יום שבת, 15 בנובמבר 2014

איפור זול או איפור יקר?

זו כנראה השאלה הנצחית- האם איפור יקר הוא בהכרח טוב יותר? האם זול הוא בהכרח גרוע?
באופן אישי אני חושבת שאפשר למצוא דברים טובים בכל חברה [כן, אפילו בביוטיקייר]. ומצד שני מוצרים מאכזבים יש גם למאק ושאנל.
למרות שזה יהיה אדיר [וממש כיף בשבילי] אני לא יכולה להשוות בין עשרות מוצרים זולים ויקרים. לי אין את הכסף ולכן אין מספיק ריטלין כדי לשרוד פוסט כזה ;) בגלל זה בחרתי חמישה זוגות, אחד זול ואחד יקר. רוצות לנחש מי ניצח?
מעגל ריסים: Revlon vs. Shu Uemura
Revlon- Eyelash Curler, dramatic curl. מחיר: כ-30 ש"ח באיביי [אני קניתי בארץ במחיר הזה**]
Shu Uemura- Eyelash Curler. מחיר: 70 ש"ח בסטרוברי כולל משלוח, ומדי פעם יש 50% הנחה.

מבחינת נוחות המעגל של רבלון הרבה יותר נוח לאחיזה. מבחינת התוצאה שו אומורה לוקחים בענק. בעוד המעגל של רבלון עושה חצי עבודה ומשאיר ריסים קצת מבולגנים, המעגל של שו אומורה מצליח לעגל את הריסים שלי בצורה מושלמת, אפילו בעין שמאל שם המבנה הטבעי של הריסים נפול במיוחד [וקצת מוזר, יש להודות].
שניהם מגיעים עם גומי נוסף להחלפה, וחבל שאי אפשר לרכוש רק אותו בנפרד [אבל כן אפשר לרכוש של חברה אחרת ולהחליף].
טיפ קטן- כדאי לנקות את מעגל הריסים עם אלכוהול או מנקה מברשות לפחות פעם בשבוע-שבועיים.
** למיטב ידיעתי כבר לא מוכרים את אביזרי האיפור של רבלון בארץ, אז שווה לבדוק ומקסימום להזמין מחו"ל

מסקרות: Lancome vs. Essence
Lancome- Hypnose Drama, excessive black. מחיר: כ-180 ש"ח בארץ לפני מבצעים
Essence- get BIG! lashes, volume boost waterproof mascara. מחיר: 2.45 יורו באתר הזה, ולפעמים אפשר למצוא גם באיביי.

אני תמיד בחיפוש תמידי ואובססיבי אחרי המסקרה שתהיה ה-אחת. תפריד, תעגל, תדגיש ובעיקר תחזיק כל היום... לריסים שלי יש נטייה לצנוח אחרי שעות בודדות, ורק מסקרות עמידות במים באמת מצליחות להחזיק.
שמעתי המון המלצות על ההיפנוז דרמה של לנקום, וברגע של חולשה כמעט התפתיתי להזמין אותה בגודל מלא. במקום זה נכנסתי לקבוצת החלפות/מכירות איפור בפייסבוק וקניתי ממישהי את המסקרה בגודל מוקטן, כדי להתנסות קודם. ומזל שזה מה שעשיתי... בסה"כ המסקרה של לנקום מדגישה ונותנת מראה יחסית דרמטי. אני לא אוהבת את המברשת שלה וברגע שרוצים להעמיס חומר היא נוטה להדביק את הריסים וליצור גושים. במחיר כזה ציפיתי למסקרה שתהיה "וואו", וקיבלתי ביצועים שאפשר למצוא גם במסקרות עממיות. וזה בדיוק מה שקרה...
המסקרה של אסנס נותנת תוצאה דיי דומה רק שהיא פחות מדגישה את הריסים. מצד שני, היא מפרידה אותם הרבה יותר טוב, היא מאוד קלילה, בקושי מדביקה את הריסים ואם רוצים להעמיס חומר אין בעיה של גושים. גם כאן לא ממש התלהבתי מהמברשת, היא רחבה וגדולה וקצת בעייתית לעיניים קטנות כמו שלי. חיסרון נוסף, למרות שהיא מוגדרת כמסקרה עמידה במים היא פחות עמידה ממסקרות אחרות שניסיתי, בימים הקשים של הקיץ מצאתי קצת כתמים מתחת לעיניים בגללה. ומצד שני, ההסרה שלה קשה בדיוק כמו של מסקרה עמידה. בהתחשב במחיר המצחיק שלה ובהתחשב בתוצאות, אסנס לוקחת כאן ובגדול. [יש שמועות על כניסתם לארץ, אין לי מושג מה קורה עם זה או מה צפי המחירים]
מימין- אסנס, משמאל- לנקום
ועכשיו לקצת השוואות...
[ניתן ללחוץ על התמונות בכל מקום פרט לאמצע כדי להגדיל אותן]
הריסים שלי במצב הטבעי שלהם
זו התוצאה עם מעגל הריסים של רבלון
זו התוצאה עם מעגל הריסים של שו אומורה
אפשר לראות את ההבדל המשמעותי לפני ואחרי, או בהשוואה למעגל של רבלון
וככה הריסים נראים עם המסקרה של לנקום [בשילוב עם המעגל של שו אומורה]
זו התוצאה עם המסקרה של אסנס [בשילוב עם המעגל של שו אומורה]
התמונה כמעט זהה לתמונה הקודמת עם המסקרה של לנקום [אבל היא לא, נשבעת]
בסיס לצלליות: MAC vs. Jordana
MAC- Painterly, Paint Pot, מחיר: 106 ש"ח באתר או בסניפים
Jordana- 12 HR Eyeshadow pencil, 04 Continuous Almond, מחיר: כ-4$ בביוטיג'וינט, באיביי וכו'

ממש קיוויתי שהעיפרון של ג'ורדנה יהיה תחליף זול וראוי, אבל זה לא ממש קרה. העפרון דיי קשה להנחה מאחר והוא מתקבע מהר וקשה לטשטוש. הצלליות לא נתפסות עליו בצורה יותר טובה והוא לא מצליח להעצים פיגמנט חלש [ע"ע הפלטה של טארט שעשתה לי את המוות]. מדי פעם כשאין לי זמן להתאפר אני משתמשת בו רק כדי לאחד את הגוון של העפעפיים וקצת להאיר אותם.
את הפיינטפוט רכשתי מתוך גחמה רגעית ולמרות המחיר הגבוה אני ממש מרוצה מהרכישה הזו. הוא קרמי וקל מאוד להנחה  [אני מעדיפה להשתמש באצבעות], והצלליות נתפסות עליו בצורה טובה מאוד, והוא ממש מצליח להעצים את הצלליות חלשות הפיגמנט שלי [כן, טארט, אני מדברת עלייך בפעם השנייה]. משום מה הוא לא תמיד מתקבע הכי טוב על העפעף השומני שלי, ואחרי כמה ימים ארוכים ראיתי שהצלליות ממש נכנסו לקפל. פריימר מתחת פותר את הבעיה, אבל זה קצת מבאס.

עפרון עיניים: Clinique vs. Pupa
Clinique- quickliner for eyes intense- 07 Intense Ivy, מחיר: כ-100 ש"ח בארץ או 83 ש"ח בסטרוברי
Pupa- Multiplay 08, מחיר: 75 ש"ח מחיר מלא בארץ [ופחות מ-40 ש"ח במבצעים]

סקרתי בעבר את העיפרון של קליניק ומאז אני מחפשת באובססיביות תחליף זול שיהיה מספיק רך ופיגמנטי כדי לשמש בתור אייליינר מהיר בבקרים עמוסים. שני העפרונות מגיעים עם ספוגית לטשטוש, אבל אני מעדיפה לעבוד עם מברשת עיפרון או עם צמרון אוזניים. העפרון של פופה דורש חידוד, בעוד הקליניק מכני.
בסך הכול הגרסה של פופה נחמדה למדי- העיפרון דיי רך ונמרח בקלות, אבל לא כמו הקליניק. והוא גם לא פיגמנטי כמוהו...הוא לא רע, אבל בהשוואה לקליניק זו פשרה. כרגע מצב חשבון הבנק דורש ממני להתפשר, אבל אני בהחלט חושקת בעפרונות נוספים של קליניק.
למעלה- קליניק, למטה- פופה. אפשר לראות שהעפרון של פופה פחות פיגמנטי, ואפילו טיפה שקוף
מסיר איפור: Clarins vs. Careline
Clarins- Gentle Eye Make-Up Remover, מחיר: 132 ש"ח בסטרוברי [עבור גודל מלא, לי יש את המוקטן]
קרליין- מסיר איפור לעיניים ולשפתיים, מחיר: 90 ש"ח [ובערך שליש אחרי מבצעים]

קיבלתי את המסיר של קלרינס בהחלפה דרך קבוצת החלפות בעיקר בגלל שהייתי סקרנית לנסות אותו. והאמת? הוא כשל לחלוטין. לא ציפיתי ממנו להתמודד עם מסקרה עמידה במים, שאפילו מסיר דו פאזי מתקשה להוריד. אבל המינימום של הסרת צלליות... אפילו זה לא ממש קרה. ולכן אני חוזרת בשמחה למסיר הדו פאזי של קרליין, שעולה כ-30 ש"ח במבצעים, או למסיר של לייף [מסתבר שהם לא זהים אחד לאחד כמו שחשבתי פעם], או למסיר של גרנייה. כולם זולים, כולם עושים עבודה מצוינת אפילו עם האיפור העמיד ביותר.

אז מה המסקנה של הפוסט הזה?
באופן דיי צפוי [בשבילי לפחות] יש מקרים שעדיף לחסוך ואפילו לוותר על דברים אחרים כדי לקנות מוצר אחד יקר, אבל כזה שעושה את העבודה בלי פשרות. ויש מקרים שאפשר לקנות בכיף את האלטרנטיבה הזולה, לפעמים היא טובה כמו המוצר היקר ואף עולה עליו, ולפעמים הפשרה היא מינורית.
יש לכן המלצות על איפור זול שעולה על האלטרנטיבה היקרה?



16 תגובות:

  1. פוסט מצוין! אם פזלתי לפני למסיר האיפור של קלרינס, הורדת אותי מהרעיון. והמסקרה של אסנס כל כך התחבבה עלי. העור שלי לא שמן והיא מצליחה להישאר על כל היום לשמחתי, אבל ההסרה... אתגר אמיתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)
      אני גם מופתעת מהאיכות של המסקרה של אסנס, ממש ממש חבל לי שרק זו מגיעה בגרסה עמידה למים :(
      ומצד שני, המסיר של קלרינס כ"כ אכזב אותי... ציפיתי מהם להרבה יותר

      מחק
  2. פוסט כיפי! האמת שיש לי כמה עפרונות מהסדרה של Multiplay והם מאוד פיגמנטיים..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      יכול להיות שהגוון הספציפי שבחרתי הוא הבעייתי? אני אחכה שיהיו עוד מבצעים, ואני אנסה גוון אחר... עכשיו ממש סקרנת אותי

      מחק
  3. מסכימה איתך לחלוטין! אם את רוצה לנסות מוצר זול שהוא מעולה, תנסי את הצללית לגבות של ביוטיקר, החצי כהה, חצי הניר, היא מעולה!! אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רבה :)
      שמעתי כמה המלצות על הצללית לגבות שלהם... באופן אישי אני מרגישה שהגבות שלי מודגשות מדי ואני לא רוצה להוסיף עוד

      מחק
  4. פוסט מעניין ומהנה :) מסכימה עם המסקנה לחלוטין וכנראה שאני בדרך לרכוש את המעגל של שו אומורה כי הריסים שלי ארוכים אבל ישרים :\

    השבמחק
    תשובות
    1. אני ממש שמחה לשמוע :)
      אני ממליצה על המעגל של שו אומורה בחום! אני קניתי אותו במבצע שהיה בסטרוברי, אבל בכנות? הוא שווה כל שקל ואם הייתי צריכה לשלם מחיר מלא לא הייתי מתחרטת. [אבל בכלמקרה כדאי לחכות למבצעים, כי יש מדי פעם]

      מחק
  5. אני מאוד אוהבת פוסטים של "דיופים" כפי שהצגת פה כי זה מוכיח שלא תמיד היקר הוא הטוב ביותר ומצד שני יש גם מוצרים יקרים ששווים את הכסף

    השבמחק
  6. המסקרה האולטימטיבית בינתיים היא They're real של בנפיט, במיוחד עם הפרמייר ריסים של אלף, הבעיה היחידה היא להוריד אותה...

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת שאני מתכננת לקנות את הפריימר של אלף, הוא כ"כ זול שאני מוכנה לקחת את הסיכון שאולי אני לא אוהב אותו.
      תודה על ההמלצה על המסקרה של בנפיט :) כרגע נראה לי שאני נשארת עם המסקרות הזולות, לפחות עד שאני אחזור לעבוד במשרה מלאה

      מחק
  7. כיום כמעט לכל מוצר יש review כזה או אחר, אני בד"כ לפני קניה של מוצר יקר עושה סקר חוות דעת, עושה פחות כואב בכיס חח..אבל לצערי ולצערו של הכיס שלי, בד"כ נמשכת יותר למותגים היקרים..

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם ממש משתדלת לקרוא ביקורות לפני שאני קונה, זה מקטין את הסיכוי להתאכזב...
      אני מאוד נמשכת למותגים יקרים, אבל ברוב המקרים אני עדיין לא מרשה את זה לעצמי בגלל שאני לא עובדת כרגע במשרה מלאה [וזה כנראה ישאר ככה בשנים הקרובות, כל עוד אני אמשיך ללמוד]

      מחק
  8. פוסט מעולה!! והתזמון מטורף.. הזמנתי במבצע שהיה בספטמבר בסטרוברי את המעגל ריסים של שו אמורה במחיר מבצע, והוא לא הגיע, אז החזירו לי את הכסף במקום לשלוח לי שוב.. מאז אני מתלבטת מה לעשות - אם להזמין תחליף זול או את שו אמורה (או לחכות קצת שיהיה שוב מבצע :P )
    לגבי המסקרה של אסנס - גם לי יש אותה ואני מסכימה לחלוטין! מעולה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. די! איזה באסה :(
      אם הריסים שלך לא בעייתיים ולא מתחשק לך להוציא הרבה את בהחלט יכולה להתפשר על המעגל של רבלון. אם זה משהו שהוא יותר קריטי לך, אז לדעתי כדאי לך לחכות שיהיה עוד מבצע בסטרוברי. באופן אישי אני חושבת שהמעגל כ"כ טוב שהוא שווה את ה-70 שקל שלו [אבל כמובן שהכי כיף לקנות במבצע!]

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...