יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

שלושה: פופה, וולדה ואינגלוט

היי חמודות, מה שלומכן?

אוקיי, ניסיתי לכתוב הקדמה ראויה. באמת. וכל מה שיצא לי זה רק כמה אני עייפה ומסכנה ועובדת המון ולומדת עוד יותר המון. אבל עזבו אתכן מרחמים עצמיים, זה לא סקסי.
במקום זה ניגש ישר לעניין- נוזל קסמים שהופך כל צללית אבקה לאייליינר, מי פנים מצוינים שאני לא אוהבת, ולק מטורף [למען האמת גם הוא לא ממש סקסי...]

Inglot- Duraline
מחיר: 59 ש"ח ל-9 מ"ל
* לא נוסה על בעלי חיים

המוצר הנפלא הזה עם השם המוזר הוא בסה"כ נוזל שקוף ורב שימושי. אפשר לערבב קצת מהנוזל כדי להחיות ג'ל-ליינרים או צלליות קרם שהתחילו להתייבש- מוסיפים ממש טיפה לקופסית ומערבבים. אבל החלק הכי כייפי הוא לקחת צלליות אבקה, לערבב ולקבל מעין משחה שאפשר להשתמש בה כאייליינר או להניח כמו צללית רגילה, פשוט במרקם רווי יותר. עד כמה שאני יודעת אי אפשר לערבב מראש כמות גדולה של אבקה ולשמור, אלא צריך להכין כל פעם כמות קטנה.
לא ניסיתי להחיות איתו אייליינרים, אבל כן שיחקתי עם צלליות אבקה שיש לי. קל מאוד לעבוד איתו, פרט לעובדה שהטפטפת מוציאה יותר מדי נוזל [וזה סתם חבל], והאייליינרים עמידים מאוד.
אני לא חושבת שזה מוצר חובה, אבל זה פתרון מעולה למי שאוהבת אייליינרים בגוונים מיוחדים. במקום לקנות הרבה ג'ל-ליינרים שממילא לא מגיעים במגוון צבעים כזה רחב, וגם מתייבשים אחרי כמה חודשים, אפשר פשוט לקנות צלליות אבקה זולות, שמחזיקות הרבה מאוד זמן, ולערבב כל פעם כמות קטנה. Fyrinnae מציעים מגוון ממש גדול של צלליות אבקה, ויש גם גודל מוקטן שעולה דולרים בודדים [עוד תוכלו לקרוא בפוסט של יוליה]

Weleda- One-step Cleanser & Toner
מחיר: 121 ש"ח ל-100 מ"ל, או 103 ש"ח במדי-לינק [הקוד BLOG5ML מקנה 5% הנחה]
* התקבל לסקירה ממדי-לינק
* לא נוסה על בעלי חיים

בד"כ אני לא אוהבת מוצרים שמשלבים מי פנים וחלב פנים, כי הם לא מצליחים באמת להסיר את האיפור. הפעם וולדה מבטיחים ומקיימים, והמוצר הזה מנקה מצוין ומסיר בקלות גם את המייקאפ הכי כבד והכי עמיד שיש לי.
מצד שני, יש לו ריח ארומטי חריף שלא אהבתי, והאריזה שלו ממש מסורבלת. זה בקבוק זכוכית כבד עם פיה צרה, והדרך היחידה להוציא נוזל היא לנער את הבקבוק המון פעמים מעל צמר גפן. אני עדיין מתפלאת שלא ריסקתי אותו בטעות על הרצפה...
אני בדילמה נוראית לגבי המוצר הזה [אוקיי, אז זו לא דילמה נוראית, אבל אני נהנית להיות דרמטית]. מצד אחד הוא מנקה ממש ממש טוב, מצד שני הריח והבקבוק המסורבל ממש מציקים לי. מצד שלישי... מצד שלישי אני צריכה להפסיק לחפור ולהתקדם למוצר הבא.

Pupa- Crazy Lurex
מחיר: 50 ש"ח
* התקבל לסקירה

קרייזי הוא שם הולם מאוד לערכת הנייל-ארט הזו של פופה שכוללת לק וגליטרים. העיקרון פשוט- מורחים שתי שכבות של לק, לפני שהשכבה העליונה מתייבשת שופכים חצי טון גליטרים, בעזרת המברשת מנקים בעדינות את השאריות ומחכים שכל הדבר הזה יתייבש. בסרטון הזה אפשר לראות איך עושים את זה [הכתוביות באיטלקית אבל נראה לי שזה דיי ברור גם ככה].
 כמה שזה פשוט, ככה אני הסתבכתי עם זה. בהתחלה חיכיתי יותר מדי זמן והגליטרים לא נצמדו ללק כמו שצריך. אחר כך לא שפכתי מספיק גליטרים וזה נראה מוזר. בניסיון השלישי כבר הבנתי שצריך לשפוך ה-מ-ו-ן גליטרים, באמת, כל המרבה הרי זה משובך [וממילא עובדים מעל המכסה של הערכה, כך שאפשר להחזיר את הכול לבקבוק]. אבל אז- אז החלטתי לנקות את העודפים מוקדם מדי, והמברשת מרחה את הלק ויצרה גושים. בסוף איכשהו הצלחתי ליצור מניקור ראוי, רק כדי להבין שאני פשוט לא אוהבת את התוצאה. מה גם שהיא לא פרקטית, אי אפשר למרוח מייבש לק או טופ שקוף, ואז הגימור מאוד מחוספס וכל פעולה הכי קטנה גורמת לגליטרים לנשור [כולל לצלחת כשמנסים לאכול צהריים].
לדעתי זה גימיק נחמד בשביל אירוע חד פעמי, אבל לא מעבר.




12 תגובות:

  1. אין כמו גליטר סגול באוכל!
    יופי של פוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גליטר באוכל זה באמת להיט :)
      תודה בובי :)

      מחק
  2. לא יודעת אם התכוונת לכך, אבל יצא לך פוסט סגול ומשגע..

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה קטע! בכלל לא שמתי לב לזה.... מגניב :)

      מחק
  3. אהבתי את האפקט של פופה, האם אני קייטי פרי?

    השבמחק
  4. הלקים האלה של פופה, לכל הסוגים שלו נועדו לשימוש חד פעמי.. רק ליצור אפקט של וואו.. יש לי את הקוויאר שלהם ואני מה זה לא אוהבת..
    ואני בחורה שמשתגעת אם הלק אפילו קצת נהרס..

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני כמוך, עושה לי רע בעיניים לראות לק שמתחיל כבר להתקלף....
      בגלל זה לא ניסיתי בכלל את הקוויאר, לא של פופה ולא את המקורי של סיאטה. פשוט ידעתי שזה יעצבן אותי כשזה יתחיל לנשור [בהנחה שאני לא אקלף את זה בעצמי משעמום]

      מחק
  5. טוב הלק ... אמממ... לא... אבל היי את יכולה לצאת לרקוד דיסקו!
    הדורליין- גם אני עוד חוקרת אותו, והוא קצת בזבזני אבל גם ככה אין סיכוי שאסיים אותו.
    ואת ממש צודקת לגבי מי הפנים, רגשות מעורבים אבל עור נקי.

    השבמחק
    תשובות
    1. וווויייי אני באמת יכולה לצאת לדיסקו!
      לגבי הדורליין זה מעצבן אותי בעיקר בגלל שפחות נוח להשתמש בו ככה, וכשאני ארצה להחיות אייליינרים אז זה יהיה קצת בעייתי, כי יש סיכוי שזה יהפוך את הליינר לנוזלי מדי

      מחק
  6. היי
    איפה אוכל להשיג את הדורליין ??
    נהניתי ממש מהכתבה ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף לשמוע, תודה רבה :)
      מוכרים את הדורליין בחנויות של אינגלוט בארץ, או להזמין מחו"ל, למשל מאיביי :)

      מחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...