יום ראשון, 12 בינואר 2014

הטאג המשוגע שלי: כחול

במקור, המטרה בטאג צבעי הקשת היא לבחור פריט אחד מוצלח מכל צבע.
בפועל, אני לא טובה בלבחור. אני יכולה לשבת שעה מול תפריט ולהתלבט בין קפה הפוך לשוקו עם קצפת, לבחור באחד מהם ואז להתחרט שלא הזמנתי את השני. כשראיתי את הפוסט של ליאן רציתי גם, נכנסתי למצוקה ובסוף החלטתי לבחור צבע אחד לכל פוסט. ואז החלטתי שאני לא מתכוונת למלא את כל הצבעים [כי בחייאת, צהוב? כתום?], ואני גם לא מתכוונת לבחור רק פריטים שאני אוהבת [בלוגרית פוחזת שכמותי].


L.A. Girl- 3D effects, Brilliant Blue
מחיר: 4-5$
* לא נוסה על בעלי חיים [לפי הצהרה באתר החברה]

מבצע שווה ב-Cherry Culture + מצברוח מזעזע = הזמנה אימפולסיבית, והלק הזה הוא אחת הרכישות הכי מוצלחות שלי בתקופה האחרונה. הפורמולה שלו טיפה מוזרה, בשכבה הראשונה המריחה לא אחידה ומתקבל משהו עכור וכעור [כל הכבוד לי על משחק המילים]. בשכבה השנייה מתקבל לק אטום ואחיד, עם גוון עמוק ומיוחד. זה הניסיון הראשון שלי עם לקים של החברה, והתרשמתי לטובה.
למרות הגוון הכהה והגליטרים ההסרה שלו קלה כמו כל לק קרמי סטנדרטי.
[סוד קטן- הוא מהמם גם עם טופ מאט. אני מבטיחה לצלם את זה בהזדמנות]
החסרונות? יש בסדרה של ה-3D effects עוד שבעה לקים, והם לא שלי :(

* לא משנה כמה ניסיתי, אני עדיין מרגישה שהתמונות לא מצליחות להעביר את היופי והייחוד של הלק הזה

גאיה- צללית מינרלית, SH-26
מחיר: 88 ש"ח
* לא נוסה על בעלי חיים

עד כמה שאני יודעת, גאיה היא חברה ישראלית שמתמחה באיפור מינרלי. בהתחלה היא נמכרה רק בחו"ל ולפני כמה שנים עשתה עלייה לארץ [רשימת סניפים אפשר למצוא באתר החברה]. יש לחברה גוונים מאוד מיוחדים, ושתי הצלליות שיש לי פיגמנטיות ונוחות להנחה.
הקופסא עצמה יפה מאוד, אבל היא גם גדולה ביחס לצלליות אחרות ודיי מסורבלת. יש לצלליות שניסיתי בעיה מאוד מוזרה- האבקה לא מתקבעת כמו שצריך, וגם ניסיון הטשטוש הכי קל מסיר את רוב הצללית, ומגוון כחול עמוק מתקבל כחול-אפרפר חיוור ולא מחמיא. לא משנה איזה בסיס ניסיתי, הבעיה חוזרת על עצמה תמיד.
יש לי ניסיון מצוין עם מייקאפ של החברה, אבל הצלליות ממש לא הרשימו אותי, בעיקר לא בהשוואה למחיר הגבוה של 88 ש"ח לצללית בודדת.

Careline- Super Long Lasting Eye Liner- 211 Petrol Blue
מחיר: 60 ש"ח לפני הנחות
* לא נוסה על בעלי חיים

לא סתם יש לחלקכן דז'ה-וו, מאחר וכבר כתבתי על עפרונות העיניים של קרליין, שהספיקו מאז לעבור מהפך עיצובי ללבן מהוקצע וסקסי.
דעתי על העפרונות לא השתנתה, העפרונות המכניים הכי עמידים עלי מבין כל סוגי העפרונות האחרים שניסיתי [במקרה שלי זה אומר 5-6 שעות עלובות, אבל זה מה יש]. Petrol Blue הוא משהו בין כחול לירוק כהה, גוון עמוק ומיוחד ששימש אותי בין השאר באיפור העיניים הזה.
המריחה של העיפרון טיפה קשה, ולכן הוא פחות מתאים לתיחום עליון ועובד יותר טוב כתיחום במעקה העין [וחבל, זה אחלה צבע לאייליינר].

Life-Quick Dry- 122
מחיר: 25 ש"ח
* התקבל לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים

כן, שוב יש לכן דז'ה-וו מוצדק, כבר כתבתי על סדרת Quick Dry של לייף. המחיר טוב, הפורמולה מצוינת ואפשר להסתפק אפילו בשכבה אחת עבה כדי להגיע לאטימות. אני משתמשת במייבש לק על בסיס קבוע לכן לק שמתייבש מהר פחות קריטי עבורי, אבל זה נחמד בשביל מי שלא רוצה לקנות עוד משהו בנוסף ללק [רק קחו בחשבון שבלי הטופ הלק פחות מבריק ויש לו גימור קצת יותר פלסטיקי].
אני לא מתה על לקים כחולים, הם צריכים להיות עם גימור מיוחד כדי שאני אסתכל לכיוונים. כשהלק הזה הגיע אלי החמצתי אליו פנים, והוא מצידו עמד באתגר בכבוד והראה לי שגם לק כחול קרמי פשוט יכול להיות מגניב. משהו בגוון המדויק שלו פשוט עושה לי את זה.
החיסרון העיקרי הוא ההסרה, היא לא סימפטית וקצת צובעת את הציפורניים והאצבעות בכחול [זה יורד בקלות במקלחת, אבל זה עדיין קצת מעצבן]

Essence- Special Effect-10 Glorious Aqarius
מחיר: כ-2 יורו
* לא נוסה על בעלי חיים

קיבלתי אותו במתנה מחברה שטסה לחו"ל. שמעתי על מוצרי החברה בעיקר בהקשר של המחירים הזולים שלה, וזו ההתנסות הראשונה שלי. גליטרים בתכלת, זהב וכסף... מה יכול להיות רע?
הגליטרים דיי דלילים מאחר והם לא מיועדים לעמוד בפני עצמם, אלא מעל לק אחר. אני מטורפת על השילוב בין השחור לבין הגליטרים, והאנשים סביבי מתחלקים לשניים- אלה שהתלהבו ואלה שחושבים שכל הבלינג-בלינג הזה מוגזם.
כמו גליטר טיפוסי ההסרה שלו מסויטת, ואני ממליצה בחום על שיטת נייר הכסף [אם עדיין לא ניסיתן- הנה מדריך של cutepolish].
[אגב, יש איזו שמועה על כך שמוצרי החברה יימכרו גם בארץ במחירים אטרקטיביים, ורק נותן לקוות שזה באמת יתממש]

Life- Easy Eye Liner- Dark Blue
מחיר: 60 ש"ח לפני הנחות
* התקבל  לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים

לייף, מותג הבית של סופר-פארם לא מפסיק להפתיע בתקופה האחרונה ולא רק בתחום הלקים. לצד צלליות בודדות באיכות מצוינת הושקה גם אחלה מסקרה [תיסקר בפוסט נפרד] ואייליינר טוש פסיכי.
השפיץ שלו דק מאוד, יציב ומדויק [תוכלו לראות את הביצועים שלו בפוסט של טל וגם בפוסט של פיצ'ה]. הוא פיגמנטי ועמיד יותר מכל דבר אחר שניסיתי. עמיד ברמה כזו שאפילו מקלחת ומתקפת של מסיר דו פאזי לא הצליחו להתמודד איתו בהצלחה, ובבוקר למחרת מצאתי את עצמי עם שאריות של כחול על העפעפיים. וגם בערב השאריות האלה היו שם... אחרי קצת יותר מ-24 שעות הוא נכנע לכוחות הטבע ונעלם. נשבעת שבשלב מסוים קראתי את הכיתוב על הטוש כמה פעמים, כדי לוודא שלא התבלבלתי עם טוש ציור רגיל.
בעיניי עמידות כזו היא חיסרון, אבל אם אתן בקטע של חתונה קתולית- זה האייליינר בשבילכן ;) [יש שמועה שהגרסה השחורה עמידה בצורה קצת יותר הגיונית, לא היה לי אומץ לנסות]

Pupa- Holographic Nail Polish- 034

לרוב כשאני עושה טעויות אני מקווה שאף אחד לא שם לב. הפעם הטעות שלי מצולמת ומתועדת במאה ומשהו תמונות גולמיות ששימשו להכנת הפוסט הזה.
אחרי שסיימתי לצלם ולערוך גיליתי שהסדרה ההולוגרפית של פופה יצאה במהדורה מוגבלת שלא נמכרת יותר בארץ [מצאתי כמה שאריות באיביי].

ממש רציתי לסיים את הפוסט עם מדריך מגניב לאיפור כחול. התקשיתי מאוד למצוא מדריכים לאיפור לביש שלא נראה מוזר, ובמקום החלטתי להתרפק על נוסטלגיה מוזיקלית מטופשת






18 תגובות:

  1. הגעתי למסקנה ברורה - כל לק שאני אראה עלייך אני יאהב וארצה גם!
    אני לא חובבת כחול (אם כי יש שינוי חיובי בתקופה האחרונה) וכל לק שראיתי כאן אהבתי!!! וכמובן שהבלינג בלינג של הגליטרים ממש לא טו מאץ' בעיניי :-) גם הצללית של גאיה נראית יפיפייה בסווטש וחבל לשמוע שהיא מתפוגגת בעבודה :/
    התמונות פשוט מקסימות אהובה. ממש אהבתי!
    נשיקות וחיבוקים <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      אני ממש אוהבת כחול, והוא כ"כ קשה לשילוב בתור איפור עיניים רגיל... ולעומת זאת כשזה מגיע ללקים אני פחות מתלהבת מכחולים, אלה ממש הלקים הבודדים שאני אוהבת :)

      מחק
  2. התמונות פשוט נהדרות!
    אני קניתי לאחרונה ג'ל איילינר כחול מהמם של סמאשבוקס (בטעות האמת, הייתי בטוחה שזה צללית קרם), ותמיד חשבתי שאיילינר כחול נראה זול ויותר מדי מזכיר את המראה ההו-כה-אופנתי של צללית כחולה בהירה עד הגבות ורק לחשוב על זה עשה לי בחילה, אבל באמת שזה היה צבע כל כך מהמם שלא יכולתי לא לקנות! אז עכשיו צריך לנסות לאט לאט להכניס את זה לשגרת האיפור שלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      אני חושבת שאייליינר כחול יכול לעבוד כשזה לא גוון של כחול "נקי", אלא עם יותר נטייה לטורקיז או לאפור, או אם זה כחול כהה למשל... ובשילוב עם צלליות חומות זה יכול לתת אחלה קונטרה :)
      באופן אישי אני מתה על צלליות כחולות, יש לי כמה ומדי פעם אני מתלהבת מעוד אחת וקונה, ואז נזכרת שאני פשוט לא מצליחה לשלב אותן ככה שזה יהיה אלגנטי ומגניב

      מחק
  3. הצילומים שלך פשוט מעולים לאחרונה! עושים חשק ;-)
    אהבתי את הרעיון של הפוסט , ומחכה לצבעים נוספים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :) אני ממש נהנית לצלם, לפעמים אפילו יותר מאשר לכתוב ;) [אבל ששששש אל תגלי לאף אחד]

      מחק
  4. צילומים מקסימים! אהבתי מאוד את הבחירות הכחולות שלך. הלקים של פופה ו LA מהממים!
    האייליינר הזה של לייף פשוט בלתי אפשרי. הוא מכתים את העור גם אחרי שמסירים אותו, אבל הבעיה העיקרית שלי איתו היא שהוא נמרח בשלבי המריחה וזה מעצבן.
    בקרליין אני מעדיפה את העפרונות הלא מתחדדים.
    אחלה טאג :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה :)
      באופן אישי לא נתקלתי בבעיות מיוחדות עם האייליינר של לייף בכל מה שקשור להנחה שלו... מצד שני, בגלל שהוא כ"כ עמיד לא עשיתי איתו יותר מדי נסיונות.

      העפרונות המתחדדים של קרליין הרבה יותר נוחים לעבודה, עלי הם פחות עמידים משום מה :/ במכניים אני משתמשת בעיקר לתיחום במעקה העין, ובמתחדדים אני משתמשת בעיקר בתור אייליינר

      מחק
  5. אהבתי את הרעיון של הפוסט מקווה לראות עוד צבעים :}

    השבמחק
  6. אני מתה על כחול כך שאין ספק שנהנתי מהכחלחלות ששטפה את עיניי פה,
    ובעיקר הלק של אסנס כבש את ליבי.
    אם הולך להגיע פוסט כזה בסגול אני בכלל אהפוך לשלולית.

    השבמחק
    תשובות
    1. תכיני את הדלי!
      ייקח לי עוד זמן להעלות את הפוסט הסגול בגלל הזמן שלוקח לי לצלם את הכול לבלוג... אבל זה בהחלט יקרה

      מחק
  7. כחול הוא ממש לא הצבע שלי, למרות שעשיתי לא מעט מראות איפור כחולים לבלוג (וגם סתם לעצמי :).
    הגליטר הזה של אסנס פשוט יפייפה - קניתי אותו ועוד אחד מהסדרה כשהייתי באמסטרדם, ואם ההסרה שלו לא הייתה כל כך סיוטית כמו שכתבת, בהחלט הייתי מזמינה מאיביי עוד הרבה מהם!

    השבמחק
    תשובות
    1. וואלה? הפתעת אותי עכשיו! אני זוכרת את השילובים האמיצים שלך שכוללים צלליות כחולות :)
      הגליטר של אסנס הוא אחד המוצלחים, לטעמי הוא הכי יפה בסדרה הזו... אני סקרנית מאוד לנסות לקים אחרים שלהם, אבל נראה לי שכרגע כדאי שאני ארגע קצת, גם ככה יש לי יותר מדי לקים

      מחק
  8. התמונות שלך הורסות! ועשית לי חשק לעשות פוסט בקונספט כזה.
    באיפור עדיין לי יש מגבלה בתחום הכחול- אבל בלקים? הביאו לי כחול!
    אני מטורפת על ה-LA הזה, טוב שקלטת אותו בעין!
    האסננס משגע עלייך, בחירה נכונה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש אשמח לקרוא פוסט כזה שלך! :)
      ה-LA היה אימפולסיבי לגמרי ואני ממש שמחה שהצליח לי ;)

      מחק
  9. אהבתי ממש את השימוש בקרח! מקסים מקסים.
    לי יש בעיה עם איפור כחול, לא מחמיא לי ולא מבינה אותו. לגבי הלקים אני הפוכה ממך - אוהבת ממש!
    רק חבל שאסור לי לעבודה :(

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש ממש שמחה לשמוע, אחרי שצילמתי קצת פחדתי שזה לא יצא כמו שרציתי....
      אני לגמרי מבינה אותך, הגבול בין איפור כחול מחמיא לבין משהו מפלצתי וכעור כ"כ דק...

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...