יום שבת, 7 בדצמבר 2013

מוצרי טיפוח לחודש דצמבר

אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, ואני מצאתי את הפיתרון לפסקאות הפתיחה המביכות.

בסקר שקיימתי בפייסבוק הכרעתן ברוב קולות בעד פוסט טיפוח [על פני לקים? מודה שהופתעתי].
בגלל מזג האוויר הבלתי אפשרי קשה לי להמליץ על מוצרים שיהיו מתאימים דווקא לתקופה הזו. יום אחד חם ואני חוזרת לקרמים של הקיץ, ופתאום הופך להיות קר ויבש ואני צריכה קרמים עשירים, אחרת אני מייצרת כמויות בלתי אפשריות של חשמל סטטי [בדקתי עם חברת חשמל, הם לא מעוניינים לרכוש ממני אנרגיה :( ].


סבון פנים לעור רגיש- SeboCalm
מחיר: 70 ש"ח ל-150 מ"ל
* התקבל לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים, ללא פראבנים ו-SLS

אוקיי, יכול להיות שהתאהבתי בסבון פנים. האריזה שלו נוחה מאוד לשימוש- הפקק נפתח בקלות, הפתח בדיוק בגודל הנכון, והריח פירותי ונעים מאוד. הסבון מקציף בקלות, מנקה מצוין וקל לשטוף אותו. לא ראיתי שיפור מבחינת הרגישות של העור, אבל גם לא ראיתי החמרה במצב הסבוריאה.
החיסרון היחידי הוא המחיר,שמזכיר מותגים פארא-רפואיים שנמכרים אצל קוסמטיקאיות ולא בדראגסטורים.
יש סיכוי טוב מאוד שאני ארכוש אותו בעצמי, בתקווה שיהיו עליו מבצעים שווים מדי פעם.


פילינג גרגרים עדין- ד"ר עור
מחיר: 90 ש"ח ל-100 מ"ל
* התקבל לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים

אני מודה שיש לי קצת בעיה עם ההגדרה "עדין". הגרגרים של הפילינג קטנים מאוד ומזכירים קצת מרקם של חול. הם מנקים מצוין אבל לעור רגיש הם יכולים אפילו להכאיב טיפה. לא הצלחתי להחליט איך הסבוריאה מגיבה, ובכל מקרה אני משתמשת בו פעם או פעמיים בשבוע ולא יותר, כדי לא לגרות את העור יתר על המידה.
אני מתלבטת אם לרכוש אותו שוב, מצד אחד המחיר גבוה מאוד ומצד שני השימוש לא יומיומי כך שהכמות מספיקה לי לתקופה ארוכה.


Sensibio Light- Bioderma
מחיר: 180 ש"ח ל-40 מ"ל
* התקבל לסקירה

כן, אני בהחלט מודעת לכך שהמחירים עולים בצורה תלולה ככל שהפוסט הזה מתקדם. זה לא חדש שתמחור של ביודרמה בארץ גבוה, אבל זה עדיין מצער.
הקרם הזה מיועד לעור רגיש, והוא מתיימר לטפל בתגובות כמו אדמומיות וגירוי, אני לא ראיתי איזשהו שינוי מהבחינה הזו. לדעתי מדובר בקרם פנים דיי סטנדרטי, ללא בישום. הוא מעט כבד בקיץ ואולי יתאים לעור יבש, ובחורף יהיה טוב יותר לבעלות עור שמן.
אני לא כל כך התרשמתי ממנו, וכרגע אין לי כוונה לרכוש שוב.


נוטריק קרם ידיים- ד"ר עור
מחיר: 51 ש"ח ל-100 מ"ל
* התקבל לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים

הקרם מיועד לעור יבש, והוא אכן כזה. הוא קרם כבד ועשיר מאוד, ומספיקה ממנו כמות ממש קטנה כדי שהעור ירגיש מלוחך [איזו מילה נוראית!]. אני סובלת מאוד מיובש בתקופה הזו וההשפעה של הקרם מהירה, כבר אחרי שימושים בודדים ראיתי שיפור משמעותי. הוא נספג מהר אבל משאיר תחושה של שומניות, בגלל שזה מעצבן אותי אני משתמשת בו בעיקר לפני השינה ואז אני משתמשת בכמות קצת יותר גדולה מהרגיל.
האריזה לא כל כך נוחה לטעמי, והמחיר טיפה גבוה בהשוואה למוצרי דראגסטור אחרים. מנגד, הוא דיי זול בשביל קרמים טיפוליים. ולגבי הריח- אני לא מתחברת לבישום של ד"ר עור, הוא מרגיש לי קצת זקן בדרך כלל.
ולסיכום- יש סיכוי טוב שאני אקנה את הקרם הזה שוב בחורף הבא. אין לו טיפת סקס אפיל אבל הוא עושה את העבודה מצוין.


Ice Cream Hand Cream- Body Shop
מחיר: 30 ש"ח ל-100 מ"ל
* לא נוסה על בעלי חיים

דיברתי על העידר סקס אפיל, וכאן כל מה שיש זה סקס אפיל. הסיבה היחידה שקניתי את הקרם הזה היא הריח שלו [וגם את בן דודו בניחוח סחלב], וגם העיצוב הורוד והחמוד של האריזה לא מזיק. יש לו ריח חמוץ-מתוק של תותים, ריח עז מאוד ויש שיגידו אפילו מעט תעשייתי. בשנה שעברה הוא היה קבוע בתיק שלי, וכל פעם כשהשתמשתי בו בזמן הרצאה כולם סובבו את הראש ושאלו למי יש מסטיק פירות כי הם רוצים גם.
אני מכורה לריח שלו, כשאני מבואסת או עייפה אני משתמשת בו וזה קצת משפר את מצב הרוח. אבל זהו פחות או יותר. בתור קרם ידיים הוא דיי סטנדרטי ופשוט, לא נספג מספיק מהר, ובטח לא מסוגל להתמודד עם יובש קיצוני.
לראיה- השפופרת הזו אצלי כבר יותר משנה, ובקושי סיימתי חצי [מצבו של הסחלב גרוע אף יותר].
זה בוודאות קרם שאני לא ארכוש שוב [למרות שהריח שלו יחסר לי]

מה איתכן, איך אתן שורדות את מזג האוויר המשוגע?



12 תגובות:

  1. חחח פתרון יצרתי ביותר לפסקאות הפתיחה! :-)
    אני הייתי בעד לקים אבל נהניתי מאוד גם מפוסט הטיפוח הזה. כמו תמיד!! ועכשיו אני מחכה, לא כל כך בסבלנות, גם לפוסט הלקים :-)
    נראה לי שאני היחידה בעולם שלא התחברה לסבון הפנים של סבוקלם... העור היבש שלי לא מרגיש טוב אחרי השימוש בו. משום מה הסבון הזה מייבש אותו ובגלל שלא שמעתי תלונה כזו מאף אחת אחרת שסקרה אותו, כולל בעלות העור היבש, נתתי לו צ'אנס נוסף אבל גם הוא לא חיובי :/ אבל לפחות אני יכולה לומר שהביבי קרים של המותג הוא הטוב ביותר שניסיתי ואני ממש ממש אוהבת אותו!
    התמונות מקסימות כמו תמיד :-)
    נשיקות יפתי ושבוע מקסים <3

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחח נכון? ;)
      אנחנו הפוכות- אני ממש לא התחברתי לביבי קרים שלהם, ולעומת זאת הסבון שלהם מדהים בשבילי. מה שמדגיש שוב שכל אחת והעור שלה, והמוצרים שמתאימים לה :)

      מחק
  2. גם אני, כמוך, התאהבתי לחלוטין בסבון הפנים של סבוקלם.
    קרם הידיים של דר עור משגע, אבל הריח חזק מדי לטעמי. חברותיי לעבודה השתגעו ממנו והרעיפו עליו מחמאות מכל עבר!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני לא מתה על הריח של קרם הידיים של ד"ר עור, אבל הוא לא כ"כ מפריע לי [יכול להיות שזה בגלל שאני מורחת אותו בעיקר לפני השינה ואז לא אכפת לי?]

      מחק
  3. יש להם אחלה מוצרים והטובים גם לחורף לאלו שסובלים כמוני מיובש כתוצאה מהקור. אחלה פוסט
    www.thepisceswoman.com

    השבמחק
  4. אני סקרנית לגבי הסבון של סבוקלם. מביודרמה ניסיתי רק את מסיר האיפור והוא אחד החביבים עליי.
    הניחוח של הקרם ידיים של הבודי שופ נשמע מעניין ביותר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מאוהבת במסיר ההוא של ביודרמה, רק שעלי הוא לא עובד כמסיר איפור אלא על תקן של מי פנים :) לא מזמן קניתי קרם פנים מאוד קליל שלהם שבא לי טוב בקיץ, הקרם הספציפי הזה פשוט סתמי מדי לטעמי.

      והניחוח של הבודי שופ- אני מכורה לו. חבל שהקרם מעאפן :/

      מחק
  5. תודה על הסקירה!
    את המוצרים של סבוקלם עדיין לא ניסיתי (בעצ ניסיתי את קרם הפנים שלהם לפני המון שנים ועכשיו זה כבר לא נחשב כי בטח שינו את הפורמולה). אני הכי סקרנית לגבי הסבון, למרות שאין לי עור רגיש, נשמע לי כמו מוצר שאהנה להשתמש בו בחורף.
    אני מתה על סדרת "הגלידות "של בודי שופ, במיוחד על הריחות :) המוצר הטוב ביותר שם הוא חמאת הגוף, ממש עשירה ועושה יופי של עבודה בחורף.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פחות הרגשתי שהסבון תורם לי מבחינת העור הרגיש שלי, אבל הוא כן מנקה טוב ולא מייבש [לפחות במקרה שלי]
      תודה על ההמלצה :) הריח של סדרת הגלידה הורס, אבל הקרם עצמו פחות הרשים אותי לצערי

      מחק
  6. אני מתה על פינוקים של חורף. אוהבת קרמים עשירים, מפנקים. מוצרים על בסיס שמנים. כל מה שמפנק, כי גם ככה אני סובלת בקור, אז לפחות להתפנק.
    והפתרון שלך לפסקאות פתיחה מעולה (אבל בכל מקרה צריך לפתוח את הפוסט איכש\הו, משביתת שמחות שכמותי LOL :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אפילו בחורף אני מעדיפה מוצרים קלילים, וזה חבל לי כי יש קרמים עשירים מדהימים :/
      איכשהו אחרי תמונת הפתיחה הפסקה כבר התחילה לזרום לי...

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...