יום שני, 30 בדצמבר 2013

EOTD: נוצות וצלליות

היי, אני ליהי ואני גיקית. אני גם סטודנטית לביולוגיה עם פטיש קשה לצפרות, ואם תשאלו אותי איזו ציפור אני הכי אוהבת תכניסו אותי למצוקה קשה.
החתיך הזה הוא עורבני שחור כיפה [תודה גדולה לליאור כסלו על הרשות להשתמש בתמונה].
פעם בצבא שמענו יללות של גור חתולים, יצאנו החוצה כדי לחפש אותו ולתת לו לאכול. אחרי 20 דקות של חיפושים גילינו עורבני שעמד על ענף של עץ וחיקה קולות של חתול. לא כ"כ נדיר לשמוע אותם מקשקשים ומחקים בעלי חיים אחרים. [אם זה מעניין אתכן תוכלו לקרוא עוד קצת כאן]



ביומיום יש לי בערך 30 שניות להתאפר, וזה מספיק לי למייקאפ, מסקרה הצצה מהירה בשעון וזינוק לאוטובוס. נמאס לי מהאיפור החד-גוני, וכבר כמה שבועות מתחשק לי להכניס לבלוג משהו בהשראה של הטבע.
לא נתברכתי בכשרון ציור משוגע, לכן בחרתי במשהו קליל בתור התחלה. אני אוהבת עורבנים, ואני אוהבת את הדוגמא הכחולה על הכנפיים שלהם [כמו שרואים בהגדלה כאן].
החלטתי להתמקד בשילוב שבין גוונים של חום וכחול לבין השחור

עבדתי על הפוסט הזה בטרנינג בלי שום כוונה לצאת מהבית, לכן התעצלתי למרוח מייקאפ והסתפקתי בקונסילר.
השתמשתי ב-Sisley- Phyto Cernes Eclat [התקבל לסקירה]. הקונסילר מגיע בשלושה גוונים בלבד, הקצה של השפופרת מתכתי ויכול לשמש לעיסוי מתחת לעיניים, ומצורפת גם מברשת. אני לא התלהבתי מהמברשת, וגם לא מההבטחות לשפר את מצב הכהויות והנפיחויות.
מנגד, התלהבתי מאוד מיכולת הכיסוי שלו. לרוב אני מעדיפה קונסילרים עם תת גון צהוב כדי לסתור את הכהויות הסגולות-כחולות שלי, ואילו גוון מס' 1 הוא עם תת-גוון ורוד. בכל זאת הוא מצליח להסתיר את הכהויות בצורה טובה מאוד, בלי לגרום להן להיראות אפורות. זה לא כ"כ בא לידי ביטוי בתמונה, אבל יש לו אפקט קל של הארה.
הוא סמיך ומאוד לחותי, אבל לא נכנס לקמטוטים ובעיקר עמיד לאורך יום שלם בלי צורך בפידור. אני מרוצה מאוד מהביצועים שלו, ולטעמי הוא לא נופל מהפרולונגוור של מאק.
החיסרון העיקרי הוא המחיר, 415 ש"ח לפני הנחות [כי ככה זה עם חברות יוקרה]. הייתי שמחה לרכוש אותו בעצמי, אבל כרגע זה לא יקרה.
עדכון [31.12]: שכחתי להתייחס לשני דברים. לדעתי הקונסילר מצוין להסתרת כהויות מתחת לעיניים, אבל פחות מתאים לכיסוי של פצעונים למשל.
הקונסילר מוגדר כמתאים לכל סוגי העור, ולדעתי זה בהחלט יכול לעבוד. הוא מספיק לחותי כך שיתאים לעור יבש, ועמיד מספיק כך שיתאים גם לעור שמן [לי יש עור שמן].

הבסיס לצלליות הוא הפריימר Too Faced- Shadow Insurance. זו כבר פעם שלישית שאני רוכשת אותו, ולא מוכנה להחליף.

הגוונים החומים מהפלטה Heaven and Earth של MUA, וזהו הניסיון הראשון והמאכזב שלי עם מוצרי החברה. הפלטה עולה 4 פאונד, והזמנתי אותה בתקופה ש-MUA עשו מבצעים מטורפים דרך עמוד הפייסבוק. זו הייתה הזמנה דיי ספונטנית, התלהבתי מהגוונים החומים וקניתי. הגוונים אכן יפים, וזו הייתה יכולה להיות אחלה פלטה אלמלא הפיגמנט הדל במיוחד של הצלליות. התאפרתי עם הצלליות הכי כהות בפלטה, ולא משנה כמה העמסתי התוצאה דיי בהירה וסולידית כמו שאתן יכולות לראות. אני משתמשת בפלטה הזו מדי פעם, בעיקר כשאני צריכה גווני ביניים לצורכי טשטוש.
אני לא רואה טעם להכביר במילים או בסווטצ'ים, לטעמי הפלטה לא שווה את הכסף ויש חברות זולות אחרות שיספקו את הסחורה.


ועכשיו לטוויסט הקטן בעלילה...
לתיחום העליון השתמשתי ב-Eyestudio Lasting Drama Gel Liner השחור של מייבלין. מעליו שרטטתי פס כחול-בהיר עם צללית מפלטת The Original של סליק.
במעקה העין תחמתי עם עיפרון עיניים עמיד של קרליין, מס' 211- petrol blue. כדי להדגיש את האפקט בקו הריסים עברתי עם הצללית הכחולה הכהה מאותה פלטה של סליק.

מלכתחילה לא התכוונתי ליצור איפור לביש, אלא לשחק עם שילובים של גוונים. אני לא חושבת שיצא איפור דרמטי, ומצד שני זה כל כך לא הסגנון שלי, ואין מצב שתראו אותי מתאפרת ככה ביומיום...





13 תגובות:

  1. מהממת!
    ההשראה מגניבה לאללה והאיפור יפהיפה,
    שתהיה שנה טובה! מתגעגעת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה חמודה :) שתהיה אחלה שנה אזרחית

      מחק
  2. איזה יופי של איפור אהובה!!
    ממש אהבתי את שילוב הצבעים ואת הביצוע. התוצאה הסופית מקסימה וממש עשתה לי חשק לנסות בעצמי :-)
    אשמח לעוד הרבה פוסטים עם מראות איפור שלך!
    שנה מקסימה יפתי, מלאה בהצלחות, אושר ובריאות.
    נשיקות וחיבוקים <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) אני גם מקווה להעלות עוד פוסטים עם מראות שונים... עכשיו אני רק צריכה זמן וסבלנות ;)

      מחק
  3. השילוב ממש יפה, ובהחלט הכנסת לבלוג צבע.
    גם אני לא נפלתי מהפלטות של מואה, על אף שהצבעים נראים בפלטה טוב.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      על פניו הפלטה של מואה היא הפלטה המושלמת בשבילי, אבל היא פשוט חסרת פיגמנט שזה מעליב :/

      מחק
  4. אהבתי את תמונת ההשראה! :)
    אין לי אף מוצר של MUA ולפי מה שהספקתי לקרוא עד עכשיו נראה שלא פספסתי כלום. לדעתי SLEEK שמים את כולם בכיס הקטן עם הפלטות הסופר איכותיות שלהם במחיר עממי.

    אהבתי את המראה ואת שילוב הגוונים. לטעמי האישי, אם מוותרים על התיחום התחתון זה יכול להיות מראה יומיומי נהדר וגם לא שיגרתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין על התמונות של ליאור כסלו :)
      ניסיתי עד עכשיו רק פלטה אחת של סליק, אבל אני יודעת שאני ארכוש לפחות עוד אחת, כי הן פשוט טובות.

      עכשיו נתת לי רעיון אחר- להחליף את התכלת בטורקיז, ולהחליף את התיחום התחתון בחום כהה :)

      מחק
  5. הציפור ממש יפה ומיוחדת!
    היו לי הרבה לבטים לגבי הזמנת הפלטות של MUA, בעיקר כשהם עשו מבצעים מטורפים של משלוח חינם ו50% הנחה...
    יצא שבסוף לא הזמנתי ואת רק מחזקת את החלטתי.
    בניגוד לMUA, אני מתה על הפלטות של סליק! חבל שהם העלו את מחירי המשלוח באופן משמעותי.
    אני חושבת שהמראה שיצא מקסים ובהחלט יכול להתאים ליום יום!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני התפתיתי לפלטה הזו בדיוק באותם מבצעים ;)
      אני מניחה שמבין כל המוצרים שלהם אפשר למצוא גם כמה מוצרים טובים, אבל הפלטה הספציפית הזו פשוט לא שווה את הכסף, וקראתי דברים דומים גם על פלטות אחרות שלהם...

      סליק מדהימים בכל קנה מידה, אני זוממת על עוד כמה פלטות שלהם [ומנסה לצמצם את זה לרכישה הגיונית]

      תודה רבה יקירתי :)

      מחק
  6. היי, אני נהנית מכל רגע שאני קוראת את מה שאת כותבת! פשוט תענוג!
    נורא אהבתי את תמונת ההשראה של הציפור ובכלל בגלל שאני באה מעולם הצילום...
    לגבי האיפור, הלוואי והיה לי את האומץ להתאפר ככה, אהבתי מאוד את שילוב הגוונים,במיוחד הכחול.

    שיהיה לך שבוע מקסים ושנה אזרחית מוצלחת!

    http://herlifeinstyle.blogspot.co.il/

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה על התגובה :) ממש כיף לי לשמוע

      מחק
  7. למדתי עלייך משהו חדש! מקסים לגלות ככה כל פעם עוד פרט ועוד פרט.
    אהבתי את ההשראה והיישום :)

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...