יום רביעי, 30 באוגוסט 2017

בלוג אישי, עדיין קוראים את זה?

למה נעלמתי, איזה דברים מגניבים עשיתי בתקופה הזו, וכמה רכישות דראגסטור חדשות [מוצלחות יותר ומוצלחות פחות]

לא התכוונתי להיעלם, אבל יום עמוס רדף יום עמוס יותר, ובאיזשהו שלב בדרך גם איבדתי קצת את החשק. ובמקום להיות מקום של יצירתיות הכתיבה הפכה להיות מטלה מעיקה, בסוף החלטתי לשים את כל זה בצד עד שאני ארגיש שוב דגדוג בקצות האצבעות. אז הנה אני כאן ;) יש לי חשק לעשות דברים קצת אחרת, לא רק ביוטי אלא בכלל לכתוב על כל מה שמעניין אותי ומתחשק לי. לא יודעת לאן זה יוביל אותי, אבל העיקר שיהיה כיף.

אז מה עשיתי בחודשים האלה? האמת שהרבה... אני כבר באמצע התואר השני, וחשבתי שיהיה קליל וכיף ומגניב, אבל נו טכניון וזה, ת'כלס הייתי צריכה לדעת שבאיזשהו שלב יתעקשו לדחוף לנו כמה קורסים מיותרים ומעיקים.
וחוץ מזה אני מעורבת בכמה פרויקטים גדולים של מדעת, ואם אתן לא מכירות אותנו עדיין אז תעקבו אחרינו בפייסבוק, כי אנחנו עושים דברים ממש מגניבים [ויש עכשיו גם סדרה מעולה של הרצאות מדע על הבר, שזה בכלל שווה].
ובתוך כל הכיף הזה גם עברתי דירה לפני כמה חודשים. שזה מגניב בסה"כ ואני מרוצה מהדירה החדשה, אבל אפשר להגיד שהיו כמה הפתעות ובלת"מים לאורך הדרך ;)


עוד משהו שאפיין את התקופה הזו, שאיבדתי גם את החשק לגבי איפור ולקים באופן כללי. רוב הזמן התאפרתי באופן בסיסי בלבד [בשבילי זה מייקאפ, קונסילר וסומק], ורק בשבועות האחרונים אני שוב נהנית לשחק עם איפור ומניקורים.



וחוץ מזה היו גם כמה רכישות דראגסטור חביבות.
זה התחיל מזה שחיפשתי פריימר קליל יותר לקיץ, ושמעתי שביוטיקייר הוציאו [דיי מזמן האמת] גרסה משלהם לבאלם לגילוח שהוא גם פריימר, והתחשק לי לנסות. והוא באמת פריימר קליל מאוד, נספג מהר ולא משאיר תחושה של שמנוניות או דביקות על העור. אני פחות אוהבת את הריח שלו, וגם האריזה קצת מסורבלת. אבל בסך הכול אני מרוצה, בעיקר בהתחשב במחיר הנמוך.


אני לא יודעת איך זה קרה, אבל עד היום לא ניסיתי בכלל מוצרים של ריל טכניקס. חיפשתי ספוגית טובה למייקאפ, וקצת התבאסתי לשלם כל כך הרבה כסף על ביוטיבלנדר מקורית. ראיתי כמה סקירות ביוטיוב והחלטתי לנסות, והזמנתי מהאתר הפולני. גם איתו, אגב, זה ניסיון ראשון. הופתעתי מאוד מאוד לטובה מהספוגית, היא רכה ונעימה ומורחת את המייקאפ מצוין. גם הצורה הלא-סטנדרטית מאוד נוחה לי, בעיקר החלק הרחב והשטוח.
על הדרך גם חיפשתי איזשהו סטנד לייבוש של הספוגית, כי מה שהיה לי עד עכשיו לא היה מספיק טוב והתחיל לצבור עובש [פיכסוש]. שיטוט קצר באיביי ומצאתי את הסטנד החמוד הזה, שעלה כמה שקלים בודדים. הוא יציב והספוגית מתייבשת הרבה יותר מהר ככה.


אני משתמשת במי הפנים של סבוקאלם כבר תקופה ארוכה, אבל הבקבוק האחרון נגמר ולא מצאתי מבצע שווה, אז החלטתי לנסות את מי הפנים של גרנייה מסדרת Pure Active. האמממ... זאת הייתה טעות. לא בדקתי את רשימת הרכיבים בחנות, ורק אחרי השימוש הראשון הבנתי שהוא מכיל אלכוהול בכמות דיי גדולה. בגלל שיש לי עור רגיש עם סבוריאה אני מעדיפה שלא להשתמש באלכוהול בכלל, ומי הפנים האלה גם אגרסיביים וגם השאירו אותי עם תחושה של צריבה ואדמומיות.


כמה ימים אחר כך מצאתי במקרה איזו פרפומריה שכונתית זולה, והחלטתי לתת לגרנייה עוד צ'אנס. קניתי את מי הפנים מסדרת Essentials, והם הרבה יותר עדינים ונעימים על העור. לא המוצר הכי טוב שניסיתי, אבל ביחס ל-30 ש"ח ששילמתי עליהם הם בסדר. אם אין לכן דרישות מיוחדות כמו עור רגיש, אקנה וכו'- יש מצב שתאהבו אותם.
בסבון הפנים מסדרת Pure Active השתמשתי בעבר וזכרתי שאהבתי אותו אז קניתי גם אותו. גם הוא בסדר גמור בסה"כ, לא אגרסיבי ומנקה דיי טוב. כבר ניסיתי טובים ממנו, אבל ביחס למחיר הנמוך הוא עושה את העבודה וזה מה שחיפשתי.


הרכישה האחרונה היא חמאת קלנדולה לרגליים סדוקות של Health&Beauty. זה המוצר הכי לא סקסי שיש, אבל הוא מעולה ואני ממש מרוצה ממנו. עושה את העבודה, יש לו ריח נעים, ולמרות שלוקח לו זמן להיספג הוא לא משאיר תחושת שמנוניות מגעילה. וגם הוא עלה כמה עשות שקלים בודדים [סכום כלשהו סביב ה-30 ש"ח, לא זוכרת בדיוק כמה].


טוב, נראה לי שזהו לפעם הזו... אתן מוזמנות לעקוב אחריי גם בפייסבוק ובאינסטגרם, ונתראה בפוסט הבא :)




2 תגובות:

  1. איזה יופי שחזרת לכתוב
    באמת תהיתי לאן נעלמת....
    אני זוכרת עוד שהתלבטת לגבי התואר הראשון והנה את כבר במהלך התואר השני
    בהצלחה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...