יום שישי, 17 באוקטובר 2014

הביאו את הסתיו

היי חמודות, מה שלומכן?
אתמול כשצילמתי את התמונות לפוסט ירד בחוץ גשם שוטף פלוס סופת רעמים. עכשיו יש בחוץ שמש כאילו אמצע אוגוסט מינוס החום הכבד. אני אוהבת את הסתיו, זה כאילו שהוא נותן לנו לטעום רק מהדברים הטובים בחורף ובקיץ. החום לא מעיק מדי והקור לא כבד. בקיצור, כיף :)
זה בדיוק הזמן לשנות קצת את שגרת הטיפוח ולהחליף את הקרם הקליל במשהו עשיר יותר, ולעבור מאיפור קליל ובהיר לגוונים עמוקים וכהים.

MAC- See Sheer
מחיר: 90 ש"ח בחנויות או באתר

See Sheer הוא שפתון מסדרת Lustre בגוון ורוד קורלי וקצת נטייה לחום. הוא פיגמנטי, לחותי ונוח מאוד למריחה. כמו שהשם מרמז, הוא לא אטום לחלוטין מה שהופך אותו לעדין, יומיומי וקל מאוד לשימוש, גם למתאפרת המתחילה. העמידות לא גבוהה, הוא ישרוד שתייה ונשנוש קל, אבל אחרי ארוחה מלאה תצטרכו לחדש אותו [מזל שהוא קל לתפעול]. למרות שהוא לחותי, הוא עדיין מדגיש מאוד שפתיים יבשות וסדוקות...
השפתון הזה נמצא תמיד בתיק האיפור שלי בגלל שקל מאוד לשלב אותו כמעט עם כל איפור. אולי זה לא הגוון הקלאסי לסתיו-חורף, אבל בחרתי בו בגלל שהוא משתלב נהדר עם איפור עיניים דרמטי יותר, כשרוצים לשמור על שפתיים נייטרליות [אבל ממש לא רוצים עוד שפתון ניוד].
כמו כל מוצרי החברה הוא לא זול, אבל אפשר לקבל אותו במסגרת back2mac כמו שאני עשיתי [עוד פרטים תמצאו באתר].
* בניגוד למקומות אחרים, במאק דואגים לחטא את מוצרי האיפור ולכן אפשר לגשת לחנות ולבקש להתנסות בכל מוצר בלי בעיה :)

Weleda- Almond, קרם פנים לעור רגיש, רגיל עד שמן
מחיר: 104 ש"ח ל-30 מ"ל או 88 ש"ח במדי-לינק [הקוד BLOG5ML מקנה עוד 5% הנחה]
* לא נוסה על בעלי חיים
* התקבל לסקירה מטעם מדי-לינק

הקרם עשיר ומבוסס על מים, וכולל גם תמציות שקדים ושזיפים. המרקם קצת משחתי אבל עדיין נעים, ובגלל שהוא ללא בישום הריח קצת מוזר אבל עדין מאוד ולא הפריע לי בכלל.
אני חושבת שזאת פעם ראשונה שאני משתמשת בקרם שמגיע בשפופרת לחיצה שעשויה מתכת. זה מזכיר קצת משחה רפואית, אבל מסתבר שזה מאוד נוח לשימוש, וכנראה שזה יאפשר לנצל את מקסימום הקרם [בניגוד לקרמים של ביודרמה למשל, שתמיד צריך לריב איתם מכות לקראת הסוף]
רק לפני חודש הקרם הזה היה כבד מדי בשבילי, אבל בשנייה שהטמפרטורות ירדו פתאום העור שלי צריך יותר לחות והקרם הפך להיות מאוד רלוונטי, בעיקר כקרם לילה.
כתוב שהוא מיועד לעור רגיש ולהרגעת גירויים, אלרגיות וכו'. אני סקרנית מאוד לראות איך העור יגיב אליו בזמן התפרצות סבוריאה, אבל אני אצטרך לחכות עם הבדיקה הזו לחודשי החורף.

Loreal- Color Infaillible, 012 Endless Chocolat
מחיר: 80 ש"ח

כבר כתבתי על סדרת הצלליות הזו כל כך הרבה [כאן, וכאן], ואין לי הרבה מה להוסיף על מה שכבר נאמר.
גם צללית מס' 12, שוקולד נצחי פיגמנטית בטירוף, רכה, קלה להנחה וקלה לטשטוש. יצור הכלאיים בין צללית אבקה לצללית דחוסה נפלא בעיניי. במקרה הזה מדובר בצללית חומה כהה, בגוון שוקולדי חם עם קצת נטייה לאדמדמות [שפחות באה לידי ביטוי בתמונה]. בשביל איפור עיניים מהיר אני פשוט משלבת אותה עם Sahara Treasure, צללית נוספת של לוריאל.
* כדאי לחכות למבצעים בארץ או להזמין און-ליין

China Glaze- Don't Make Me Wine
מחיר: כ-5$
* לא נוסה על בעלי חיים

אני חושבת שהזמנתי את הלק הזה דיי בטעות, אבל זו הייתה טעות מוצלחת מאוד. קיבלתי לק מהמם, בגוון עמוק של יין-סגול-שזיף. גוון מושלם לחורף [ובכלל], עם פורמולה טובה, אטימות מלאה אחרי שתי שכבות [בתמונה אני עם טופ מבריק, אבל גם בלעדיו יש ללק ברק יפה].
אף אחד מהלקים של צ'יינה גלייז לא ממש עמידים עלי, וכבר אחרי יומיים מתחילים צ'יפים- אבל עמידות היא משהו אינדיווידואלי מאוד.
עדכון: הלק יצא כחלק מקולקציית חורף 2013 שהיא כנראה מוגבלת, אבל עדיין נמכרת בלי בעיה בהרבה מקומות. אני הזמנתי אותו מ-Cherry culture, אבל עדכנו אותי שהוא לא במלאי כרגע. אפשר למצוא אותו גם באיביי, וגם ב-Beauty Joint באתר הרגיל שלהם וגם בחנות שלהם באיביי.

Calvin Klein- Tempting Glance Intense- 112 Smudge
מחיר: 34 ש"ח בסטרוברינט

אם כבר טעויות... גם הצללית הזו מצאה את דרכה אלי בטעות. קיבלתי אותה במתנה מחברה שקנתה ולא אהבה. מאז העיצוב של האריזה השתנה, והכמות הוקטנה בחצי משום מה, אבל המחיר עדיין משתלם.
סמאדג' היא צללית מאט שחורה, עם מעט גליטרים שלא ממש ברור לי מה הם עושים שם ומה תפקידם בכוח, כי על העפעפיים לא ממש רואים אותם. הפיגמנט בינוני, ועל העפעפיים מתקבל גוון יותר אפור, טיפה שקוף. בכל מצב אחר הייתי קוטלת את הצללית אבל הפעם זה דווקא יתרון. אני משתמשת בה בעיקר כדי להדגיש ולתת עומק לאיפור [למשל כמו במדריך הזה של ונילה-סקיי, בערך בדקה 3:45]. כשאין לי זמן אני מניחה צללית בהירה על כל העפעף, ואת סמאדג' אני מניחה בעיקר בשליש החיצוני וקצת בקפל. זו לא הצללית בשביל מעושן קלאסי וכבד, אלא יותר בשביל מעושן-לייט שמתאים ליומיום, ומתאים במיוחד למי שמתקשה לעבוד עם צלליות כהות ומפחדת להגיע למראה הפנס בעין.


בעבר כתבתי על עוד כמה מוצרים שמתאימים בול לסתיו... בתחום הטיפוח יש את הבאלם המצוין של נוקס, ואת קרם הידיים של ד"ר פישר מסדרת יו-לקטין, שמציל אותי כל חורף מיובש קיצוני.
שני לקים סתוויים שאני מאוד אוהבת הם Muddy Rose של CND, ו-Foie Gras של צ'יינה גלייז.

ספרו לי, מהם המוצרים החורפיים האהובים עליכן?



10 תגובות:

  1. האודמים הסתויים שלי הרבה יותר קודרים :P מסכימה איתך לגבי הצללית של לוריאל - אני מאוד מאוד אוהבת אותה! והלק נראה משגע :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מטורפת על האודמים הדרמטיים שלך :)
      תודה רבה :)

      מחק
  2. איך אני אוהבת איפור סתיוי :) כיף להוציא את הצבעים הקודרים לאיוורור ;)
    אני מאוד אוהבת את הצללית סהרה של לוריאל מהסדרה שציינת, זהב מדהימה, משדרגת כל מראה ערב ל"פאנסי" ;)
    את השפתון הזה של מאק עוד אין לי, אבל התאהבתי בגוון עוד כש essie button הדגימה אותו בסתיו שעבר :)
    פוסט מקסים יקירתי! נהניתי לקרוא

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, איזה כיף לשמוע :)
      הסדרה הזו של לוריאל מדהימה, והצללית זהב בכלל מוצלחת... היא משתלבת כמעט עם כל גוון אחר שיש לי.
      והשפתון של מאק מעולה, גוון כזה שקל ללבוש וקל לשלב עם כל דבר

      מחק
  3. הווו בא לי את הלק של צ'יינה גלייז רק בגרסא מט :]

    השבמחק
    תשובות
    1. וואי, זה באמת יכול להיות שילוב מוצלח!
      אני אנסה אותו בהזדמנות עם הטופ מאט שיש לי...

      מחק
  4. אחלה של גוונים!
    אני ממש אוהבת את גוון השפתון ומדמיינת אותו עלייך- בול את.
    קרם השקדים מעולה עבור העור שלי, ועל הדרך ריח השקדים המרציפני עושה לי חשק עז למרציפן.
    ושלום גם ללק המקסים...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה :) השפתון הוא באמת בול אני... והייתה לי הרגשה שתאהבי את הלק ;)
      לקרם שלי אין ריח של מרציפן :( וחבל, כי אני אוהבת ממש

      מחק
  5. הלק הזה הורס!!! פוסט מקסים :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...