יום שני, 16 בדצמבר 2013

כש-OPI פגשו את נייר הזכוכית

אני לא בחורה של אופנות, הפניתי כתף קרה לאצבע המורדת, לקראקלים, למגנטים, לניאונים...
הפעם נפלתי חזק, כאילו נקמה על כל אותן הפעמים בהן התעקשתי ללכת נגד הזרם. מבין כל הטרנדים המשוגעים של השנים האחרונות אני מאוהבת ב-liquid sand של OPI ובגרסאות המועתקות שלו [מה קוראים אותן לק סוכר]. השילוב המטומטם בין מאט לגליטר יוצר מרקם של נייר זכוכית שעושה צמרמורת והופך את ההסרה שלו לבלתי אפשרית, ובעיקר מחליש את היכולת שלי להתמיד בעוצר קניות.


הראשונים שהתחילו את הטירוף היו OPI, שגם טבעו את השם liquid sand. הכל התחיל עם ארבעה לקים שיצאו בקולקציית מריה קארי, ומאז יצאו עוד כמה לקים בקולקציות שונות. OPI אפילו הקדישו תת-אתר במיוחד לגימור הזה [כאן]. מאז עוד חברות הצטרפו לטרנד ואפילו שיק וג'ייד הישראליות הוציאו קולקציות משלהן בשמות שונים [ענייני זכויות יוצרים ועוד כל מיני עניינים ביורוקרטיים].

יש לי כרגע ארבעה לקים של חברות שונות [ואני זוממת על עוד כמה, מודה]. המאפיינים של כולם דומים מאוד- הפורמולה מחוספסת וצריך שתי שכבות כדי לקבל אטימות מלאה וגוון עמוק ומיוחד. ככל שהפורמולה יותר סמיכה ככה קשה יותר למרוח את השכבה השנייה. הייבוש בעייתי בגלל שהשכבות של הלק עבות, וצריך לחכות בערך חצי שעה עד שאפשר להתחיל לעשות פעולות עדינות. אפשר לקצר תהליכים ולהשתמש במייבש לק, אבל הוא יהרוס את הגימור המיוחד [כמו שאפשר לראות כאן ב-paint them all].  לגבי המרקם... הוא מחוספס באמת, ומרגיש כמו נייר זכוכית לכל דבר. יש כאלה שזה לא מפריע להן ואפילו אוהבות, ויש כאלה שזה עושה להן צמרמורת נוראית. לי לוקח בערך יום להתרגל ואז כבר לא אכפת לי. העמידות משתנה בין חברה לחברה, וגם תלויה בציפורניים שלכן. עלי OPI ו-KIKO הכי פחות עמידים, אחריהן ג'ייד ולבסוף שיק עם העמידות הכי מרשימה.
תופעת הלוואי הכי חריפה של המרקם היא ההסרה הנוראית. תחשבו על הסרה של גליטרים, ותכפילו את זה פי 5 בערך. אני הגעתי למסקנה שהנשק הכי טוב הוא שיטת נייר הכסף, ואם אתן עדיין לא מכירות תוכלו לראות הסבר פשוט וקליל אצל cutepolish האחת והיחידה.
לצד כל החסרונות והתלונות, בעיניי זה אחד הגימורים הכי יפים והכי מיוחדים שיש. כל פעם כשאני מורחת את אחד מהם אני מקבלת המון מחמאות, וכבר דרדרתי כמה חברות ללכת ולקנות בעצמן.

OPI- Can't Let Go, סדרת liquid sand
מחיר: כ-6$ בחו"ל, 65 ש"ח בארץ

הוא הלק הראשון שהזמנתי. סגול מהמם שמשלב את המרקם המאט עם חתיכות גליטרים גדולות. הפורמולה דלילה ונוחה מאוד למריחה, הייבוש נוראי והעמידות לא משהו. אבל הוא כל כך יפה שזה לא מפריע לי


KIKO- 640, מסדרת sugar mat
המחיר: 4.9 יורו
* לא נוסה על בעלי חיים

לא סתם יש לכן הרגשה של דז'ה-וו, מאחר וכבר כתבתי על הלק של קיקו. את הסקירה המלאה תוכלו לקרוא כאן.

Chic- 4, מסדרת sugar baby
מחיר: 22 ש"ח
*לא נוסה על בעלי חיים

הסדרה של שיק כוללת 12 גוונים, חלק מאט חלק בדומה לקיקו, וחלק מאט עם גליטרים בדיוק כמו הלקים של OPI [סקירה כאן אצל נטלי]. הפורמולה סמיכה יחסית ונתקלתי בקשיים במריחה של השכבה השנייה, בגלל שהלק התחיל להצטבר קרוב לקצה הציפורן. מבין הארבעה הוא הכי עמיד עלי.

Gade- 50 Gold Sugar, מסדרת crystallic matte nail color
מחיר: 51 ש"ח לפני הנחות
* התקבל לסקירה
* לא נוסה על בעלי חיים

מבין הארבעה ג'ייד היו האחרונים להצטרף לטרנד [וגם לאוסף שלי]. הקולקציה שלהם מוגבלת וכוללת שישה גוונים בסה"כ [נפוצה שמועה שהלק האדום דומה מאוד ללק של קיקו שהראיתי קודם].
בדומה ללק של שיק הפורמולה שלו סמיכה יחסית, אפשר להגיע איתו לכיסוי כמעט מלא בשכבה אחת אבל אני העדפתי ללכת על שתי שכבות.

אני מניחה ששמתן לב שאני התאהבתי באופן טוטאלי ולא פרופורציונאלי. ומה דעתכן?





19 תגובות:

  1. הלקים יפים אחד אחד!
    האהובים עלי מבין הארבעה הם OPI וג'ייד.
    לי אישית הגימור המחוספס לא ממש מפריע, למרות שהיה לי קצת מוזר בהתחלה. ההסרה היא אכן החלק המבאס ביותר, סבל אמיתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. דווקא את ג'ייד אני קצת פחות אוהבת, אבל גם הוא יפה וזוכה להרבה מחמאות :)
      אני איכשהו צריכה כל פעם מחדש להתרגל לחיספוס, ואחרי זה כבר לא אכפת לי... ואני בעיקר מודה לאלוהי הלקים על שיטת נייר הכסף

      מחק
  2. הסדרה של שיק פשוט מהממת בעיניי, והסגול הזה ממש יפה ומיוחד!

    השבמחק
    תשובות
    1. שיק לגמרי שיחקו אותה עם מגוון הצבעים. אני פחות התחברתי לשאר הגוונים, אבל הסגול שבחרתי פשוט מדהים בעיניי

      מחק
  3. כולם מרהיבים אחד אחד. נפלתי ביחד איתך!

    השבמחק
  4. היה כל כך כיף לקרוא! אני אוהבת את השנינויות הקטנות שאת מכניסה לפוסטים שלך :)
    הלק הזה של שיק כל כך קשה לצילום, ומבין הלקים במרקם הזה שיש לי הוא הפחות אהוב עליי
    אני הכי אוהבת את אלה של ג'ייד עם הגימור העדין יותר, שפחות עושה לי צמרמורות :)

    והאמת שההסרה לא כזאת קשה, את חלקם הצלחתי להסיר אפילו בלי נייר כסף

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע! איכשהו אני מרגישה שלפעמים אני כותבת יבש וטכני מדי...
      אני אוהבת את שני הסוגים, גם את אלה בלי הגליטרים וגם את אלה עם, אבל ההסרה שלהם מקוללת :(

      מחק
  5. ג'ייד. מיד. עכשיו. כ"כ יפה!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מזל שהוא זמין בארץ :) [רק חבל שהמחיר המלא גבוה]

      מחק
  6. אני לגמרי יכלה להבין לה את מאוהבת בלקים האלה. הם פשוט מקסימים.
    את הקיקו המהמם אני זוכרת מהפוסט הקודם, כבר אז השתגעתי ממנו.
    גם הצבעים האחרים של החברות האחרות יפיפיים. אחד אחד!
    מבאס לשמוע שההסרה קשה (למרות שזה די צפוי).
    ובכל זאת, אהיה חייבת לנסות צבע אחד, או כמה :-)
    נשיקות יפתי <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה חמודה :)
      את באמת חייבת לנסות ;) [סליחה, אני לא יכולה להפסיק לדרדר אנשים] ושיטת נייר הכסף עובדת מדהים כאן

      מחק
  7. ההתאהבות הזו בריאה ומקובלת עליי בהחלט! תמיד צריך עוד לק ובטח ובטח בעוד מרקם. אני כמוך גם פחות בענייני טרנדים בציפורניים, אוהבת גוונים חלקים ומבריקים. אהבתי את האפקט אבל אני מהאלה שהמרקם קצת מציק להן... לא התנסתי בשאר החברות אבל התנסתי באחד של שיק והוא באמת ממש עמיד ומוצלח. מסירה כמו שמסירה שאריות של לק ג'ל עם אציטון ונייר כסף. מעצבן אבל עובד.
    הצבע של קיקו מווווווושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. השיטה של נייר הכסף באמת מעיקה, אבל היא עובדת כל כך טוב :)
      הלק של קיקו פשוט הורס לדעתי... רציתי עוד כמה מהסדרה אבל כשההורים שלי היו בחו"ל הרבה דברים לא היו במלאי :/

      מחק
  8. פוסט הורססס!
    טוב זה ברור שאהבתי את כל הלקים כאן!! אני מאוהבת בגימור הזה וה Can't let go הוא הראשון שגרם לי להתאהב בהם..מהסיבה הזו יש לי גם את כל הלקים כאן חוץ מקיקו שעוד לא הצלחתי להשיג אבל יש לי אדום מאוד דומה של OPI :) ההסרה באמת לפעמים קצת מייגעת אבל הם עמידים יותר ואפשר גם לתקן אותם בקצוות מבלי כמעט להשאיר סימנים.
    הצילומים מקסימים וכולם מאוד מחמיאים לך :) יש משהו שיקי ואחר בלקים האלה, כמו אקססוריז לציפורניים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)
      ממש אהבתי את ההגדרה שלך של אקססוריז לציפורניים, מבחינתי לק זה אקססורי לכל דבר :)

      מחק
  9. אוהבת את הגימור הזה. פשוט יפהפה!!! יש לי את ה OPI והוא מהמם, וזהו, את ואלכס גרמתן לי לעבור בפארם היום ולקחת את הג'ייד...

    השבמחק
  10. גם אני נפלתי חזק... הגימור הזה הורס אותי כל פעם מחדש.
    ה-OPI הסגול הזה מטמטם ברמות אחרות, ואת דעתי על הקיקו כבר הצגתי.

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...