ נקבוביות. מצד שני, אופן השימוש זהה למי פנים, וההמלצה היא להשתמש בתמיסה אחרי סבון הפנים. אני לא בטוחה אם הכוונה היא להשתמש גם בתמיסה וגם במי הפנים, או שהתמיסה מספיקה.
ככה או ככה... זה המוצר היחידי שלא אהבתי בערכה. לא רק ההגדרה המבלבלת שלו, בעיקר כמות האלכוהול הגדולה שהוא מכיל [זה הרכיב השני ברשימת המרכיבים]. אני קצת אמביוולנטית לגבי אלכוהול, מצד אחד יש לו יכולת ניקוי וחיטוי טובה מאוד ובמשך תקופה מסוימת העדפתי מוצרים שמכילים אותו. מצד שני, הוא יכול להיות דיי אגרסיבי, ולפעמים במקום לאזן את העור הוא מייבש אותו, גורם להפרשת עודפי שומן והחמרת האקנה.
אני אישית לא ארכוש את המוצר הזה בגודל מלא, אם עור הפנים שלכן כן זקוק לאלכוהול יכול להיות שהתמיסה הזו תתאים לכן.

קרם פנים Effaclar Dou
מחיר: 125 ש"ח ל-40 מ"ל
או 99.90 ש"ח במדי-לינק

המשחק המטורף "זהה את הריח" חוזר! הריח של קרם הפנים זהה לריח של סבון הפנים וגם בשלב הזה ניסיתי להבין מה זה [ועדיין, שום מושג]. בכל מקרה הבישום של שניהם עדין ומתפוגג מהר מאוד.
הקרם מיימי וקליל מאוד, ונספג מהר. לא ניסיתי אותו כקרם יום ובסיס למייקאפ, אלא רק בלילה לפני השינה. בקיץ יש לעור שלי נטייה להזיע את רוב הקרמים, ועם הקרם הזה הוא הסתדר בצורה דיי טובה.
בשביל הקיץ ועונות המעבר הקרם מצוין, אבל יש לי חשש קל שבחורף הוא לא יספיק. מצד שני, יכול להיות שדווקא בחורף הוא יהיה מצוין כבסיס למייקאפ, אבל בערב אני אצטרך משהו עשיר יותר. מאחר ועדיין לא הייתה לי הזדמנות לבדוק את העניין זה רק בגדר השערה.
עדיין לא החלטתי אם לרכוש את הקרם בגודל מלא, אני רוצה לראות איך העור שלי יגיב לחורף ואז אני אחליט.

מה דעתכן על מוצרי החברה? פרט למקדמי ההגנה יש מוצרים אחרים שכדאי לי לנסות?




6 תגובות:

  1. אני סובלת מעור אדמומי והמליצו לי על המוצרים של החברה הזו. בדיוק,אתמול התחלתי לחפש אחר מקום בו אוכל לרכוש אותם. בארץ אין סיכוי להשיג אותם נכון? הייתי שמחה בהתחלה לקבל דוגמית כדי לבדוק שהמוצרים אכן מתאימים לי, באסה שאין אופצייה יותר לקבל דוגמיות :/ ואגב נהניתי לקרוא את הפוסט כתוב מעניין :) ואף מעשיר

    השבמחק
    תשובות
    1. ראיתי כבר את התגובה שלך בפייסבוק אבל אני אכתוב גם כאן למקרה שמישהי אחרת תרצה לדעת גם :)
      אני יודעת שחלק מהמוצרים של לה רוש פוזה כן נמכרים בארץ בפארמים ובבתי מרקחת פרטיים. לגבי הסדרה הזו- אני לא יודעת.
      אני כן יודעת שיש אתרים ישראלים שמוכרים אותה, למשל מדי-לינק, יש קישורים בפוסט וגם קופון הנחה :)

      מחק
  2. קטע, בדיוק היום עברתי ב Farmacia וחיפשתי קרם פנים חדש כי שלי עומד להגמר והצצתי על המוצרים של הסדרה הזו שמאוד מסקרנים אותי. תודה על הסקירה המצוינת! והצילומים מקסימים כהרגלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. בשמחה רבה יקירתי, תודה לך על המחמאות :)

      מחק
  3. המוצרים שלהם ממש טובים, לפחות ממה שניסיתי עד כה.
    המחירים עדיין קצת גבוהים (בצרפת הם הרבה יותר זולים, או חלק באתרים ששולחים לארץ) אבל מה חדש?

    השבמחק
    תשובות
    1. זו פעם ראשונה שניסיתי, הסבון והקרם ממש טובים לדעתי. ואת צודקת, לגבי המחירים היקרים יותר בארץ באמת אין חדש :/

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...